Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

 

Har vel kanskje noe med hva slags utdanning og jobb du har :lol: 

det er vel en blanding av det og i tillegg hvordan jeg som person er og hva jeg har opplevd :P 

feks da M falt og slo seg slik at ene tanna gikk igjennom underleppa, bokstavelig talt, så var det @Raksha som mente jeg måtte ringe lege :P jeg konkluderte bare med at det var et ikke-sprikende sår med fine sårkanter :lol: 

jeg er vel nesten skadet egentlig av jobbene :lol: 

 

Jeg rakk ikke å bo i Trondheim så lenge... Nå er det i gang med å finne ny leilighet, igjen. Og styret med å få med flyttelass alt for langt unna, igjen. Jeg håper jeg slipper å flytte noe mer de 10 neste årene, minst :ermm:

Nemmen, hvorfor?

Endret av Krutsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

det er vel en blanding av det og i tillegg hvordan jeg som person er og hva jeg har opplevd :P 

feks da M falt og slo seg slik at ene tanna gikk igjennom underleppa, bokstavelig talt, så var det @Raksha som mente jeg måtte ringe lege :P jeg konkluderte bare med at det var et ikke-sprikende sår med fine sårkanter :lol: 

jeg er vel nesten skadet egentlig av jobbene :lol: 

 

Nemmen, hvorfor?

Veldig greit å ha et avslappa forhold til slikt da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart middag, og så må man vel jobbe litt igjen da...

@Annik du kan vel bli boende fordiom!

Jeg kan, selvfølgelig, men jeg tror nok det blir enklere å få ting til å gå rundt i Kristiansund. Jeg måtte uansett ha flytta fra denne leiligheta, så da kan jeg like godt flytte hjem igjen :P

Fikk skaffet meg fri de siste timene i morra, også har jeg frihelg, så jeg får dratt hjem en tur i helga. Så har jeg egentlig helga på å bestemme meg for om det blir riktig eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg må på apoteket i samme bygg som Rema. Må vite om jeg skal innom Prix eller ikke før jeg drar fra jobb [emoji3] 

Rema på Revetal har 59kr kiloen :) Regner med det er samme på alle remaer, billigste jeg har sett :)

Sent fra min SGP521 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Skriver meldinger med en tyrkisk settermann. Koselig det, hadde det ikke vært fordi jeg skriver at jeg ikke kan tyrkisk, han svarer meg på tyrkisk og jeg gjentar. Så skriver han på engelsk, jeg svarer, også svarer han på tyrkisk igjen. Repeat.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...