Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Jeg har tre hunder i hus. Alltid litt spennende å se hvor gode venner/dårlige uvenner Pippin og Selma er, det har blant annet med Selma sin løpetidsyklus å gjøre.

Og der smalt det ja. Og jeg kastet musa etter dem for å sjokkere dem ut av bjeffekonkurransen. Ok, musa holdt og de har gitt seg. Terriere altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper denne kunne falt i smak hos enkelte soniser:

24547cf6-ad1e-407f-ba99-4f8470ab512a.jpg

@Aymee snakket om å ville lage noe slikt :) Perfekt hundekjørergenser jo.

I dag er jeg glad jeg var syk og hjemme. Iria spiste noen biter av en tørrforprøve i går, og hadde hun vært alene på dagen i dag hadde jeg kommet hjem til ei stue dekt av diare. Første gangen hun har klart å bli skikkelig dårlig av noe hun har spist, og det var atpatil noe en hund faktisk skulle ha spist. yuck.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være bedre de får seg en rolig tusletur enn ingenting.. Blir mer støl av å ligge på sofan ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

De har fått noen runder på jordet.

Ligge i sofaen? Mine hunder ligger ikke i sofaen. De herjer i sofaen. Og i hele huset.

Gratulerer med to aktive unghunder liksom :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då blir det debut för mig och hormontrollet på ny hundeklubb ikväll...

Jag hoppas så att vi kommer passa in där för jag vill ju så gärna komma igång med träningen på riktigt.

Søren og jeg som er syk og ikke kommer i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange snille der og en hel del rare - sånn som det pleier å være i en hundeklubb :)

Idag er det miljøtrening så da trener man bare på å få kontakt med hunden sin i nærheten av andre hunder og mennesker, veldig fin valp og unghundstrening.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener til og med at matvarer burde merkes med at de fint kan brukes mye lenger enn man tror. Det kunne stått noe sånt som at man selv må vurdere ved å lukte og evt. smake. Omtrent en tredel av all mat kastes.

Problemet er vel egentlig ett eller annet EU-regulativ som vi er nødt til å følge... var vel det når det gjaldt merking av egg i hvert fall. Men jeg er enig - det burde stå noe om bruken av sunn fornuft :D.

Jeg får helt vondt av hvor mye brukbar mat vi må kaste på jobb (daglivarebutikk) bare fordi utløpsdatoen påstår det er uspiselig...

Det skjønner jeg :)

Det var mye enklere når de var små og søte og det var greit at de var litt uoppdragne :aww:

De har et annet figurantsystem enn vi har, med A-figuranter og B-figuranter, og da blir det visst veldig vanskelig når noen figuranter blir borte. Var noe styr da Leahs oppdretter skulle ha MH også husker jeg, Merete og jeg tilbød oss å komme, men norske figuranter er ikke bra nok for svenskene, vi har tross alt bare opplæring på alle momentene på en gang vi, vi går ikke to hele kurs for å bli A- eller B-figurant :P

Nope, jeg ække spesielt imponert over svenskene. De må ha fire figuranter for å gjennomføre en MH, men syns det holder med 1 dommer.. Tsk, tsk, tsk.. :P

Helt klart :aww:.

Svenskene er rare, de... :lol:

Har jeg spist restemiddag for andre dag på rad - og det var like godt i dag som i går - og som i forgårs (da var det jo ikke restemiddag :D).

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskene er rare, de... :lol:

Ja, det skal de ha for :aww:

Jeg kommer virkelig ikke på det andre navnet for rankeføttinger, hjelp :lol:

Cirripedia? Google er veldig ofte din venn, altså :P

--

Det gikk forøvrig veldig bra på NAV i stad, min nye saksbehandler er veldig hyggelig, jeg skal på et nytt avklaringskurs-ish (fordi jeg vil det), og så skal jeg ut i utprøving igjen (fordi, jeg vil det og jeg :P ). Hun trenger en ny legeerklæring, men neste søknad om utvidet AAP kom visst til å gjelde ut 2016, så vi fikk ro på oss til å avklare ordentlig! Da kan det jo hende at vi blir fornøyd med avklaringen etter denne runden da, og at det blir min siste :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig klart å finne en shampo som holder håret mitt glansfullt og fettfritt i mer enn 12 timer. Problemet er bare at den er kjøpt på et apotek i gran canaria :P

Da blir det dyr shampoo i lengden :lol:

Ryddet litt og moppet litt.

Det ble en rar jobbdag siden jeg av en eller annen grunn ikke var blitt forberedt på en hel haug med dresskledde dansker skulle prate med meg i dag.

De booker ikke møtetid må vite, og de forstår ikke helt at de ikke er den eneste dresskledde dansken jeg plutselig må prate med.

Noen ganger er det godt jeg har rutine og relativt god hukommelse, jeg hadde ikke et eneste notat på forhånd og det ble bare litt pinlig i stedenfor veldig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på rebusløp med VVS-foreningen.

I rebusløpet er alle hjelpemidler tillatt.

Kollegaene mine har gjort meg til app-ansvarlig. Er det noen som har gode apper å anbefale?

:P

Sikkert sent ute og kanskje ikke akkurat hva du var på leting etter men Wolfram Alpha :)

Casper er 6 måneder allerede, og siden "alle" de andre i valpegjengen har tatt oppstillingsbilde så måtte jeg også prøve :)

11954749_10156041605295597_2570863211348

Også trikse bilde vårt :teehe:

11226062_10156041605600597_7296814324539

Han er skjønn altså! Vil dere leke litt i helgen? :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...