Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Melvin, som aldri har hatt et uhell inne i voksen alder, har plutselig tissa inne TRE ganger på en uke når han har vært alene. Begynte å bli bekymret for at noe var alvorlig galt helt til jeg så hva han EGENTLIG driver med de 20 minuttene han får tusle alene i hagen før vi reiser på skolen. Naboen har to pæretrær, og pærene har blitt modne og derfor har mange falt av. Melvin har gått hver morgen og fråtset i disse :lol: (Han er på slankærn, så han synes vel det er for lite mat å få her..)

Eksperimentet mitt starter altså i dag; han har ikke fått være i hagen før jeg drar på skolen, så får vi se om jeg kommer hjem til tørt gulv denne gangen :P

Foreløpig forskningsresultat: ingen pærer=ingen dam i gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Gubben sitt og ser på en stand-up-show, og jeg kjenner at jeg er for sliten til å finne det festlig..

Så kommer jeg over en film på Facebook der en pingvin snubler i en Stein og faller, og jeg ler slik at jeg nesten tisser på meg..

Det er humoren sin det :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Gikk kveldstur med Bizi. Dvs jeg går, hun løper.

Det er jo like mørkt som i en sekk. Vi skal snu, og jeg roper på henne. Ser ut i mørket, og det skjer ingenting.

Roper og roper. Klapper i hendene, men ingen hund.

Kjenner jeg begynner å lure på hva i all verden det er for noe spennende som gjør at hun nekter å komme nå. Og at det var da irriterende at innkallingen plutselig ikke fungerte.

Så får jeg den glupe idèen å se rundt meg.

Hvem sitter som et tent lys rett ved min venstre fot, i refleksvesten sin, og kikker dumt opp på meg?

Bizi. :icon_redface::ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muh, er det ingen andre katatrofeserier med flere sesonger hvor alle er på netflix? nettopp sett ferdig survivors - der er det bare to sesonger, men den slutter jo med opplegg til flere. Vurderer jericho, men der er det også bare to sesonger laget. Under the dome har jeg sett det som ligger på netflix. Jeg trenger noe mer... *venter intenst på sesongstart av twd*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonenorakelet: hva slags forsikringer må man ha når man begynner å innse at man kanskje er litt voksen?

Har forsikring på bikkja (selvsagt, jeg er jo bikkjegal :P ), bil, innbo ung og trooor jeg ikke har noe mer. Jobber i staten, så jeg har vel sånn ca. null gjennom jobben. Samboern er forsikra i hue og ræva gjennom sin private arbeidsgiver :P

Det er kjedelig å være voksen.

Reiseforsikring er lurt!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muh, er det ingen andre katatrofeserier med flere sesonger hvor alle er på netflix? nettopp sett ferdig survivors - der er det bare to sesonger, men den slutter jo med opplegg til flere. Vurderer jericho, men der er det også bare to sesonger laget. Under the dome har jeg sett det som ligger på netflix. Jeg trenger noe mer... *venter intenst på sesongstart av twd*

Between?

Residue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rally, RLII. Jeg sendte en beskjeden mail bare for å spørre om forventet tidsperspektiv. NKK svarte hyggelig at de hadde lagt til titlen, men inn på vent, ettersom arrangørene av de to siste stevnene ikke hadde sendt inn resultatene. Det er NM-helga vi venter på, fireukersfristen for innsending går ut på mandag :lol:

Er det ikke et kjent problem at RIK-titler tar tid, fra begge parter? :P

Det var jo lokalprøve, dvs jeg kjenner de som sender det inn, så tro meg, det er etterlyst fra den kanten og jeg ble lovet at det var sendt inn uka etter prøven. Men ja, det er tydelig at det tar tid. Søsteren hennes sin AD-tittel kom nylig, og den var heller ikke helt fersk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo lokalprøve, dvs jeg kjenner de som sender det inn, så tro meg, det er etterlyst fra den kanten og jeg ble lovet at det var sendt inn uka etter prøven. Men ja, det er tydelig at det tar tid. Søsteren hennes sin AD-tittel kom nylig, og den var heller ikke helt fersk.

Hjelper vell ikke at det er litt tittelspreng etter EDS nå heller, nei. Håper den tikker inn snart, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tupperparty og fått kjøpt meg microbokser. Kjekt når man skal varme opp gårdagens middag uten at det spruter i hele ovnen :P Så er jentene kveldsluftet, og bare slappe av litt i sofaen før jeg finner senga. Tror jammen jeg finner meg noen plommer også :D

Jeg kjøpte to kurver med forskjellige plommer i dag, jeg har tross alt bare fjorten plommer på eget tre, og de er ikke modne ennå. Nå har jeg spist veldig mange plommer!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde plommer - nå har jeg ingen :aww::lol: Norske plommer er gørrgodt!

Det er det godteste som vokser på trær i hele Norge!

Hvordan blir det å ha tre hunder i senga i natt tro, når to av dem er terriere av den der "ikke kom borti meg for da biter jeg av deg hue-typen"? Tenk om jeg kommer borti en av dem med foten og så tror de foten min er den andre terrieren? :shocked: Selma pleier heldigvis ikke å ligge i menneskeseng om natta, tror nok det må bli løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er det godteste som vokser på trær i hele Norge!

 

Hvordan blir det å ha tre hunder i senga i natt tro, når to av dem er terriere av den der "ikke kom borti meg for da biter jeg av deg hue-typen"? Tenk om jeg kommer borti en av dem med foten og så tror de foten min er den andre terrieren?  :shocked:  Selma pleier heldigvis ikke å ligge i menneskeseng om natta, tror nok det må bli løsningen.

Går helt fint det hvis de tror at du kommer til å bli sint hvis de prøver seg på noe :aww:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med så mye nytt på en gang! Jeg bor nok i det huset jeg skal bo i resten av livet og har den jobben jeg skal ha til jeg blir pensjonist. Litt kjedelig det da, selv om jeg elsker begge deler. :P

Veldig spennende! :D men det har også vært veldig stressende.. Flytta jo etter skolen var ferdig i juni, fra nord-Trøndelag til Telemark hvor jeg har jobba på klinikk i sommer. Såå var jeg på jobbintervju her for 14 dager siden, og ble tilbudt jobben dagen etter. Da var det stress med å finne sted å bo, siden de ville ha meg snarest mulig. Så gikk jo bilen i stykker forrige uke, men fikk heldigvis fiksa den på mandag nå :P nå begynner endelig ting å falle på plass, og det er SÅ deilig! :D senvakt i morra, så kjører vi nedover og pakker sammen resten av leiligheta der i helga :)

Whut whut whut :shocked: de har tatt Et hundeshow av skjermen...

Whatwhy?

________

Kommet hjem etter første dag i nyjobben! Tror jeg kommer til å stortrives :D kjenner jeg er litt sliten, men godsliten om man kan si det slik :P mye å sette seg inn i, men tror det skal gå veldig greit :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det godteste som vokser på trær i hele Norge!

Hvordan blir det å ha tre hunder i senga i natt tro, når to av dem er terriere av den der "ikke kom borti meg for da biter jeg av deg hue-typen"? Tenk om jeg kommer borti en av dem med foten og så tror de foten min er den andre terrieren? :shocked: Selma pleier heldigvis ikke å ligge i menneskeseng om natta, tror nok det må bli løsningen.

Besøksterriere bor ikke i senga, tenker jeg.... Det kommer en sånn hit i morgen. Samme rase, faktisk. Som slåss med alt, og har drept en annen hund. Planen er at den bor i bur. Og ikke kommer nær noen av våre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøksterriere bor ikke i senga, tenker jeg.... Det kommer en sånn hit i morgen. Samme rase, faktisk. Som slåss med alt, og har drept en annen hund. Planen er at den bor i bur. Og ikke kommer nær noen av våre...

Næmmen da, du har da vel ingen som svarer heller du sikkert så det hadde vel vært helt trygt å sluppet den i flokken? :lol: :lol:

Hilsen hun som husker dachsen sin så veldig godt :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøksterriere bor ikke i senga, tenker jeg.... Det kommer en sånn hit i morgen. Samme rase, faktisk. Som slåss med alt, og har drept en annen hund. Planen er at den bor i bur. Og ikke kommer nær noen av våre...

Å skrekk! Høres ut som en grei løsning da ja. Selma og Pippin bjeffer og knurrer, de er ikke farlige for andre hunder, men det kan bli litt anstrengt stemning av og til. Det begynner forresten å bli temmelig avslappet nå da, det pleier å gå seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig klart å finne en shampo som holder håret mitt glansfullt og fettfritt i mer enn 12 timer. Problemet er bare at den er kjøpt på et apotek i gran canaria :P

Hvis problemet er at det blir fett, har du prøvd tørrshampo? Det blir ikke glansfullt da, men funker fint mot fett hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...