Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

11 timer siden, Raksha skrev:

Det ser veldig mye vondere ut å bli varulv i hemlock grove enn i twilight :o :|:blink:

 

De er ikke varulver i Twilight, de er shapeshiftere :aww: 

2 timer siden, Stine skrev:

Ok, det er fryktelig idiotisk å google sykdommer!...

Det anbefales å ikke google sykdommer. Den infoen du får der er generell og ikke nødvendigvis presis eller reell i forhold til den du googler for/om :)

--

AN lurer jeg atter på hvorfor Nora er en raring. Jeg kan så vidt være borte i henne når hun ligger i senga eller i sofaen, og hun spretter opp som om jeg stakk henne med nål (hvilket jeg aldri har gjort :P ), men nå som hun ligger under skrivepulten min, så flytter hun seg ikke selv om jeg nesten kjører på henne med kontorstolen. Hun er ikke spesielt konsekvent, med andre ord :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ingen tegn til Bob, oj jeg er skikkelig bekymra. Følger med på facebook, folk skriver ofte der om de finner puser som ikke hører til. Han har aldri vært borte så lenge før!

Håper han bare har tatt seg en langtur, og at noen finner han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det av gårde for å være instruktør i skolekorpset som skal ha seminar. Heldigvis bare i dag, for jeg føler meg ikke helt kompetent i slike situasjoner og pleier å si nei når de spør. Men det er ikke alltid like lett å si nei etter noen øl sent en kveld på fest :aww: Nå vet jeg hvem jeg ikke skal snakke med på fest lenger :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag! Milva holdt seg fra 2230-930! Sengen var full av hunder, de elsker hverandre (Lumi ble med meg på badet mens mr. Eple slapp Milva ut for å tisse - og den gjensynsgleden!). Nå vil de gjerne leke inne, og jeg har ikke helt ork til å putte på langliner og gå i parken. Lurer på om jeg skal ta dem på bytur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Bizi er flink jente, altså. I natt fikk hun ikke sove i senga, fordi hun var møkkete, og jeg er litt lei av å ha sand og potespor i senga. Ikke gadd jeg slenge henne i dusjen før jeg la meg heller, så hun måtte sove i balja si på gulvet ved siden av senga. Jeg hadde regnet med en del protester, men det holdt faktisk å si "gå ned" en gang eller to, og vise henne til senga si, og det var det. Jeg ble imponert, jeg. 

I dag har vi gått en tur i duskregnet, Timmiansen er i bedre humør igjen. Han lå og voktet over en pølsebit som havnet under muren mellom vedovnen og kjøleskapet i går, og fikk den pølsebiten fullstendig på hjernen. Han kunne nesten ikke legge seg, for han var overbevist om at pølsebiten lå der. Men, det gjorde den ikke, for jeg var så elskverdig at jeg krabbet rundt på alle fire og fisket den frem med en gaffel til han flere timer tidligere. Han var veldig skeptisk til om jeg hadde tenkt å spise pølsebiten selv. Det er klart, når man er pølseentusiast, og risikerer å gå glipp av en pølsebit, så er det selvfølgelig viktig å passe nøye på at ingen andre får gleden av å spise et slikt herremåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, SFX skrev:

Hahahahaha, herlig! Men det handler jo ofte om hvordan noe sies også.

Helt klart :) 

 

9t jobb er veldig fint for lommeboka, men jeg sov så dårlig i natt at jeg helst skulle brukt noen av de timene på noe annet. Jaja,  skal ikke klage har fått sovet en del den siste uka.

Venter på svar ang neste fag.  Har søkt fritak og uansett svar hadde det vært fint å få det før fagetstarter.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, litt mer futt i snuppa i dag enn i går, ikke mer futt i mammaen enn i går = utslitt mamma før 11. :lol: Nå har hun gitt meg bamsen med beskjed om at den skal sitte hos mamma, og så har hun dukken og pcen sin, og jeg min. :wub: Tidlig krøkes osv. 

Vi håper på både bedre vær og form i morgen så vi får lekt oss med en efit igjen. :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag er tydeligvis dagen hvor alle de uansvarlige hundeierne drar med seg hunden sin ned til stranda. 
For i dag har jeg virkelig hatt lyst til å kaldkvele noen av de. :aww:

Respektløse og hjernedøde hundeiere er det vi har møtt i dag! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt irritert på stalker-bikkja mi som skal være klistremerke om dagen. Hele tiden. Absolutt hele tiden. Hun blir bare verre og verre med årene - skal helst ligge under huden min hele tiden. Stort sett koselig, men når jeg prøver å ignorere knirking (les; masing), men gir opp gang på gang, så blir det utfallet. Og det er litt itriterende, ja. 

image.jpeg

Don't mind antrekket mitt :P Skal hoppe i dusjen nå, etter noen timer med vasking på en lørdags morgen. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter jeg i traktoren med beina på rattet, passer på sovende barn (i vogna si utenfor) og hører på Krutsi-mannen og en bror samarbeide om en jobb som må gjøres :lol:

1: "pass deg no, så skal jeg slå her"

2: "du slår ikke no nei nå som jeg holder på her"

1: "men så flytt deg da, så skal jeg slå"

2: "nei, for jeg skal åpne her nå"

1: "jammen, det løsner hvis jeg slår"

2: "du skal ikke slå nå nei.. Jeg har jo fingrene mine her"

men de sier det på trøndersk, jeg kanke skrive trøndersk :lol: og alt dette for å åpne ei treig dør :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, laikamor skrev:

Enda ingen tegn til Bob, oj jeg er skikkelig bekymra. Følger med på facebook, folk skriver ofte der om de finner puser som ikke hører til. Han har aldri vært borte så lenge før!

Håper han bare har tatt seg en langtur, og at noen finner han!

Krysser fingrene! Det der er en av grunnene til at det ikke blir flere puser her. Har ikke mage til sånt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Stine skrev:

Ok, det er fryktelig idiotisk å google sykdommer!...

Det er jeg helt enig i. Søsteren min fikk bukspyttkjertelbetennelse for noen år siden - det er sånn som det stort sett er gamle, mannlige alkoholikere som får. Vi fikk streng beskjed om å ikke google - så da gjorde jeg det så klart. 25 % dødelighet fikk jeg vite da. :| Men det gikk bra den gangen også!

Jeg har fått det til å slutte å komme opp notifications på siden her, men det sier nå fremdeles pling fra fanen... Jaja. :lol:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...leser jeg resultat fra Herning. Hannhundcertet gikk til en dritlekker norsk hannhund som nettopp gikk over i junior. Han har slått Glam i BHK på valpeshow de to gangene de rakk å møtes, men det varmer i hjertet når den siste dommeren mente at Glam ville være minst like bra - om ikke bedre - bare han ble eldre. Men jeg forventer å bli slått av ham ofte i junior lell, for jeg synes han er lekker. Men med de nye reglene kan han jo være fullcertet før Glam i det hele tatt rekker å bli junior :P Det er fire utstillinger til før Glam går over. Litt rart å planlegge juniordebut for han, for han er jo bare valpen og kom nettopp hit. Jeg er jo vant til at valpen er født her og at vi har laaang og goood tid før det blir seriøst i junior, også kom han her ikke før han var nesten fire måneder, så hodet mitt henger ikke helt med på det der.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Tinkie skrev:

Det er jeg helt enig i. Søsteren min fikk bukspyttkjertelbetennelse for noen år siden - det er sånn som det stort sett er gamle, mannlige alkoholikere som får. Vi fikk streng beskjed om å ikke google - så da gjorde jeg det så klart. 25 % dødelighet fikk jeg vite da. :| Men det gikk bra den gangen også!

Jeg har fått det til å slutte å komme opp notifications på siden her, men det sier nå fremdeles pling fra fanen... Jaja. :lol:  

Jeg hadde en kollega som plutselig døde av det. En ung jente! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg hadde en kollega som plutselig døde av det. En ung jente! :(

 

Hjelp :frantics:  Så utrolig tragisk! VELDIG glad jeg ikke visste det da søster var syk, jeg får vondt i magen bare av å høre det. Jeg tenkte at det sikkert bare var de gamle alkoholikerne som døde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og vi trenger ikke å snakke om bukspyttkjertel og død ... Min datter har det on og off, og er til utredning for det og leverbetennelser, så hysj på dere!

også vet vi at guttevalpen med kyssesyken er på bedringensvei, når han krangler på temperaturen sin: "Nei, jeg har jo ikke feber på rommet mitt, så da må det være noe med stua!" Ja så klart det ... "Det er lasermåleren som måler feil" Jadda, den har aldri skreket så mye som i det siste. Du har fortsatt feber og nei, det blir ikke Halloween fest på deg, gå å legg deg. Så krangler han mer om det, men nå har jeg lukket ørene så jeg hører bare bakgrunnstøy.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...