Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, mars


Siljus
 Share

Recommended Posts

Jeg burde rydde kjøkken, jeg burde gå ut og slakte, jeg burde en hel haug, men samtidig så er jeg helt absurd trøtt så burde gå å legge meg. Det er vanskelig å velge mellom alle burdene, så da sitter jeg her da og gjør ingenting fornuftig :aww::lol:  

 

Tror jeg ender opp med å lufte hunder og så finne senga. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Valping 

Basse har bursdag  9 år, tenk det. 

Jeg er helt i ekstase jeg!! Hippy ble bekreftet drektig, så begynner nestingen ? Jeg burde kanskje lage egen tråd for nerdingen der, men seeee da  

Posted Images

18 minutter siden, Argyr skrev:

Tre innlegg lenger ned i feeden min:

"ønske å skjøpe rå råne bil 1f609.png;) alt av intririese må værra no gromt eller såm skjiler seg ut fra a4 fålka"

Du vet du bor på landet når... :lol: 

Har jeg gumla i meg brent popcorn... og appelsinsaft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Du vet du bor på landet når... :lol: 

Har jeg gumla i meg brent popcorn... og appelsinsaft. 

Folk på landet går også på skole og bør ha lært seg at man ikke skriver på kav dialekt. De kan vel skrive på skikkelig vis at de ønsker seg et blodharry vrak å råne rundt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Argyr skrev:

Folk på landet går også på skole og bør ha lært seg at man ikke skriver på kav dialekt. De kan vel skrive på skikkelig vis at de ønsker seg et blodharry vrak å råne rundt i.

Det der er ikke dialekt, det er vel heller skriveferdighetene det skorter bittelitt på. Jeg har i alle fall ikke vært i den delen av landet der man har intririese av ting. :aww:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Siri skrev:

Stryker den, for den passa ikke inn i konseptet :aww: 

 

Nei, det hørtes mer ut som en oppfølger av 50 shades. For spesielt interesserte :aww: 

48 minutter siden, Tommy skrev:

Hva **** har man på seg i en buddhist-dåp?

 

17 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Et orange laken.

Min tanke, @Tommy er den samme som @Symra&Pippin sin. Noe orange som ser ut som et laken drapert løst rundt kroppen. Føler du deg spenstig og feminin den dagen så tar du knæsj rosa. 
Glem for all del ikke den røde prikken midt i panna. Du vil jo ikke fremstå som en avviker! :aww: 

 

Rapport er ferdig. Jeg har hatt et par glass vin. Og jeg gleder meg heller over alt det positive på så mange områder som er i ferd med å komme nå enn å fokusere på en tufs i overetasjen. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Det der er ikke dialekt, det er vel heller skriveferdighetene det skorter bittelitt på. Jeg har i alle fall ikke vært i den delen av landet der man har intririese av ting. :aww:

 

Nei, akkurat den var faktisk ikke dialekt, bare ubrukelig språk. Virker som om det går sport i å skrive mest mulig som man snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
9 minutter siden, Perfect Image skrev:

Grøss, enig. Drar dette med å holde på hvordan man snakker litt langt :P

Tidligere i dag leste jeg at rått kjøtt gjør at man fremkaller agrovisasjon hos hunder. Han hang fast i myten om at man fremkaller aggresjon hos hunder. 

Det er ikke bare dialekt. Det er en kombinasjon av dumskap og latskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Argyr skrev:

Folk på landet går også på skole og bør ha lært seg at man ikke skriver på kav dialekt. De kan vel skrive på skikkelig vis at de ønsker seg et blodharry vrak å råne rundt i.

:lol: 

1 time siden, Line skrev:

Jaja  g045.gif

:P 

54 minutter siden, *Kat84* skrev:

Nei, det hørtes mer ut som en oppfølger av 50 shades. For spesielt interesserte :aww: 

:aww: 

Sitat

Glem for all del ikke den røde prikken midt i panna. Du vil jo ikke fremstå som en avviker! :aww: 

Jeg tror muligens han vil bli sett litt rart på om han ankommer med rød prikk i panna... da blir han muligens VIRKELIG sett på som avviker... :aww: 

Den røde prikken kalles en bindi – ordet kommer av bindu, som betyr prikk eller punkt på det indiske språket sanskrit. Prikken kalles også kumkum eller tilak, og består tradisjonelt av sinoberrødt, som er en forbindelse av kvikksølv og svovel. Kvikksølv ble av hindualkymister i eldre tider ansett for å være guden Shivas sæd, mens svovel er et kvinnelig element. Prikken forbindes med fruktbarhet og ekteskap, og bæres av unge jenter og gifte kvinner, mens enker ikke kan ha en bindi. Den må de ta av seg sammen med smykker og makeup for å signalisere sorg over tapet av ektemannen. Bindien er først og fremst en utsmykning av ansiktet, men forbindes også med Shivas kone, Parvati, og symboliserer dermed kvinnelig energi og beskyttelse av ekteskapet. Bindi-tradisjonen har antakelig røtter i vedareligionen – forløperen for hinduismen – som ariske stammer førte med seg da de for 3500 år siden invaderte Nord-India. I det gamle ariske samfunnet skulle nemlig brudgommen plassere en flekk av sitt eget blod i brudens panne som symbol på ekteskapet. Både menn og kvinner kan markere sitt tilhørighetsforhold til en bestemt gud med et merke i pannen. En rødgul u-form betyr at man tilber Vishnu. I dag kan bindien fås i alle regnbuens farger og i en rekke utforminger og materialer, blant annet i både ekte og uekte smykkestener.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg tror muligens han vil bli sett litt rart på om han ankommer med rød prikk i panna... da blir han muligens VIRKELIG sett på som avviker... :aww: 
 

Ssssjjjjj... :aww:  

Men nei, jeg er ikke mer spirituell enn at jeg bare har observert en prikk. :whistle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, *Kat84* skrev:

Tidligere i dag leste jeg at rått kjøtt gjør at man fremkaller agrovisasjon hos hunder. Han hang fast i myten om at man fremkaller aggresjon hos hunder. 

Det er ikke bare dialekt. Det er en kombinasjon av dumskap og latskap. 

Du om det du liksom, jeg har lært av disse personene i fb gruppene at alle har dysleksi nemlig :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Argyr skrev:

Håper de som lager popcornet svir middagen sin i morgen!

:lol: 

2 timer siden, Argyr skrev:

Skulle vært sånn sigøynerspåkone med tarotkort og spåkule jeg vøtt, og kastet forbannelser på trege huskjøpere og popcornfabrikanter!

Okay, da tror jeg at jeg må bli bestevennen din, sånn at jeg slipper noen forbannelser oppi alt detta :lol::lol: 

2 timer siden, Siri skrev:

Passet ikke inn I KONSEPTET :P KONSEPTET KONSEPTET KONSEPTET :icon_redface:                             :lol: 

Det er greit å få sånt klargjort når vi snakker om staken i baken, syns jeg :aww::teehe: 

2 timer siden, Siri skrev:

Og bare fordi du skrev om popcorn, så måtte jeg raide skapet for å se om jeg fant noe i skapet her også... og det gjorde jeg.. men guess what? Jeg sitter her med brent popcorn :aww: Og det er egentlig veldig mystisk, siden jeg jo var veldig påpasselig med at jeg skulle i HVER FALL ikke brenne popcornet mitt... det stod ikke inni micro'n halvparten av oppgitt tid engang... Det må være en forbannelse over oss popcorn'ere i kveld :aww: 

Kanskje det er en sånn global anti-micropopcorn-dag vi ikke har fått med oss? :o Da er det jo ikke noe annet å gjøre enn å prøve igjen i morra da! 

Det var leit :aww::lol: 

2 timer siden, Argyr skrev:

"Æ dæ nuggun som har æi lækegrind å sælja ? Må værra så en kæin hå båtten i flære forskjællige høgdå"

Det tok meg sikkert flere minutter å skjønne hva det stod. Stadig vekk dukker det opp slikt på fb hvor jeg bare må scrolle videre (med litt høyere puls) fordi jeg må bruke energi på å skjønne hvilket språk det skrives på før jeg kan begynne å faktisk lese teksten.

*strør om seg med forbannelser* :Mad: Nisselue bare for å være ekstra vrang.

Edit:

Tre innlegg lenger ned i feeden min:

"ønske å skjøpe rå råne bil 1f609.png;) alt av intririese må værra no gromt eller såm skjiler seg ut fra a4 fålka"

Det er nå jeg ikke bør nevne at jeg skjønte begge setningene med en gang :lol: 

1 time siden, maysofie skrev:

Akkurat nå minner jeg meg selv på at å dra på stevne i morgen for å bare være heiagjeng er ytterst frivillig. Holde den motivasjonen i morgentimene er dog litt vanskeligere...

IMG_2024.thumb.PNG.3a9a94bebd0ba983ebdada5ea1480a1b.PNG

:lol: Datterbarnet har noe å lære av deg når det kommer til å heie seg opp om "morran" ser jeg, hun er så morragretten at hun trenger en heiagjeng :lol: 

--

AN leker jeg fortsatt med chromecast og youtube. En har det ikke mer moro enn man lager sjæl og sånn :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
25 minutter siden, Perfect Image skrev:

Du om det du liksom, jeg har lært av disse personene i fb gruppene at alle har dysleksi nemlig :aww: 

 

Jeg har prøvd å ymtet frampå at mannen har dysleksi og at jeg ser forskjell på det og generell latskap. 

Å du hendelse for en sjau det ble   :whistle:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, 2ne skrev:

Okay, da tror jeg at jeg må bli bestevennen din, sånn at jeg slipper noen forbannelser oppi alt detta :lol::lol: 

Jeg er ganske lettkjøpt, kommer langt med sjokolade!

20 minutter siden, 2ne skrev:

Kanskje det er en sånn global anti-micropopcorn-dag vi ikke har fått med oss? :o Da er det jo ikke noe annet å gjøre enn å prøve igjen i morra da! 

Det var leit :aww::lol: 

Uffameg! :lol: Jeg har to poser til i skuffen, kan jo ikke risikere at de blir gamle heller!

20 minutter siden, 2ne skrev:

Det er nå jeg ikke bør nevne at jeg skjønte begge setningene med en gang :lol: 

Den første brukte jeg litt tid på å dekode, for det er så mange dialekter i feeden min at jeg blir forvirra. Æ dæ= Jeg deg, nei vent, det kan ikke stemme, prøv igjen. Den andre skjønte jeg også med én gang, jeg ble bare sur av å lese den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
Akkurat nå, Argyr skrev:

Jeg er ganske lettkjøpt, kommer langt med sjokolade!

Uffameg! :lol: Jeg har to poser til i skuffen, kan jo ikke risikere at de blir gamle heller!

Den første brukte jeg litt tid på å dekode, for det er så mange dialekter i feeden min at jeg blir forvirra. Æ dæ= Jeg deg, nei vent, det kan ikke stemme, prøv igjen. Den andre skjønte jeg også med én gang, jeg ble bare sur av å lese den. 

Den første personen MÅ jo bare komme fra Lom? :aww:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Christine skrev:

Den første personen MÅ jo bare komme fra Lom? :aww:

 

Ingen aning, men jeg tror det var i en Lillehammer og omegn-gruppe, så det kan godt hende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Du om det du liksom, jeg har lært av disse personene i fb gruppene at alle har dysleksi nemlig :aww: 

 

Hater når folk drar det kortet, hilsen dyslektikkeren :aww: er stor forskjell på å ikke klare å forstå hvordan ord og settninger skrives, og det å skrive så dårlig med vitende vilje at andre tror det er arabisk fordi det er umulig å lese :aww:

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Argyr said:

"Æ dæ nuggun som har æi lækegrind å sælja ? Må værra så en kæin hå båtten i flære forskjællige høgdå"

Det tok meg sikkert flere minutter å skjønne hva det stod. Stadig vekk dukker det opp slikt på fb hvor jeg bare må scrolle videre (med litt høyere puls) fordi jeg må bruke energi på å skjønne hvilket språk det skrives på før jeg kan begynne å faktisk lese teksten.

 

*strør om seg med forbannelser* :Mad: Nisselue bare for å være ekstra vrang.

Edit:

Tre innlegg lenger ned i feeden min:

"ønske å skjøpe rå råne bil 1f609.png;) alt av intririese må værra no gromt eller såm skjiler seg ut fra a4 fålka"

Den første kjente jeg igjen fra da jeg bodde på Toten i tre år. :lol: En jeg jobbet med spurte om jeg hadde kveitemjøl, og det tok litt tid før jeg forstod hva det var. Da hadde jeg et blÅnt måment!

Men man lærer å tyde! Øvelse gjør mester. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...