Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

30 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Det er alt for mye søthet i hagen nå, jeg går og sier "aaaw" hele tiden :lol::wub:

http://lolapagola.com/villdyret-har-smavilldyr-d/

Så skjønne! Jeg vil også ha! :wub:

6 minutter siden, Wednesday skrev:

Hvis alt går som det skal, henter jeg ny bil i morra :D Tør ikke juble heeeeelt... For ting går skeis til stadighet for meg :aww: Så spretter ikke champisen før den står i gården.

krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Tonje skrev:

Gratulerer @Annik ! 

Akkurat nå sikler jeg på ny bil. Da hjelper det ikke at pappa sender meg linker på biler som koster dobbelt så mye som det jeg hadde tenkt, og sier kjøp den! 

 

Da får pappa være med å betale da :P 

Middag spist. Ta en liten runde med pelsstell på lille frøken fryd, som snart skal debutere på valpeshow da kanskje? 3 stykker blir de :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Herlighet, i dag slo det meg at Bizi snart er to år. TO år! Hvor ble tiden av? Det er jo ikke lenge siden jeg hentet henne hjem 19 uker gammel og hun så sånn ut: 

bizi270215.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Soverommet begynner å ta form! Nå er det bare igjen siste strøk på en halv vegg, siste strøk på skapene + dørene og listene. Gråfargen dis på veggene og skapveggene, og hvitt på lister og skapdører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Raksha skrev:

Forøvrig kan jeg fortelle at det er like vondt å ramle på grusvei når man er 32 som når man er 3 :aww: 32åringen fikk dog ordentlige skrubbsår, det slapp 3åringen unna. Noe med egenvekt og fallhøyde tror jeg. 

 

Panna mi ble ekstra godt kjent med plenen vår i dag. Sånn går det når man leker med bikkja og plenen er ujevn... Mannen synes det var festlig da jeg kom inn med gress i hengslene på brillestengene mine. :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Panna mi ble ekstra godt kjent med plenen vår i dag. Sånn går det når man leker med bikkja og plenen er ujevn... Mannen synes det var festlig da jeg kom inn med gress i hengslene på brillestengene mine. :sleep:

:lol: Mannen her hadde anstendighet nok til å vise sympati da jeg sutret over vonde skrubbsår :lol: 

 

Nå ser jeg teit skrekkfilm igjen, har ikke blitt skummel enda. 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Debbie skrev:

Nå er alle Harry Potter bøkene på engelsk lånt inn, så jeg kan lese meg igjennom hele historien før jeg begynner på den nye boka- gleder meg:)

Det pøsregner ute, og jeg er sliten etter jobb, så jeg gleder meg til en kopp kakao og Harry potter.

Jeg leser nyeste boka, og koser meg ihjeeel! :-D Man blir raskt vant til at det står i manus-form altså. Var redd det skulle bli teit, men det er det ikke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Unnskyld @rosinbolle, men :lol: 

Kveldens nedtur var at begge dekkene på sykkelen var flate. Skikkelig flate. Så da ble det LP trening i hagen i stedet. Flere planer ble forkludret med besøk i tillegg, så da ble det sånn. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

Da får pappa være med å betale da :P 

Middag spist. Ta en liten runde med pelsstell på lille frøken fryd, som snart skal debutere på valpeshow da kanskje? 3 stykker blir de :) 

Ikke sant?? 

Det blir vel litt dyrere enn jeg så for meg, men jeg tror det vil lønne seg på sikt med en litt nyere bil. Så nå er det bare å lete, finne og bestemme seg. Det er vanskelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Red Merle skrev:
Tips til hvordan man får pelsen til å gro ut raskere? Vært skrella i et par mnd. Han får øljær og fiskeolje i maten.. Han ble barbert pga en hudbettenelse ala våteksem.. Pelsen kommer tydeligvis felkkvis ut igjen. Der de mørke pelsfelkkene er, er der han fikk sår av bettenelsen
13879248_10154155097885091_7270049525771

Jeg gav Inya b-vitamininjeksjoner, to stk med to ukers mellomrom, samt eggeplomme i maten en gang daglig.
Aner ikke om det var det som hjalp, men hun gikk fra skrella nakensheltie til riktig så flott pelsprakt på noen få uker:ahappy:

3 timer siden, Lola Pagola skrev:

Ingen tips, men holy macarony, det der var en uheldig kameravinkel! :lol: 

:lol::lol:

 

Nå har jeg trimma bikkjer, Inya har trukket kjetting og Ganzie ler over unghøna som må jobbe mens dronninger får løpe fritt:lol:
Men dem som ler sist ler best, Inya koser seg med kanin etter hver treningsøkt, mens Ganzie må nøye seg med en dentastic:pinch: (Ganzie kan ikke få ting med bein, hun inhalerer alt, så dentastic er de eneste tyggetingene hun kan få uten å prøve å ta livet av seg)

Og memo til meg selv, neste gang jeg skal øremerke kaniner, ta vekk eska med siffersatser FØR man plasserer kaninen i nærheten. Gjett hvem som fikk lete etter 26 siffersatser i en haug med høyballer. #nåla i høystakken:pinch:
fant alle utenom en, og nå tror jeg at jeg har løfta opp operasjonssåret. Ups...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tid til å sitte på rompa. Impulstur til Drammen i går, Blue Öyster Cult-konsert. Fy flate for en flott konsert! Lange dager da, tog + t-bane + tog med litt løping og mye gåing. Kom hjem til overlykkelig Uno som hadde vært alene hjemme de siste timene og fått tak i godbitposen på fryseren. Var sulten som en ulv etter tur, så han kan ikke ha spist så mye :-) Tok ut de siste kreftene mine på å gå og handle, var tungt å gå  oppover bakkene hjem med sekk på ryggen full av melk, melposer og brus, tre kilo Orijen i ene hånda og en postpakke samt resten av handlelista i pose i andre hånda. Nå har jeg fått spist, drukket litt kakao, tisset Uno så han kunne legge seg og endelig fått satt meg ned. Er sliten i hele kroppen og litt mør i hodet, blir godt å legge seg. Argh, kom på at jeg må legge på nytt sengetøy først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte at jeg fikk tafse på en nydelig liten whippet-frøken på toget! 13 uker og så rolig og trygg :) Men jeg fikk litt vondt inni meg når de sa de skulle på Ekebergsletta og være der i flere timer, valpen ble stressa nok av Oslo S...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart jeg syntes sauebjellene var høylydte og hundene bråkete i ettermiddag. Fant sauebæsj helt inne på tunet, foran kaninbura og gamlefjøset. :lol:  Sauebonden gir meg en hel halmball da, gratis (helt uten sammenheng med sauene), så de får bare komme og plage hundene og spise opp ugresset mitt altså - helt greit :D 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Raksha skrev:

Ikke rart jeg syntes sauebjellene var høylydte og hundene bråkete i ettermiddag. Fant sauebæsj helt inne på tunet, foran kaninbura og gamlefjøset. :lol:  Sauebonden gir meg en hel halmball da, gratis (helt uten sammenheng med sauene), så de får bare komme og plage hundene og spise opp ugresset mitt altså - helt greit :D 

 

Jeg har et par ganger i sommer ønsket meg sauer eller hester på besøk her, for å bli kvtt endel ugress. :aww:

Akkurat nå er jeg supersliten! Etter frokost så har det gått i et. Først rensking og oppdeling av 14 kurver jordbær, 4 timer rundvasking (jobb), butikkrunder, en lang og en kort tur, og til slutt koking av syltetøy av halvparten av jordbæra, resten ble rørt med frysepulver (og der holdt jeg på å glemme v-en :lol::lol: ) og står godt plassert i fryseren. NOM!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...