Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Hvorfor må jeg begynne på begynnelsen av hver tråd hver gang jeg går inn? Før huska den at jeg hadde lest tråden og huska hvilken side jeg hadde kommet til. Utruli irriterende. 

trykker du på den blå sirkelen/stjerna til venstre for tittelen?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mud hvis du ikke sender inn det du skriver så lagres det (og er der neste gang du skal skrive). Dette er en funksjon som er ment for å sørge for at ting du skriver ikke skal gå tapt selv om du ved et uhell navigerer deg bort fra siden. :)

Det er innlegg jeg allerede har sendt som lagres der. Feks måtte jeg slette forrige tekst selvom jeg siterte deg nå.  

 

..

Sånn bare for å vise hvordan det lagres...

Og så får jeg ikke svart i alle emner. 

 

 

Og jeg får fortsatt ikke svart i alle emner eller fjernet gamle quoter.  Og det jeg skriver lagres fortsatt .... rimelig lenge ser det ut til.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no! Kommentarfeltet har blitt kjempesmalt (iPad)! Var perfekt for et par dager siden, da tok kommentarfeltet hele skjermen, åsså møtte jeg evt dra bortover for å se den nye baren til høyre med nytt innhold. Nå er baren også pressa inn, og kommentarfeltet er blitt kjempesmalt. Helt ok å lese fortsatt, men synes bildene blir fryktelig små.. :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trykker du på den blå sirkelen/stjerna til venstre for tittelen?

Visste ikke at jeg måtte gjøre det, måtte jo ikke det før. Takk! Det løser iallefall problemet når det har kommet nye svar i en tråd. Men dersom jeg vil inn i en tråd uten nye svar så må jeg jo begynne på begynnelsen igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at jeg måtte gjøre det, måtte jo ikke det før. Takk! Det løser iallefall problemet når det har kommet nye svar i en tråd. Men dersom jeg vil inn i en tråd uten nye svar så må jeg jo begynne på begynnelsen igjen..

Når du vill inn i en gammel tråd så bruk sidetallene eller pilen etter siste tatt fordi da kommer du på tallsiden eller siste side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at jeg måtte gjøre det, måtte jo ikke det før. Takk! Det løser iallefall problemet når det har kommet nye svar i en tråd. Men dersom jeg vil inn i en tråd uten nye svar så må jeg jo begynne på begynnelsen igjen..

Hvis du vil til slutten av tråden, så trykker du bare på klokkeslettet for siste innlegg, så havner du på siste innlegg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil til slutten av tråden, så trykker du bare på klokkeslettet for siste innlegg, så havner du på siste innlegg :) 

Ja, det vet jeg. Men noen ganger begynner jeg å lese tråder med mange sider og stopper kanskje midt i tråden. Er ikke alltid jeg husker hvor langt jeg har kommet, og da er det kjedelig å måtte lete seg frem til det igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg. Men noen ganger begynner jeg å lese tråder med mange sider og stopper kanskje midt i tråden. Er ikke alltid jeg husker hvor langt jeg har kommet, og da er det kjedelig å måtte lete seg frem til det igjen. 

Da skal det funke å trykke på stjerna/sirkelen og du kommer til sist leste innlegg. Fungerer slik hos meg hvertfall fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får varsler om alt mulig uinteressant. Hvordan får jeg skrudd disse av? Jeg kommer heller ikke inn på sonen uten at jeg googler feks "Akkurat nå hundesonen". Har slettet cacher, historikk osv.

 

Tlf har jeg gidd opp, der funker ingenting.

Jeg skjønner at du ikke gidder å lese gjennom en så lang tråd, men i andre innlegg på denne siden så er det instruksjoner for hvordan du blir kvitt varslene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. Jeg har prøvd å oppdatere tråden til hundene mine. Tråden dukker likevel ikke opp på førstesiden av "min hund", den blir bare liggende bak masse andre innlegg.. Why??

Det er en knapp til høyre på baren over alle trådene hvor det står "sorter etter" - kanskje du har noe feil der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelposter fordi au.

Når jeg leter opp tråden din @Maria så står det at den ikke er blitt oppdatert på lenge, men går jeg inn i den så ser jeg at du har skrevet i den. Så jeg beklager å måtte si det, men jeg lurer på om du kan ha dødd og har kommet tilbake som et spøkelse. Mulig vi har en Sixth Sense situasjon gående på Hundesonen :(

MariaHS.jpg

 

^^

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en knapp til høyre på baren over alle trådene hvor det står "sorter etter" - kanskje du har noe feil der?

Jeg prøvde å forandre på de innstillingene nå, Maria sin tråd dukker ikke opp samme hvordan jeg sorterer det :) 

Men får dere andre opp mitt innlegg øverst?

Nei, men som Mari sier: 

Dobbelposter fordi au.

Når jeg leter opp tråden din @Maria så står det at den ikke er blitt oppdatert på lenge, men går jeg inn i den så ser jeg at du har skrevet i den. Så jeg beklager å måtte si det, men jeg lurer på om du kan ha dødd og har kommet tilbake som et spøkelse. Mulig vi har en Sixth Sense situasjon gående på Hundesonen :(

 

 

MariaHS.jpg

Sånn var det når jeg gikk inn der også. Kanskje du faktisk er et spøkelse? :o :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjælp. Det er ingen ting som funker som det skal :( Bare tull med meg og sonen. Jeg vil ikke være usynlig.

Du er ikke usynlig! 

:shocked: I see dead people... :no::icon_cry:

Ikke gå inn i lyset, Maria! Hold deg unna lyset! 

:lol: Fy, for en dårlig humor dere har :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...