Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Litt husarbeid, og jeg sitter nå i sofaen og kaldsvetter og råhoster så jeg brekker meg. Jeg har tørket støv, ikke løpt maraton.

Dusteforkjølelse. Om fem uker er det kor-NM, og jeg kjenner jeg blir bekymret for om jeg noen gang vil bli i form til det. Det er ikke bare å stå på beina, en skal ha klar stemme med god kontroll på stemmebåndene også. Mens akkurat nå så synger jeg i beste fall trestemt med meg selv, i verste fall begynner jeg bare å hoste og harke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst på en (etter det jeg vet) snill og god scæfertispe? http://hundesonen.no/forum/topic/79520-schaefertispe-6-aar-omplasseres-haster/

@SoppenCamilla kanskje?

Skulle gjerne hjulpet til, men jeg har ikke mulighet til å ta en hund med separasjonsangst, dessverre. Fredrik jobber og jeg er på skolen på dagtid.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli sånn høstlig grønn- og brunfarge i fjellet nå, og med sola sånn halvveis på vei ned over fjellene var det utrolig fint oppe på toppen av Halbrendsnipa i ettermiddag :ahappy:

Jeg ble gørrsliten av turen opp da, kan ikke skjønne at jeg orka fire sånne turer på fire dager i forrige uke.

Kan hende det var sola i dag som var drepen, jeg takler varme pluss den høye luft-fuktigheta her veldig dårlig, svettet som en gris oppi bakkene :P

Samboeren skulle egentlig komme hjem fra jobb i dag, men istedet måtte han dra til Bergen og kommer ikke hjem før i morgen. Festlig med så forutsigbar jobb..Jeg hadde ikke takla det, godt han gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil vi :D

Jei! Plinger deg når jeg vet mer om tidpunkt :D

Ellers har jeg greid det store... Jeg har knust skjermen på min ellers-så-hardfør-gjennom-noe-og-4-år iPhone 4S og jeg trives med min personlighetsfylte bipolare trøbbelmaker på lavgir, og vil gjøre et forsøk på å bytte skjerm. Noen som vet hvor jeg får tak i ny front? Skal visst ikke være så vanskelig å gjøre det selv(?), og ligger vel flere linker ute på youtube..? Ebay og sider som mininthebox har vel, men vet noen om alternativer? Kanskje med korterere leveringstid? Noen som har gjort dette selv og har noen gode råd på lur? :lol: Hjelp :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Eple fikk lønn fra fylkeskommunen i dag og får fra universitetet og helse Bergen (med restferiepenger) i morgen. Paaaarty!

Jeg fikk også lønn fra fylkeskommunen i dag, men ikke fra flere. Det hadde sikkert hjulpet med flere lønninger når jeg ser på bunken med regninger..... :D Eller som en kollega sa en gang (sikkert lånt fra et sted, hvis jeg kjenner han rett) lønnen er helt grei den, hvis vi bare hadde fått den hver 14 dag :aww::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jei! Plinger deg når jeg vet mer om tidpunkt :D

 

 

 

Ellers har jeg greid det store... Jeg har knust skjermen på min ellers-så-hardfør-gjennom-noe-og-4-år iPhone 4S og jeg trives med min personlighetsfylte bipolare trøbbelmaker på lavgir, og vil gjøre et forsøk på å bytte skjerm. Noen som vet hvor jeg får tak i ny front? Skal visst ikke være så vanskelig å gjøre det selv(?), og ligger vel flere linker ute på youtube..? Ebay og sider som mininthebox har vel, men vet noen om alternativer? Kanskje med korterere leveringstid? Noen som har gjort dette selv og har noen gode råd på lur? :lol: Hjelp :P

Det er en butikk i Marken som bytter skjermer tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonenorakelet: hva slags forsikringer må man ha når man begynner å innse at man kanskje er litt voksen?

Har forsikring på bikkja (selvsagt, jeg er jo bikkjegal :P ), bil, innbo ung og trooor jeg ikke har noe mer. Jobber i staten, så jeg har vel sånn ca. null gjennom jobben. Samboern er forsikra i hue og ræva gjennom sin private arbeidsgiver :P

Det er kjedelig å være voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å fyre i peisen, men er tom for ved. Bortsett fra en liten stabel som har ligget delvis under tak i over ti år. Ser veldig grå ut, kan den brukes tror dere?

Det tror jeg går helt fint :)

Sonenorakelet: hva slags forsikringer må man ha når man begynner å innse at man kanskje er litt voksen?

Har forsikring på bikkja (selvsagt, jeg er jo bikkjegal :P ), bil, innbo ung og trooor jeg ikke har noe mer. Jobber i staten, så jeg har vel sånn ca. null gjennom jobben. Samboern er forsikra i hue og ræva gjennom sin private arbeidsgiver :P

Det er kjedelig å være voksen.

Uføre bør du ha. Og livsforsikring, særlig hvis du har gjeld :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg på å legge meg.

Sambo drar i morgen , så jeg tenkte jeg skulle være oppe og vente til han kommer hjem, men det ser ut til at han jobber utover kvelden og jeg er trøtt .

Poden er i Paris med pappaen frem til søndag, så jeg burde hente inn litt søvn :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også lønn fra fylkeskommunen i dag, men ikke fra flere. Det hadde sikkert hjulpet med flere lønninger når jeg ser på bunken med regninger.... :D Eller som en kollega sa en gang (sikkert lånt fra et sted, hvis jeg kjenner han rett) lønnen er helt grei den, hvis vi bare hadde fått den hver 14 dag :aww::lol:

Nå har han en 100% stilling og en 17% stilling, også har jeg studielån og 50-70% jobb, så vi har vel ikke egentlig pengemangel (kjøpte i fjor uten hjelp fra foreldre osv.), men vi gifter oss til neste år, så veldig ålreit med noe til overs. Også er det min uheldige leppestiftavhengighet.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han en 100% stilling og en 17% stilling, også har jeg studielån og 50-70% jobb, så vi har vel ikke egentlig pengemangel (kjøpte i fjor uten hjelp fra foreldre osv.), men vi gifter oss til neste år, så veldig ålreit med noe til overs. Også er det min uheldige leppestiftavhengighet.

Jeg har bare min lønn, og akkurat nå er det egentlig ikke noe til overs så jeg får kjøpt neglelakken jeg har lyst på.... :aww: Er jeg lur, så lar jeg være :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller som en kollega sa en gang (sikkert lånt fra et sted, hvis jeg kjenner han rett) lønnen er helt grei den, hvis vi bare hadde fått den hver 14 dag :aww::lol:

:lol: :lol: Det hadde gjort seg ja :lol:.

Du verden så godt jeg så med disse nye brillene da? Så klart tror jeg aldri jeg har sett noen sinne :D.

Også fikk jeg en gledelig beskjed nå om at min gamle far ikke har kreft like vel (som man egentlig trodde), men at plagene antakelig var fra strålebehandlingen han gjennomgikk på tidlig 80-tall. Det var en god beskjed å få... og hele greia har ført til at vi har fått sykehjemsplass til ham nå. Det tror jeg er bra for ham, for jeg fikk så himla vondt av ham da jeg var på besøk i sommer. For et innholdsløst liv han hadde der han bodde for seg selv. Nå får han i hvert fall folk rundt seg og kanskje litt mental stimuli også, selv om han er ganske dement.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare min lønn, og akkurat nå er det egentlig ikke noe til overs så jeg får kjøpt neglelakken jeg har lyst på... :aww: Er jeg lur, så lar jeg være :D

Jeg har en krukke jeg putter kontanter på. Pantepenger, tips, penger jeg låner folk og får tilbake i cash, utlegg for jobben... Ender med at jeg har 7-10 tusen kroner som bare er moropenger etter et år. :P

@Fillerya Babyfoot funket ikke på meg, det. :(

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å prøver "babyfoot". SÅ da får jeg sikkert myke føtter om 14 dagers tid!

Jeg fikk aldri sånn avflassing og slikt som de reklamerte med jeg :P merket egentlig ikke noen stor forskjell..

Men da har jeg kanskje babyføtter fra før da :aww::lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...