Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet (endret)
 

Har vel kanskje noe med hva slags utdanning og jobb du har :lol: 

det er vel en blanding av det og i tillegg hvordan jeg som person er og hva jeg har opplevd :P 

feks da M falt og slo seg slik at ene tanna gikk igjennom underleppa, bokstavelig talt, så var det @Raksha som mente jeg måtte ringe lege :P jeg konkluderte bare med at det var et ikke-sprikende sår med fine sårkanter :lol: 

jeg er vel nesten skadet egentlig av jobbene :lol: 

 

Jeg rakk ikke å bo i Trondheim så lenge... Nå er det i gang med å finne ny leilighet, igjen. Og styret med å få med flyttelass alt for langt unna, igjen. Jeg håper jeg slipper å flytte noe mer de 10 neste årene, minst :ermm:

Nemmen, hvorfor?

Endret av Krutsi
  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Har vært på en vannvittig flott tur i dag, se så fin utsikt vi hadde!

Posted Images

Skrevet

det er vel en blanding av det og i tillegg hvordan jeg som person er og hva jeg har opplevd :P 

feks da M falt og slo seg slik at ene tanna gikk igjennom underleppa, bokstavelig talt, så var det @Raksha som mente jeg måtte ringe lege :P jeg konkluderte bare med at det var et ikke-sprikende sår med fine sårkanter :lol: 

jeg er vel nesten skadet egentlig av jobbene :lol: 

 

Nemmen, hvorfor?

Veldig greit å ha et avslappa forhold til slikt da :)

  • Like 1
Skrevet

Snart middag, og så må man vel jobbe litt igjen da...

@Annik du kan vel bli boende fordiom!

Jeg kan, selvfølgelig, men jeg tror nok det blir enklere å få ting til å gå rundt i Kristiansund. Jeg måtte uansett ha flytta fra denne leiligheta, så da kan jeg like godt flytte hjem igjen :P

Fikk skaffet meg fri de siste timene i morra, også har jeg frihelg, så jeg får dratt hjem en tur i helga. Så har jeg egentlig helga på å bestemme meg for om det blir riktig eller ikke :)

Skrevet

Jeg rakk ikke å bo i Trondheim så lenge... Nå er det i gang med å finne ny leilighet, igjen. Og styret med å få med flyttelass alt for langt unna, igjen. Jeg håper jeg slipper å flytte noe mer de 10 neste årene, minst :ermm:

:hug:

Skrevet

Er det tilbud på smågodt på Rema 1000 denne uka? 

Er tilbud på prix og spar hvertfall (billigst på prix, 6,90 tror jeg det var)

  • Like 1
Skrevet

Er tilbud på prix og spar hvertfall (billigst på prix, 6,90 tror jeg det var)

Men jeg må på apoteket i samme bygg som Rema. Må vite om jeg skal innom Prix eller ikke før jeg drar fra jobb :D 

Skrevet

Men jeg må på apoteket i samme bygg som Rema. Må vite om jeg skal innom Prix eller ikke før jeg drar fra jobb :D 

Koster 59 kr kg på Remaen her (årvoll i Oslo) alle fall :) 

  • Like 1
Skrevet
Men jeg må på apoteket i samme bygg som Rema. Må vite om jeg skal innom Prix eller ikke før jeg drar fra jobb [emoji3] 

Rema på Revetal har 59kr kiloen :) Regner med det er samme på alle remaer, billigste jeg har sett :)

Sent fra min SGP521 via Tapatalk

  • Like 1
Skrevet

Koster 59 kr kg på Remaen her (årvoll i Oslo) alle fall :) 

Da blir det Rema tur i morgen gitt. Hadde jeg ikke måtte skrape av bilen hadde jeg kanskje tatt turen nå, men latsapen lenge leve...

Skrevet
Europris er vel uansett billigst på smågodt. 5,90,- når jeg var innom tidligere i dag [emoji4] 

Det er jo samme som Rema :)

Sent fra min SGP521 via Tapatalk

Skrevet

Det er jo samme som Rema :)

 

Sent fra min SGP521 via Tapatalk

 

 

Rema har ikke alltid smågodt til 5,90,-..... I hvert fall ikke her jeg bor. :) Derfor jeg kjøper på Europris, de ytterst få gangene jeg kjøper smågodt :lol:

Skrevet

Coop Extra har også smågodt til den prisen. Liker Mattilbud-appen, full kontroll :-)

Ni-leser denne vanligvis, men nå har jeg trykketelefon og nei-takk til reklame på postkassa. Føler meg handikappet :P

  • Like 1
Guest Christine
Skrevet

Skriver meldinger med en tyrkisk settermann. Koselig det, hadde det ikke vært fordi jeg skriver at jeg ikke kan tyrkisk, han svarer meg på tyrkisk og jeg gjentar. Så skriver han på engelsk, jeg svarer, også svarer han på tyrkisk igjen. Repeat.. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...