Gå til innhold
Hundesonen.no

Tråden for tegning


Mirai
 Share

Recommended Posts

Har lyst på et bilde av Casper etterhvert :D er jo så mange flinke tegnere her inne. Har også funnet en dame på facebook som er utrolig flink. Så må nok spandere på meg det en gang :D Jeg liker best når det er malt for hånd da, så ønsker meg i akvarell tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Denne tråden har jeg ikke sett før! Jeg liker også å tegne!!  Nå er det riktignok en liten stund siden sist, nærmer seg vel snart året for siste tegningen.. Tidsklemma. Men skal snart sette igang igje

Tegnegleden er for meg utrolig givende. Ekstra mye når andre gleder seg over tegnearbeidet mitt. Jeg er så heldig å få tegne mange forskjellige motiv på bestilling, men det jeg liker absolutt best å t

Denne tråden er jo dau! Her er en tegning jeg tegna til broshan, som drømmer om vorsteh Referansebilde fra vom og hundemat:

Posted Images

Har lyst på et bilde av Casper etterhvert :D er jo så mange flinke tegnere her inne. Har også funnet en dame på facebook som er utrolig flink. Så må nok spandere på meg det en gang :D Jeg liker best når det er malt for hånd da, så ønsker meg i akvarell tror jeg.

Hvem da? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. :P Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart.

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. :P Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart.

Så fint!! Kunne du tenke deg å tegne ei katt? Hva tar du for det?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, Grim! :D

Hvis du vil trene på settere med prikker så kan du få lov til å prøve deg på mine :D Masse bilder i tråden deres, du finner den om du søker på Hågakollens Isak :)

Fin trening det! Prøver de når jeg har brynet meg ferdig på Max. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. :P Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart.

Mere, mere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. :P Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart.

Herregud så fint! :D:D:frantics:

Den må på veggen min altså! :wub:

Tuuuuuuusen takk! :wub:

(Mot litt betaling + penger til frakt, kunne du sendt den til meg?)

Gleder meg til å se om det er mulig å tegne Kiwi. :P (Jeg betaler gjerne for maleri/akryl av henne :innocent: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint!

Edit: Skulle være kommentar til Grim sitt bilde av Minion :)

Takk :D

Mere, mere! :D

:icon_redface:

Oooo så fint du tecknar Grim!

Takk! :D

Herregud så fint! :D:D:frantics:

Den må på veggen min altså! :wub:

Tuuuuuuusen takk! :wub:

(Mot litt betaling + penger til frakt, kunne du sendt den til meg?)

Gleder meg til å se om det er mulig å tegne Kiwi. :P (Jeg betaler gjerne for maleri/akryl av henne :innocent: )

Døh, jeg tar ikke noe for litt kulepennkøling altså. :P Maling derimot kanskje en liten slant, hvertfall til å dekke leretet. :) Send meg adressen din du, så får du det i posten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om noen kan lage en outline-logo-ish sak for meg jeg? Eller hva man skal kalle det :P Jeg prøvde sjøl i paint, men jeg kan skikkelig ikke tegne :lol:

Men jeg tenkte på noe sånt, bare at det skal se ut som en langhårsbelger og en mellompuddel i trav :P Noen som skjønner hva jeg mener? hehe

post-564-0-72071100-1376730434.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil øve på en svarting så ja :aww:

*noterer* * og banner noe om svarte hunder* :P

Jeg lurer på om noen kan lage en outline-logo-ish sak for meg jeg? Eller hva man skal kalle det :P Jeg prøvde sjøl i paint, men jeg kan skikkelig ikke tegne :lol:

Men jeg tenkte på noe sånt, bare at det skal se ut som en langhårsbelger og en mellompuddel i trav :P Noen som skjønner hva jeg mener? hehe

Hadde jeg hatt snøring på digitalgreier, skulle jeg prøvd å mekke noe til deg. :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Grim får jeg opp:

Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. :P Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart.

- uten noe bilde.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Grim får jeg opp:

Her er forsøket mitt på Minion.557363_10151781266197527_263499481_n.jpgKulepenn er litt unforgiving merker jeg. :P Skal prøve meg på Kiwi nå, men spørs om det blir noe særlig i å med at hun er svart. Hadde vært lettere å male henne tenker jeg. Får dra frem akrylen snart.

- uten noe bilde.... :(

Rart! Får prøve via photob da. :)

Edit:

911525_10151781266452527_1486722080_n_zp

Noe i den gata her 2ne? 1176364_10151787314182527_1666602998_n.j

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...