Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli


Caroline
 Share

Recommended Posts

venter på at baby skal sovne etter mating så skal jeg sove litt til kjenner jeg :yawn: Han er bare en sånn som må sprelle ferdig før han godtar å sovne, så han ligger med øynene igjen og sparker meg i magen og veiver med armene :teehe: Straaks borte vekk ser jeg. Åh, trøtt jeg :yawn: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fin dag 

Godt mulig noen av dere tenker dårligere om meg nå, men jeg har lyst å dele likevel... I dag fikk jeg bekreftelse på at jeg er ferdig med frivillig gjeldsordning  Nå gleder jeg meg stort til sånn

Da er bursdagsgave nummer to hentet! Si hei til Goliat

Posted Images

I går så klipte min søster av alt det blå håret mitt, nå har jeg skulderkorthår. Veldig rart, men også sykt digg å våkne opp uten floker! Har savnet mitt flokefriehår :aww: Som alltid så later jeg som at denne gangen skal jeg ta bedre vare på håret mens det vokser. Må bare kjøpe en god hårkur og kanskje noe olje til tuppene. Tviler på at det kommer til å skje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice ♡

I natt skjedde det noe rart i drømmen min. Jeg løp inn på ett rom, inngangspartiet til der jeg bodde før, og plutselig stoppet jeg opp og viste at jeg drømte. Så jeg sa det høyt til meg selv og drømmen endret seg plutselig. Så endte det med at jeg gikk igjennom veggen istedet for å gå ut døra og flyttet meg fra sted til sted uten å gjøre noe særlig for det. Forsvant ned gulvet bl.a ?

Godt man har fantasi!

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikkja ferdig bada, jeg er sliten. Gresset venter, plenklipperen er klar- hater å klippe gress, må må gjøres. 

Får gjøre en deal- klipp gresset NU- så får du is med sjokolademousse til frokost.

Løper å klippe gresset...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Polfarer skrev: Nå står det muffins i ovnen og sola begynner å komme frem [emoji4] Lånte med meg ei lita picardfrøken hjem fra jobb, hun skal være her til jeg skal tilbake litt senere for å se om kanskje hun kan være her noen uker mens eierne er på ferie. Skikkelig søt og behagelig frøken. Tror @Siri vet hvem eieren er, han sitter i styret i briardklubben [emoji4]

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

Åååå, skal du passe henne? Så koselig ?. Du må hilse så mye ?

Vi har det fortsatt aldeles strålende på Sølen ?

Ja, den yngste skal være her noen uker (om de i det hele tatt får henne tilbake) :)

Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens obligatoriske time med husarbeid er unnagjort, da gjenstår en obligatorisk time med hagearbeid. I tillegg må jeg dusje og gjennombørste minst en hund, men det tar vi i kveld. Jeg skulle liksom rydde kjelleren også denne sommeren, men det er den verste av alle jobber. Både på grunn av mengden ræl og edderkoppene. Jaja, lenge igjen av sommeren ennå.

Kanskje jeg skal legge inn en halv time obligatorisk kjellerrydding hver dag? Eller et kvarter? Det ville ha hjulpet det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Dagens obligatoriske time med husarbeid er unnagjort, da gjenstår en obligatorisk time med hagearbeid. I tillegg må jeg dusje og gjennombørste minst en hund, men det tar vi i kveld. Jeg skulle liksom rydde kjelleren også denne sommeren, men det er den verste av alle jobber. Både på grunn av mengden ræl og edderkoppene. Jaja, lenge igjen av sommeren ennå.

Kanskje jeg skal legge inn en halv time obligatorisk kjellerrydding hver dag? Eller et kvarter? Det ville ha hjulpet det altså.

Så flink du er! :D Tror jeg må stjele den der med obligatoriske ting. Så kan jeg føle meg flink når det er gjort :lol:  Lillemor har 3 uker barnehageferie da, så tror vi legger inn obligatorisk utetid, kjøring av lus, kaninkos, tur med hunder, kakaodrikking osv. :aww:  (Og husarbeid da... ) 

Håper hodet mitt har tenkt å samarbeide litt for jeg gleder meg villt til 3 uker med turboknotta hjemme. Håper på fint, og variert, vær - og frisk og blid mor og barn. :ahappy:  (Gleder meg ikke såååå mye til 3 uker med skrekkelig tidlige morninger og supervåkent barn :lol: Men det hører med. :ahappy: ) 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet masse på analysen, gjenstår bare å fylle inn med svarene fra spørreundersøkelsen. Før jeg begynner med det så skal jeg klippe plen og ture hunder. Yumi fikk seg ny sele i går, så nå skal hun vises godt:

gjeter6.jpg

Så får vi håpe den ikke sliter pels, for da må jeg vel frem med miks og triks syferdigheter..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13707612_10157015887115136_1285768003458

Jeg har fått salve til å smøre på ballene hans, og forsøker med avklippet strømpebukse å unngå slikking - men idioten klarer å dra av seg buksene og løper rundt med rumpa bar. Jeg finner klærne hans overalt i huset. Jeg ga opp å ha på ham bukse når han er ute, for han tisser jo. Men inne har jeg forsøkt å kle på ham de siste dagene. Nå virker det som om han ikke er så interessert i å slikke lenger, så det har forhåpentligvis sluttet å klø eller svi. 

Jeg lurer dog på hva slags dekk han kommer til å lære seg - vi er på innlæringsstadiet av dekk, så nå får jeg ham i dekk med håndtegn, klør ham litt på siden, også slenger han seg over på rygg så jeg kan studere og behandle ballene, etterfulgt av masse kos og ros - fremdeles på rygg. Så om han noen gang får fellesdekk på rygg i framtiden, så vet jeg hvorfor!

Han er skrekkelig søt, da...

Nå skal jeg spise litt, og deretter få fikset litt på badet. Henge opp gardiner (endelig!), montere og henge opp hylle, og kanskje kunne flytte rene håndklær fra en søppelsekk på soverommet til hylla. Det er ikke upraktisk å ha rene håndklær i nærheten av dusjen...

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Migrenehelvete lot meg få en pustepause så da har jeg testa Lindy på tur :D

Angret på at jeg ikke kjøpte meg ponni på 1.30 istede... 

28322838385_4d9ae5569d_b.jpg

 

Men opp og ut kom vi :D

28041514550_d6a2bd5d0f_b.jpg

 

28289271236_b07d7575d5_b.jpg

 

Kosa oss! Vi har litt å jobbe med ang. å kooooose seg på tur :lol: Det går litt fort fremover, for så å synes at nå har vi gått langt nok, så NÅ snur vi. Men hey, vi blir nok enige etterhvert. Ingen meterhøye "omg!Nådørjegavskrekk"hopp :D

Nå skal jeg sitte her og drikke litt bris før jeg går og rydder inn utstyr. Gjerde for hester og ordne kaniner etter middag. 

 

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt håpløst å spise ute! Nå sitter det 25 fluer på bordet, og sikkert ti stykker på meg!  Herregud, jeg blir gal!  Finnes det en fantastisk løsning som dreper fluer,  når man bor midt i mellom fire jorder og har nabo med gris, ku og hest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ligger på sofaen å ikke er helt i form, da er det lite som slår en levende varmeflaske som ligger under teppet med meg:wub: 

Kan vi byttelåne whips i ca ett år eller noe sånt? Mi vil ligge stille i ca 14 sekunder, og så skal man ned og løpe, bite etter fingre og nese (haloooooo ! Du er 6 måneder nå, du skal være ferdig med sånt!) eller bare klage over at man blir tvangskosa med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg har FERIE og kan nesten ikke tro at det er sant! Jeg har kost med 9 uker gammel valp på jobb i dag, en skikkelig trygg og sosial søting som synes oppmerksomheten fra alle damene er helt topp.

Sendte bilde til moder'n,som følte hun måtte minne meg på at jeg allerede har hund.:teehe:Hun er vel redd jeg skal falle for fristelsen til å skaffe meg en ny hund til nå som Timmy ikke er mer. Nå står jeg og Bizi på farten til hytta,så blir det reker og vin i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snoffe skrev:

Når man ligger på sofaen å ikke er helt i form, da er det lite som slår en levende varmeflaske som ligger under teppet med meg:wub: 

Basenji og saluki funker også utmerket til sånt :wub:  Pleier å hente med meg en av dem når jeg legger meg med migrene, for det er godt med noe varmt og "trygt" som ligger inntil og bare er der, uten å bråke eller kreve noe annet enn plass og dyne. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...