Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

@Teserere Jeg tror det er denne innstillingen som gjør det:
Method to use for content I follow automatically: A notification when new content is posted

Kan du prøve å sette den til "One email per week with all new content from that week"?

Her finner du oversikt over innhold du følger.

Endret av RAH
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

ehh, hvorfor får jeg plutselig ikke tilgang til sonen, for så å fæ tilgang til sonen? Også når jeg først får tilgang blir jeg sendt tilbake til feilmeldingen igjen når jeg prøver å lese tråder her inne? 

Alt er slettet og tømt, hadde til og med lagret den nye adressen til sonen på snarvei på iPhonen.

 

 

også sliter jeg fortsatt med å endre profilbilde.

Endret av Krilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå skrevet en liten guide; "Hvordan hjelpe de som ikke kommer inn på Hundesonen.no", håper dette hjelper flere inn. 

 

@Frida og fuglehundene, har du flushet DNS? Se guide for mer informasjon.

Problemet er på mobil (nettleser og tapatalk) og ingen av delene virka i går. Har gjort alt i guiden, virker som det virker/ikke virker helt tilfeldig og uavhengig av hva jeg gjør. Jeg gjorde feks ingenting for å få det til å virke nå, mens i går på dagen virka det ikke. I går fikk jeg varsel, nå fikk jeg ikke det.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh, hvorfor får jeg plutselig ikke tilgang til sonen, for så å fæ tilgang til sonen? Også når jeg først får tilgang blir jeg sendt tilbake til feilmeldingen igjen når jeg prøver å lese tråder her inne? 

Alt er slettet og tømt, hadde til og med lagret den nye adressen til sonen på snarvei på iPhonen.

 

 

også sliter jeg fortsatt med å endre profilbilde.

Det samme som jeg opplever, noen ganger virker det, andre ganger ikke.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det samme som jeg opplever, noen ganger virker det, andre ganger ikke.

 

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

 

 

de sise gangene jeg har kommet inn nå har jeg måttet avbryte nettleseren i jobbe inn på siden, og restarte/oppdatere den, gjør jeg ikke det er det bare hvitt og den jobber og jobber uen at noe skjer. (Med iPhon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På både dine egne innlegg og andres? Kanskje det må over et visst antall før det bare står nummer.

Leste nettopp ett innlegg med ca. 30 ''likes'' og man så navn der også. Eller det står f.eks. *navn*, *navn*  og 28 andre liker dette, så kan man trykke på tallet for å se hvem det er som har likt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mud hvis du ikke sender inn det du skriver så lagres det (og er der neste gang du skal skrive). Dette er en funksjon som er ment for å sørge for at ting du skriver ikke skal gå tapt selv om du ved et uhell navigerer deg bort fra siden. :)

Det er innlegg jeg allerede har sendt som lagres der. Feks måtte jeg slette forrige tekst selvom jeg siterte deg nå.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mud hvis du ikke sender inn det du skriver så lagres det (og er der neste gang du skal skrive). Dette er en funksjon som er ment for å sørge for at ting du skriver ikke skal gå tapt selv om du ved et uhell navigerer deg bort fra siden. :)

Det er innlegg jeg allerede har sendt som lagres der. Feks måtte jeg slette forrige tekst selvom jeg siterte deg nå.  

 

..

Sånn bare for å vise hvordan det lagres...

Og så får jeg ikke svart i alle emner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...