Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

@Wednesday : du er helten min :aww: 

Jeg hadde aldri orket tvillinger og studier tror jeg. Men jeg er lat da ...

 

 

Megakrise total emobreakdown i dag.  

De fryktelige grusomme folka på butikken hadde allerede sløyd fisken :( Går det ann? ??? Kvelden er ødelagt av de onde menneskene som frarøvet en viss 5 årings største glede her i livet.  Å røske innvollene ut av en fisk og undersøke hver eneste ekle del. 

20151030_154546.jpg

Er jeg slem som ler litt inni meg? 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

7 minutter siden, Tekopp skrev:

:D Bra det ikke bare er meg... vurderer sterkt å stikke innom en annen butikk i morgen, for Rema hadde ikke festkarameller :( 

Det er litt krise, må ha festkarameller!

 

@Mud

Stakkar A <fnis>

Selv det er vel akkurat sånne ting jeg selv likte som barn...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snøfrost skrev:

Det er litt krise, må ha festkarameller!

 

@Mud

Stakkar A <fnis>

Selv det er vel akkurat sånne ting jeg selv likte som barn...  

Jeg fatter ikke fascinasjonen... Det er BARE ekkelt!

Han fikk lov til å dissekere hodet før Toddy fikk det og ble blid igjen.  Sjeeeeempegøy å pirke ut øyer etc må vite *urk* 

Eplet har falt enormt langt fra stammen på visse områder :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurer jeg litt på om jeg skal tørre å sette opp akvariet i leiligheten. Har mareritt om at det eksploderer og at jeg må betale for nytt gulv og utbedring av fuktskader. Men akvarium er jo så koselig, også er det et veldig fint møbel syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Du er ikke slem, jeg hadde nok hatt store problemer med å la være å le høyt :lol: 

Han har gledet seg siden vi kjøpte den i går og da så den jo hel ut. Det er jo faktisk litt synd på han,  selv om det er meg  helt uforståelig at det der kan være sååååååå gøy. 

Jeg kommet aldri til å glemme kardinalsynden sambo gjorde i fjor. Han kastet en fisk som var for liten uti igjen uten å advare A på forhånd. Han gråt seg i søvn i soveposen flere timer etterpå og nektet å spise så mye som et godteri fordi han ikke fikk spist fisk :lol: 

Ikke helt som de andre barna. ...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snøfrost skrev:

En av de spørsmålene har jeg faktisk fått :P 

"Hva hadde du gjort om jeg var i senga di nå?" Jeg svarte "freaket ut".  Nå sover vi i samme seng hver natt ;)

Hahahahaha, herlig! Men det handler jo ofte om hvordan noe sies også.

Nå brenner jeg kubbelys, så jeg kan pakke ned lysestakene. For så effektiv er jeg i pakkingen akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MarieR skrev:

Nå lurer jeg litt på om jeg skal tørre å sette opp akvariet i leiligheten. Har mareritt om at det eksploderer og at jeg må betale for nytt gulv og utbedring av fuktskader. Men akvarium er jo så koselig, også er det et veldig fint møbel syns jeg. 

-innboforsikring dekker ofte sånt. Sjekk det først :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg må ta meg en tur på butikken i morra å kjøpe litt smågodt til søndagen! Skal egentlig ikke spise sånt akkurat nå, men jeg har vært så flink i uka :P

Driver jeg å gruer meg litt til å gå tur med 3 bikkjer i stupmørket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke ferdig en eske, så skal jeg kjøre på butikken og belønne meg med smågodt, og det er DERES skyld. Eventuelt alle kakebakekonkurransene på TV, og at en ikke kan ringe et telefonnummer og bestille pavlova på døra like lett som en kan bestille pizza på døra...

Jeg trenger oppvaskmiddel også, så jeg er ikke bare godtegris... Liker jeg å tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror oppvaskmaskina vår har hengt seg opp på skylling. Den skyller og skyller og skyller og skyller... Men kommer liksom ikke lenger. :(

Har ikke råd til ny, satser på at fb har en billig til oss om det er faktum. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mud skrev:

Barn er ganske morsomme dyr noen ganger :lol: 

De har i alle fall en helt egen logikk :P

jeg og M satt og drakk i dag.. Så veltet glasset hennes og alt rant på gulvet.. Så jeg satte ifra mitt, gikk på kjøkkenet for å hente ei fille og når jeg kommer ut igjen; ser jeg at hun tar glasset mitt for å tømme det utover gulvet :-| 

Hva er greia liksom??!! :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en hund som er helt uinteressert i å hilse på alle som setter seg på huk, så har man en hund som er så redd mennesker at den sannsynlig har blitt mishandlet og man er nødt til å jobbe kjempemye videre med dette store problemet, hilsen fra person vi møtte på tur som har hatt drøssevis av hunder i over femti år. Så da vet vi det. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Krutsi skrev:

De har i alle fall en helt egen logikk :P

jeg og M satt og drakk i dag.. Så veltet glasset hennes og alt rant på gulvet.. Så jeg satte ifra mitt, gikk på kjøkkenet for å hente ei fille og når jeg kommer ut igjen; ser jeg at hun tar glasset mitt for å tømme det utover gulvet :-| 

Hva er greia liksom??!! :lol: 

Sysselsetting av mødre, vel! :lol:

Jeg ble skikkelig irritert på A som gikk å rotet i mens jeg ryddet en dag og utbrøt : "tror du jeg rydder for moroskyld? ??" 

Han kikket overasket på meg før han svarte:  " Ja ? Du gjør det jo HELE tiden??" :lol: 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yellow skrev:

Har man en hund som er helt uinteressert i å hilse på alle som setter seg på huk, så har man en hund som er så redd mennesker at den sannsynlig har blitt mishandlet og man er nødt til å jobbe kjempemye videre med dette store problemet, hilsen fra person vi møtte på tur som har hatt drøssevis av hunder i over femti år. Så da vet vi det. :aww:

Ops! :lol: Flere som har et problem da... Hilsen mynde- (ok, bare den ene, den andre overfaller deg og er bestevenn fra det øyeblikket du tenker på å snakke til den) og basenjieier. :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mud skrev:

Sysselsetting av mødre, vel! :lol:

Jeg ble skikkelig irritert på A som gikk å rotet i mens jeg ryddet en dag og utbrøt : "tror du jeg rydder for moroskyld? ??" 

Han kikket overasket på meg før han svarte:  " Ja ? Du gjør det jo HELE tiden??" :lol: 

Hahaha ja, hun kan jo allerede å oppholde meg.. Helt hvorfor, skjønner jeg ikke bestandig.. Men hun kan komme bort til meg mens jeg driver med noe og roper "mamma", jeg svarer "ja" og hun roper "mamma" bare enda høyere.. 

Etter jeg har svart "ja" uendelig mange ganger, ler hun og går :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt tohundsmor! I hvert fall en liten stund, så har vi en bonushund. @Enits skal nemlig av gårde på noe som minner om en bryllupsreise, og vi har en Lumlum. Vi har hatt henne i to timer, og det vi har lært så langt er: Milva elsker Lumi og vil bare være med henne, oppå henne, leke med henne. Lumi er også en ganske stor Milva-fan, så da vi prøvde å gi Lumi matro satt hun og gråt fordi Milva var på andre siden av døren. De vil gjerne leke inne, og eneste måten å forhindre dette på er å igangsette en treningssession med godbiter og ros og belønning og hele pakken. 

 

...Åja, også har vi lært at Milva har litt ressursforsvar på rått kjøtt. Ikke middagen sin, ikke godbiter, men desserten var det visst litt krise med at Lumi viste interesse for.

 

I andre nyheter, kjære dagbok, så har jeg i dag vært på kristtornslang hos naboen, og senere fønet og lakket nevnte kristtorn med en kollega (julepynt!), laget noxkrem (av noxkarameller, de med lakris) og roxkrem (bringebær), satt bringebær til tørk i ovnen for å pynte muffins i morgen, vært på butikken med to hunder (!) og nå bruker jeg bare tid på å få hundene til å være rolige inne. 

 

Nå gleder jeg meg til taco, øl, film og muffins i morgen.

 

Edit: Mens jeg skrev dette la de seg til for å sove begge to! Bank i alle bord og stoler!

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, hater når pusene ikke kommer når vi roper! Bob harvært ute i hele dag, og kommer vanligvis løpende når vi kommer hjem. Men vi har ikke sett tegn til han, selv om vi har vært ute og lett og ropt. Håper alt er bra, og at han kommer hjem snart! Har lett for å tenke det værste når de ikke kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...