Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mars


Siljus
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valping 

Basse har bursdag  9 år, tenk det. 

Jeg er helt i ekstase jeg!! Hippy ble bekreftet drektig, så begynner nestingen ? Jeg burde kanskje lage egen tråd for nerdingen der, men seeee da  

Posted Images

ok hva gjør jeg nå... så på bilde av meg selv og øynene mine er som de er nå. dvs har jeg innbilt meg at det var en forandring i morges. Det er jo tydelig at det er forskjeller på de to øynene når ting brettes opp men det har sikkert alltid vært sånn. Føler meg megateit nå, jeg kjenner at det et et lite trykk på øyet men jeg har jo styrt mye med det i dag. Skal jeg avbestille timen eller hva? Herregud hvorfor er jeg sånn! !



Kan man plutselig bli hypokonder? [emoji23] Lurer på om jeg er på god vei iallefall, bekymrer meg over hver minste ting når jeg aldri har brydd meg før.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten er sovnet og jeg sitter på venteværelset og er nervøs. Han var urolig hele veien inn, jeg ble urolig etterpå. :lol: Det er vel slik det er å være mor, man holder på roen så lenge barna trenger det. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Wilhelmina said:

Skriver semesteroppgave, tung i hodet, trenger en liten luftetur (og det gjør hunden også) men det snør smådjevler i alle retninger :brr:

You and me both. Men her er det derimot sol og blå himmel. Men jeg må bli ferdig. :icon_confused:

Og det er 23.1 grad inne og jeg fryser.

Neeei ... go, go, go us two! :cheerleader:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er bare 11.30 og jeg føler meg utmatta. stressende start på dagen der jeg - da jeg stod opp - fant en dårlig hund liggende på stua. Lita igjen. Ville ikke ha mat eller drikke. Tydelig magesmerter for hun gikk med buken dratt inn og greidde nesten ikke få med seg bakbena. Etterlatt seg mengder med snodig avføring uten lukt og gul på farge, på stua. 
Mens jeg var på veg ut dørene med henne, ringte gubben - krakilsk fordi han har vakt til mandag og hadde glemt lommebok og alle adgangskort hjemme. Vanskelig å løpe mellom enheter og få gjort jobben sin uten at han kommer seg inn dørene, så fikk raska med meg tingene hans, satt i rush-trafikk til sykehuset og fikk gitt han adgangskortene og lommeboka, deretter rett til veterinær. To veterinærer undersøkte henne på tur (og for første gang i sitt 6 år lange liv bet hun etter en person som klemte på henne, pga smertene..), deretter dopa henne ned, tatt blodprøver, gjort røntgen og ultralyd. De ble ikke helt kloke, men tror at det er akutt pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse), mest pga de vanvittig intense smertene hun så tydelig har. 
Hun ble liggende hos veterinær til observasjon gjennom dagen, samt iv smertebehandling og væske. Det blir fokus på smertebehandling de kommende dagene, med morfin, og spesialfor mtp pankreatitt. så får vi bare se om hun står det over. En del overlever, noen blir så medtatt at de dør. 

Jeg dro videre på jobb og prøver å ta meg av de syke her. På toppen av det hele har jeg møte med NAV vedr sønnen min som jeg er verge for, kl 13. Jaja... Jeg håper neste uke blir kjedelig...og helt uten ekstraordinære hendelser.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, enna skrev:

Klokka er bare 11.30 og jeg føler meg utmatta. stressende start på dagen der jeg - da jeg stod opp - fant en dårlig hund liggende på stua. Lita igjen. Ville ikke ha mat eller drikke. Tydelig magesmerter for hun gikk med buken dratt inn og greidde nesten ikke få med seg bakbena. Etterlatt seg mengder med snodig avføring uten lukt og gul på farge, på stua. 
Mens jeg var på veg ut dørene med henne, ringte gubben - krakilsk fordi han har vakt til mandag og hadde glemt lommebok og alle adgangskort hjemme. Vanskelig å løpe mellom enheter og få gjort jobben sin uten at han kommer seg inn dørene, så fikk raska med meg tingene hans, satt i rush-trafikk til sykehuset og fikk gitt han adgangskortene og lommeboka, deretter rett til veterinær. To veterinærer undersøkte henne på tur (og for første gang i sitt 6 år lange liv bet hun etter en person som klemte på henne, pga smertene..), deretter dopa henne ned, tatt blodprøver, gjort røntgen og ultralyd. De ble ikke helt kloke, men tror at det er akutt pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse), mest pga de vanvittig intense smertene hun så tydelig har. 
Hun ble liggende hos veterinær til observasjon gjennom dagen, samt iv smertebehandling og væske. Det blir fokus på smertebehandling de kommende dagene, med morfin, og spesialfor mtp pankreatitt. så får vi bare se om hun står det over. En del overlever, noen blir så medtatt at de dør. 

Jeg dro videre på jobb og prøver å ta meg av de syke her. På toppen av det hele har jeg møte med NAV vedr sønnen min som jeg er verge for, kl 13. Jaja... Jeg håper neste uke blir kjedelig...og helt uten ekstraordinære hendelser.  

Håper det går bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, enna skrev:

Klokka er bare 11.30 og jeg føler meg utmatta. stressende start på dagen der jeg - da jeg stod opp - fant en dårlig hund liggende på stua. Lita igjen. Ville ikke ha mat eller drikke. Tydelig magesmerter for hun gikk med buken dratt inn og greidde nesten ikke få med seg bakbena. Etterlatt seg mengder med snodig avføring uten lukt og gul på farge, på stua. 
Mens jeg var på veg ut dørene med henne, ringte gubben - krakilsk fordi han har vakt til mandag og hadde glemt lommebok og alle adgangskort hjemme. Vanskelig å løpe mellom enheter og få gjort jobben sin uten at han kommer seg inn dørene, så fikk raska med meg tingene hans, satt i rush-trafikk til sykehuset og fikk gitt han adgangskortene og lommeboka, deretter rett til veterinær. To veterinærer undersøkte henne på tur (og for første gang i sitt 6 år lange liv bet hun etter en person som klemte på henne, pga smertene..), deretter dopa henne ned, tatt blodprøver, gjort røntgen og ultralyd. De ble ikke helt kloke, men tror at det er akutt pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse), mest pga de vanvittig intense smertene hun så tydelig har. 
Hun ble liggende hos veterinær til observasjon gjennom dagen, samt iv smertebehandling og væske. Det blir fokus på smertebehandling de kommende dagene, med morfin, og spesialfor mtp pankreatitt. så får vi bare se om hun står det over. En del overlever, noen blir så medtatt at de dør. 

Jeg dro videre på jobb og prøver å ta meg av de syke her. På toppen av det hele har jeg møte med NAV vedr sønnen min som jeg er verge for, kl 13. Jaja... Jeg håper neste uke blir kjedelig...og helt uten ekstraordinære hendelser.  

Næmmen stakkars Lita :(:hug: Nå har det virkelig vært nok. :( Gul avføring og ekstrem smerter er jo erketypisk for bukspyttkjertelbetennelse - krysser alt som er for at de kan fikse henne igjen! 

 

 

--------

 

Skal ut... En fordel med disse dumme medisinene og bivirkningene er at jeg i det minste sover. Sover som en stein, det gjør jeg aldri :o  Lillemor ropte på pappaen i natt og jeg var så fjern at jeg trodde det var en drøm. Prøvde tilogmed å vekke han, men næh - kom meg opp og fikk henta henne inn selv. Så sov vi videre. Kunne sovet 23,5 timer i døgnet. Det går ikke... 

Henger bakpå med absolutt alt. Men sol i dag, så da blir det pedikyr på damene i sola. Det blir fint. Og tungt :lol:  Dele opp godis i kveld og pakke. @LØJ Vi er fler som er trege, jeg har ikke fått sendt enda :icon_redface: Gidder ikke poste i helga, for blir bare liggende, så mandag it is. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, enna skrev:

Klokka er bare 11.30 og jeg føler meg utmatta. stressende start på dagen der jeg - da jeg stod opp - fant en dårlig hund liggende på stua. Lita igjen. Ville ikke ha mat eller drikke. Tydelig magesmerter for hun gikk med buken dratt inn og greidde nesten ikke få med seg bakbena. Etterlatt seg mengder med snodig avføring uten lukt og gul på farge, på stua. 
Mens jeg var på veg ut dørene med henne, ringte gubben - krakilsk fordi han har vakt til mandag og hadde glemt lommebok og alle adgangskort hjemme. Vanskelig å løpe mellom enheter og få gjort jobben sin uten at han kommer seg inn dørene, så fikk raska med meg tingene hans, satt i rush-trafikk til sykehuset og fikk gitt han adgangskortene og lommeboka, deretter rett til veterinær. To veterinærer undersøkte henne på tur (og for første gang i sitt 6 år lange liv bet hun etter en person som klemte på henne, pga smertene..), deretter dopa henne ned, tatt blodprøver, gjort røntgen og ultralyd. De ble ikke helt kloke, men tror at det er akutt pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse), mest pga de vanvittig intense smertene hun så tydelig har. 
Hun ble liggende hos veterinær til observasjon gjennom dagen, samt iv smertebehandling og væske. Det blir fokus på smertebehandling de kommende dagene, med morfin, og spesialfor mtp pankreatitt. så får vi bare se om hun står det over. En del overlever, noen blir så medtatt at de dør. 

Uff, stakkars Lita.. som Rak sier, er jo den avføringen veldig typisk for pankreatitt... er litt obs på sånt siden det er en del i min rase som sliter med det, både akutt og EPI. Håper det går fint med henne!!! 

For et vær der er ute her nå! Satt i solveggen og spiste lunchen min - det var vanskelig å gå inn igjen må jeg innrømme. 

Edit: Og i dag fikk jeg resultatene av Yasmines DNA-test og profil, og som forventa var hun selvsagt ikke bærer av sykdomsgenet. Merkelig nok var det med et certifikat for DNA-profilen hennes, men ikke for DNA-testen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kokospaniel skrev:

Kjære sonenfolket; hvordan er Arrak i størrelsene? Jeg er lei av at treningsvesten min har Canis med store bokstaver på hele ryggen (det er ikke noe galt med Canis altså) og trenger også ei ny turbukse. Som liten, rund og stutt er det et evig spetakkel å finne noe som passer sånn ca. Ser at Arrak har damebukser opp til 48, men det kan jo være så mangt...

Jeg har kun vest, men syns det er veldig vanlig i størrelse. Jeg er S til vanlig, og kjøpte S i vest. Buksene er jeg usikker på. Men du bor vel i bergensområde? Isåffal har Zola arrak klær i butikken sin på kleppestø, der kan du prøve :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

Det er noe rart med øyet mitt. eller det rundt øyet, er som vevet er hovent eller tyter ut på en måte. Ikke synlig for andre enn meg egentlig, men hun på legesenteret begynte å le da jeg sperret opp øyet med fingrene, for hun hadde aldri sett noe sånt før. Så da fikk jeg time iallefall emoji23.png Men bekymrer meg litt da, hadde håpet hun skulle si åja sånn ja, nei det er bare blablabla og ikke noe stress.

Hørtes ut som noe lignende jeg hadde en gang. Men da tøyt det skikkelig ut, så det var tydelig selv uten å åpne øyet. Typen tok bilde av det, men har mistet bildet (heldigvis kanskje, for det var skikkelig ekkelt). Det kjentes ut som jeg hadde noe på øyet. Jeg syntes det var veldig skummelt og reiste til legevakten. Var tydeligvis ikke noe farlig, og hun mente det var en allergisk reaksjon på noe. Fikk noen øyedråper og ble sendt hjem igjen. Øyedråpene hjalp ganske raskt, heldigvis! 

43 minutter siden, enna skrev:

Klokka er bare 11.30 og jeg føler meg utmatta. stressende start på dagen der jeg - da jeg stod opp - fant en dårlig hund liggende på stua. Lita igjen. Ville ikke ha mat eller drikke. Tydelig magesmerter for hun gikk med buken dratt inn og greidde nesten ikke få med seg bakbena. Etterlatt seg mengder med snodig avføring uten lukt og gul på farge, på stua. 
Mens jeg var på veg ut dørene med henne, ringte gubben - krakilsk fordi han har vakt til mandag og hadde glemt lommebok og alle adgangskort hjemme. Vanskelig å løpe mellom enheter og få gjort jobben sin uten at han kommer seg inn dørene, så fikk raska med meg tingene hans, satt i rush-trafikk til sykehuset og fikk gitt han adgangskortene og lommeboka, deretter rett til veterinær. To veterinærer undersøkte henne på tur (og for første gang i sitt 6 år lange liv bet hun etter en person som klemte på henne, pga smertene..), deretter dopa henne ned, tatt blodprøver, gjort røntgen og ultralyd. De ble ikke helt kloke, men tror at det er akutt pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse), mest pga de vanvittig intense smertene hun så tydelig har. 
Hun ble liggende hos veterinær til observasjon gjennom dagen, samt iv smertebehandling og væske. Det blir fokus på smertebehandling de kommende dagene, med morfin, og spesialfor mtp pankreatitt. så får vi bare se om hun står det over. En del overlever, noen blir så medtatt at de dør. 

Jeg dro videre på jobb og prøver å ta meg av de syke her. På toppen av det hele har jeg møte med NAV vedr sønnen min som jeg er verge for, kl 13. Jaja... Jeg håper neste uke blir kjedelig...og helt uten ekstraordinære hendelser.  

Håper det går bra :console:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Håper Lita blir fort frisk @enna:hug:

Halvannen time på tur, og Sjef er trøtt og klar for å bli kvitt meg noen timer :aww:

Og jeg håper bare at jeg klarer å slå alle rekorder på salg sånn at jeg både får 1000 kroner i bonus på neste lønn, og får enda flere prosjekter :P Eller var det goodiebag denne gangen...? Samma det, premie er premie :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wachita skrev:

Jeg har kun vest, men syns det er veldig vanlig i størrelse. Jeg er S til vanlig, og kjøpte S i vest. Buksene er jeg usikker på. Men du bor vel i bergensområde? Isåffal har Zola arrak klær i butikken sin på kleppestø, der kan du prøve :) 

Det var jeg ikke klar over. Får tusle meg ut der og sjekke. Ser ikke ut som de har fullt utvalg da. 

@enna god bedring til Lita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kokospaniel skrev:

Det var jeg ikke klar over. Får tusle meg ut der og sjekke. Ser ikke ut som de har fullt utvalg da. 

@enna god bedring til Lita

 Så de hadde veldig lite på nett, men hun har hatt mye mer før. Så det går vel litt i rykk og napp tror jeg. Men da får du hvertfall en følelse på størrelse :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med Lita, @enna, det har vært mer enn nok for henne nå. 

 

Jeg venter fortsatt, men nå håper jeg de snart er ferdig. De skulle ta noen hull og slikt når de først har han i narkose og fjerne alt belegg, ikke greit å ha tannlegeskrekk og ikke like smaken av tannkrem. Men nå har han lovet å følge opp i etterkant, han vil ikke dette flere ganger. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:til alle som trenger det...

Akkurat nå har vi fått klarsignal fra huseier, at vi kan pusse opp gangen nede. Det blir så bra :D Virker som de forrige som bodde her, har begynnt å sette på panel, men så har de bare gitt opp... :icon_confused: Men huseier betaler for alt vi trenger, så vi skal ikke legge ut for noenting :D Gleder meg til vi bli ferdig :jump: Det ser virkelig ikke ut sånn som det er nå... Skal få hjelp av svigerfar og vi tenkte å begynne rundt påsketider :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Siri skrev:

Ja, den dagen hørtes veldig bortkasta ut egentlig :) 

Ja.. Men vi fant ut at picclinen ikke var tett allikevel da, det er jo noe :) 

Sitat

Klart de er :P 

haha.. Jeg er litt usikker på om jeg er enig, da :P  

Sitat

:lol: Du har havna i den ligaen, du også ja :P 

Ja, jeg liker de som er litt mer runde i kanta og sånn jeg *kremt* :lol: 

Sitat

Det hadde i hvert fall ødelagt tidsskjemaet hans :P Han kunne fått eplepai også vøtt.. hjemmelaget :D 

Han er sikkert takknemlig for at du er så hensynsfull :teehe: 

1 time siden, enna skrev:

Klokka er bare 11.30 og jeg føler meg utmatta. stressende start på dagen der jeg - da jeg stod opp - fant en dårlig hund liggende på stua. Lita igjen. Ville ikke ha mat eller drikke. Tydelig magesmerter for hun gikk med buken dratt inn og greidde nesten ikke få med seg bakbena. Etterlatt seg mengder med snodig avføring uten lukt og gul på farge, på stua. 
Mens jeg var på veg ut dørene med henne, ringte gubben - krakilsk fordi han har vakt til mandag og hadde glemt lommebok og alle adgangskort hjemme. Vanskelig å løpe mellom enheter og få gjort jobben sin uten at han kommer seg inn dørene, så fikk raska med meg tingene hans, satt i rush-trafikk til sykehuset og fikk gitt han adgangskortene og lommeboka, deretter rett til veterinær. To veterinærer undersøkte henne på tur (og for første gang i sitt 6 år lange liv bet hun etter en person som klemte på henne, pga smertene..), deretter dopa henne ned, tatt blodprøver, gjort røntgen og ultralyd. De ble ikke helt kloke, men tror at det er akutt pankreatitt (bukspyttkjertelbetennelse), mest pga de vanvittig intense smertene hun så tydelig har. 
Hun ble liggende hos veterinær til observasjon gjennom dagen, samt iv smertebehandling og væske. Det blir fokus på smertebehandling de kommende dagene, med morfin, og spesialfor mtp pankreatitt. så får vi bare se om hun står det over. En del overlever, noen blir så medtatt at de dør. 

Jeg dro videre på jobb og prøver å ta meg av de syke her. På toppen av det hele har jeg møte med NAV vedr sønnen min som jeg er verge for, kl 13. Jaja... Jeg håper neste uke blir kjedelig...og helt uten ekstraordinære hendelser.  

Æsj :hug: 

Denne avføringa, var den vannig? Jeg hadde sånne runder mellom 1. og 2. operasjon, antageligvis fordi det har vært en liten sprekk der hele tiden. 

--

AN ser jeg på Crufts og stomiundertøy :P Det var sånn Good Citizen Dog-oppvisning, og jeg tenkte "herregud, så feit. Herregud, så FEIT! Er det en feit belger? Nei, det var en schäfer, heldigvis" :P De burde kanskje kutte ned litt på godbitene når bikkja er breiere enn den er høy, syns jeg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg kom på en - etter min mening - genial en! 

Snoppen er toppen! :lol: 

:lol: Ja, jeg er lett å underholde... :aww: 

8 minutter siden, 2ne skrev:

Ja.. Men vi fant ut at picclinen ikke var tett allikevel da, det er jo noe :) 

Det var jo uansett verdt turen da, egentlig :D 

8 minutter siden, 2ne skrev:

haha.. Jeg er litt usikker på om jeg er enig, da :P  

Og nå husker jeg ikke hva vi snakka om engang :lol: 

8 minutter siden, 2ne skrev:

Ja, jeg liker de som er litt mer runde i kanta og sånn jeg *kremt* :lol: 

:lol: Det er en del av aldringen, det... en annen del er jo at filteret blir dårligere, men det er jo ikke et problem for deg, du har vel ikke hatt så godt filter tidligere heller :lol: 

8 minutter siden, 2ne skrev:

Han er sikkert takknemlig for at du er så hensynsfull :teehe: 

Helt sikkert :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Det var jo uansett verdt turen da, egentlig :D 

*insert tørr latter* Ja :aww: 

Akkurat nå, Siri skrev:

Og nå husker jeg ikke hva vi snakka om engang :lol: 

Væskebehandling, om jeg kan ta helgefri når det passer meg :lol: 

Akkurat nå, Siri skrev:

:lol: Det er en del av aldringen, det... en annen del er jo at filteret blir dårligere, men det er jo ikke et problem for deg, du har vel ikke hatt så godt filter tidligere heller :lol: 

Døh, filteret mitt er dritbra det, du skulle bare visst hvordan det er i hodet mitt før det kommer ut, både av  munn og fingerspisser :aww: Det ække mye pent ass :P  

Akkurat nå, Siri skrev:

Helt sikkert :ahappy:

:teehe: 

--

AN oppdaga jeg at det er pudler på Crufts i dag! :jump: Nei, jeg har ikke fulgt med på raseoppsettet :P Måtte gå inn på TKC sin side og se hva de skriver om miniature poodle, og visste dere at de trenger opp til en time tur hver dag? Opp til en time, liksom. Også må man visst stelle pels every day.. Ingen av våre pudler har hørt om noen av delene :P Og apropos grooming, så tror jeg kanskje at Ali skal få seg et bad i dag, hun er ekkel i pelsen sin igjen :| Hun må barbere trynesikten sin også, hun har blitt bartemarte igjen :teehe: 

Nora er skikkelig artig om dagen, hun hører stadig noen på døra eller gårdsplassen hun, og hun mener så bestemt at det er noen der at jeg faktisk har gått og sjekka et par ganger, selv om jeg egentlig veit at det ikke er noen der. Kjøterterv ass, hun må slutte å ha så mye stemmer i hodet sitt :aww: 

Og nå har jeg fått i meg begge literne med væske for i dag, så da har jeg vel egentlig ingen unnskyldning for å ikke børste den andre halvdelen av bebibaluba *sukk* Hun har forøvrig fått seg en sånn kort-kort klipp, og jeg klarer ikke å venne meg til det, hun er søt og sånn altså, men hun er ikke min beeeeebiiiii :heart::teehe: Jeg tror vi må spare ut til en T60 igjen, med topp og litt lengre ører - hun har sånne rare ører som står rett ut i bretten, så nå ser det ut som hun har musefletter.. Og bart.. Superstilig :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


 


Åh jeg er så flau at jeg håpet at jeg aldri blir syk og må til legen igjen. Evnt før jeg skifte [emoji14]
Han hadde ikke sett noe sånn før, ikke lagt merke til det iallefall , og sa at det nok var helt normalt og at mange nok er slik, vi et jo asymmetriske alle mann... ringte ingen alarmbjeller hos ham.
3 minutter, 201 kr fattigere... sukk.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, 2ne skrev:

Døh, filteret mitt er dritbra det, du skulle bare visst hvordan det er i hodet mitt før det kommer ut, både av  munn og fingerspisser :aww: Det ække mye pent ass :P  

:lol: 

33 minutter siden, 2ne skrev:

med topp og litt lengre ører - hun har sånne rare ører som står rett ut i bretten, så nå ser det ut som hun har musefletter.. Og bart.. Superstilig :aww: 

OMG!!!! Nå fikk jeg mange artige bilder på netthinna :lol: 

10 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Åh jeg er så flau at jeg håpet at jeg aldri blir syk og må til legen igjen. Evnt før jeg skifte emoji14.png
Han hadde ikke sett noe sånn før, ikke lagt merke til det iallefall , og sa at det nok var helt normalt og at mange nok er slik, vi et jo asymmetriske alle mann... ringte ingen alarmbjeller hos ham.
3 minutter, 201 kr fattigere... sukk.

 

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, enna skrev:

 

*snipp*

Uff, stakkars Lita. Masse god bedring! :o 

Edit:

---

Åh! Hvordan kunne jeg nesten glemme?? Verdens fineste pinnedyr er blitt 3 år idag!!! Tiden flyr når en har det gøy osv..

cfd3756ea1923c2963b8ee100bce8962.jpg

DSC_0235_1.jpg

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...