Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Hvordan kommer jeg til siste leste innlegg i tapatalk versjonen? Jeg kommer bare til siste innlegg.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Gå på hovedsiden (oversikten over forum du følger på tapa) og innstillinger. Der endrer du det.

Trykk på hodet helt til høyre, så diskusjonsvisning og innstillinger. Helt nederst på lista som kommer opp.

Prøver jeg å gå inn på varsler på Tapatalk på hundesonen stopper appen og jeg blir kastet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens. @Djervekvinnen trenger hjelp!!
Hun kommer seg ikke inn på forumet og får ikke svar fra de nye eierne. Hun har forsøkt å komme inn fra flere plattformer, men får bare error. Hva kan gjøres?

jeg vet iikke om det er samme problem, men har hun prøvd å skrive kun hundesonen.no og ikke med /forum bak? Jeg kom også til en sånn errorside i starten, men det var fordi adressen ikke var riktig. Jeg hadde muligheter oppe i høyre hjørne til å logge inn, men det tok litt tid før jeg trykket der fordi jeg trodde hele var ødelagt :P .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens. @Djervekvinnen trenger hjelp!!
Hun kommer seg ikke inn på forumet og får ikke svar fra de nye eierne. Hun har forsøkt å komme inn fra flere plattformer, men får bare error. Hva kan gjøres?

Har hu slettet all netthistorikk og cookies + restartet internett etter det? Det var det eneste som funka hos meg! Bruker Firefox eller Chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også, jeg bruker ikke tapatalk, har aldri gjort det.  Savner litt smileys, men det er jo ikke verdens undergang for meg :)

Jeg bruker heller ikke tapatalk - og alt fungerer finfint på mobilen også. 

Ellers brukte jeg denne linken for å komme inn på forumet... 

http://hundesonen.no/new-content/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...