Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

13 timer siden, mushi skrev:

Hva er greia med at de fleste mannfolk slipper unna med å gjøre minimalt med husarbeid og gjør de det er det en halvveis innsats?! Det er ikke sånn at der er for vanskelig å støvsuge ordentlig eller sette inn i oppvaskmaskinen så det er arealeffektivt. Det burde heller ikke være nødvendig å mase seg blå før det skjer noe.

Merker at det kan ta lang tid før jeg blir i et forhold igjen.

Hadde min eks vært såpass som du beskriver der hadde jeg ansett ham som ganske flink xD Nå har jeg heldigvis funnet en som er veldig huslig av seg, mer enn meg hah, så nå er det jeg som føler meg som en slask innimellom.. *holdefastpå*

-

Nå har vi nettopp kommet inn fra kveldstur, det regnet temmelig mye så vi er som to blaute rotter både jeg og hunden. Gå å skifte kanskje? Ellers fikk jeg ostekake av mamma i dag (NAM!) så nå har vi ikke mindre enn 3 kaker vi skal prøve å få spist opp.. Skulle miste litt ekstra fett tenkte jeg men, blir vel senere det da :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

1 time siden, Monikawt skrev:

Ja, igrunn. Men et normal-bot dekken blir for bredt foran, så derfor håper jeg det største i dachstypen skal passe :P blir det litt kort bak er det ikke krise så lenge resten sitter :) heller det enn en hund som må gå stuttkorte (enda mer enn normalt) steg pga fronten på dekkenet :P 

Men du kan jo stramme foran? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å gå kveldstur til butikken for å handle ostepop.... Cravings!!! Meeeeeen, det ser relativt grått ut ute. Holder det med softshell jakke mon tro? Eller er det bedre med tynn regnjakke? Blæh, jeg haaaaaater å bli klam, men redd paraply ikke holder om det virkelig pøser ned plutselig. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN ser jeg på "Det store spranget" på NRK, som handler om 6 hestejenter som har utfordra pappaene sine til å bli best på hest. Første program i dag, det kan hende det blir noe jeg må se på fremover :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Krutsi skrev:

Men du kan jo stramme foran? 

Jo, men det blir nok for bredt nedover om du skjønner :lol: pluss at når han må ha den rygglengden han må ha så blir det veldig stort rundt brystet også. Har et richo ulldekken Med slik type utforming, og enten pisser han inn i brystplata, eller så klarer han på en eller annen måte å få ene foten inni (og derfor står han der bare på halv 8 :lol: 

 

5 minutter siden, Snoffe skrev:

@Monikawt Du kan ikke få sydd noe på mål til han da? Da kan du jo få det litt som du vil, til det formålet du trenger det til. 

Jo, har tenkt på det også. Men jeg har såå lyst på bot.. Men så klart, en god ullgenser er ikke å forakte :D vet du om noen som fikser på bestillinger? Du ordner vel bare til eget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2016 at 10:45 PM, Wednesday skrev:

I noen uker nå har jeg av og til hatt vondt i magen på høyre side. Ikke hele tiden, men det kan ofte stikke litt til og verke litt. Har en følelse av at det er eggstokk-ish-relatert, for det er mye samme smerte som kan komme ved eggløsning. Er det noe man går til lege med? 

Hvis du ikke har vært hos legen ennå, så JA. Det er sånt man går til legen med. :P  

21 timer siden, Pixie skrev:

Når man sitter på do og oppdager at det er igjen to tørk på den siste rullen... og gubben som var på do før meg har brukt papir til å tørke fingrene med før han tok på seg linser istedenfor å bruke håndkleet sitt. Jeg sverger på han tror han bor på hotell noen ganger. Dopapir bare fyller seg selv, håndklær og sengetøy blir vaska på magisk vis, ting flytter seg av seg selv fra oppvaskmaskina til skapet. Denne uka har han vært helt ekstrem, stakkaren jobber jo natt så da må han jo få lov å være sløv på dagtid da :pinch: Her blir det andre boller, nå skal jeg være i praksis tre dager i uka så nå får han pokker meg ta et tak han også. Eller begynne å betale meg for husarbeidet jeg gjør.

 

21 timer siden, Snøfrost skrev:

:P

For the record, så har jeg et magisk kjøkken. Jeg kjøper inn råvarer og ut kommer ferdige retter.

Akkurat den hadde jeg også tenkt å søke opp og legge ut som svar :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monikawt skrev:

Jo, men det blir nok for bredt nedover om du skjønner :lol: pluss at når han må ha den rygglengden han må ha så blir det veldig stort rundt brystet også. Har et richo ulldekken Med slik type utforming, og enten pisser han inn i brystplata, eller så klarer han på en eller annen måte å få ene foten inni (og derfor står han der bare på halv 8 :lol: 

 

Jo, har tenkt på det også. Men jeg har såå lyst på bot.. Men så klart, en god ullgenser er ikke å forakte :D vet du om noen som fikser på bestillinger? Du ordner vel bare til eget?

Vet ikke om noen som lager til andre hunder enn mynder. I utgangspunktet ja, men kan prøve å sy noe til din. Men kan ikke love at det blir kjempe bra :P Men send meg en Pm så kan vi se hva jeg kan fikse :)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Monikawt skrev:

Jo, men det blir nok for bredt nedover om du skjønner :lol: pluss at når han må ha den rygglengden han må ha så blir det veldig stort rundt brystet også. Har et richo ulldekken Med slik type utforming, og enten pisser han inn i brystplata, eller så klarer han på en eller annen måte å få ene foten inni (og derfor står han der bare på halv 8 :lol: 

 

Jo, har tenkt på det også. Men jeg har såå lyst på bot.. Men så klart, en god ullgenser er ikke å forakte :D vet du om noen som fikser på bestillinger? Du ordner vel bare til eget?

Ahh da skjønner jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Ahh da skjønner jeg :lol: 

Haha, ja :lol: første gangen jeg prøvde på han dekkenet så tusla han rundt inne i stua og plutselig bare sto han bom i ro, på en litt rar måte. Ropte på han, men han bare sto der med ryggen til. Da jeg så framparten skjønte jeg hvorfor :lol: det skjedde aldri igjen da :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Haha, veksler litt mellom bokmål og dialekt på Facebook. Men det kommer an på hvem som skal forstå hva som skrives, og hvor personlig eller generelt det er :P 
Og ja, du må absolutt roe ned om hva du uttaler deg om. Du har litt å lære av Beaglier-oppdrettern! :rolleyes:

Lurer på om hun holder kurs i avl og oppdrett? Kanskje jeg må melde meg på? :whistle: 

3 timer siden, JeanetteH skrev:

Jaja greit at jeg ikke reiste ned for å se på en gang i Belgia. Gigantiske hunder, feite og linjer på ene siden som dauet som fluer så NL oppdretteren har stoppet hele linjen. Men ikke IT som også har den..

ACD og kelpien er begge hannhunder og skal være mer eller mindre lik i str :P 

image.jpeg

Skitt :o 

57 minutter siden, 2ne skrev:

2ne: nå også med hagesalg av pudler :P  

Kjøkkenoppdrett med hagesalg :lol: Serriøst vøtt :lol: 

Vi har vært på tur, og det var veldig fint vær, men bikkjene var søkk våte... man må jo bade når man er på tur... *sukk*
14088435_1427153300645208_21009785542288

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kastet en pastillboks gjennom leiligheten, og hunden blir småstresset for så å se litt fornærmet ut :P Hvorfor får ikke hun kaste rundt på lekene sine, liksom?!? :lol: *Ser for seg knuste ruter, vaser, glassbord, tv m.m* :|

Edit: Nå ligger hun og venter på om det kommer flere ting på tvers :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Debbie skrev:

14034726_10157360123515174_4500517846010474256_n.jpg?oh=2804e386210764d43384206d6cca0aa7&oe=5859BA1F

Er like hjerteskjærende, vakkert, vemodig og vondt hver gang!

Det gjør ti ganger mer vondt (på en helt annen måte) når det er oversatt :P Sorry, klarer ikke HP på norsk (eller generelt oversatte bøker), spesielt når navnene er oversatt. Jeg dør litt av norsk teksting av engelske filmer/serier også. Ellers er det ett av mange store grinemomenter i bøkene. Akkurat denne tror jeg faktisk jeg hulket meg gjennom. Denne og da Sirius døde. Og mange flere. Sukk... Lese serien på nytt snart ja. Bare bli ferdig med The Cursed Child først. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Caroline skrev:

Det gjør ti ganger mer vondt (på en helt annen måte) når det er oversatt :P Sorry, klarer ikke HP på norsk (eller generelt oversatte bøker), spesielt når navnene er oversatt. Jeg dør litt av norsk teksting av engelske filmer/serier også. Ellers er det ett av mange store grinemomenter i bøkene. Akkurat denne tror jeg faktisk jeg hulket meg gjennom. Denne og da Sirius døde. Og mange flere. Sukk... Lese serien på nytt snart ja. Bare bli ferdig med The Cursed Child først. 

Jeg er sååååååå enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Turb skrev:

Søster hadde glatthår pequeno og en kompis har strihår pequeno. Futtige smådyr iallefall. Masse jakt og fart, men det er du jo kjent med fra sibbene :) 

skal ikke se helt bort fra at enkelte likhetstrekk er det som gjør at de frister litt ekstra. Samtidig som de er noe helt annet. Hund med jakt er i alle fall null problem :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Tinkie skrev:

Hvis du ikke har vært hos legen ennå, så JA. Det er sånt man går til legen med. :P  

 

Jammen, det virker så lite :lol: Det typiske hadde vært at jeg ble henvist til sjekk, også finner dem ingenting. Så har jeg egentlig bare vært sutrete :aww: Men det er vondt nok til at jeg blir ørlitegrann bekymra, så får vel bestille en time da. 

Minner meg på at jeg nå ringe øyelegen igjen også, for jeg ser virkelig ikke en dritt for tida. Så nå har jeg HØRT på nytt på nytt, og går og legger meg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monikawt skrev:

Jo, men det blir nok for bredt nedover om du skjønner :lol: pluss at når han må ha den rygglengden han må ha så blir det veldig stort rundt brystet også. Har et richo ulldekken Med slik type utforming, og enten pisser han inn i brystplata, eller så klarer han på en eller annen måte å få ene foten inni (og derfor står han der bare på halv 8 :lol: 

 

Jo, har tenkt på det også. Men jeg har såå lyst på bot.. Men så klart, en god ullgenser er ikke å forakte :D vet du om noen som fikser på bestillinger? Du ordner vel bare til eget?

Jeg vet om noen som fikser for drevere også, men de er vel fra Canada eller US, så må regne med litt porto og toll da..... Evnt spørre noen av de som syr for mynder? Hun som driver myndewear.com skal visst være litt rund i kantene mtp slikt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Monikawt skrev:

Haha, ja :lol: første gangen jeg prøvde på han dekkenet så tusla han rundt inne i stua og plutselig bare sto han bom i ro, på en litt rar måte. Ropte på han, men han bare sto der med ryggen til. Da jeg så framparten skjønte jeg hvorfor :lol: det skjedde aldri igjen da :P 

Synes Pigg plutselig gikk så rart på morgentur idag, hadde på seg forrige hunden sin regndekken (det er litt kort i ryggen og beinsnørene er veldig lange) - han hadde klart å få ene beinsnøret rundt ene balla :lol: kan skjønne gutten bevegde seg med stor forsiktighet... :P 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woh, ny dampmopp! Det ble litt dyrere enn først tenkt, siden vi kom over en som kan brukes på stoffsofa.. Menmen, nå blir det rent ihvertfall!

...Man veit man begynner å bli voksen når det er månedens høydepunkt.... :teehe:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Wednesday skrev:

Jammen, det virker så lite :lol: Det typiske hadde vært at jeg ble henvist til sjekk, også finner dem ingenting. Så har jeg egentlig bare vært sutrete :aww: Men det er vondt nok til at jeg blir ørlitegrann bekymra, så får vel bestille en time da. 

Minner meg på at jeg nå ringe øyelegen igjen også, for jeg ser virkelig ikke en dritt for tida. Så nå har jeg HØRT på nytt på nytt, og går og legger meg :aww: 

Da får vi ut fingern sammen da. Jeg har hatt det samme til og fra + noen ganger intense stikksmerter etter orgasme med litt spotting. Får vel ta en sjekk!

AN driver jeg med sikkerhetskopiering og leter etter hvordan jeg får slått av krypteringa på Itunes slik at jeg får overført filer til ny fooon! Blir rart med Android igjen, men min gamle iphone hadde begynt å oppføre seg rart. Fikk med aktivitetsarmbånd også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...