Gå til innhold
Hundesonen.no

Oppgraderte hundesonen


Recommended Posts

Selvom jeg har endret instillingene får jeg fortsatt varsel når noen skriver i ulike tråder jeg ikke følger, og selvom det er flere svar i tråder jeg har deltatt i kommer dette ikke opp under nytt innholdt (helt tomt der) selvom jeg har haket av på siden hvordan jeg vil ha det :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ingen som klarer å være takknemlig for at noen faktisk ønsker at sonen skal bli bedre og klare å yte maksimalt?  Greit nok at det har oppstått problemer. Men det er slikt som skjer når man tar 5-6 å

Jeg vet du synes vi har litt tungt for det altså 2ne, men du trenger ikke å gjenta det FIRE ganger altså - det hadde kanskje holdt med to...  

Har det vært noe problem tidligere med slettede bilder? Ja, gamle tråder kan ha mange ødelagte bildelinker, men er det egentlig så farlig? Er det ikke viktigst at forumet er levende her og nå (og at t

Posted Images

Jeg får ikke til å svare i emner på data. Trykker på "svar i emnet" og blir sent nederst på siden, men det går ikke ann å trykke for å få markøren inn i tekstboksen, der er det opptatt med "dra filer her for å legge ved eller velg filer".

 

Det renner over av varsler om andre som skriver innlegg. ..

 

Nytt innhold er helt blankt selvom jeg har lest flere tråder jeg til og med har fått varsel på at er skrevet i etter det og jeg har rettet på innstillingene på menyen til venstre. ...

 

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

 

 

Det høres ut som du ikke har på, eller har blokkert javascript. Kan dette stemme? Varsler kan du stille i varslingsinnstillinger. Der kan du huke vekk at du ikke skal få varsler når noen du følger gjør noe o.l. Anbefaler alle å sjekke ut hvilke innstillinger som finnes :)

 

Jeg fant noe å "klage" på. Linker åpner seg i samme fane, kan det fikses så den åpnes i en ny fane?

Dette står på tapeten :)

 

Jeg kommer ikke inn via tapatalk, gjorde det i går. Informasjonskapsler er slettet og forumet er slettet og søkt opp på nytt på tapatalk, uten hell.

Per nå så må du laste inn en ny Tapatalk versjon. Søk på hundesonen.no på Tapatalk og velg den med lyst profilbilde (hvit bakgrunn). OBS! Dette endres muligens senere.

 

Veldig gøy med noe nytt, men har tre ting jeg irriterer meg litt over:

Bedre skille mellom innlegg, de flyter inn i hverandre.

Linker åpnes i nye faner

og de fleste smileyene fungerer ikke

Ellers mye bra

Linker og smileys kommer snart. Bedre skille mellom innlegg er det mange som ønsker, dette er notert men ikke prioritert høyest.

 

Folkens. @Djervekvinnen trenger hjelp!!
Hun kommer seg ikke inn på forumet og får ikke svar fra de nye eierne. Hun har forsøkt å komme inn fra flere plattformer, men får bare error. Hva kan gjøres?

Hvis hun blir redirected til hundesonen.no/forum og får en feilmelding av NGINX så bruker hun en nettleser som tror dette er den gamle serveren og at man skal videresendt, be henne bruke en annen nettleser inntill problemet "løser seg av seg selv". Google Chrome eller Firefox er å anbefale.

 

Selvom jeg har endret instillingene får jeg fortsatt varsel når noen skriver i ulike tråder jeg ikke følger, og selvom det er flere svar i tråder jeg har deltatt i kommer dette ikke opp under nytt innholdt (helt tomt der) selvom jeg har haket av på siden hvordan jeg vil ha det :( 

Dette høres veldig rart ut, er du sikker på at varslen for denne instillingen er huket vekk, og du har lagret innstillingene? Merk at du har innstillinger for nytt innhold på venstresiden, det kan hende du må finjustere noe der for å få det nøyaktig slik du ønsker :)

 

får ikke til å legge til bilder- får bare feil  "det oppstod et problem med å laste opp filen -200"

Er bildet veldig stort? Hvor mange megabyte er bildet? Hva slags filtype er det (JPEG, GIF, PNG, etc)? 

 

 

Jeg har vært mye utendørs i helgen og kommer til å finjustere forumet utover uken. Jeg ser at det er mange som spør om det samme og hvis noen ønsker å bidra så kan det være interessant å skrive noen guider til forumet. F.eks. en guide til varslingsinnstillinger, eller nyttige tips og triks (gå til siste uleste, innstillinger for nytt innhold) :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet ut hvorfor jeg fortsatt får varsler. Jeg endret det bare på Mac. Gikk inn på tlf nå og der lå det at jeg vil varsles om alt mellom himmel og jord. Har endret det på tlf nå så får jeg se om varslene stopper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger så vidt jeg vet ingen innlegg eller personer - men like vel får jeg notifications på ting som skjer (ja, ok - ALT var visst ikke helt perfekt like vel da :)). I denne boksen går det ikke an å IKKE velge noen av alternativene, det hadde kanskje vært bedre om det gikk an å ha alle "boksene" her tomme? Om det var forståelig? :D. 

Hundesonen.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger så vidt jeg vet ingen innlegg eller personer - men like vel får jeg notifications på ting som skjer (ja, ok - ALT var visst ikke helt perfekt like vel da :)). I denne boksen går det ikke an å IKKE velge noen av alternativene, det hadde kanskje vært bedre om det gikk an å ha alle "boksene" her tomme? Om det var forståelig? :D. 

Hundesonen.jpg

bla lengre ned, masse innstillinger der og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Khela kommer seg ikke inn. Hun har prøvd forskjellige nettlesere, slettet cache, rebootet, slettet alt som er, og til og med reinnstallert nettleserne. Hva mer kan hun gjøre for å komme seg inn? :)

Prøv å gi henne en link hit. Jeg kommer meg ikke inn på hundesonen.no via mobilen, men så fikk jeg en link til en tråd av Soppen og da kom jeg inn.   

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å redigere innlegg, slette sitater (om jeg skal multiquote og har fått med meg et innlegg jeg ikke vil ha med, må jeg slette alle og bla tilbake og trykke på nytt på alle jeg vil ha med...), eller slette inni sitater (om jeg bare vil sitere deler av et langt innlegg). Flere som har det sånn/vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du ikke har på, eller har blokkert javascript. Kan dette stemme? Varsler kan du stille i varslingsinnstillinger. Der kan du huke vekk at du ikke skal få varsler når noen du følger gjør noe o.l. Anbefaler alle å sjekke ut hvilke innstillinger som finnes [emoji4]

 

Dette står på tapeten [emoji4]

 

Per nå så må du laste inn en ny Tapatalk versjon. Søk på hundesonen.no på Tapatalk og velg den med lyst profilbilde (hvit bakgrunn). OBS! Dette endres muligens senere.

 

Linker og smileys kommer snart. Bedre skille mellom innlegg er det mange som ønsker, dette er notert men ikke prioritert høyest.

 

Hvis hun blir redirected til hundesonen.no/forum og får en feilmelding av NGINX så bruker hun en nettleser som tror dette er den gamle serveren og at man skal videresendt, be henne bruke en annen nettleser inntill problemet "løser seg av seg selv". Google Chrome eller Firefox er å anbefale.

 

Dette høres veldig rart ut, er du sikker på at varslen for denne instillingen er huket vekk, og du har lagret innstillingene? Merk at du har innstillinger for nytt innhold på venstresiden, det kan hende du må finjustere noe der for å få det nøyaktig slik du ønsker [emoji4]

 

Er bildet veldig stort? Hvor mange megabyte er bildet? Hva slags filtype er det (JPEG, GIF, PNG, etc)? 

 

 

Jeg har vært mye utendørs i helgen og kommer til å finjustere forumet utover uken. Jeg ser at det er mange som spør om det samme og hvis noen ønsker å bidra så kan det være interessant å skrive noen guider til forumet. F.eks. en guide til varslingsinnstillinger, eller nyttige tips og triks (gå til siste uleste, innstillinger for nytt innhold) [emoji4]

 

Det hjelper ikke, jeg har gjort alt man skal gjøre. Det virker tilfeldig om jeg kommer inn fra mobil om det er via nettleser eller tapatalk. Nå kom jeg feks inn via tapatalk, men har ikke gjort det på hele ettermiddagen/kvelden, har ikke gjort noe annerledes. Fikk feks varselet ditt om at du quotet meg, men fikk ikke lov av forumet å logge meg inn for å sjekke det før nå.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såvidt inne, må følge linken til @Christine da (takk!). Men det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg blir sendt til hundesonen.no/forum når jeg har slettet alt som slettes kan, fjernet bokmerker, reboota, avinstallert og lasta ned nettlesere på nytt og brukt nettlesere jeg aldri har brukt før. Hm.

Alt på mobil, bruker sjeldent pc så har ikke testa der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da folkens, skal smileys være på plass igjen :D :rolleyes:

Gøy greier, det er tydligvis endel som ikke vises i nedtrekksgreia, men man kan få opp med å skrive inn koden. :raksha: f.eks.

Forøvrig begynte varselfunksjonen for likes på innlegg brått å fungere igjen i går :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du ikke har på, eller har blokkert javascript. Kan dette stemme? Varsler kan du stille i varslingsinnstillinger. Der kan du huke vekk at du ikke skal få varsler når noen du følger gjør noe o.l. Anbefaler alle å sjekke ut hvilke innstillinger som finnes :)

 

Jeg har endret og lagret varslingsinnstillingene, men får allikevel varsler.

 

Dette høres veldig rart ut, er du sikker på at varslen for denne instillingen er huket vekk, og du har lagret innstillingene? Merk at du har innstillinger for nytt innhold på venstresiden, det kan hende du må finjustere noe der for å få det nøyaktig slik du ønsker :)

 


 

Kan man ikke ha flere valg på filtre? Jeg får opp nytt innhold med ett valg, men ikke med flere. Dette gjelder feks når jeg vet at noen har skrevet i tråder jeg følger, men så kommer ikke disse opp.

 

Når det gjelder mobil: har slettet gammel tapatalkversjon og lastet ned ny. Kommer da inn på sonen via tt. Får også varsler på mobil. MEN: når jeg da trykker på varslene klarer ikke tt å åpne tråden, da står den bare å laster. ??

 

Edit: og så fikk jeg en link til en tråd på fb idag som jeg åpnet med mobilen, da ble jeg sent til hundesonen.no (uten forum bak) men nettleseren sier bare: not found.

Endret av Teserere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Teserere, jeg ser at du har på nesten alle notifikasjoner. Du må skrolle lenger ned på siden :)

Jeg kan dessverre ikke gi support på Tapatalk da dette er en tredjeparts løsning. Kan anbefale at du bruker mobilversjonen til forumet.

Ja jeg er klar over det, men den eneste jeg ikke vil ha er "Noen jeg følger skriver et innlegg"

Jeg har haket den av og lagret, allikevel får jeg varsler når noen jeg følger skriver i tråder jeg ikke følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...