Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mars


Siljus
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, mokken skrev:

Synes det var en god tittel jeg altså. Mulig jeg er noe enkel da... :lol:

 

..spiser jeg lunsj før jeg skal hive meg over scanning av kritikkskjema. Åååå som jeg gleder meg... :P

 

Hvorfor skal du scanne dem?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valping 

Basse har bursdag  9 år, tenk det. 

Jeg er helt i ekstase jeg!! Hippy ble bekreftet drektig, så begynner nestingen ? Jeg burde kanskje lage egen tråd for nerdingen der, men seeee da  

Posted Images

Akkurat nå, mokken skrev:

Fordi alle raseklubbene skal ha kopi av resultatene til "sine raser".

Hmmm... kan ikke si at vi gjorde det tror jeg. Nå er vel skjemaene også elektroniske siden de ligger på dogweb så da bør det vel være mulig for raseklubbene å hente ut statistikk derifra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Turb skrev:

Hmmm... kan ikke si at vi gjorde det tror jeg. Nå er vel skjemaene også elektroniske siden de ligger på dogweb så da bør det vel være mulig for raseklubbene å hente ut statistikk derifra? 

 

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Trodde det var slutt på det der. Er jo ingen som vil ha en haug med papirer uansett :P

Nkk sier, jeg gjør. :P

Forøvrig helt enig i at det er fullstendig unødvendig mtp at alt er registrert i dogweb, jeg sjekket med nkk nå for sikkerhets skyld og fikk beskjed om at de respektive raseklubber skal ha alle resultater for sine raser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

 

Nkk sier, jeg gjør. :P

Forøvrig helt enig i at det er fullstendig unødvendig mtp at alt er registrert i dogweb, jeg sjekket med nkk nå for sikkerhets skyld og fikk beskjed om at de respektive raseklubber skal ha alle resultater for sine raser. 

Ok, greit å skrive seg bak øret - det er ikke så enkelt at du kan ta screendump av dogweb siden? Må du faktisk scanne inn den rosa siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Ok, greit å skrive seg bak øret - det er ikke så enkelt at du kan ta screendump av dogweb siden? Må du faktisk scanne inn den rosa siden?

Klubbene vil ha kritikkene og den ligger ikke i dogweb. Om det er utstilling vi snakker om. 

Min klubb legger inn alle kritikker i egen database. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MonicaT skrev:

Klubbene vil ha kritikkene og den ligger ikke i dogweb. Om det er utstilling vi snakker om. 

Min klubb legger inn alle kritikker i egen database. 

Rallylydighet vi snakker om (eller jeg trodde vi snakket om :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anatomister: hva er det som befinner seg inni ryggen på motsatt side av nyrene? Hadde jeg hatt like vondt på venstre side som på høyre så hadde jeg tippa nyrestein, men på den andre siden liksom? Anatomibilder sier meg ikke så mye. Det er kanskje litt lenger ned enn nyrene forresten. Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mokken skrev:

 

Nkk sier, jeg gjør. :P

Forøvrig helt enig i at det er fullstendig unødvendig mtp at alt er registrert i dogweb, jeg sjekket med nkk nå for sikkerhets skyld og fikk beskjed om at de respektive raseklubber skal ha alle resultater for sine raser. 

På spor ble det slutt på det etter at res.reg kom. Er jeg ganske sikker på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Anatomister: hva er det som befinner seg inni ryggen på motsatt side av nyrene? Hadde jeg hatt like vondt på venstre side som på høyre så hadde jeg tippa nyrestein, men på den andre siden liksom? Anatomibilder sier meg ikke så mye. Det er kanskje litt lenger ned enn nyrene forresten. Au!

Hva mener du med motsatt side? Det er jo to nyrer... så har man lever på magesiden og under leveren så har du magesekk og tarmer (ja og ved leveren har du galleblære og bukspyttkjertel)... Sikker på at det ikke er gallestein?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

Ja! Jeg er med :D 

:o 

2 timer siden, 2ne skrev:

Men jeg har jo løpende kontakt med både sykepleiere og leger, så da kan hun jo prøve å stole på deres vurdering? Og om hun ikke gjør det, så kan hun jo stole på at jeg ikke er spesielt interessert i å ligge mer på sykehus enn jeg må :P  

Men det hjelper selvsagt ikke... det er bare sånn stillingen MOR er :P 

2 timer siden, 2ne skrev:

hahaha.. Ja, jeg ja! Alle veit at sarkasme gir bratt læringskurve :teehe: 

:teehe:

2 timer siden, 2ne skrev:

Du må nok heie mer :P Det var ikke så enkelt i dag, i dag må jeg visst til fastlege eller legevakt, så må de prøve å åpne den, før jeg evt må inn å bytte picclinen.. Så nå venter jeg på at de skal bli ferdig med lunsjen sin på legesenteret, selv om jeg veit at de neppe gjør noe med det i dag.. :rolleyes: 

Æsj... 

57 minutter siden, 2ne skrev:

Da ble det en tur til Ahus igjen da, så jeg i hvert fall kunne få litt væskebehandling, så skifter de kanskje picclinen en gang de får tid.. 

Ja, jeg syns det var ****** kjipt nå.. 

Dobbelt-æsj... :( 

Jeg har vært hos tannlegen og hun sa at det så finfint ut inni kjeften min. Så da er vel den også EU-godkjent, da :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Turb skrev:

Ok, greit å skrive seg bak øret - det er ikke så enkelt at du kan ta screendump av dogweb siden? Må du faktisk scanne inn den rosa siden?

Forsto det sånn på nkk damen at selve kritikkskjema skulle scannes.

3 down, 49 to go.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Hva mener du med motsatt side? Det er jo to nyrer... så har man lever på magesiden og under leveren så har du magesekk og tarmer (ja og ved leveren har du galleblære og bukspyttkjertel)... Sikker på at det ikke er gallestein?

Bilderesultat for kidney

Ja, shit, vi har jo to nyrer. Jeg har vondt på den høyre siden akkurat der hånden er på bildet. Nyrestein høres gøy ut. Er det da man skal drikke masse og håpe at den går ut av seg selv? Jeg trodde nyrene var lenger opp jeg, burde jeg repetere litt anatomi tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått en fin tur med ei venninne, deilig å tuste en tur i sola. Vi gikk ikke fort, vi ble forbigått av pensjonister liksom...

Og jeg hadde helt glemt at det er Crufts- det må dere minne meg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Endelig hjemme fra Stavanger igjen. Snart på tide å gå tur med villdyret. Så skal jeg begynne å lage annonse på finn.no, og jeg skal lage lapper å henge rundt på kjøpesentre. 

Jeg håper virkelig at jeg finner noe kjapt. Ellers må jeg finne et midlertidig bosted enten det er med eller uten hund. Og jeg har virkelig ikke lyst til å sende Sjef til noen andre i påvente av rett leilighet :( 
Det knyter seg i magen bare av tanken, men jeg er redd for at det blir nødvendig om jeg ikke finner noe :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Debbie skrev:

Nå husker jeg noe av det jeg lurte på i natt. Og dette er kjempeteit.

Men vi har bøkene: sjarmen med tarmen, hjernen er stjernen, og nå gleden med skjeden.

Men hva skal vi kalle en bok om menns underliv- regner med det også kommer. Klem et lem er liksom litt flatt.

 

Saken om staken?

AN er vi hjemme etter en time i delvis preparerte lysløper, bikkja har løpt og løpt og løpt så nå er han ferdig. Hadde såvidt ork til å syte ved badedøra til jeg slapp ham inn og dusja bort snøklumper samt bite litt i håndkleet mens jeg tørka poter og mage :P Jeg har fått rundstykke og kakao, snart har jeg vel energi nok igjen til å gyve løs på litt husarbeid.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg irritert, andre gangen nå at gordon setteren til naboen er løs uten tilsyn og flyr rett på Twist (som var i bånd). Jeg brølte og ba han pelle seg hjem så han løp heldigvis inn i hagen sin igjen. Tror eierne hørte meg, for da kom de å slapp han inn. Må da for pokker gå an å passe på drittbikkja om han er så ustabil at han flyr på andre hunder. Sjelden jeg ser hunder som er så bestemt på angrep bare de ser en annen hund! Jeg er veldig glad for at Twist ikke er typen som svarer hvertfall, han ble bare paff og prøvde å komme seg unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, *Kat84* said:

Endelig hjemme fra Stavanger igjen. Snart på tide å gå tur med villdyret. Så skal jeg begynne å lage annonse på finn.no, og jeg skal lage lapper å henge rundt på kjøpesentre. 

Jeg håper virkelig at jeg finner noe kjapt. Ellers må jeg finne et midlertidig bosted enten det er med eller uten hund. Og jeg har virkelig ikke lyst til å sende Sjef til noen andre i påvente av rett leilighet :( 
Det knyter seg i magen bare av tanken, men jeg er redd for at det blir nødvendig om jeg ikke finner noe :(  

Huff :( Men hva står det i leiekontrakten din da? De kan jo egentlig ikke si deg opp på kortere varsel enn det som står i kontrakt/husleieloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pixie skrev:

Saken om staken?

AN er vi hjemme etter en time i delvis preparerte lysløper, bikkja har løpt og løpt og løpt så nå er han ferdig. Hadde såvidt ork til å syte ved badedøra til jeg slapp ham inn og dusja bort snøklumper samt bite litt i håndkleet mens jeg tørka poter og mage :P Jeg har fått rundstykke og kakao, snart har jeg vel energi nok igjen til å gyve løs på litt husarbeid.

Jau, men det var jo ikke så koselig da:)

Crufts er gøy, men jeg skulle gjøre husarbeid, og trene til Paris-Nice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...