Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Nå vet jeg ikke om dette har vært nevnt tidligere, men jeg finner ingen funksjon for å gå til "siste uleste" og den gjør det heller ikke av seg selv. Er det et problem jeg har, eller finnes ikke den funksjonen (foreløpig)?

Hvis du trykker på "knappen" eller stjernen ved siden av linken så kommer du til siste uleste, men tror @rah  jobber med å få det til å være selve linken.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får visst varsler på alt @Pringlen skriver :lol: 

Nei men gratulerer :innocent:

Jeg kan ikke sitere noe som helst, hvis jeg har sitert noe i samme tråd før. Da blir det ørten sitater på en gang, og det går ikke å fjerne dem. Takk, liksom.... (funker i tapatalk, da, men det kan jeg ikke fordra å bruke)

 

Varsler får jeg dog ikke sånn i overflod :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

*fniser* Jeg får Notification på at @2ne skriver. Hun trenger ikke tagge meg en gang, eller være i en tråd jeg er aktiv i. For eksempel fra milionærhunden fikk jeg notis fra 2ne. (Er det noe jeg burde vite om at jeg gjør? Kanskje jeg er schitzio? Hemmelig beundrer av 2ne? Eller er det hemmelig? )

 

Og der ser jeg at det går ikke å tagge @2ne

"Noen jeg følger skriver et innlegg" heter den knappen jeg akkurat skrudde av i hvertfall :D 

Forsåvidt er også den sitat-inception som mangler ett ledd over her merkelig :P 

 

@RAH tjaa, ikke akkurat hva jeg mente (eller noe jeg kan gjøre med oppløsningen på macen), men tror det var blant annet @Wachita som klarte skrive mitt problem med bedre ord :P

Endret av tutle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg få opp fullversjon på mobil? Har valgt skrivebordsversjon som standard i netleseren, men uansett hva jeg velger så er det bare mobilversjonen som kommer opp. Finner helle ikke noen "gå til fullversjon" link som det lå nederst på siden på den gamle versjonen av sonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får varsler om alt Joachim og Mushi skriver. Og kommer ikke inn på mobilen til tross for at jeg har sletta ting.. 

tror det er fordi dere er venner på hundesonen, altså hvis du titter på profilen din så har du venner/følgere der. Får ikke den varslinga vekk jeg heller :hmm: 

Endret av Aslan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Kristiin, klikk på stjernen som er til venstre for emnet, så kommer du til siste leste post. På desktop er dette en sort sirkel.

@Malamuten jeg tror dessverre ikke det er mulig per dags dato.

Ok. Da legger jeg inn forslag om å få den muligheten igjen senere, om det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å svare i emner på data. Trykker på "svar i emnet" og blir sent nederst på siden, men det går ikke ann å trykke for å få markøren inn i tekstboksen, der er det opptatt med "dra filer her for å legge ved eller velg filer".

Det renner over av varsler om andre som skriver innlegg. ..

Nytt innhold er helt blankt selvom jeg har lest flere tråder jeg til og med har fått varsel på at er skrevet i etter det og jeg har rettet på innstillingene på menyen til venstre. ...

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige innlegg jeg skrev henger fortsatt igjen i svarboksen.

 

Når jeg skal redigere innlegg så kommer bilder jeg har brukt i helt andre tråder med i innlegget, selv om jeg ikke har lagt dem til. Må slette hele filen for å få det bort. Irriterende. 

Noen smileys virker heller ikke (chrome). : D   (uten mellomrom) : wub : (uten mellomrom).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...