Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Har akkurat sett første episode av American Horror Story Hotel, og er kjempeskuffa. Skal gi dem en sjanse til men håper virkelig det tar seg opp... Ellers har jeg drukket nesten to liter Pepsi Max i dag, det ekler meg ut litt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Jeg syntes liksom det hørtes ut som en god idé i hodet mitt da jeg besluttet at jeg skulle ta ferga Helsingborg/Helsingør for å komme meg til Herning... Da jeg stod i kø midt i rushtida i København, oppdaget at danskene ruster opp omtrent alle vegene sine på høsten, og at helgerushet medfører at folk kræsjer bilene sine i hverandre, skjønte jeg at den avgjørelsen var ganske teit... men jeg fikk da sovet et par ekstra timer i natt, i det minste :aww:

Nå er vi vel installert i DEN leiligheten på en gård ute på langsbygda utenfor Herning. Hadde denne ligget i Oslo eller en annen storby, ville den sikkert gått for ganske mange millioner... Den er jo gedigen, med to soverom, stort bad, svær stue, svært kjøkken med bardisk - og inngangspartiet er også svært - og det er vedovn her til og med (og tv, wifi etc)... Det er plass til flere enn meg her, for å si det sånn :lol:. Og rett utenfor er det et digert jorde der det var helt ok å lufte hundene. Og best av alt: det er bare oss her :D 

Roen har senket seg, og jeg er glad jeg ikke skal stille hundene før på søndag. I morgen skal vi bare sløve og kose oss, tenker jeg :) 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikeren er borte over natten, så jeg dro til mamma og pappa og spiste sushien og drakk vinen deres, jeg. Herlig.

 

Kuro fikk mat før vi dro, en times tid tidligere enn vanlig, så nå sitter han og stirrer på meg og sutrer. Det kan jo ikke ha vært MIDDAG han har fått, så den må han vel få nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, mushi skrev:

Elsker at han eter sin egen hud. Herlig grotesk! 

Jeg vet! Ser så sykt mye verre og stiligere ut den måten han blir varulv på, at han faktisk må røyte sin egen hud og at varulven vokser frem fra "inni", istedet for at han bare muterer ut. 

Advarsel, ekkelt bilde! :P 

 

Spoiler

HG+transform.png

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mirai skrev:

Jeg vet! Ser så sykt mye verre og stiligere ut den måten han blir varulv på, at han faktisk må røyte sin egen hud og at varulven vokser frem fra "inni", istedet for at han bare muterer ut. 

Advarsel, ekkelt bilde! :P 

 

  Skjul innhold

HG+transform.png

 

Syns øya var "best" jeg :D Ok, jeg er ikke helt normal, greit. :aww: 

 

Dere? Det er snart mandag igjen! :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh! Nå får jeg visst lov til å skrive her. Det får jeg ikke lov til når jeg bruker Crome. Har prøvd å endre alle mulige innstillinger, men ikke farsken. Er litt sliten av den nye sonen nå, jeg får ikke logget inn med den gamle brukeren min, får ikke sitere, nytt innhold funker ikke ... Jada, det er sikkert bare jeg som ikke gjør det jeg burde gjøre. Prøver å rydde, tømme cache, prøve ulike browsere og alt det der i morgen, gidder ikke nå. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ kan vintern bare komme. :ahappy: Milopusen har kommet hjem. Var bare å gå å plukke han opp ute og bære han med seg inn, nå har han fått mat, og ligget i armkroken til Bonden i en hel liten evighet og fått kos, bikkjene har sniffet og kjent han igjen. Så da er det greit. Han forsvant i mai, han forsvinner om sommern hvert år, så kommer han hjem når han enten har vondt eller syns det begynner å bli lite mat. Noen har glemt å fortelle at kastrater ikke skal gjøre sånt. :aww: 

11260841_10156267801885171_1418481551414Han er lykkelig uviten om at jeg skal trøkke i han ormekur i morgen. :aww: 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en pause fra pakkingen for å gjøre litt research på en hannhund for Foenix' neste kull, så da er meldinger og mailer sendt ut, informasjon søkt opp og samlet i et dokument. Vi har nettopp vedtatt nye retningslinjer for avl, hvor i kampen for bedre levealder det anbefales minst syv år som gjennomsnittlig levealder i en fem generasjons stamtavle for kombinasjonen, altså maks 62 dyr, og så stort grunnlag som mulig og minst ti dyr. Jeg mangler informasjon om levealder på 15 dyr, og 47 hunder synes jeg er akseptabelt grunnlag for å si noe. Jeg skal finne ut flere også. Samtidig kartlegger jeg dødsårsak, for å se om det er noe som går igjen ofte, og om jeg derfor bør velge en annen hannhund for ikke å få så sterk mangfoldiggjøring av én arvelig sykdom.

Nå har jeg regnet snittet på 43 av de 47, fordi de enten er døde eller fordi de lever og er over syv år (hunder som lever og er under syv regnes ikke i gjennomsnittet). Så da fikk jeg et snitt på 9 år og 1 måneder - og da er det flere hunder hvor jeg har levealder i år, og ikke i måneder.

Så der forsvant en god del timer. Og jeg har ikke en gang møtt hannhunden enda...

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 1 November dere! :D

Det blir en hård konferansedag om 2 timer for de som la seg nå :|

Crp'en til svigerfar har gått ned til 599, så det går ihvertfall riktig vei, får håpe det fortsetter sånn!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...