Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Gi NKK og NRL en uke til, eller purre i løpet av uka? Over 3 uker siden NM, det har vært EDS, utålmodig og lite lyst til å bli nedprioritert i tittelregistreringa ytterligere :lol:

Utålmodig, ja, det var det. Vente til neste uke, ja, ja tror det. Nei. Men ja :aww: Gud, så flåsete man kan bli av sin første stamtavletittel noen sinne! *insert rødmesmiley*

Hvilken tittel venter du på? Tonks sin BH er ikke registrert enda, den ble tatt i mai. :P Har purret da, og de skulle se på bunken med brukstitler etter EDS, så da får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Hvilken tittel venter du på? Tonks sin BH er ikke registrert enda, den ble tatt i mai. :P Har purret da, og de skulle se på bunken med brukstitler etter EDS, så da får vi se.

Rally, RLII. Jeg sendte en beskjeden mail bare for å spørre om forventet tidsperspektiv. NKK svarte hyggelig at de hadde lagt til titlen, men inn på vent, ettersom arrangørene av de to siste stevnene ikke hadde sendt inn resultatene. Det er NM-helga vi venter på, fireukersfristen for innsending går ut på mandag :lol:

Er det ikke et kjent problem at RIK-titler tar tid, fra begge parter? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært det da ja. Ville jo egentlig vært merkelig om de skulle selge foret uten å opplyse om endringer først. :) Men, kommer allikevel ikke til å gå tilbake til det enn så lenge. Brit ser ut til å fungere fint på begge to, og er hakket billigere (regnet på det og med avtalen med dyrebutikken om hver 6. sekk gratis så vil jeg spare rundt 85 kr på det, om de ikke plutselig må ha mye mer av Brit da). Får se etter at de har spist en sekk eller 2 med det.

Akkurat nå er jeg hoppende glad, for Tj henta ny oppvaskmaskin idag! :bananas:

Er det ikke hver 3.sekk gratis? Var iallefall det på Brit premium på tropehagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN er jeg litt misunnelig på datterbarnet, som leser Harry Potter-bøkene for første gang. Hun er sånn Potterhead-light, hun har sett alle filmene opptil flere ganger, og vi har hørt de 3 første på lydbok, men nå leser hun Harry Potter and the Order of the Phoenix, og har hatt sitt første opprørte utbrudd over Umbridge.. *sukk* Lurer på om det er mulig å få selektivt hukommelsestap så jeg kan lese alle bøkene for første gang på nytt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hvis du ikke gjør det, gjør ingen andre det heller @Krutsi :)

--

AN klager kroppen min på at jeg har begynt på kortison igjen etter et ufrivillig opphold i helgen (jeg gikk tom.. ***** amatør :lol: ). Eller, visse deler av kroppen min klager på det. Resten av kroppen min klager over at det var et opphold i kortisonkuren. Livet som kroniker er artig :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hvis du ikke gjør det, gjør ingen andre det heller @Krutsi :)

--

AN klager kroppen min på at jeg har begynt på kortison igjen etter et ufrivillig opphold i helgen (jeg gikk tom.. ***** amatør :lol: ). Eller, visse deler av kroppen min klager på det. Resten av kroppen min klager over at det var et opphold i kortisonkuren. Livet som kroniker er artig :aww:

Nei, du har helt rett! :lol:

Jeg skulle ha begynt med gullfisk istedenfor :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke hver 3.sekk gratis? Var iallefall det på Brit premium på tropehagen :)

Mener hun sa hver 6. Er Brit Care-serien da, ikke premium, så sikkert forskjellig mellom typene.

Hadde flink hund på trening i dag jeg, fri ved foten hennes begynner å bli skikkelig herlig altså. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jo, det går, har gjort det selv :) Tror det er en meny i høyre hjørne, tror det er det på min tlf :)

Ja, det er en meny der.. Men ingen rapporter-knapp :P

Men sendte en melding til brukeren moderator her, så da ordner det seg sikkert :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN er jeg litt misunnelig på datterbarnet, som leser Harry Potter-bøkene for første gang. Hun er sånn Potterhead-light, hun har sett alle filmene opptil flere ganger, og vi har hørt de 3 første på lydbok, men nå leser hun Harry Potter and the Order of the Phoenix, og har hatt sitt første opprørte utbrudd over Umbridge.. *sukk* Lurer på om det er mulig å få selektivt hukommelsestap så jeg kan lese alle bøkene for første gang på nytt igjen?

Japp, det er mulig, jeg er der nå :P

Mocca kommer seg, slik ser såret ut nå, 4 dager etter andre operasjon:

10421099_1025237840860296_91497830530150

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...