Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Oppdaget igår at to av de tingene jeg virkelig har gledet meg til i vår er samme dag... så når jeg skulle vært i operaen er jeg i Sverige :( dårlig planlegging fra min side. Operabillettene ble kjøpt et år før vi skal dra og jeg hadde tullet med datoen i hodet og trodde det var i mai istedet for juni :( nå må jeg fortelle venninne at jeg ikke kan komme og forsøke å selge billetten min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Skal tro jeg føler meg høy i hatten når mr.idiot nekter å gå inn i bilburet i dyrebutikken. Godsnakk, strengt snakk, godis, nei ikke søren!  Han satt der som en statue og rikket seg ikke av flekken. Holdt på å drepe han der og da, han løper jo inn i buret hjemme på kommando og nå så var det ikke snakk om at han skulle i det buret.  Velta dama i dyrebutikken gjorde han også...   Etter å ha funnet en tennisball med pip og lekt med han litt fikk jeg kastet ballen i buret og han gikk halvveis inn så jeg fikk dytta han inn :lol:   Samme greia når vi skulle inn i bilen, det ville han ihvertfall ikke..   Måtte kjøpe en oksepenis for å få han inn, for hadde jo brukt opp ball trikset.. 

Er ikke så artig med hund som er større enn deg når han nekter noe :lol:  Hjemme igjen nå og han er drit fornøyd med å ha fått både tennisball og oksepenis. Utspekulerte jævel. :lol:

DSC_0285.JPG

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Enig! Våkna til vræling rundt den tida jeg også. Var en som ikke fant puslespillet sitt... 

Dumme puslespill!  Her ville hun stå opp. Satt og hoppet på meg en time før vi stod opp, men i motsetning til pappaen så sover ikke jeg gjennom sånt. :lol:  vet ikke helt om jeg gleder meg til hun står opp selv heller, for hun finner på så mye rart :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde planer om en effektiv dag på skolebenken, men jeg våknet visst litt for sent. Benyttet så muligheten til å bruke noen minutter på å fikse småting, overføre penger, sende en mail mm. Men så satt man visst fortsatt på dataen etter 2 timer, forvillet inn på hundesonen, og har et dilemma om å gi den ferdigpinte sultemagen noe mat eller dra på skolen og jobbe et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Raksha skrev:

I mitt neste liv skal jeg bli a-menneske. 06.15 er natt her i huset. Ikke morgen. :aww:  

Tror kroppen min syns jeg skal begynne i den retningen. I går var jeg lys våken fra kl 07 selv om jeg var hjemme. Og i dag var kl 05 storveis. Jeg måtte jo ikke tisse engang! :blink: Sov en times tid til før jeg måtte opp, men lell da :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Raksha skrev:

Dumme puslespill!  Her ville hun stå opp. Satt og hoppet på meg en time før vi stod opp, men i motsetning til pappaen så sover ikke jeg gjennom sånt. :lol:  vet ikke helt om jeg gleder meg til hun står opp selv heller, for hun finner på så mye rart :lol:

Jeg sover gjennom sånt jeg, og skulle ønske jeg ikke gjorde det :aww: For det blir så mye rydding og reparering av det :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Hadde ikke råd til å melde på NKK Ålesund innen første frist, så måtte melde på i går.. 1800,- svir litt med studentøkonomi. Valgfritt å melde på da, så kan vel egentlig ikke klage :P Blir ag fredag samt ag og utstilling lørdag, og til den prisen tenker jeg at vi bør få med oss noen resultater hjem :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casper ble fryktelig dårlig i magen klokken 6 i dag. For å si det sånn så er jeg LYKKELIG for at jeg slipper å gå opp og ned 3 etasjer med hund med dårlig mage! Ikke veldig kult å stå ute i regnet klokken 6, men at jeg slipper å gå i trapper gjør at jeg er fryktelig, fryktelig happy:bananas:

Håper det er noe han har spist i går.. Han har jo en tendens til sart mage. håper det går over til neste do tur

 

Har laget tomatsuppe som vi skal ha til middag i dag, og en ostekake til i morgen. Vurderer nå å farge håret blått. Men da må jeg bleke det mer, og så sto det at blåfargen svertet av i starten.Og jeg er sliten i armene.. Hmm... Nei, jeg må nesten bare hoppe i det! Fisk i hodet på meg selv:fish: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens totalt unødvendige deling av info om meg selv: tror jeg er ganske avhengig av kaffe. Har kuttet kraftig ned det siste halvåret, naturlig nok, og en periode drakk jeg ingenting. Nå bevilger jeg meg gjerne 0,5-1 kopp kaffe, men ikke hver dag. I forgårs drakk jeg 0,5 kopp kaffe, og jammen har jeg ikke hatt vondt i hodet og vært trøtt både i dag og i går... Teite kroppen, det er jo så lite koffein som skal til! Det er så fryktelig unødvendig å gi meg vondt i hodet pga den halve koppen :P

Og det er tre filmer jeg har lyst til å se på kino. Vil helst dra i kveld, men hvordan skal man velge? Jungelboken, Hardcore eller Grand Hotel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står opp klokken 06 00 hver eneste hverdag, jeg. Har ikke småbarn, engang. Men hvis jeg ikke får den kaffekoppen og tid til å planlegge jobbedagen i ro og fred før unger og voksne velter inn og krever oppmerksomhet, blir dagen feil fra starten av :D Derfor drar jeg på jobb en halvtimes tid før jeg strengt tatt må :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aslan skrev:

Tror kroppen min syns jeg skal begynne i den retningen. I går var jeg lys våken fra kl 07 selv om jeg var hjemme. Og i dag var kl 05 storveis. Jeg måtte jo ikke tisse engang! :blink: Sov en times tid til før jeg måtte opp, men lell da :lol: 

:lol:

1 time siden, Wednesday skrev:

Jeg sover gjennom sånt jeg, og skulle ønske jeg ikke gjorde det :aww: For det blir så mye rydding og reparering av det :aww:

:lol:  !!  tror jeg på! 

 

Vi ser på frost vi,første gang lillemor ser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosinbolle skrev:

Dagens totalt unødvendige deling av info om meg selv: tror jeg er ganske avhengig av kaffe. Har kuttet kraftig ned det siste halvåret, naturlig nok, og en periode drakk jeg ingenting. Nå bevilger jeg meg gjerne 0,5-1 kopp kaffe, men ikke hver dag. I forgårs drakk jeg 0,5 kopp kaffe, og jammen har jeg ikke hatt vondt i hodet og vært trøtt både i dag og i går... Teite kroppen, det er jo så lite koffein som skal til! Det er så fryktelig unødvendig å gi meg vondt i hodet pga den halve koppen :P

Og det er tre filmer jeg har lyst til å se på kino. Vil helst dra i kveld, men hvordan skal man velge? Jungelboken, Hardcore eller Grand Hotel?

Jungelboken :ahappy: Håper mannen blir med å ser den i kveld, jeg gleder meg :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, rosinbolle skrev:

Og det er tre filmer jeg har lyst til å se på kino. Vil helst dra i kveld, men hvordan skal man velge? Jungelboken, Hardcore eller Grand Hotel?

Jungelboken! Den har vi tenkt å ha som datenight en ledig kveld snart :D

Jeg har knapt drukket en kopp kaffe siden positiv test jeg, tror det er 1 eller 2 kopper, men jeg fikk totalt avsmak på det veldig tidlig, det smakte og lukta bare feil uansett :hmm: Det kommer vel tilbake :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ida skrev:

Jeg har fått virus på fb og sendt alle mine venner en video på messenger. Har ikke sendt en dritt, så ikke åpne den, da!

Kanskje @SoppenCamilla eller noen kan hjelpe meg med å bli kvitt det? 

Nå holdt det visst å gå inn på fb, så sendte jeg den en gang til! Takk til @soelvd som sa fra!

 

Men det var jo så hyggelig å få meldinger av deg også vil du bare ha de vekk? :( 

 

 

Om noen i Buskerud/Oslo-området vil låne en eldre puddeldame og/eller en ung gal puddelmann i september så hyl ut. Fattern betaler sikkert litt for det også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Raksha skrev:

:lol:

:lol:  !!  tror jeg på! 

 

Vi ser på frost vi,første gang lillemor ser. 

*ritsj, riv, klirr * 

"Oi. Ødakt!" (Ødelagt) De er veldig kule, men det hadde ikke gjort noe om de roa seg ned ørlitegrann snart :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

*ritsj, riv, klirr * 

"Oi. Ødakt!" (Ødelagt) De er veldig kule, men det hadde ikke gjort noe om de roa seg ned ørlitegrann snart :aww:

Jeg var hjemme fra jobb i går og kosa meg med sånne fødselsserier (hei permisjon snart), da var det en dame som fødte trillinggutter. Da tenkte jeg på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aslan skrev:

Jeg var hjemme fra jobb i går og kosa meg med sånne fødselsserier (hei permisjon snart), da var det en dame som fødte trillinggutter. Da tenkte jeg på deg.

Oi, tre stk ja. Det er litt mange :P Men kanskje det ikke er så stor forskjell, siden det er vilt kaos uansett :P Spedbarnstida med tre stk orker jeg ikke prøve å forestille meg engang :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Oi, tre stk ja. Det er litt mange :P Men kanskje det ikke er så stor forskjell, siden det er vilt kaos uansett :P Spedbarnstida med tre stk orker jeg ikke prøve å forestille meg engang :|

Ja, en kropp til i kaoset gjør vel ikke så mye fra eller til sikkert :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...