Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Jeg tillater meg å skryte enda litt mer. Vi har to hvite skap på soverommet som har litt av hvert av flekker på seg, etter de som bodde her tidligere. Litt rester fra klistremerker, litt møkk som ikke går helt bort og noen mystiske flekker. Vi har planlagt å kjøpe nye, men slikt er dyrt og veldig nedprioritert akkurat nå... Så jeg la tapet der også! :lol:

Ja, også fikk jeg endelig brukt veggklistremerket som jeg kjøpte på ebay for lenge siden. Den passet fint på kommoden :D

20161116_231507.jpg

20161116_202937.jpg

20161116_223532.jpg

  • Like 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ola hilser sonen

Se så kul han er da! 

Herregud, så mye meme-materiale          

Posted Images

Akkurat nå, Annik skrev:

Jeg tillater meg å skryte enda litt mer. Vi har to hvite skap på soverommet som har litt av hvert av flekker på seg, etter de som bodde her tidligere. Litt rester fra klistremerker, litt møkk som ikke går helt bort og noen mystiske flekker. Vi har planlagt å kjøpe nye, men slikt er dyrt og veldig nedprioritert akkurat nå... Så jeg la tapet der også! :lol:

Ja, også fikk jeg endelig brukt veggklistremerket som jeg kjøpte på ebay for lenge siden. Den passet fint på kommoden :D

20161116_231507.jpg

20161116_202937.jpg

20161116_223532.jpg

Dæven så kreativ og flink du er! Det hjorttehodet var bare lekker :wub:  Lov å legge linker til sånt fint altså!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Annik skrev:

Jeg tillater meg å skryte enda litt mer. Vi har to hvite skap på soverommet som har litt av hvert av flekker på seg, etter de som bodde her tidligere. Litt rester fra klistremerker, litt møkk som ikke går helt bort og noen mystiske flekker. Vi har planlagt å kjøpe nye, men slikt er dyrt og veldig nedprioritert akkurat nå... Så jeg la tapet der også! :lol:

Ja, også fikk jeg endelig brukt veggklistremerket som jeg kjøpte på ebay for lenge siden. Den passet fint på kommoden :D

20161116_231507.jpg

20161116_202937.jpg

20161116_223532.jpg

Du burde sjekke ut folie fra Lindas design og interiør.. Det kan nok passe "hobbyen" din for tiden :aww::lol: 

det ble veldig bra da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Annik skrev:

@Raksha bare å søke "wallsticker deer" på ebay, så skal den være noe av det første som dukker opp :D

@Krutsi jeg har allerde siklet litt på folie... Men det der mannebeinet mener det begynner å bli nok tapet og klistremerker rundt om kring. Så jeg vet ikke om jeg tør :lol:

 

Bruk den kulen på magen for det den er verdt! Hormonene som gjør det :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Jeg tror muuuuligens hun mente den andre klubben... :aww: 

 

36 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg mente den klubben som nyter godt av at @SFX periodevis jobber dag og natt og har tatt på seg arbeid som vanligvis fordeles på flere mennesker ja. :aww:

Jeg tenkte dere leste mellom linjene, men jeg kan si det rett ut: Vi har neste årsmøte mai 2017. Jeg trakk meg som leder forrige uke. Vi kan vel bare kalle de neste månedene for avspasering, for ja, jeg har jobbet mer enn sunt er for den klubben.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove fordi jeg vil rive av meg gipsen, så begynte å tenke litt etter noen jeg så på tv. Om jeg husker hvordan man legger noen i stabilt sideleie og hvor mange ganger man skal dytte på hjertet (sånne normale ting å fundere om på en onsdagskveld!). Huska det sånn høvelig ihvertfall. 

Men! Så kom jeg på at jeg vet jo ikke om jeg klarer å kjenne pulsen til noen. Testa på meg selv men det er jo juks.   Så da ble Rørlegger'n som sover så søtt ved siden av meg prøvekanin, jeg kjenner ikke pulsen så godt på håndleddet men halsen gikk fint :lol:

Så nå kan jeg sove med ro i sjela at jeg kan redde liv! :D 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Krutsi skrev:

Bruk den kulen på magen for det den er verdt! Hormonene som gjør det :lol: 

Det kan fungere! Kanskje... :lol:

Edit; jeg har akkurat klart å mase meg til at vi skal se etter et billig, brukt kjøleskap, slik at jeg kan male det lilla. Det må jo bare bli tidenes kuleste kjøleskap? :icon_redface:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig tid til å få fulgt med her denne uken men her var det en del som ikke har det så greit. :hug: til alle sammen som sliter med egen helse, hundens helse eller andre dyr som betyr mye, og alt annet som måtte være. 

Jeg har funnet ut at jeg sliter med antall timer i døgnet de neste ukene, det burde vært noen flere. Heldigvis er det meste som tar tid lystbetont, men jeg ser frem til neste søndag når jeg kommer hjem etter helgetur og ikke skal noe mer den dagen og heller ikke noe dagen etter (bortsett fra jobb). Jeg skal ha klubb på tirsdag, det kan være at jeg må utsette den en uke, for jeg vet ikke om jeg har tid til å få ryddet her før det. Da får jeg plutselig tirsdagen til å rydde til tirsdagen etter :lol: Men får først se om det dukker opp noen ledige timer i helgen slik at jeg kommer ajour. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Kat84* skrev:

... og tenk å gå i minus med 42 000 kroner i måneden! Det skal ikke være mulig å ikke være klar over det. :blink: 


Etter mange kollapser i luftrøret i dag, og et tilfelle med kraftig halting etter å bare fulgt etter meg totalt 50 meter med påfølgende fall ing så har vi satt en dato for avliving. :icon_cry: 
Det blir torsdag neste uke. Så får vi mulighet til å ha litt fri alle sammen etterpå, og tid på oss til å forberede oss. 

Nå ser jeg etter beste måte å få tatt et poteavtrykk :heart: 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Får ikke sove fordi jeg vil rive av meg gipsen, så begynte å tenke litt etter noen jeg så på tv. Om jeg husker hvordan man legger noen i stabilt sideleie og hvor mange ganger man skal dytte på hjertet (sånne normale ting å fundere om på en onsdagskveld!). Huska det sånn høvelig ihvertfall. 

Men! Så kom jeg på at jeg vet jo ikke om jeg klarer å kjenne pulsen til noen. Testa på meg selv men det er jo juks.   Så da ble Rørlegger'n som sover så søtt ved siden av meg prøvekanin, jeg kjenner ikke pulsen så godt på håndleddet men halsen gikk fint :lol:

Så nå kan jeg sove med ro i sjela at jeg kan redde liv! :D 

Jeg har gått livreddningsprøver hvert år siden 2007, holdt utallige livreddningskurs og hatt en hel del opplæring i ambulansefag - hakke nubbesjans å kjenne pålitlig puls på håndledd, verken meg selv eller andre :lol:

 

I dag er vi ferdig med siste svømmekurs for 2016, og jeg tror jeg er ferdig med svømming på noen år. Har det kjempetrivelig med barna, men selv etter 9 år klarer jeg enda ikke slå meg helt til ro med det og meg selv, så da er det like greit å la være. Barna fikk vise foreldra hva de kan (og ikke kan), lekt og hatt det morro. Jeg er glad vi er ferdig med båt-dagen vår, å kle flere titalls unger i ordentlig redningsvest, hvor flere plutselig finner ut at de kan svømme litt mer enn de hadde trodd kan bli litt slitsomt :ahappy:

Selv rakk man å svømme noen tusen meter før kursene. Krype til sengs med litt dårlig samvittighet for lite aktivitet på dyra, så får vi ta det igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ozzy skrev:

Får ikke sove fordi jeg vil rive av meg gipsen, så begynte å tenke litt etter noen jeg så på tv. Om jeg husker hvordan man legger noen i stabilt sideleie og hvor mange ganger man skal dytte på hjertet (sånne normale ting å fundere om på en onsdagskveld!). Huska det sånn høvelig ihvertfall. 

Men! Så kom jeg på at jeg vet jo ikke om jeg klarer å kjenne pulsen til noen. Testa på meg selv men det er jo juks.   Så da ble Rørlegger'n som sover så søtt ved siden av meg prøvekanin, jeg kjenner ikke pulsen så godt på håndleddet men halsen gikk fint :lol:

Så nå kan jeg sove med ro i sjela at jeg kan redde liv! :D 

 

4 timer siden, maysofie skrev:

Jeg har gått livreddningsprøver hvert år siden 2007, holdt utallige livreddningskurs og hatt en hel del opplæring i ambulansefag - hakke nubbesjans å kjenne pålitlig puls på håndledd, verken meg selv eller andre :lol:

 

I dag er vi ferdig med siste svømmekurs for 2016, og jeg tror jeg er ferdig med svømming på noen år. Har det kjempetrivelig med barna, men selv etter 9 år klarer jeg enda ikke slå meg helt til ro med det og meg selv, så da er det like greit å la være. Barna fikk vise foreldra hva de kan (og ikke kan), lekt og hatt det morro. Jeg er glad vi er ferdig med båt-dagen vår, å kle flere titalls unger i ordentlig redningsvest, hvor flere plutselig finner ut at de kan svømme litt mer enn de hadde trodd kan bli litt slitsomt :ahappy:

Selv rakk man å svømme noen tusen meter før kursene. Krype til sengs med litt dårlig samvittighet for lite aktivitet på dyra, så får vi ta det igjen.

Men det er vel ikke lengre anbefalt å sjekke puls på en bevistløs person. Nettopp pga det er ikke mange som klarer det osv. Så istedenfor å kaste bort tid, så skal man sjekke om vedkommende puster. Og da velge enten HLR eller stabilt sideleie :aww: 

22 minutter siden, JeanetteH skrev:

Det blir de :) 

Men de er jo ikke fci-godkjent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Krutsi skrev:

 

Men det er vel ikke lengre anbefalt å sjekke puls på en bevistløs person. Nettopp pga det er ikke mange som klarer det osv. Så istedenfor å kaste bort tid, så skal man sjekke om vedkommende puster. Og da velge enten HLR eller stabilt sideleie :aww: 

Men de er jo ikke fci-godkjent? 

Nei, men du finner de som working kelpie på dogweb. Og som Australian Stockdog in Sverige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, JeanetteH skrev:

:gaah: gi meg vinter. Dette her *fekter med armene mot vinduet* gjør meg sur og gretten...

Kan nog vara så att det är mitt fel. Jag uttryckte nämligen tanken högt att i år, i år är året då jag skall skaffa längdskidor - sen kom regnet...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg sitter på sykehuset og venter på time og ser på Biden memes og undertrykker så mye hysterisk latter at jeg tror folk rundt begynner å bli bekymret for meg. Trynet gjør vondt.

Må få det ut her. :lol::lol::lol::lol:

 

 

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt og lei av flyttekaos :yawn: Fikk alt ut i bilen i går og fikk lempa inn senga i dag tidlig. Nå er nok samboer og hundene på vei over til Elverum, mens jeg må vente til arbeidsdagen er over. "Sees på den andre siden da!" sa jeg da jeg dro, hørtes jo ikke helt bra ut..:ermm:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg er trøtt og lei av flyttekaos :yawn: Fikk alt ut i bilen i går og fikk lempa inn senga i dag tidlig. Nå er nok samboer og hundene på vei over til Elverum, mens jeg må vente til arbeidsdagen er over. "Sees på den andre siden da!" sa jeg da jeg dro, hørtes jo ikke helt bra ut..:ermm:

:lol: 

Lykke til med flytting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, TrasselTrollet skrev:

Kan nog vara så att det är mitt fel. Jag uttryckte nämligen tanken högt att i år, i år är året då jag skall skaffa längdskidor - sen kom regnet...

Jeg og skulle ha nye ski i år... men men får vente til desember og håpe. Da kan vi gå bortoverski der det er flatt og ingen ser at vi faller :D:D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...