Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Japp, det er mulig, jeg er der nå :P

Mocca kommer seg, slik ser såret ut nå, 4 dager etter andre operasjon:

10421099_1025237840860296_91497830530150

Huff for en runde dere har hatt.. men det ser da ganske fint ut nå synes jeg! Fortsatt god bedring!

Burde legge meg jeg, men det blir vel, som vanlig, med tanken en stund til. Nå skal små bisker fores og luftes og det er ganske koselig det!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

:gaah: Murphy!!!!!

Mh søndag brått avlyst. Mulig på lørdag, men flere kommer jo lørdag formiddag. Fint å planlegge ETT år fram i tid også klarer ikke klubben å finne fig. Det fant de ut i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en meny der.. Men ingen rapporter-knapp :P

Men sendte en melding til brukeren moderator her, så da ordner det seg sikkert :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Du må trykke på innlegget ditt først så den linja der menyen ligger blir grå (ikke oransj som den er fra før) ;)

Håper det funker, så du kan gjøre det til en annen gang.

Ble visst sittende litt lenge oppe med strikketøy og Downton Abbey... jaja ingen planer imorgen annet enn legetime og bestille nytt pass. Men både legekontor og politistasjon er 5min gange herfra så det er liksom ikke så store greiene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alt scampisnakket, sånn for de som ikke har fått det med seg (trodde alle hadde det!) - http://www.framtiden.no/gronne-tips/mat/derfor-bor-du-droppe-scampi.html Står ikke så mye her, men er bare å søke på scampi på fremtiden i våre hender, eller på google, egentlig. Moralisering over, nå er det lallings!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk en trivelig bussjåfør :-O

Bussen er kald, så han beklaget seg for det. Det var vist noe feil på systemet.. Men det ville ta en tid før han fikk noen ny buss hvis vi skulle skifte, så istedenfor at vi måtte stå og vente et sted, valgte han bare å kjøre oss inn til byn slik at vi rakk det vi skulle.. Flink bussjåfør!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den dype scampien smakte :teehe:

---

Jeg elsker Bergen :D

Og @Snoffe, når hadde du tid sa du? :P:dog_running:

Dessverre, de ble kastet :cry: tint i romtemperatur, så da jeg ble dårlig og ikke hadde sjans til å lage middag, så mann og barn måtte fikse selv ble det ikke scampi.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har helt rett! :lol:

Jeg skulle ha begynt med gullfisk istedenfor :aww:

Men det er litt godt å være uunnværlig også? :P

Japp, det er mulig, jeg er der nå :P

Mocca kommer seg, slik ser såret ut nå, 4 dager etter andre operasjon:

10421099_1025237840860296_91497830530150

Hvordan klarte du det?

Såret ser fint ut, men fy fader så stort det er! Hvordan har hun det?

:gaah: Murphy!!

Mh søndag brått avlyst. Mulig på lørdag, men flere kommer jo lørdag formiddag. Fint å planlegge ETT år fram i tid også klarer ikke klubben å finne fig. Det fant de ut i dag!

Det er usedvanlig dårlig gjort av klubben, syns jeg. Håper flesteparten kan komme allikevel!

--

AN har jeg henta bebi i hagen, hun ville ikke være med inn etter morgenluftinga, og jeg ville ikke stå og vente på henne, så jeg gikk jeg. Ikke det at jeg tror at hun lærer så mye av å bli stående igjen alene i hagen i 3 minutter, men.. Ulydige bikkjer er irriterende :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gaah: Murphy!!

Mh søndag brått avlyst. Mulig på lørdag, men flere kommer jo lørdag formiddag. Fint å planlegge ETT år fram i tid også klarer ikke klubben å finne fig. Det fant de ut i dag!

Så himla kjipt, spesielt siden mange har veldig lang reisevei og greier :(

AN har jeg henta bebi i hagen, hun ville ikke være med inn etter morgenluftinga, og jeg ville ikke stå og vente på henne, så jeg gikk jeg. Ikke det at jeg tror at hun lærer så mye av å bli stående igjen alene i hagen i 3 minutter, men.. Ulydige bikkjer er irriterende :aww:

Her har Yasmine begynt å få egne meninger om når hun skal inn og hvor lenge det er ok å stå og lukte på en flekk ute på jordet... Vi er åpenbart ikke helt på linje der. Veldig irriterende :aww:.

I dag skal jeg hente nye briller!!!! Har jeg nevnt at jeg har mislikt brillene jeg har nå intenst? Lenge? Ikke? Vel - det har jeg altså gjort, så da jeg var på linsekontroll for et par uker siden, fant jeg ut at jeg like gjerne kunne fikse nye briller også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er usedvanlig dårlig gjort av klubben, syns jeg. Håper flesteparten kan komme allikevel!

Så himla kjipt, spesielt siden mange har veldig lang reisevei og greier :(

De har t.o.m sendt ut PM på tirsdag!

Skjønner ikke hva som har skjedd, men utrolig kjedelig. Heldigvis kommer alle "mine" allikavel. Men det er jo en natt med hotel som kunne vært droppet og båt. Dessverre så skjærer det seg helt for den ene oppdretteren som har valp fra meg, hun skulle komme med to hunder fra sitt oppdrett søndag morgen og har bestilt båt til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har t.o.m sendt ut PM på tirsdag!

Skjønner ikke hva som har skjedd, men utrolig kjedelig. Heldigvis kommer alle "mine" allikavel. Men det er jo en natt med hotel som kunne vært droppet og båt. Dessverre så skjærer det seg helt for den ene oppdretteren som har valp fra meg, hun skulle komme med to hunder fra sitt oppdrett søndag morgen og har bestilt båt til det..

Vi fikk avlyst vår MH dagen før pga manglende figuranter en gang. Utrolig kjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å stikke ut til os en tur. Der er det et sted caspet kan løpe villmann og jeg kan sitte på en benk :) dillemma... må kjøre 40 min en vei og jrg er ikke helt i slaget. Tror kanksje vi gjør det.

Akkurat nå ligger han under dynen og varmer beina mine :ahappy: han står omtrent aldri opp uten at jeg står opp først :)

Liker hunden min, selvom han har kommet i puberteten :P som jeg forøvrig ikke har lov å klage på, for han er enklere (enn så lenge) enn det Koda noen sinne var :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har Yasmine begynt å få egne meninger om når hun skal inn og hvor lenge det er ok å stå og lukte på en flekk ute på jordet... Vi er åpenbart ikke helt på linje der. Veldig irriterende :aww:.

Det er kjipt å oppdage at de bortskjemte småjentene må oppdras på lik linje med de andre hundene i huset, altså :aww:

De har t.o.m sendt ut PM på tirsdag!

Skjønner ikke hva som har skjedd, men utrolig kjedelig. Heldigvis kommer alle "mine" allikavel. Men det er jo en natt med hotel som kunne vært droppet og båt. Dessverre så skjærer det seg helt for den ene oppdretteren som har valp fra meg, hun skulle komme med to hunder fra sitt oppdrett søndag morgen og har bestilt båt til det..

Det kan jo ha kommet noe sykdom sånn brått på, det må det jo nesten ha gjort, hvis ikke så hadde de jo visst dette på tirsdag. Men vi har gjennomført MH'er med bare to figuranter vi altså, da må testlederen dra skrammelet sjøl, men det er gjennomførbart selv om det blir slitsomt. Hvor uflaks kan de ha hatt om alle plutselig er dårlige, liksom?

--

AN sitter jeg bare å venter på at klokka skal bli mange nok til å dra på møte med NAV. Burde sikkert være litt spent på hvordan det blir med nytt kontor og ny saksbehandler å forholde seg til, og hva de evt sier om fremdriftsplanen vi ble enige om i Ullensaker før overføring, men jeg orker bare ikke. Det går som det går. Fordelen med å være på absolutt minimum av utbetalinger, er at man ikke får blitt blakkere.. Vel, så sant de ikke finner ut at jeg ikke har krav på noe da, men det vil overraske meg stort :P Jeg har uansett vedtak som varer ut året, så jeg slipper å bekymre meg for sånt før 2016 :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofadag i dag. Skikkelig drittdag i går. Kjempekult først være borte fra jobb sist uke og såklare en halv dag før jeg blir dårlig igjen... Holdt ut hele dagen minus ti min i går, og fikk sagt i fra at jeg ble dårlig. Fikk sjanglet til buss med så intens hodepine at jeg ikke klarte å gå beint, og tårene trillet. Kom meg på kald sval buss og fokuserte på å ikke spy. Siktet på nærmeste do da jeg kom av bussen, men den var låst. Så ble sittende på gulvet der og gråte av smerte og kvalme før bonden kom og plukket meg opp og fikk meg i bilen. Måtte stoppe på butikken så han fikk kjøpt middag og jeg fikk spy. Rakk såvidt å låse døra bak meg. Så fikk vi henta lillemor og kom oss hjem. Ny stopp innom do før jeg fikk lagt meg. Etter fire timer og div piller, oppkast og grining var jeg klar nok til åvurdere legevakt. Men da begynte jeg å bli bedre, så droppet det. Fremdeles uggen og ulmer i hodet, men er oppegående i svært slow motion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melvin, som aldri har hatt et uhell inne i voksen alder, har plutselig tissa inne TRE ganger på en uke når han har vært alene. Begynte å bli bekymret for at noe var alvorlig galt helt til jeg så hva han EGENTLIG driver med de 20 minuttene han får tusle alene i hagen før vi reiser på skolen. Naboen har to pæretrær, og pærene har blitt modne og derfor har mange falt av. Melvin har gått hver morgen og fråtset i disse :lol: (Han er på slankærn, så han synes vel det er for lite mat å få her..)

Eksperimentet mitt starter altså i dag; han har ikke fått være i hagen før jeg drar på skolen, så får vi se om jeg kommer hjem til tørt gulv denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kvitte meg med litt klær. UFF eller fretex/Frelsesarmeen? Skjønt det slik at de ikke ønsket mer klær til flyktningene?

Fretex. De moser opp klærne som ikke kan brukes lengre så de faktisk går til noe nyttig, uff kaster en god del har jeg hørt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er litt godt å være uunnværlig også? :P 

 

Hvordan klarte du det? 

 

Såret ser fint ut, men fy fader så stort det er! Hvordan har hun det? 

 

Det er usedvanlig dårlig gjort av klubben, syns jeg. Håper flesteparten kan komme allikevel! 

 

--

AN har jeg henta bebi i hagen, hun ville ikke være med inn etter morgenluftinga, og jeg ville ikke stå og vente på henne, så jeg gikk jeg. Ikke det at jeg tror at hun lærer så mye av å bli stående igjen alene i hagen i 3 minutter, men.. Ulydige bikkjer er irriterende :aww: 

Nei, akkurat slike ting kunne jeg fint få slippe :lol:

Men strengt tatt; hadde jeg vært flinkere til å si nei, så hadde det jo vært noe problem heller :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal rusle bort på jobb for å forhåndsstemme eller om jeg skal vente til mandag..

I går lærte jeg hva som skjer om noen spyr i ei flaske og så leverer den til pant. Vi vurderte å stenge butikken på grunn av lukta. Hva er det som får folk til å levere sånnt til pant da?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjipt å oppdage at de bortskjemte småjentene må oppdras på lik linje med de andre hundene i huset, altså :aww:

Veldig faktisk :aww:.

Det kan jo ha kommet noe sykdom sånn brått på, det må det jo nesten ha gjort, hvis ikke så hadde de jo visst dette på tirsdag. Men vi har gjennomført MH'er med bare to figuranter vi altså, da må testlederen dra skrammelet sjøl, men det er gjennomførbart selv om det blir slitsomt. Hvor uflaks kan de ha hatt om alle plutselig er dårlige, liksom?

Jeg har vært en av to figuranter på MH en gang - og ja, det var himla slitsomt, men det gikk jo fint da :). Men kjenner jeg svenskene rett, så er det veldig vanskelig for dem å improvisere noe som helst - alt må jo være etter boka, og sier de tre figuranter så skal det være tre figuranter. Ferdig snakka, liksom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...