Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

De snakker om The Walking Dead.

 

...jeg liker den ikke, men jeg elsker  tegneserien det er "basert" på. *hipster out*

Har du sett hipster-dokumentarserien på NRK forresten? Man er ikke hipster om man sier man er hipster osv... :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste først TVD jeg, så tenkte på the vampire diaries, men det er jo ingenting som skjer der for tiden, ihvertfall ikke utenom det vanlige :P Har begynt på en ny serie jeg, "How to get away with murder". Fy fader så spennende den er, og litt gal. Tenkte jeg måtte se den når dama som spiller hovedrollen fikk en Emmy for den.

Livet er ganske hardt i dag føler jeg. Av og til så får jeg sånne dager der tårene ligger på lur hele tiden. Er ikke så gøy å gå rundt nesten på gråten, men tårene er der liksom bare. På fredag skal jeg besøke mamma, gruer meg skikkelig. Det er vanskelig å ha en syk foreldre, som ikke setter pris på deg, og egentlig synes at du bare er sær og plagsom. Av og til vil jeg bare at mammaen min skal være glad i meg. Ikke får jeg til den lille skrulla hjemme heller. Vi trener nesten hver dag, men utagering blir bare verre og verre. Jeg vil ut å gå tur i skogen, ha henne løs, kose oss sammen. De fleste dager er hun flink hjemme, og så plutselig har hun dager som i dag, hvor hun uler for full storm, og jeg har ikke mulighet til å dra hjem før etter 4. Av og til så tenker jeg at jeg ikke orker mer, vil ha henne bort, hater å ha hund, men da får jeg en sånn stor klump som gjør skikkelig vondt. Om kveldene koser vi i sofaen, og da er det litt godt å ha hund.

Jeg gruer meg forøvrig til i morgen også, men av helt andre grunner :P Da kommer billettene til det nye Harry Potter teater stykket. Jeg håper så inderlig at jeg klarer å få tak i billetter. Det kommer til å bli så gøy! Noen andre som har tenkt seg til London for å se det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter på at et firma skal komme og rense lufteanlegget i blokka. De skulle komme mellom 7 og 8, så da kom de kl 8 for å fortelle at de kom mellom 10 og 12 :D Jeg vet ikke helt hvor lufteanlegget er, folk har klaget på at avtrekket på kjøkkenet er tregt, men vi har bare vanlig kullfiltervifte der så kanskje noen før oss bare har tettet igjen luka?. Nå er jeg sulten, så da går jeg og lager meg mat for da kommer de vel garantert...

Savner å følge en serie. Fulgte house og cards og begynte på boardwalk empire. Fikk sett ferdig game of thrones til slutt. Gleder meg til å få kvelden tilbake så man har tid til slikt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp. Eller, er jo ingen spinoff, men ja. Likte den sånn stort sett, men har forbedringspotensiale :) Syns de kunne dratt ut kaoset enda lengre, eller, ihvertfall tida før det ble totalt kaos, men det var kanskje det de ville få frem, at det gikk fort.

Så den jeg også, og ble ikke helt imponert men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste først TVD jeg, så tenkte på the vampire diaries, men det er jo ingenting som skjer der for tiden, ihvertfall ikke utenom det vanlige :P Har begynt på en ny serie jeg, "How to get away with murder". Fy fader så spennende den er, og litt gal. Tenkte jeg måtte se den når dama som spiller hovedrollen fikk en Emmy for den.

Livet er ganske hardt i dag føler jeg. Av og til så får jeg sånne dager der tårene ligger på lur hele tiden. Er ikke så gøy å gå rundt nesten på gråten, men tårene er der liksom bare. På fredag skal jeg besøke mamma, gruer meg skikkelig. Det er vanskelig å ha en syk foreldre, som ikke setter pris på deg, og egentlig synes at du bare er sær og plagsom. Av og til vil jeg bare at mammaen min skal være glad i meg. Ikke får jeg til den lille skrulla hjemme heller. Vi trener nesten hver dag, men utagering blir bare verre og verre. Jeg vil ut å gå tur i skogen, ha henne løs, kose oss sammen. De fleste dager er hun flink hjemme, og så plutselig har hun dager som i dag, hvor hun uler for full storm, og jeg har ikke mulighet til å dra hjem før etter 4. Av og til så tenker jeg at jeg ikke orker mer, vil ha henne bort, hater å ha hund, men da får jeg en sånn stor klump som gjør skikkelig vondt. Om kveldene koser vi i sofaen, og da er det litt godt å ha hund.

Jeg gruer meg forøvrig til i morgen også, men av helt andre grunner :P Da kommer billettene til det nye Harry Potter teater stykket. Jeg håper så inderlig at jeg klarer å få tak i billetter. Det kommer til å bli så gøy! Noen andre som har tenkt seg til London for å se det?

 

:hug:

 

------

Skulle egentlig hjelpe min søster i dag, men så ordnet det seg. Jeg er fryktelig glad for det :P Trenger (minst) en dag på rævva, har vært mye den siste uken. 

Bakte rundstykker i går, og de ble knall gode! Koser meg med et til frokost :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir julegaven til bror og fru, som er forverter til snuppa. Selv lurer jeg på dette, siden det passer bedre sammen med bildene av Smula og Freya

12108080_10153275998671985_3523356460220

Super julegave! 

Ja om du har samme type bilde av jentene så er det jo stiligst om de er av samme type, iallefall med samme farge på bakgrunnen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal fylle inn verv på jobbnorge, hva innebærer det egentlig? Jeg tenker at det kunne vært fint å få presset inn at jeg har vært leksehjelp for barn med innvandrerbakgrunn hos røde kors, men vet ikke helt hvor jeg skal lirke det inn... det er jo ikke akkurat en jobb, og verv er vel noe annet... (det er lenge siden da, jeg var 19... og jeg aner ikke hvor beviset for det har blitt av heller...) 

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:til Dicte

Har syk foreldre selv og det er ikke noe moro. Med småbarn og jobb, er det vanskelig å få tiden til å strekke til. Prøver å besøke henne så ofte jeg kan, men føler ofte at det ikke er nok. Ikke noe moro det heller.

Hadde vært hyggelig om litt positive ting kunne skje, synes denne våren, sommeren og høsten har vært skikkelig dritt med sykdom, mistet begge hundene mine og hverdagen bare forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk nå igjen?? :hug: Må oppdatere meg på the walking dead, skjønner jeg. 

Jaaa, ville jo vært for galt å være frisk. :aww:  Heldigvis ikke så dårlig som sist. Takk :)  Ja! Masse å gruglede seg til! 

:hug:til Dicte

Har syk foreldre selv og det er ikke noe moro. Med småbarn og jobb, er det vanskelig å få tiden til å strekke til. Prøver å besøke henne så ofte jeg kan, men føler ofte at det ikke er nok. Ikke noe moro det heller.

Hadde vært hyggelig om litt positive ting kunne skje, synes denne våren, sommeren og høsten har vært skikkelig dritt med sykdom, mistet begge hundene mine og hverdagen bare forsvinner.

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twd :o :cry: 

 

:D har bare sett den første episoden av denne sesongen, gleder meg! Tror jeg da... jeg "føler" liksom ikke noe spesielt for noen av karakterene lenger (i motsetning til resten av verden likte jeg Lori jeg :lol: ) så bryr meg ikke så hardt når noen dør lenger. 

Har sett 2 episoder av fear the walking dead, men kan ikke akkurat si den dro meg inn. Skal gi den en sjanse til da, den tar seg sikkert opp, og jeg liker jo twd

Endret av Lola Pagola
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :hug: til Dicte.

Jeg gruer meg forøvrig til i morgen også, men av helt andre grunner :P Da kommer billettene til det nye Harry Potter teater stykket. Jeg håper så inderlig at jeg klarer å få tak i billetter. Det kommer til å bli så gøy! Noen andre som har tenkt seg til London for å se det?

Jeg har helt utrolig lyst til å dra på HP teater! Får du en billett til overs tar jeg gjerne den altså!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker om The Walking Dead.

 

...jeg liker den ikke, men jeg elsker  tegneserien det er "basert" på. *hipster out*

Leser tegneserien nå faktisk :) Men pleier alltid å anse slike ting som to helt ulike verk liksom, ellers hadde jeg blitt irritert på alt :lol: Eksempelvis både Ringenes Herre og Harry Potter, går bare ikke an å sammenligne bøker og film :teehe: 

ligger vel noen sesonger der, siste går på fox på mandager (og masse repriser) 

Vi ser på Fox, guri for en praktisk TV-kanal :D Også sender de Talking Dead også :) 

 :hug: til Dicte.

Jeg har helt utrolig lyst til å dra på HP teater! Får du en billett til overs tar jeg gjerne den altså!

Jeg har såååå himla lyst! Men får det nok neppe til neste år :no: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:til Dicte

Har syk foreldre selv og det er ikke noe moro. Med småbarn og jobb, er det vanskelig å få tiden til å strekke til. Prøver å besøke henne så ofte jeg kan, men føler ofte at det ikke er nok. Ikke noe moro det heller.

Hadde vært hyggelig om litt positive ting kunne skje, synes denne våren, sommeren og høsten har vært skikkelig dritt med sykdom, mistet begge hundene mine og hverdagen bare forsvinner.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg spist lunsj, men ble egentlig ikke mett. Det var aldeles ikke for lite mat, så bare kroppen som er teit og sutrete. :aww: Fryser gjør jeg og, enda jeg har på meg Ulvang-genser OG sitter under pledd. Drittlei av å fryse på jobb, det bør bli bedre når de har flyttet oss ferdige ellers tar jeg med meg en egen varmeovn og setter under bordet mitt. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt tvillingsimkort til min nye Ipad, og på vei hjem skal jeg kjøpe deksel med tastatur. Det har jeg fortjent fordi jeg satt på kommunestyremøte til klokka ett i natt. Sendte melding til jobben i morges og ga beskjed om at jeg forskjøv dagen med en time. Møte fra 16:00 til 01:00 er nemlig litt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...