Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for tegning


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden har jeg ikke sett før! Jeg liker også å tegne!!  Nå er det riktignok en liten stund siden sist, nærmer seg vel snart året for siste tegningen.. Tidsklemma. Men skal snart sette igang igje

Tegnegleden er for meg utrolig givende. Ekstra mye når andre gleder seg over tegnearbeidet mitt. Jeg er så heldig å få tegne mange forskjellige motiv på bestilling, men det jeg liker absolutt best å t

Denne tråden er jo dau! Her er en tegning jeg tegna til broshan, som drømmer om vorsteh Referansebilde fra vom og hundemat:

Posted Images

  • 3 weeks later...

Noen flinke tegnesjeler som føler seg kallet til å tegne en logo for Bergen trekkhundklubb? Jeg fikk lov å levere inn et annet forslag, slik at vi kanskje blir kvitt den fæle logoen vi allerede har.

:) Det eneste "må'et" med den er at det må være noe hundekjøringsrelatert på bildet og inneholde "Bergen trekkhundklubb" i tekst ett eller annet sted. Gjerne en enkel og grei en. Ikke for mye detaljer og fiksfaks, men fin, stilig eller noe slikt :)

Her er den vi har nå:

http://bergentrekkhundklubb.files.wordpress.com/2012/04/cropped-bthk.jpg

Hater at hunder og slede/kjører er i ulike tegne"stiler", og logoen er bare æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

DØDT... Jaja..

Jeg holder det gående :P Øver litt på anatomi og sånt. Og av en eller annen grunn er det morsomt å tegne/male gutter :whistle::lol:

Øver litt på muskler og poseringer her. Forkortning av armer og sånt. Satt oppe til kl. 5 idag fordi jeg MÅTTE gjøre den ferdig :P Skyggene er alt for harde og skarpe, men gjort er gjort.

IMG_8526_zps73ff1e9c.jpg

En OC (original character) jeg har lekt litt med i det siste..

IMG_8528_zpsbcb1b851.jpg

Morro!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer!

Så på en liveastreaming igår, av ei som er så sinnsykt flink! Hun tegna denne på 3,5 time. jeg blir helt lamslått! Det hadde tatt meg MINST to dager å få til noe sånt :lol: Men det er ekstremt motiverende å se på at flinke artister tener live. Jeg lærer ekstremt mye av å se på ihvertfall.

orphan_by_sakimichan-d6dyu3r.jpg

Når jeg ser dette vet jeg at jeg må slippe kontrollen løs, og bare leke meg med røffe strøk og pensler, og gå inn å fikse litt detaljer etterhvert. Få frem helheten før jeg begynner på detaljer.

Jeg holder fortsatt på med torso og muskulatur.

abs2_zps655d9af9.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke!

Kan jeg spørre om litt hjelp fra dere?

Jeg skal ha ei ny tatovering, denne gangen i nakken, og jeg har veldig lyst på en løpende Whippet. Jeg har en "mal", men jeg skulle gjerne hatt den litt mer fancy, gjerne i tribal eller lignende, og ikke bare i silhouette.

Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg? :innocent:

Noe i denne stilen, når de løper og er fult utstrekt:

green_running_whippetgreyhound_silhouett

177476_10150850204971968_109334072_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke!

Kan jeg spørre om litt hjelp fra dere?

Jeg skal ha ei ny tatovering, denne gangen i nakken, og jeg har veldig lyst på en løpende Whippet. Jeg har en "mal", men jeg skulle gjerne hatt den litt mer fancy, gjerne i tribal eller lignende, og ikke bare i silhouette.

Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg? :innocent:

Noe i denne stilen, når de løper og er fult utstrekt:

green_running_whippetgreyhound_silhouett

177476_10150850204971968_109334072_o.jpg

Hvis du ikke har det travelt med å få den så kan jeg hjelpe til :) Og PS, jeg har ikke glemt tegninga di altså, jeg har bare så sinnsykt mye å gjøre hele tiden! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har det travelt med å få den så kan jeg hjelpe til :) Og PS, jeg har ikke glemt tegninga di altså, jeg har bare så sinnsykt mye å gjøre hele tiden! :P

Wooho :D Har det ikke sånn veldig travelt nei! Kan jo nevnes at sambo skal ta samme tatoveringa som meg, men på underarma eller noe sånt, siden han allerede har på ryggen/nakken. Bare å gjøre det når du får tid :)

Tar gjerne mot flere forslag om noen andre også har lyst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har endelig fått meg tegnebrett igjen! :D Awww! Så snill kjæreste som spanderte halve brettet og kjørte en time hver vei for at jeg skulle få tak i det. Tidlig bursdagsgave, har jo tross alt bursdag straks :whistle: (oktober).

Hurra! På tide! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder tattovering er jeg så kjip at jeg benytter meg for det jeg betaler for, nemlig at tattovør skal tegne noe og tilpasse det til der hvor det skal være :D

Joda, har tidligere benyttet tattovøren til det. :)

Men så syns jeg det tar så lang tid, da han gjerne tegner flere tattoveringer samtidig, så er det noe jeg ikke liker tar det bare lang tid å rette opp i. Ellers hadde det vært gøy å fått sett om noen hadde orket å gjort det, kanskje jeg forelsker meg helt i en som tattovøren ikke ville ha tegna? Who knows :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lurte på hvordan tegningen ble, så er den iallefall ferdig her..

Postet bilde

Næmmen! Denne har da vi virkelig hengende på jobb påskrevet info om at man ikke skal dette dyr og planter kjøpt i dyrebutikk ut i naturen? Moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig stilig tegning! :D:ahappy: Misunnelig på tegneferdighetene dine. :ahappy:

Sånn tegning hadde vært kult å hatt av egne hunder.

Takk, så hyggelig! :ahappy: Send meg eller link til noen bilder da vel, så kan jeg prøve!
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...