Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

3 timer siden, Snoffe skrev:

Det er ikke rart at alle følelsene kommer frem når du får kommet hjem i rolige trygge omgivelser :hug: 

Kos deg med hundene, og utnytt at datterbarnet har fått lappen :aww:  

Takk :ahappy: Jeg har storkosa meg i kveld, og vil egentlig ikke gå og legge meg :lol: 

3 timer siden, Siri skrev:

Nå skal jeg bare være klissete :heart::heart::heart::heart::heart: 

Ntaaaw, Siri da :heart::heart::heart::heart::heart: 

2 timer siden, Mari skrev:

Åh, @2ne! :heart::heart: Hjemme er bare den beste plassen i verden etter et sykehusopphold. 2 uker på sykehus er lenge! Kos deg masse med jentene og hold deg frisk nå da, hører du?!

Jeg gjør alltid det jeg kan for å holde meg frisk jeg, syns jeg, det er bare det at jeg har en kropp som ikke er samarbeidsvillig :aww::lol::heart: 

Kvelden har blitt tilbrakt sånn, mer eller mindre: 

15135747_10154563238836327_6133843541533

Ali er halsvarmer og Leah spooner. Nora ligger på gulvet ved siden av sofaen, så hun syns ikke på bildet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

41 minutter siden, Monikawt skrev:

Haha, jeg hater å ta telefonen hjemme pga bikkjene jeg også :lol: Aron hiver seg opp og hopper opp i vinduet bak sofaen, noe som egentlig irriterer meg veldig. Men han sier i det minste ikke noe. Eller.. Han kan begynne å pipe når han skjønner at det ikke kom noen. Skills derimot :lol: han må da si fra om at det kom noen! Varsle det som varsles kan. Han gir seg ikke like lett heller :P

i går presterte han å løpe mot døra og varsle med alt han hadde av stemme, da jeg sto rett ved alle tre bikkjene på gulvet i stua. Jeg sa nemlig; Aron, halloo? Med tullestemme :teehe: 

:lol: Og der satte du meg på en idé... jeg kan jo bare tørrtrene hundene.... late som om jeg sier Hallo og snakke i vei :lol: Yesssss :bananas:

19 minutter siden, 2ne skrev:

Ntaaaw, Siri da :heart::heart::heart::heart::heart: 

Vi er glade i 2ne'n vår vet du :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Siri skrev:

:lol: Og der satte du meg på en idé... jeg kan jo bare tørrtrene hundene.... late som om jeg sier Hallo og snakke i vei :lol: Yesssss :bananas:

Det gjør jeg! Men du ser jo effekten i eksemplene mine.... :lol: Kan hende jeg burde trent enda mer, men glemmer det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag våknet jeg opp med et hovent øyelokk etter å ha prøv en ny sminke. I dag ser det ut som at jeg har sprøytet noe inn i halve leppen min:pinch: Håper jeg får leppen min tilbake i løpet av natten, for det er ikke veldig godt med betennelse i leppen :aww: 

Tror kroppen min er litt i ulage denne uken, for den har også gitt meg to tær med neglerotbetennelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Krutsi skrev:

Hvis du er lei av det, så kan du søke opp oddbods på YouTube :P eller masha og mitska :aww: 

Haha! Jeg DRØMMER jo om barnetv allerede! Jaran har peppe gris periode.... Hadde endelig kommet over Sophia sin periode for noen år siden :| peeeeeppaaaa giiiiis. Han synger sangen hele dagen :|

Herregud husholder konkurranse :| Også sparker hun den forrige over sms :| 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg virke - det medfører at jeg må sove i natt. Har sovet sånn ca 3 timer hver natt denne uka, det er litt lite. Så nå har jeg tatt trekantpille og satser på at den får meg fjern nok. Ellers må jeg vel til legen og få noe å sove på. Kroppen blir sakte men sikkert bedre, så da må jeg sove så jeg kan virke litt med hele meg :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. 2016 er ikke et godt år for dyra altså. Scottemann sine prøveresultater er komt tilbake fra USA, han hadde værste typen urinsteiner. Skal prøve med både fôr og medisiner, men med stor sannsynlighet vil det komme nye som igjen vil kreve operasjon, og det skal han slippe å gjennomgå om det blir hyppige greier. Ikke mer enn 7år, håperhåperhåper han ikke produserer nye på lenge enda.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snoffe skrev:

Mandag våknet jeg opp med et hovent øyelokk etter å ha prøv en ny sminke. I dag ser det ut som at jeg har sprøytet noe inn i halve leppen min:pinch: Håper jeg får leppen min tilbake i løpet av natten, for det er ikke veldig godt med betennelse i leppen :aww: 

Tror kroppen min er litt i ulage denne uken, for den har også gitt meg to tær med neglerotbetennelse. 

God bedring :hug:

21 minutter siden, Rocket skrev:

Uff. 2016 er ikke et godt år for dyra altså. Scottemann sine prøveresultater er komt tilbake fra USA, han hadde værste typen urinsteiner. Skal prøve med både fôr og medisiner, men med stor sannsynlighet vil det komme nye som igjen vil kreve operasjon, og det skal han slippe å gjennomgå om det blir hyppige greier. Ikke mer enn 7år, håperhåperhåper han ikke produserer nye på lenge enda.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper det ordner seg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg.


Jupp, svigersøs kommer til å gå i oppløsning når dagen kommer, hatt ham siden hun var 10 ca, og det er så veldig tydelig hennes hund også, selvom det i utgangspunktet skulle være broren sin hund så ble det liksom bare de to der til slutt. Kjempeeksempel på det der med kjemi med dyr og sånn.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg strikker genser til Pippin med masse mønster. Tar ikke strikketøyet med meg på jobb, gjett om folk ville ledd av meg da! :lol:

:teehe:

8 timer siden, Frida og fuglehundene skrev:

Det gjør jeg! Men du ser jo effekten i eksemplene mine.... :lol: Kan hende jeg burde trent enda mer, men glemmer det :P

:lol: Du trener sikkert bare feil :lol: 

29 minutter siden, laikamor skrev:

Er så nervøs at jeg er kvalm. Eksamen idag, så jeg sitter hjemme og venter på hun jeg skal sitte på til skolen. Gleder meg til dagen er ferdig! :)

Lykke til!! Dette greier du vet du :) 

Skal jobbe litt kortere dag i dag siden jeg må fikse pels og strategisk vask av hundene før jeg freser ned til Lillestrøm og setter opp stand. Det blir for seint å gjøre det når jeg kommer hjem tror jeg... Kjenner at jeg har veldig lite lyst på hundeutstilling dersom det skal regne igjen denne helga. Fikk liksom nok av regn og dritt i Danmark... Fordelen nå er vel at det ikke er møkkaskittent på Lillestrøm slik det var på parkeringen i Danmark. Men alt styret med å ta på regndresser og boots kunne jeg godt vært foruten altså... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor jeg i Elverum :) Litt av gleden over å flytte forsvant dessverre da jeg kom frem til huset. Det er IKKE rent her. Jeg kjenner jeg er dritsur pga det. Jeg har vaska så mye de siste dagene og jeg gidder virkelig ikke skure ned hele dette kjøkkenet. 

Det er fukt og mugg i det ene skapet og lukter dertil. Det er ikke lagt opp strøm til vaskemaskin. Skap som ble satt inn av snekkere er ikke ferdig skrudd sammen. 

I tillegg er det en "leilighet" i sokkel som huseier disponerer når hun av til er i byen. Jeg spurte om denne har egen inngang og det har den forsåvidt, men i tillegg er det ei dør fra leiligheten og ned til den. Det er ikke mye lydtett akkurat... Nei fader altså, jeg er skuffa :/ 

Jeg lurer på å foreslå at vi får avslag på neste husleie og at vi slipper å vaske ut når vi flytter herifra. Synes dere det er urimelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tonje skrev:

Nå bor jeg i Elverum :) Litt av gleden over å flytte forsvant dessverre da jeg kom frem til huset. Det er IKKE rent her. Jeg kjenner jeg er dritsur pga det. Jeg har vaska så mye de siste dagene og jeg gidder virkelig ikke skure ned hele dette kjøkkenet. 

Det er fukt og mugg i det ene skapet og lukter dertil. Det er ikke lagt opp strøm til vaskemaskin. Skap som ble satt inn av snekkere er ikke ferdig skrudd sammen. 

I tillegg er det en "leilighet" i sokkel som huseier disponerer når hun av til er i byen. Jeg spurte om denne har egen inngang og det har den forsåvidt, men i tillegg er det ei dør fra leiligheten og ned til den. Det er ikke mye lydtett akkurat... Nei fader altså, jeg er skuffa :/ 

Jeg lurer på å foreslå at vi får avslag på neste husleie og at vi slipper å vaske ut når vi flytter herifra. Synes dere det er urimelig?

Nei :aww: og ang døra. Kjøp deg et gulvteppe du slår opp foran døra og sett ei tung hylle foran.. det har hjulpet masse her i huset! 

--

ellers har jeg hatt syke unge nå i hus i over ei uke. Så ble de begge syke. Og i natt våknet jeg med mega vond hals.. så nå begynner jeg å bli skikkelig grinete.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tonje skrev:

Nå bor jeg i Elverum :) Litt av gleden over å flytte forsvant dessverre da jeg kom frem til huset. Det er IKKE rent her. Jeg kjenner jeg er dritsur pga det. Jeg har vaska så mye de siste dagene og jeg gidder virkelig ikke skure ned hele dette kjøkkenet. 

Det er fukt og mugg i det ene skapet og lukter dertil. Det er ikke lagt opp strøm til vaskemaskin. Skap som ble satt inn av snekkere er ikke ferdig skrudd sammen. 

I tillegg er det en "leilighet" i sokkel som huseier disponerer når hun av til er i byen. Jeg spurte om denne har egen inngang og det har den forsåvidt, men i tillegg er det ei dør fra leiligheten og ned til den. Det er ikke mye lydtett akkurat... Nei fader altså, jeg er skuffa :/ 

Jeg lurer på å foreslå at vi får avslag på neste husleie og at vi slipper å vaske ut når vi flytter herifra. Synes dere det er urimelig?

Åååå, for en kjip nedtur... Jeg hadde blitt dritsur om jeg opplevde det der altså. Og mer har jeg vel ikke å bidra med :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør sidelengs. Nå ser jeg ikke lenger hvor det er glatt :ermm:

Første praksisdag i dag etter at den ble forskjøvet pga magevondt. Jeg gruer meg litt og skjønner ikke hva som er poenget med å dytte meg inn i den ene meningsløse praksisen etter den andre mens vi venter på å få praksissamtale der jeg egentlig vil inn... og jeg skjønner ihvertfall ikke poenget med å skjule for denne herlige, engasjerte driveren at jeg kommer til å droppe henne med en gang vi hører fra de andre. 

Det er bare fire timer, det går fort *mantra*

Først: tur med bikkja i snøføyka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tonje Skjønner godt at du er skuffa, og syns ikke det er urimelig det du foreslår i det hele tatt. En forventer tross alt at det er rent når man flytter inn!  Håper du finner en løsning på det og at du vil trives der etterhvert! :)

 

Fordelen med å våkne kl.6 er at mye blir gjort tidlig på dagen. Nå har jeg tatt helgevasken, lagt sammen klær og satt på oppvaskmaskinen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laikamor skrev:

Er så nervøs at jeg er kvalm. Eksamen idag, så jeg sitter hjemme og venter på hun jeg skal sitte på til skolen. Gleder meg til dagen er ferdig! :)

 

Lykke til! Dette går så fint at :D 

 

1 time siden, Tonje skrev:

Nå bor jeg i Elverum :) Litt av gleden over å flytte forsvant dessverre da jeg kom frem til huset. Det er IKKE rent her. Jeg kjenner jeg er dritsur pga det. Jeg har vaska så mye de siste dagene og jeg gidder virkelig ikke skure ned hele dette kjøkkenet. 

Det er fukt og mugg i det ene skapet og lukter dertil. Det er ikke lagt opp strøm til vaskemaskin. Skap som ble satt inn av snekkere er ikke ferdig skrudd sammen. 

I tillegg er det en "leilighet" i sokkel som huseier disponerer når hun av til er i byen. Jeg spurte om denne har egen inngang og det har den forsåvidt, men i tillegg er det ei dør fra leiligheten og ned til den. Det er ikke mye lydtett akkurat... Nei fader altså, jeg er skuffa :/ 

Jeg lurer på å foreslå at vi får avslag på neste husleie og at vi slipper å vaske ut når vi flytter herifra. Synes dere det er urimelig?

Ikke urimelig i det hele tatt. 
Du bør kompenseres for de manglene og det arbeidet du har hatt. 
Og det er vel også noe som heter at man skal overlevere leiligheten på samme måte som man selv fikk den overlevert. 

Nå holder jeg på med siste finish før jeg skal kjøre. Har enda ikke funnet ut hvilken vei jeg skal ta. 
Det er visstnok like glatt over alt. Så vurderer fjellet. Siden det da tar kortest tid, selv med sakte kjøring pga glatt føre. 

Finner ikke noe særlig info om veiene rundt på nett heller.  Bare andres forklaringer på hvordan det ser ut på FB. Jaja, jeg kommer vel garantert fram da. Så får det ta den tiden det tar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke urimelig i det hele tatt. 
Du bør kompenseres for de manglene og det arbeidet du har hatt. 
Og det er vel også noe som heter at man skal overlevere leiligheten på samme måte som man selv fikk den overlevert. 
Nå holder jeg på med siste finish før jeg skal kjøre. Har enda ikke funnet ut hvilken vei jeg skal ta. 
Det er visstnok like glatt over alt. Så vurderer fjellet. Siden det da tar kortest tid, selv med sakte kjøring pga glatt føre. 
Finner ikke noe særlig info om veiene rundt på nett heller.  Bare andres forklaringer på hvordan det ser ut på FB. Jaja, jeg kommer vel garantert fram da. Så får det ta den tiden det tar. 

Du sjekker vegvesen.no/trafikk
Legg inn ruta di og kjøreforholda blir vist der det er utfordringer. Evt ring 175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...