Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Bra dag i dag. Bris har vært og fikset sitt andre arbeidschampionat, denne gangen i rally-lydighet (jeg hjalp til litt da, kjørte enn f.eks til stevnet og og sånt :aww: ).

14115513_10154268127070630_9149755687918

Blir rart å gå i morgen, har liksom nådd målet vårt nå så det blir helt uten noe "press" (fra meg selv altså) og forventninger. Blir siste rally-stevnet på ubestemt tid også, nå skal jakten og NRH-treningen få all fokus. :) 

  • Like 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

12 minutter siden, Betty skrev:

Bra dag i dag. Bris har vært og fikset sitt andre arbeidschampionat, denne gangen i rally-lydighet (jeg hjalp til litt da, kjørte enn f.eks til stevnet og og sånt :aww: ).

14115513_10154268127070630_9149755687918

Blir rart å gå i morgen, har liksom nådd målet vårt nå så det blir helt uten noe "press" (fra meg selv altså) og forventninger. Blir siste rally-stevnet på ubestemt tid også, nå skal jakten og NRH-treningen få all fokus. :) 

Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt nye hodeputer i dag, gjett om jeg gleder meg til å prøve den i natt:ahappy: Var 50%avslag også så slo til med den jeg ville ha, kommer sikkert til å angre på det når jeg ser en bukse eller genser jeg "trenger" :lol: 

Holdt på å lage tacopai, men det ble det et lite opphold på. Gubben ble "kommandert" ut for å kjøre til en fest. Så da sitter jeg å venter på at han kommer tilbake. 

Har lyst på ny bok til å skrive ned oppskriftene mine i. Den jeg har har mange ting jeg aldri lager, og som jeg ikke kommer til å lage. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Snoffe skrev:

Har kjøpt nye hodeputer i dag, gjett om jeg gleder meg til å prøve den i natt:ahappy: Var 50%avslag også så slo til med den jeg ville ha, kommer sikkert til å angre på det når jeg ser en bukse eller genser jeg "trenger" :lol: 

Holdt på å lage tacopai, men det ble det et lite opphold på. Gubben ble "kommandert" ut for å kjøre til en fest. Så da sitter jeg å venter på at han kommer tilbake. 

Har lyst på ny bok til å skrive ned oppskriftene mine i. Den jeg har har mange ting jeg aldri lager, og som jeg ikke kommer til å lage. 

 


Hvis det er en god pute som forbedrer nattesøvnen så er det verd det! :D Jeg handla sånn Memory Foam pute for et par år side og den er helt elsk! :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/25/2016 at 11:58 PM, mokken skrev:

.....ser det ut til å bli en litt travel september, sikkert bra, bare litt hektisk. :ahappy:

 

Er det noen som har hatt hunder med kutt mellom tærne? Og isåfall, hvor lang tid har det brukt på å gro? Hilsen utålmodig.... :ball:

 

 

Vaps har hatt mye sår, de gror relativt greit men jeg smører isaderm, tar bomull og bandasjerer så de får ro. Da NOEN spiser opp bandasjer og sokker og sånt :P

 

..er jeg hjemme fra en dag i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rocket skrev:


Hvis det er en god pute som forbedrer nattesøvnen så er det verd det! :D Jeg handla sånn Memory Foam pute for et par år side og den er helt elsk! :wub: 

Håper det :D Er så lei av den gamle ekle puten jeg har, så alt nytt er nesten bedre :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
1 time siden, Betty skrev:

Bra dag i dag. Bris har vært og fikset sitt andre arbeidschampionat, denne gangen i rally-lydighet (jeg hjalp til litt da, kjørte enn f.eks til stevnet og og sånt :aww: ).

14115513_10154268127070630_9149755687918

Blir rart å gå i morgen, har liksom nådd målet vårt nå så det blir helt uten noe "press" (fra meg selv altså) og forventninger. Blir siste rally-stevnet på ubestemt tid også, nå skal jakten og NRH-treningen få all fokus. :) 

Gratulere! :D 

 

59 minutter siden, Bananen skrev:

Vi har vært i skogen, vi! :ahappy:

29160541102_5df52a03b9_c.jpg

:lol: 

 

13 minutter siden, Rocket skrev:


Hvis det er en god pute som forbedrer nattesøvnen så er det verd det! :D Jeg handla sånn Memory Foam pute for et par år side og den er helt elsk! :wub: 

Hvordan fungerer sånn memory foam pute? Er det litt sånn som madrassene?
Jeg har ikke klart å finne en pute som er skikkelig behagelig, så det hender at jeg har skikkelig kink i nakken når jeg våkner :hmm:  


Alt dette snakket om NKK utstillinger og resultater har gjort meg grådig nysgjerrig på når jeg får PM til NKK Rogaland :P Bestemte meg for å melde på i siste liten, og nå vil jeg vite når oppmøtet er, og om det er andre som stiller :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, *Kat84* skrev:

Gratulere! :D 

 

:lol: 

 

Hvordan fungerer sånn memory foam pute? Er det litt sånn som madrassene?
Jeg har ikke klart å finne en pute som er skikkelig behagelig, så det hender at jeg har skikkelig kink i nakken når jeg våkner :hmm:  


Alt dette snakket om NKK utstillinger og resultater har gjort meg grådig nysgjerrig på når jeg får PM til NKK Rogaland :P Bestemte meg for å melde på i siste liten, og nå vil jeg vite når oppmøtet er, og om det er andre som stiller :P 


Husker ikke navnet på min, men kosta 700 ish på jysk en gang i verden. Fungerer gull for meg som sliter med vond nakke og samtidig åler en del i senga. Dytter sånne myke puter ned mellom senga og veggen om trent så jeg ikke har noe pute igjen. Memory foam puta er et umulig med, dytter den litt oppetter veggen om jeg har ålet veldig, men det skjer ikke så ofte. Jeg ligger også mye på siden så for skjelettet/nakken så blir det jo en mye rettere posisjon å ligge i. Den har en liten fordypning i midten også så man ligger veldig stabilt på rygg. Føler ikke jeg synker særlig ned i den, men bittelitt blir det jo, men den er ganske fast. :) Har i hvert fall hjulpet enormt på min nakke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Betty skrev:

Bra dag i dag. Bris har vært og fikset sitt andre arbeidschampionat, denne gangen i rally-lydighet (jeg hjalp til litt da, kjørte enn f.eks til stevnet og og sånt :aww: ).

14115513_10154268127070630_9149755687918

Blir rart å gå i morgen, har liksom nådd målet vårt nå så det blir helt uten noe "press" (fra meg selv altså) og forventninger. Blir siste rally-stevnet på ubestemt tid også, nå skal jakten og NRH-treningen få all fokus. :) 

Så moro!! Gratulerer :) 

22 minutter siden, Rocket skrev:

Hvis det er en god pute som forbedrer nattesøvnen så er det verd det! :D Jeg handla sånn Memory Foam pute for et par år side og den er helt elsk! :wub: 

Jeg har også en sånn, og den er bare aldeles fantastisk :)

Spiser jeg is - og det var skikkelig nedtur.... hvorfor skjønte jeg ikke at den isen var sånn med sjokoladeis og ikke bare med sjokoladebiter? Også var det sjokoladecookiedough og det var jo ikke godt? Æsj altså... jeg elsker jo cookiedough, men det skal jo ikke være av sjokoladedeig liksom :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å melde meg ut av Hobbyklubben, men de er sleipe, altså. Ingen utmeldingsknapp på hjemmesida. Oppskrifta er altså som følger: 
1. Leit deg ihjel på hjemmesida
2. Finn kundeservice-side
3. Trykk på "skriv melding til oss" og velg "utmelding" i nedtrekksmeny
4. Få autosvar på mail om at du må ringe dem i åpningstiden
5. Prøv for guds skyld å ringe. Setter reminder på telefonen, tenker jeg. Ikke snakk om at jeg greier å huske på det i ammetåka...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, rosinbolle skrev:

Jeg prøver å melde meg ut av Hobbyklubben, men de er sleipe, altså. Ingen utmeldingsknapp på hjemmesida. Oppskrifta er altså som følger: 
1. Leit deg ihjel på hjemmesida
2. Finn kundeservice-side
3. Trykk på "skriv melding til oss" og velg "utmelding" i nedtrekksmeny
4. Få autosvar på mail om at du må ringe dem i åpningstiden
5. Prøv for guds skyld å ringe. Setter reminder på telefonen, tenker jeg. Ikke snakk om at jeg greier å huske på det i ammetåka...

Var gjennom det samme for ikke lenge siden.. Irriterende, nå når man uansett har "min side" osv med innlogging og div så skulle det jaggu være mulig å få meldt seg ut via nett også når man ikke vil lengre. Skjønner jo at de ikke vil det da, de håper vell bare at de skal tjene noen ekstra kr på de som ikke orker å melde seg ut eller glemmer det..

 

Gratulerer @Betty :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Malamuten skrev:

Var gjennom det samme for ikke lenge siden.. Irriterende, nå når man uansett har "min side" osv med innlogging og div så skulle det jaggu være mulig å få meldt seg ut via nett også når man ikke vil lengre. Skjønner jo at de ikke vil det da, de håper vell bare at de skal tjene noen ekstra kr på de som ikke orker å melde seg ut eller glemmer det..

 

Gratulerer @Betty :D 

De tjener penger på at jeg glemmer å avbestille en gang innimellom (nå sist var det mens jeg var innlagt på barsel), og beholdninga mi av mer eller mindre nyttige håndarbeidsbøker øker... Spesielt siden man må betale porto selv ved retur av bøker, og jeg synes liksom det blir feil å betale 100 kr for en vare jeg ikke får...

7 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

De vil at en skal ringe for at de skal komme med et supertilbud og prøve å få en til å fortsette å være medlem :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det var det som skjedde sist jeg meldte meg ut. Fikk en dab radio for å fortsette å være medlem, og den vi hadde fra før hadde katta akkurat knerta... Jeg er en lettlurt forbruker, altså. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anette skrev:

Vaps har hatt mye sår, de gror relativt greit men jeg smører isaderm, tar bomull og bandasjerer så de får ro. Da NOEN spiser opp bandasjer og sokker og sånt :P

Fikk beskjed fra vet om at såret skulle ha luft, så hun bruker kun sokk ute. Inne er det krage, ellers sikker hun bare på det. Har jo bare gått litt over en uke, men jeg synes ikke det er så mye forandring. Helt ro er faktisk ikke aktuelt, da er det fare for at jeg gir henne bort til første og beste jeg møter på gaten.... :innocent: Hun er usannsynlig irriterende om dagen! :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mokken skrev:

Fikk beskjed fra vet om at såret skulle ha luft, så hun bruker kun sokk ute. Inne er det krage, ellers sikker hun bare på det. Har jo bare gått litt over en uke, men jeg synes ikke det er så mye forandring. Helt ro er faktisk ikke aktuelt, da er det fare for at jeg gir henne bort til første og beste jeg møter på gaten.... :innocent: Hun er usannsynlig irriterende om dagen! :P

Vet ikke om du husker siste såret til Talli? Det tok 3 uker (men jeg tok da ingen hensyn *host*)

5 minutter grønnsåpe bad 2 ganger daglig og ellers sokk på ute. Grodde sakte, men sikkert :) En oppskrift jeg har funnet så lenge hunden halter/viser smerte og trenger bandasje dempingen. 

...har jeg meldt Arya på til det siste vi kan klare hurtig innlære: Rally :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som vet hvorfor det blir ekstremt dårlig kvalitet på bildene man laster opp på Face? Veldig stor forskjell fra originalen. Blir det uansett fra iPad/iPhone her nå, de siste mnd, var ikke sånn tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, JeanetteH skrev:

Vet ikke om du husker siste såret til Talli? Det tok 3 uker (men jeg tok da ingen hensyn *host*)

5 minutter grønnsåpe bad 2 ganger daglig og ellers sokk på ute. Grodde sakte, men sikkert :) En oppskrift jeg har funnet så lenge hunden halter/viser smerte og trenger bandasje dempingen. 

...har jeg meldt Arya på til det siste vi kan klare hurtig innlære: Rally :P 

Hun viser ingen tegn til ubehag, så sokken er kun for å beskytte mot rusk og rask ute. Hun går uten sokk inne. Med litt flaks rekker vi kanskje neste kurs jeg har meldt henne på. *sukk* 

Får du virkelig dine til å stå i ro i grønnsåpebad i 5 min? Trollkvinne! Hvordan klarer du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkahelg :hmm: Jeg ble sendt hjem fra jobb i går med 39 i feber, skikkelig forkjøla og et alvorlig tilfelle av man-flu.. (ja jeg blir man når jeg er syk)

I dag tidlig lå jeg å kosa meg bikkjene da jeg plutselig kjenner en kul på siden/brystkassa på gamlefar.. :| Mista to familiehunder av kreft når jeg var yngre, så tenker automatisk det værste med en gang. Da blir det en tur til veterinæren mandag morgen da.. :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...