Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå august


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

Billie og jeg var på tur sammen med ei venninne i Sarpsborg sentrum i går vi

577cd2c9-42f2-411f-90e7-3b004420c19f_zps

Etterpå var App og jeg på sykkeltur hjemme. Det gikk ikke så bra så nå har jeg et kne som er dobbelt så stort som det andre. Greier å gå så det er ikke så farlig men ganske vondt :pinch:

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Se på den søtsaken da!

Jeg er på vei hjem med valp  Han er bitteliten. Og veldig trøtt. 

Det er jo virkelig ikke noe stress med denne valpen. Den pisser og driter inne, men det er heller ikke noe stress. Eneste er at jeg gleder meg til tenna faller ut og den blir større og mer robust  Den

Posted Images

9 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg: "Her ute heter det Hvaler!"

Barn 1: "Maling?"

Jeg: "Nei, Hvaler!"

Barn 1: "Maling?"

Jeg: "Nei, Hvaler!"

Barn 2: "Varulv?"

Jeg: "Nei, Hvaler!"

Barn 1: "Skal vi kjøpe maling?"

:lol:

Elvefestivalen..poden har vært klar som et egg siden kl 07. Nå er tålmodigheten hans tynnslitt.  Min også .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. August 2016 at 6:23 AM, Kangerlussuaq skrev:

Jeg ligger på et hotellrom et sted i Tyskland, kjæresten min snorker helt sinnsykt i natt, jeg er muliggens enda full etter gårdsgens fest, og det er 1 milluon grader ute. Urk :lol:   

 

Herregud så flaut - 30 minutter senere stod jeg på hau og spydde :lol: Aldri gjort det av alkohol før :lol: (Wheeeey gratulerer til meg, 26år og første spy-hangover!!!). Kjæresten bare lo og lo og lo han, hrmpf. Egentlig ville jeg og le, men jeg var så svimmel og kvalm at det var vanskelig :P Aldri mer billigvarianten av Jägermeister. Eller vodka ahoy. ***** sjømenn drikker meg under bordet på 0,1 sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for dagen, rydde og vaske leiligheten, spore og gå felt med hunden før venninne kommer fra Gøteborg - realitet, sette på en klesvask, strikke chihuahuagenser, se på dårlig film på nettflix og få panikk og nirydde rett før hun kommer... skal se om jeg snarrekker spor da :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Malamuten skrev:

Da har jeg gjort noe jeg aldri trodde jeg skulle, nemlig bestilt time til adferdskonsulent.. Spent på den altså. Vurderer medisinering typ clomicalm e.l. av varga ifbm baby som kommer for å øke sjansene for at hun kanskje kan bli grei nok til å få leve litt til sammen med oss og da må jeg innom adferdsspesialist. Det kan jo bli interessant, spesielt med de jeg har å velge i her oppe :P Bortkastede penger tenker jeg vi sier, men ingen vei utenom så da må man vell. 

Jeg kan gi deg tips om en du ikke skal velge :) Veldig hyggelig person, men det er mye dill. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag kommer min mor på besøk, så jeg må rydde og vaske hele leiligheten... Lady røyter (nærmer seg slutten, heldigvis) og vi har pelsteppe i stedet for linoleumsdekke på gulvet for tiden. Uansett hvor ofte jeg tar det, så nå har jeg egentlig gitt opp og venter på den endelige vasken. Mamma endrer det valget :aww:  Så langt har jeg lagt sammen klær, satt på en maskin og fått unna handling før køene startet. Så nå har jeg frokostpause, eller, lunsj ble det vel egentlig. Nei, starte på resten da..... børste Lady først, tror jeg :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, JeanetteH skrev:

Jeg leser de fleste sjangere om hverandre på norsk og engelsk. Men akkurat fantasi sjangeren har en tendens til å falle ned ett alderstrinn eller "glemme" essensen i oppdiktede ting/steder ved oversettelse. Da tenker jeg ikke på HP, for den har jeg bare lest op Norsk. Men endel andre bøker innen for sjangeren. 

Jeg leser jo ikke den sjangeren, jeg da :D. Her går det jo mest i mord og blod liksom :aww: Men jeg leste Ringenes Herre på engelsk den gangen jeg lekte intellektuell og skulle være kul.... det var tung materie, men jeg kjente igjen det meste da jeg så filmen mange år etterpå :D

4 timer siden, 2ne skrev:

Blir du ikke litt lei deg når de gjør sånt så kort tid etterpå? :lol: 

Nehhhhh.... ikke akkurat lei meg - bare litt oppgitt kanskje :lol: Nå skulle han vaske skjegg og sånt like vel etterpå da, så det var helt greit :D 

4 timer siden, 2ne skrev:

Flinke jenter! :D 

Veldig - og veldig stolt farmor/oldemor :D 

37 minutter siden, Kangerlussuaq skrev:

Herregud så flaut - 30 minutter senere stod jeg på hau og spydde :lol: Aldri gjort det av alkohol før :lol: (Wheeeey gratulerer til meg, 26år og første spy-hangover!!!). Kjæresten bare lo og lo og lo han, hrmpf. Egentlig ville jeg og le, men jeg var så svimmel og kvalm at det var vanskelig :P Aldri mer billigvarianten av Jägermeister. Eller vodka ahoy. ***** sjømenn drikker meg under bordet på 0,1 sekund.

Sorry, men.. :lol: Jeg hadde veldig tungt for det tidligere, og lærte veldig seint at det var dumt å tømme innpå sprit, uansett hva det het... jeg har heldigvis lært nå da :aww: 

Har vi vært på butikken for å handle, og jeg fikk sånn cravings på makrell i tomat og varmrøkt makrell, så da måtte jeg kjøpe det da. Nå har jeg spist frokost - med makrellpålegg - nammmm :D. Nå skal jeg børste opp Yasmine litt, og så skal vi ut i hagen og se om jeg greier å få noen pene bilder av henne. Det er litt mye vind, så det kan hende det er litt nytteløst. Etterpå skal jeg gå i gang med krattrydderen og fjerne litt mer høyt gress borti der --> 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, rosinbolle skrev:

Ah. Det blir sikkert greit :) 

Ja, jeg har egentlig min egen plan ifht trening så jeg er bare avhengig av en evaluering å ta med til vetrinær om hvorvidt medisinering er et alternativ eller ikke i dette tilfellet :) Og det kan vell alle gjøre like greit, men veldig spent på alt det andre jeg skal få høre om trening og slikt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi virker ikke i dag. :aww: Har halvsovet på sofaen i to timer og føler meg bare enda mer blæh - humøret til barnet har steget da, så få i seg litt drikke og kaffe og så ut og orden litt dyr tror jeg. Så får det bli veldig tidlig kveld i kveld. (Ja vi kan jo tro...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Krutsi skrev:

Så mange fine staver det finnes, så kjøper du selvfølgelig en fin en med vakre utskjæringer :heart: og så kan du i værste fall ha en billig bole-stav hvis du mistenker du kommer i situasjoner der det kan gå hardt utover staven.. 

Men du må jo ha en fin en til å ha på prøver :aww: 

Så hinsides fine også! Ikke det at jeg tror vi skal gå så mye prøver i fremtiden, men det er jo viktig å ha utstyret i orden da, i det minste se bra ut :lol:

Tror kanskje vi går for en billigere hardhauset kastanjestav som er halvveis fin og praktisk, så spare noen kronasjer frem mot NM og eventuelt belønne seg selv om det blir GP i mellomtiden :D

Fant staver til oppi 280£ i går :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, maysofie skrev:

Så hinsides fine også! Ikke det at jeg tror vi skal gå så mye prøver i fremtiden, men det er jo viktig å ha utstyret i orden da, i det minste se bra ut :lol:

Tror kanskje vi går for en billigere hardhauset kastanjestav som er halvveis fin og praktisk, så spare noen kronasjer frem mot NM og eventuelt belønne seg selv om det blir GP i mellomtiden :D

Fant staver til oppi 280£ i går :o

Hahaha ja, man kan nok bli blakk ja hvis man ønsker det ved kjøp av stav :P men særdeles viktig å ha utstyret i tilfelle hvis om atte :aww: 

åh, jeg savner gjetingen.. En gang i tiden skal jeg ha egen gjeterhund altså :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
16 timer siden, Siri skrev:

Lurer på om hun holder kurs i avl og oppdrett? Kanskje jeg må melde meg på? :whistle: 

 

Vi har vært på tur, og det var veldig fint vær, men bikkjene var søkk våte... man må jo bade når man er på tur... *sukk*
14088435_1427153300645208_21009785542288

Si i fra hvis du finner ut at hun har kurs. Jeg vil også lære :lol:  

Herlig bilde :lol: Mest fordi at det ikke er jeg som skal gjøre arbeidet med den pelsen etterpå. 
Konklusjonen er fortsatt at jeg foretrekker den korthårede fetteren :aww: 

14 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Nå har jeg servert en litt tvilsom påstand på FB og er litt nervøs for om jeg blir bedt om å utdype. :lol:

Tror jeg går og legger meg jeg, så glemmer sikkert alle hva jeg skrev.

 

Ja for nå blir ikke jeg nysgjerrig! :o  :whistle: 


I dag skulle jeg jobbe fra 07:30 til 09:00. Og hvem fikk ikke sove før klokka var 3 i natt? Jo, det var meg! Så da Ble det 3,5 times søvn, for jeg skulle være på jobb. Det var slitsomt for å si det mildt :aww: 
Når jeg endelig var hjemme igjen la jeg meg og fikk 3 timers søvn til. 
Men det er ikke det samme som sammenhengende søvn. Nå er jeg sulten, føler meg nesten dårlig, og jeg er tiltaksløs. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Kat84* skrev:

Ja for nå blir ikke jeg nysgjerrig! :o  :whistle: 

 

Det handlet bare om et veikryss og noen trafikkregler, ikke hunderelatert. :)

Jeg må klatre ut på ikke mindre enn to tak i dag, gjennom vinduer. Det ene taket er mosegrodd, på det andre har det blitt en vanndam på grunn av rusk og rask i et sluk. Ingen av delene er særlig sunt for huset mitt, men det blir ikke enkelt for en gammel skrott å komme seg utpå der. Jaja, like godt å hive seg i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Det handlet bare om et veikryss og noen trafikkregler, ikke hunderelatert. :)

Åh, da var det jo ikke så spennende :lol:  Håpet på at du hadde sikret lørdagsunderholdningen jeg nå :aww: 

Lurer på om jeg skal ta Sjef med til byen i dag. Greit å trene litt passeringer der også. Det er jo en del mer folk der enn i skogen som regel :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det uvanlig mye reklame på feeden min på FB, og det går ikke an å fjerne annonsene. Mye sportsklær, andre klær, duppeditter til kjøkken, inteiør m.m. Jeg liker ikke reklame! :mad: Har AdBlock, men dette er på selve feeden. (Jeg tror det heter feeden?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...