Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk
9 minutter siden, *Kat84* skrev:

Turbo :P Og etter en stund i turbo så klarer han med et nødskrik å være flink gutt. Har jeg nevnt at jeg gleder meg til han begynner å bli voksen i hodet? :aww: 
Når Sjef var 6 mnd gikk han vel allerede 5-6 kilometer. Nå er vi oppe i 10-12 i løpet av en dag. Så utrent pudding er han ikke. Til enkeltes store fortvilelse som ikke forstår hvorfor jeg tar sjansen :lol: 

Hehe men om binder hunden fast i sykkelen, så bremses jo hundens fart også når du bremser sykkelen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

44 minutter siden, Belgerpia skrev:

He he he du er litt morsom :) 

Stilkene setter ikke smak, de er spiselig. 

Det eneste med rips er at den tåler ikke å stå lenge etter at den er plukket. Bør saftes raskt. Innen et døgn ca. De skrumper seg for.  Prøv å lage gele. Det er godt. Om du har mye rips så kan det være verdt å plukke reint og levere på f.eks Askim bærpresseri. Og ta ut ferdig saft. :)

Jeg er n00b på hage, ikke noe problem med å innrømme det :P Så hvis noen sier at jeg skal gjøre så, så gjør jeg det.

37 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Neida, du trenger ikke noe ekstrautstyr. Her er mange tips.

Tusen takk!

Jeg lurer på om jeg skulle forsøkt med det kiloet jeg finplukket nå, bare for å se om jeg får til. 

Kan rips fryses? Det ville jo vært godt til desserter og kake ellers i året, når jeg først har så mye her. Eller, jeg aner ikke om det er mye, men det føles som mye.

Så et annet saftspørsmål: Det står en 10-12 glassflasker i kjelleren fra de som bodde her før. Kan jeg koke de og bruke de til saft, eller er det en risiko? Jeg regner med at farmora som bodde her syltet og saftet en del også, for det står igjen et par syltetøyglass innerst i kjellerboden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Snusmumrikk skrev:

Hehe men om binder hunden fast i sykkelen, så bremses jo hundens fart også når du bremser sykkelen :lol:

Det tror jeg akkurat hva jeg vil om :lol: 

Hun som fortalte meg om rasen i utgangspunktet skulle ta en med seg på sykkeltur. Og hun jobbet på for å få ham litt opp i fart. Plutselig så stoppet sykkelen brått og brutalt. Og hun fløy over styret stakkars. Og der satt det frb**** dyret og bæsjet i veikanten og kikket dumt på henne! Det tok tid før hun var tilbake til normalen igjen stakkars :( Men hun lo bare av det selv :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
16 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det tror jeg akkurat hva jeg vil om :lol: 

Hun som fortalte meg om rasen i utgangspunktet skulle ta en med seg på sykkeltur. Og hun jobbet på for å få ham litt opp i fart. Plutselig så stoppet sykkelen brått og brutalt. Og hun fløy over styret stakkars. Og der satt det frb**** dyret og bæsjet i veikanten og kikket dumt på henne! Det tok tid før hun var tilbake til normalen igjen stakkars :( Men hun lo bare av det selv :lol: 

Memo - luft hunden FØR du drar på sykkeltur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg sliten i kroppen, først 4 timer rundvask og så har jeg stått og rensket og delt jordbær til syltetøy. TJ har vært flink husfar og kokt syltetøy mens jeg var på jobb. Blir en batch med kokt syltetøy og en som bare skal røres og fryses nå i første omgang, så får vi smake oss til hva vi liker best. Har noe blåbær i fryseren fra i fjor som og burde bli syltetøy.

Middag spist, på tide å ut med hunder! Håper regnet holder seg unna ...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, SFX skrev:

Jeg er n00b på hage, ikke noe problem med å innrømme det :P Så hvis noen sier at jeg skal gjøre så, så gjør jeg det.

Tusen takk!

Jeg lurer på om jeg skulle forsøkt med det kiloet jeg finplukket nå, bare for å se om jeg får til. 

Kan rips fryses? Det ville jo vært godt til desserter og kake ellers i året, når jeg først har så mye her. Eller, jeg aner ikke om det er mye, men det føles som mye.

Så et annet saftspørsmål: Det står en 10-12 glassflasker i kjelleren fra de som bodde her før. Kan jeg koke de og bruke de til saft, eller er det en risiko? Jeg regner med at farmora som bodde her syltet og saftet en del også, for det står igjen et par syltetøyglass innerst i kjellerboden...

I min barndom og oppvekst hadde vi alltid rips i fryseren. Godt i bløtkake og til dessertsaus! Veldig frisk smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det tror jeg akkurat hva jeg vil om :lol: 

Hun som fortalte meg om rasen i utgangspunktet skulle ta en med seg på sykkeltur. Og hun jobbet på for å få ham litt opp i fart. Plutselig så stoppet sykkelen brått og brutalt. Og hun fløy over styret stakkars. Og der satt det frb**** dyret og bæsjet i veikanten og kikket dumt på henne! Det tok tid før hun var tilbake til normalen igjen stakkars :( Men hun lo bare av det selv :lol: 

Det der er ikke ukjent. Pigg går i full galopp også bare finner han ut at han må bæsje, tar et hopp ut ti grøfta og setter seg ned. Man må nistirre på hunden og lese den godt før man får plukket av de sånne ting... Men sist tur hadde jeg tre bråbremser ellers fint. Pigg får løpe i det tempoet han mer eller mindre vil nå for han bruker mer krefter på å dra sykkelen om jeg holder ham bevisst lavere tempo. Jeg har ham også i magebelte om livet så han sitter i meg og ikke sykkelen og sykkelen og jeg veier mer enn hunden :P Men det er så utrolig morsomt når han bare legger sjela si i det og galopperer på - han koser seg masse også. Selv om det så klart er min feil når han ikke får tak i flyet han jager :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, SFX skrev:

Så et annet saftspørsmål: Det står en 10-12 glassflasker i kjelleren fra de som bodde her før. Kan jeg koke de og bruke de til saft, eller er det en risiko? Jeg regner med at farmora som bodde her syltet og saftet en del også, for det står igjen et par syltetøyglass innerst i kjellerboden...

Det går fint :) 

Akkurat nå er jeg litt irritert på @Siri som lurte meg med den indiske maten, for det var ikkeno å skrive hjem om det her heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Her har vi også plukket rips i dag. Heldigvis er ikke hunden noe interessert i å prøve å spise dette, hvertfall ikke ute. Jeg bruker det bare au naturel til vaniljeis eller i smoothies, egner seg kjempebra til å fryses ned ?

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
12 minutter siden, Belgerpia skrev:

Memo - luft hunden FØR du drar på sykkeltur.

Ja, det er veldig greit å lære av andres feil! 

Akkurat nå, Turb skrev:

Det der er ikke ukjent. Pigg går i full galopp også bare finner han ut at han må bæsje, tar et hopp ut ti grøfta og setter seg ned. Man må nistirre på hunden og lese den godt før man får plukket av de sånne ting... Men sist tur hadde jeg tre bråbremser ellers fint. Pigg får løpe i det tempoet han mer eller mindre vil nå for han bruker mer krefter på å dra sykkelen om jeg holder ham bevisst lavere tempo. Jeg har ham også i magebelte om livet så han sitter i meg og ikke sykkelen og sykkelen og jeg veier mer enn hunden :P Men det er så utrolig morsomt når han bare legger sjela si i det og galopperer på - han koser seg masse også. Selv om det så klart er min feil når han ikke får tak i flyet han jager :P 

Ja, vi er ganske like i vekt, Sjef og jeg. Gi ham et år så er det bare 5 kg i forskjell :o 
Jeg er veldig glad for at han ikke skjønner selv hvor sterk og tung han er, og jeg derfor bare kan sette ham i en liten gren og han står der. Det kan komme godt med senere :P 

Kommer til å bruke lang tid på å lære ham opp til hvordan jeg vil ha det på sykkeltur! 

Akkurat nå blir det ikke sykkeltur. Det blir en japp luftetur ute på plenen sånn at de får tømt seg før mat ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos tur så tok jeg med alle tre samtidig i dag, og bestemte meg for at med en gang Yumi giret seg opp og laget lyd så skulle jeg bare stå helt i ro til det ble kjedelig. Vi brukte vel 15 minutter på 500 meter..... :P Men da ramlet polletten ned, og resten av turen gikk i et vesentlig annet tempo. Da var det bare når vi møtte andre hunder hun fyret seg opp, men hun brukte mye kortere tid på å lande enn i starten. Da er det bare å fortsette å trene da!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, SFX skrev:

Jeg er n00b på hage, ikke noe problem med å innrømme det :P Så hvis noen sier at jeg skal gjøre så, så gjør jeg det.

Tusen takk!

Jeg lurer på om jeg skulle forsøkt med det kiloet jeg finplukket nå, bare for å se om jeg får til. 

Kan rips fryses? Det ville jo vært godt til desserter og kake ellers i året, når jeg først har så mye her. Eller, jeg aner ikke om det er mye, men det føles som mye.

Så et annet saftspørsmål: Det står en 10-12 glassflasker i kjelleren fra de som bodde her før. Kan jeg koke de og bruke de til saft, eller er det en risiko? Jeg regner med at farmora som bodde her syltet og saftet en del også, for det står igjen et par syltetøyglass innerst i kjellerboden...

Jeg har fryst rips, og de er veldig gode på is. Nam! Friskt og godt. Men det blir jo mye saft da, så går jo ikke an å bruke de helt som nyplukka.

 

og apropo rips og andre buskevekster, da spesielt slektningen solbær. Mener jeg hørte en gang at solbær kunne man ta stiklinger av og stikke i jorda så satte de røtter. noen som vet om det stemmer? Søs har solbær i nye huset, og jeg vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad gubben gikk med på å ta med Lita på ferie (han vil egentlig ikke ha hund i bilen sin, men gjør unntak for Lita). Savner Lotta og vil hjem..... Men må bli til begravelsen er gjennomført(gubbens slekt). Dagen i dag ble brukt i klatreparken ved grensen. Mye interessant å lukte der syntes Lita. 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snøfrost skrev:

Jeg har fryst rips, og de er veldig gode på is. Nam! Friskt og godt. Men det blir jo mye saft da, så går jo ikke an å bruke de helt som nyplukka.

 

og apropo rips og andre buskevekster, da spesielt slektningen solbær. Mener jeg hørte en gang at solbær kunne man ta stiklinger av og stikke i jorda så satte de røtter. noen som vet om det stemmer? Søs har solbær i nye huset, og jeg vil ha :)

Veldig lett å ta stiklinger av solbær, bare å stikke rett i jorden, men det går kanskje enda bedre hvis du stikker dem i potter med litt god jord. Mine solbærbusker har ordna det selv de, grenene som rekker ned til jorda setter røtter!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Veldig lett å ta stiklinger av solbær, bare å stikke rett i jorden, men det går kanskje enda bedre hvis du stikker dem i potter med litt god jord. Mine solbærbusker har ordna det selv de, grenene som rekker ned til jorda setter røtter!

Takk takk, da skal jeg gå på busk-slang hos søster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Ozzy skrev:

Damir synes også det er kjedelig å plukke rips! Vi plukka bare i et kvarter da, nok til meg nå og litt til :D  Med vaniljesaus! 

DSC_0633.JPG

 

Vaniljeis med varme bær er også godt!

26 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I min barndom og oppvekst hadde vi alltid rips i fryseren. Godt i bløtkake og til dessertsaus! Veldig frisk smak.

Jeg er oppvokst i skogen, med tomt som er fjell med 5 cm jord oppå. Så vi hadde ingenting sånt - barndomsminnene er å hente rabarbra på gården pappa kom fra som var så sur at jeg trodde i 30 år at jeg ikke likte rabarbra. Også dro vi på epleslang der, men det var jo umodne epler i all vår utålmodighet :D Så jeg lager barndomsminner nå...

Eller, hos mormor og morfar var det plommer og stikkelsbær hvis vi kom på besøk til rett tid på året - men de bor i Ålesund, så det var ikke et sted vi svippet innom. Det var en ukes ferie når det passet folket, ikke frukt og bær...

18 minutter siden, Line skrev:

Det går fint :) 

Da gjør jeg det i dag - for jeg hadde ikke sukker, så da får safting vente til i morgen.

15 minutter siden, Yellow skrev:

Her har vi også plukket rips i dag. Heldigvis er ikke hunden noe interessert i å prøve å spise dette, hvertfall ikke ute. Jeg bruker det bare au naturel til vaniljeis eller i smoothies, egner seg kjempebra til å fryses ned ?

image.jpeg

Glam satt og så på at jeg plukket, men jeg tror ikke han skjønte at det er mat. Heldigvis.

Jeg oppdaget også enda mer villbringebær da jeg klippet gress i innkjørselen, men det vokser en mur av brennesle foran :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lola Pagola skrev:

Skal hente noen på gardermoen i natt (12-tiden) fordi siste tog har gått da. Lurer på om jeg bare skal dra om en time eller to og ta det som en liten utflukt. Gå en tur på et nytt sted, fange noen pokémon og logge noen cacher.

Ååh, sånt har jeg ofte gjort, det er så kos! Litt mer knot med baby på slep, men ikke umulig :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Nuh har jeg bestilt meg flipbelt og drikkeflaske til, så kan både jeg og Bizi gå tur sammen så hun får i seg vann, og jeg får plass til tingene mine. Det ble rosa. 

Jeg har forbausende nok klart å sette meg ned i sofaen, hentet druer og skrudd på TV. Ikke skjønner jeg hva jeg skulle med annen TV, jeg har jo knapt slått den på siden jeg fikk den for et par måneder siden. Men, jeg fikk den jo gratis, og den var større enn den gamle, så da var det jo greit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, *Kat84* skrev:

Beauceron har ikke store problemer med leddene de heller. Men jeg har littegrann lyst til å spørre hu venninna mi om hva det siste nye innen HD (arv og miljø) hun hørte om var. Siste jeg hørte var at de som fikk utfolde seg i natur fra 8 ukers alder og fikk være hund i variert terreng uten noe hysteri hadde langt lavere forekomst av HD enn de som nærmest ble passiviserte og nektet turer frem til de var ferdige i kroppen. 

Det var vel en norsk undersøkelse som kom fram til de resultatene. Det var også generelt bedre status på valper som var vokst opp om sommeren enn om vinteren - men det kommer vel også litt av at man er mer aktiv på sommerstid enn på vinteren. 

1 time siden, *Kat84* skrev:

Jeg er skuffet @Siri... Du som er såpass erfaren med hund burde vite bedre :aww::lol: 

I knooooow!!! Det er pinlig vøtt :aww: 

1 time siden, *Kat84* skrev:

Når Sjef var 6 mnd gikk han vel allerede 5-6 kilometer. Nå er vi oppe i 10-12 i løpet av en dag. Så utrent pudding er han ikke. Til enkeltes store fortvilelse som ikke forstår hvorfor jeg tar sjansen :lol: 

Det er jo ikke spesielt lang tur engang :lol: 

46 minutter siden, Line skrev:

Akkurat nå er jeg litt irritert på @Siri som lurte meg med den indiske maten, for det var ikkeno å skrive hjem om det her heller...

:o Sorry altså... det var IKKE meningen :aww: Skal aldri gjenta seg... 

43 minutter siden, *Kat84* skrev:

Kommer til å bruke lang tid på å lære ham opp til hvordan jeg vil ha det på sykkeltur! 

Jeg trodde det skulle bli et helv... å sykle med Willy, men han var bare sååå flink faktisk. Ikke noe tull - han bare travet rett fram og var flink gutt (ok - det gikk FORT rett fram da, han skal ha for det :lol:). 

Har vi vært på skytebanen. Jeg kom på at jeg skal gå MH med Yasmine om ikke så lenge, og det er jo greit at hun har hørt litt skudd før den tid liksom. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vert på skytetrening og eg syns fleire kan skaffe seg demper. Sjølv med hørselsvern smeller det litt i overkant for mine ører, og lite kult når man har ein på kvar side når eg i tillegg skyter sjølv :P Siste runde var nok dagens beste, så best og gi seg mens leiken er god :D Satse på oppskyting snart då kanskje :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så sinnssykt irritert over det her. Og nei, ikke fordi ordet "mongo" ble brukt. Nei, heller det at man med den største selvfølgelighet rettferdiggjør vold over språkbruk (på et ***** standup-show de velger å se frivillig) og at det igjen får nasjonal oppmerksomhet. 

Humor er jaggu vanskelig. Spesielt for mennesker som som hevder å ha rett på hva som er riktig og gal humor, og naturligvis ikke forstår at humor ikke er virkelig i det hele tatt. Støtt -> Vold -> Akseptabelt -> Men kun når det er jeg som blir støtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Siri skrev:

Det var vel en norsk undersøkelse som kom fram til de resultatene. Det var også generelt bedre status på valper som var vokst opp om sommeren enn om vinteren - men det kommer vel også litt av at man er mer aktiv på sommerstid enn på vinteren. 

Det kan godt hende den var norsk. Det var resultatet jeg var interessert i, ikke opphavslandet :P 

1 minutt siden, Siri skrev:

I knooooow!!! Det er pinlig vøtt :aww: 

Jeg er helt sikker på at du sitter og rødmer av skam bak skjermen nå :aww: 

1 minutt siden, Siri skrev:

Det er jo ikke spesielt lang tur engang :lol: 

 

Nei, det er gjort på 40-45 minutt :lol: Er jo bare en liten kosetur det der :D

5 minutter siden, Siri skrev:

Jeg trodde det skulle bli et helv... å sykle med Willy, men han var bare sååå flink faktisk. Ikke noe tull - han bare travet rett fram og var flink gutt (ok - det gikk FORT rett fram da, han skal ha for det :lol:). 

Jeg må nok ha litt mer tiltro til at det går fint. Han er jo faktisk veldig flink bare jeg er flink å senke skuldrene og gi litt blanke. Vi funker veldig godt sammen på den måten :) 
Aragon kan ikke være med på sykkeltur. Kommer til å havne under dekket. Garantert. Han skal alltid være helt inntil meg. Flere ganger har jeg tråkket på ham når vi har gått tur fordi plutselig er han heeelt tett inntil. 

Jeg har satt lever på kok. Jeg må ha store problemer med selvforakt. Eller jeg straffer meg selv for noe jeg ikke en gang husker hva er en gang. At jeg kan ville meg selv så vondt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det kan godt hende den var norsk. Det var resultatet jeg var interessert i, ikke opphavslandet :P 

Og resultatet var nettopp det du skrev - og jeg bekreftet :P 

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg er helt sikker på at du sitter og rødmer av skam bak skjermen nå :aww: 

Ikke bare rødmer... kaldsvetter og.... :aww: 

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Nei, det er gjort på 40-45 minutt :lol: Er jo bare en liten kosetur det der :D

Jepp :) 

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Jeg må nok ha litt mer tiltro til at det går fint. Han er jo faktisk veldig flink bare jeg er flink å senke skuldrene og gi litt blanke. Vi funker veldig godt sammen på den måten :) 

Ja, det er nettopp det - man må senke skuldrene og stole på bikkja - men være forberedt på at noe kan skje.... jeg startet opp med grime og bånd som jeg holdt i hånda første gangene jeg sykla med Willy... jeg så jo for meg at han ville kaste seg ut i grøfta om han så noe, men han gjorde jo ikke det vøtt! Han var bare flink gutt, han :) 

4 minutter siden, *Kat84* skrev:

Aragon kan ikke være med på sykkeltur. Kommer til å havne under dekket. Garantert. Han skal alltid være helt inntil meg. Flere ganger har jeg tråkket på ham når vi har gått tur fordi plutselig er han heeelt tett inntil. 

Etter å ha syklet på ham et par ganger, hadde han sikkert holdt seg unna de sykkeldekkene :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det kan ikke være en brist i en tå eller noe sånt da? Små sår har jeg også oppdaget at de blir fryktelig utilpass av, selv om de nærmest er mikroskopiske. Min hund ble tilnærmet invalid når hun hadde et bittelite gnagsår mellom to tær, ville ikke legge vekt på den foten i det hele tatt 🙈
    • Jeg forstår hva du mener, og jeg kan sette meg inn i situasjonen din. Om det hadde vært en hunderase som ikke var tallrik; der foreldredyr og linjer bakover utmerket seg, f.eks ved å ha god mentalitet og fantastiske brukshundsegenskaper ville jeg kanskje kunne ha firet noe på krava. Men om det er en tallrik rase (som schæfer, rottweiler, belgisk fårehund, golden eller labrador) ville det måtte en god del overtalelse til for at jeg hadde takket meg til en hund med potensielle leddsjukdommer eller mentale brister.  Hunder er levende vesener og vi er selvfølgelig ikke garantert at de holder seg friske. Og det kan jo hende at du uansett ender opp med en hund med både HD og svak mentalitet for det jeg vet. Men hvorfor ta sjansen? Om det så skjer, kan du i minste trøste deg med at du gjorde det du kunne for å få en frisk hund, og at bare har hatt uflaks. 
    • Det er en vanskelig balanse. Jeg er godt i gang med å analysere alt han gjør for å unngå skader og slikt. Går han rart, virker han mer sliten enn normalt. Spiser han som han burde? Hvis han begynner å røyte mer enn vanlig, er det tegn på stress og at han har ondt, eller er det på grunn av årstidsskifte? Mange krisetanker etter hvert, ja 😪 Enn så lenge tror jeg at jeg trykte på alarmknappen unødvendig.. Sikkert ikke siste gangen, i og med at han ikke er noe ungdom lengre.  Tusen takk svar, setter pris på at dere setter av tid til å hjelpe meg ❤️ 
    • Det er skummelt med godt voksne hunder. Hva er filleting og hva er viktig å legge merke til, liksom. God bedring, håper dette bare var en filleting!
    • Takk for svar, @simira❤️ er veldig nøye på å ta på ulldekken når vi har vært på trening/tur og han skal i bilen. han ligger mjukt og varmt inne buret. skal se på back on track dekken. Har jo lest og hørt mye bra om disse dekkene gjennom årene.  6 tenner er en del, men merker at han er mye mer oppesen etter operasjonen. Han virker mye mer fornøyd med livet   Den gode nyheten nå er at jeg *kan* ha vært en smuuule hysterisk. Etter tannoperasjonen nå i april ser jeg etter tegn til vondter på ham, jeg er kjemperedd for å overse ett eller annet. som jeg gjorde med tennene.. Jeg mistenker at det "kun" er våteksem som har oppstått innimellom tredepotene 😅 Kan hende et eller annet har vært kilt innimellom der, som jeg ikke har sett. Jeg syntes det gir mening i og med at vi har gått i mye vått terreng, og at jeg ikke har vært spesielt flink til å tørke ham. Pluss, han er allergiker og får fort sår og eksem av tilsynelatende ingenting. Har begynt behandling og håper det fort går over 😊 Har en bulldog med utypisk smerteterskel for kan ikke skjønne at det lille greiene kan gjøre *så* vondt. Blir om eieren: Dramaqueen!! Tusen takk for gode ønsker ❤️  Enn så lenge puster jeg letta ut. Men, vil fortsatt begynne med tilskudd til leddene. Noen forslag? Hva skal jeg se etter i et godt tilskudd, eller er det bortkasta pæng? 🤷‍♂️
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...