Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Ett amerikansk sonen medlem kommer ikke inn etter server bytte. Sånn kort problemet: 

"slettet all historikk i nettleseren. Søker hundesonen.no og kommer bare til at forumet er skrudd av" 

 

sender henne direkte link og hun får

 

"Not found via linken din"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med høyre menyen? På det bildet ser jeg hodet til de som har skrevet, men jeg får jo ikke sett emnet som er svart på sist og nicket samt klokkeslett til de som har skrevet der. 

Beklager, da var det jeg som misforstod. Det er ikke noe "feil" med nettbrettversjonen, det skal være sånn.

Under profilbilde så ser du hvor lenge det er siden siste innlegg og jeg regner med at du kan holde på bildet for å se hvem som har svart. Jeg er dessverre tom for batteri på min iPad, men jeg ser at det kommer opp en infobox om jeg holder musen over profilbildet og håper dette går på tablet også :)

 

Screenshot_2015-09-17-16-17-59.png

 

asd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Tidligere om man trykte på en tråd i listen over nylige aktive kom man opp på samme side og innlegg man sist leste, vil dette bli tilgjengelig etterhvert?

Jeg er veldig glad i slike funksjoner og kommer til å prøve å lete frem alle mulige senere.

Om dette var standard på forrige versjon er det nok innbakt her også. Linkene kan være flyttet, så jeg anbefaler å trykke på alt som man kan trykke på :)

Husk at "lesehistorikken" din er ny, på ny versjon og at det dermed kan ta litt tid før slike funksjoner automatisk trer i kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan jeg ikke velge ingen av alternativene i Metode som skal brukes når jeg følger innhold automatisk? Jeg vil ikke ha noe på mail overhodet.

Ei heller får jeg valgt at jeg ikke vil ha varsling på epost om noen kommenterer noe jeg følger. Får ikke valgt hverken eller i den boksen.

@maysofie: Nå har vi endret på hva som er standard og åpnet for muligheten til å endre dette selv. Beklager at det ikke var slik fra begynnelsen! :)

Endret av RAH
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det att stänga av den lilla svarta boxen som poppar upp varje gång jag gör något bara för att tala om för mig vad jag precis gjort? Och samma sak, det att sidan "scrollar" sig själv nerifrån och upp när jag går till nästa sida i en diskussion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting til, fra min si de. Qouter og sånt sier "for 12 timer siden" uten klokkeslett. 

Er det mulig å endre tilbake til nick - klokkeslett på quoter og klokkeslett på innlegg? litt mer slik det var før? Sikkert bare en vane, men nå sliter jeg med å få med meg hvem som faktisk er quotet.

Endret av raksha
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjorde skikkelig vondt i vanen :S


Edit: men det blir sikkert bra! Man glemmer jo fort hvordan det var før. Men savner litt mer skille mellom ting, alt flyter liksom litt over i hverandre nå, alt er så lyst.

Er forumet mye smalere nå forresten?

Kunne og ønske at svar og siter var litt mer som knapper, ikke bare rene linker.

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Teserere, linker skal åpnes i ny fane/vindu. Jeg antar at dette blir fikset når cron jobben (vaktmesteren) nevnt tidligere i tråden er ferdig med sitt. Hvis ikke må jeg inn å fikse dette manuelt.

@Kaja: Klikk på bjellen øverst, så får du opp en link varslingsinnstillinger. Her kan du gjøre som du ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TrasselTrollet, jeg er usikker på om du kan skru av notifikasjonene som kommer opp og har dessverre ikke tid til å sjekke dette nå. Du kan se om det hjelper å skru av noen av varslingsinnstillingene.

At forumet skroller til toppen når du klikker på neste side er ikke mulig å endre. Det som skjer er at forumet henter inn nye poster i bakgrunnen og tar deg til toppen (da det er normalt å starte å lese fra toppen). På denne måten sparer du mye lastetid ved at serveren henter og leverer mindre innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är inte det att jag hamnar på toppen på nästa sida som är problemet i sig utan den extremt onödiga "rörelsen" av det. Hur jag nu skall kunna förklara det bättre? Det är själva "animationen" av rörelsen som är problemet.
Jag lär mig säkert med tiden att titta bort varje gång jag trycker på nästa sida men jag tycker det bör tas med i betraktade att all sådan onödig rörelse kan vara extremt svårhanterad för folk som lätt drabbas av yrsel tex.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...