Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, April


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Sliten.... Kjennes ut som jeg har på stramt pannebånd og vektvest over skuldrene. Lurer på om jeg ikke skal kubbe litt når jeg kommer hjem (etter at jeg har luftet jentene da, og gitt Smula mat, og sjekket ståa i valpekassa, og kanskje handlet, og.... Okei, prøve å legge seg tidlig heller? :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

På tide med ny tråd!   ____________________________________________________________________________________________________   Siden jeg er førstemann ut i denne kopierer jeg inn in

Wow!  Som noen på chatten fikk med seg så var jeg og spiste på mcdonalds i går kveld, og der sto det en fantastisk dame bak kassa som fikk så mye kjeft av han som laget burgerene. Skrev dette til Mc

JEG FANT BUNADSØLVET MITT OMG OMG OMG ??????????? Sent fra min SM-G870F via Tapatalk

Posted Images

Akkurat nå, Aslan skrev:

Ja, en kropp til i kaoset gjør vel ikke så mye fra eller til sikkert :P 

Jo, jeg kom på: henting i barnehagen :P Det er veldig vanskelig med to (hvertfall mine), jeg hadde ikke klart å få med meg tre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Jo, jeg kom på: henting i barnehagen :P Det er veldig vanskelig med to (hvertfall mine), jeg hadde ikke klart å få med meg tre :P

:lol: Kanskje hun får satt på en ekstra arm. Evt satse på at minst en av de går pent og pyntelig :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, rosinbolle skrev:

Dagens totalt unødvendige deling av info om meg selv: tror jeg er ganske avhengig av kaffe. Har kuttet kraftig ned det siste halvåret, naturlig nok, og en periode drakk jeg ingenting. Nå bevilger jeg meg gjerne 0,5-1 kopp kaffe, men ikke hver dag. I forgårs drakk jeg 0,5 kopp kaffe, og jammen har jeg ikke hatt vondt i hodet og vært trøtt både i dag og i går... Teite kroppen, det er jo så lite koffein som skal til! Det er så fryktelig unødvendig å gi meg vondt i hodet pga den halve koppen :P

Og det er tre filmer jeg har lyst til å se på kino. Vil helst dra i kveld, men hvordan skal man velge? Jungelboken, Hardcore eller Grand Hotel?

jungelboken :ahappy:

sulten, lunch neste! også må jeg finne ut hva jeg skal ha til middag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer fra gang til gang hvor irriterende det er når uka kommer, sånn sett bort ifra eventuelle smerter. :lol: Jeg blir skikkelig hamstrings maniac av en eller annen grunn i tillegg til totalt sjokolade addict. Denne gang har det vært hesteutstyr til en hest som ikke er aktuell på minst noen år enda og barneklær, til et barn som heller ikke er aktuelt planlagt på flere år enda. Herregud så mye søte barneklær som finnes. :wub: Minimini converse, batman sko, klær med ører og hale. :wub: Masse kule ugleprints, og andre prints og kule farger. 
Har klart å holde meg fra barneklær (men jeg har skikkelig lyst å strikke noe, god trening for meg også, rusten på strikkefronten), men det ble noe strigleutstyr til hest, som jeg kan bruke på passhesten eller søs sin hest. :lol: Sjokolade derimot har jeg ikke klart å holde meg unna. :P Sommerkroppen 2016? Tror jeg kan glemme den. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Wednesday skrev:

*ritsj, riv, klirr * 

"Oi. Ødakt!" (Ødelagt) De er veldig kule, men det hadde ikke gjort noe om de roa seg ned ørlitegrann snart :aww:

:lol: Kjempekule :D

 Mi er vill og gal hun og, men ikke heeelt på nivå med dine tror jeg :lol: Men tror de tre kunne hatt det skrekkelig moro sammen :D

Frost var interessant i 10 min. :aww: 

 

Jeg burde begynne å lage middag og rydde hus og og og og og... Sitte her og le av loppa mi heller :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

:lol: Kjempekule :D

 Mi er vill og gal hun og, men ikke heeelt på nivå med dine tror jeg :lol: Men tror de tre kunne hatt det skrekkelig moro sammen :D

Frost var interessant i 10 min. :aww: 

 

Jeg burde begynne å lage middag og rydde hus og og og og og... Sitte her og le av loppa mi heller :D

 

Vi kommer til sommeren vi, så kan de lære henne noen flere triks?

Guttene gidder heller ikke se på Frost. De liker snømannen, men det holder å ha bilde av han på pysjen :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Vi kommer til sommeren vi, så kan de lære henne noen flere triks?

Guttene gidder heller ikke se på Frost. De liker snømannen, men det holder å ha bilde av han på pysjen :P

Vet ikke helt jeg :lol: Gjerne besøk, men tror ikke de trenger å lære henne så mye... 

 

Jeg vant snømannbamsen på onsdag, så vi har Olaf :aww: Men der stopper interessen, han er ikke verdig nok til å bli med i senga engang. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Vet ikke helt jeg :lol: Gjerne besøk, men tror ikke de trenger å lære henne så mye... 

 

Jeg vant snømannbamsen på onsdag, så vi har Olaf :aww: Men der stopper interessen, han er ikke verdig nok til å bli med i senga engang. 

 

Får avlede dem med å se på kuene da :P Evnt traktor. 

Guttene har også Olaf-bamse, men den får ikke være i senga lenger. Der er det bare plass til brannbil, elg og puslespill for tida. (Herregud, for et styr å lete etter puslespillbrikker hele tida). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Får avlede dem med å se på kuene da :P Evnt traktor. 

Guttene har også Olaf-bamse, men den får ikke være i senga lenger. Der er det bare plass til brannbil, elg og puslespill for tida. (Herregud, for et styr å lete etter puslespillbrikker hele tida). 

Puslespill? :P Har jo ikke barn selv, så vet ikke alt de finner på, men er det noe vanlig? Finurlig hvertfall :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Wednesday skrev:

Får avlede dem med å se på kuene da :P Evnt traktor. 

Guttene har også Olaf-bamse, men den får ikke være i senga lenger. Der er det bare plass til brannbil, elg og puslespill for tida. (Herregud, for et styr å lete etter puslespillbrikker hele tida). 

Deal :D:lol: 

 

:lol: ! Bare mimmier (smokker) og til nød Bibbi (kaninen) som får være med i senga her, en svært sjelden gang dukka. :lol: 

Hadde en periode der hun skulle ha med "dyran" når hun skulle inn til oss da. Dyran inkluderte alle kosedyra hun hadde på rommet sitt. Og det ble ramaskrik om ikke. Så det ble litt uh, trangt i perioder :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde skifte dekk nå... lurer på om jeg egen burde kjøpe nye, og da hadde det vært greit å bare la drkklåven gjøre det for meg. Men da må jeg ta ut hundeburet for å få inn dekkene. Så da kan jeg liksågodt skifte selv. Faren er jo der at jeg utsetter å kjøpe nye. Får sjekke om de fortsatt er lovlig, er iallefall rett på grensen.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, tutle skrev:

Puslespill? :P Har jo ikke barn selv, så vet ikke alt de finner på, men er det noe vanlig? Finurlig hvertfall :teehe: 

Vet ikke med andre barn, men mine har fått dilla hvertfall :P De har to hver, med en seks-syv brikker. 

32 minutter siden, Raksha skrev:

Deal :D:lol: 

 

:lol: ! Bare mimmier (smokker) og til nød Bibbi (kaninen) som får være med i senga her, en svært sjelden gang dukka. :lol: 

Hadde en periode der hun skulle ha med "dyran" når hun skulle inn til oss da. Dyran inkluderte alle kosedyra hun hadde på rommet sitt. Og det ble ramaskrik om ikke. Så det ble litt uh, trangt i perioder :lol:

 

Haha :P Mine har med seg puslespill, pute og brannbil når de kommer om morran, og når de har glemt noe må JEG stå opp og hente det. For de er mørkredde og tør ikke gå tilbake, og tingen MÅ de ha :aww: Urk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Oi, tre stk ja. Det er litt mange :P Men kanskje det ikke er så stor forskjell, siden det er vilt kaos uansett :P Spedbarnstida med tre stk orker jeg ikke prøve å forestille meg engang :|

Hoho, ser for meg at to holder :rofl:

All respekt til deg som er alene med to altså.

Godt jeg har noen måneder igjen å forberede meg mentalt på :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 time siden, Malamuten skrev:

Jungelboken :ahappy: Håper mannen blir med å ser den i kveld, jeg gleder meg :D 

Jeg bare viste mannen traileren jeg, og i det neste øyeblikket fortalte jeg at jeg hadde bestilt billetter :aww: Vi skal se den i kveld, og jeg kjenner det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til å dra på kino! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Woops! Som nevnt ovenfor skal jeg på kino i kveld, noe jeg ikke gjør så ofte. Sjekket tilfeldigvis nettopp "tilbakeblikk" på facebook, og i dag er det tydeligvis 4 år siden jeg var på kino og endte kvelden med å bli trillet inn på akutten på båre :aww: Håper jeg får med meg mer enn ti minutter av denne filmen da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Christine skrev:

Jeg bare viste mannen traileren jeg, og i det neste øyeblikket fortalte jeg at jeg hadde bestilt billetter :aww: Vi skal se den i kveld, og jeg kjenner det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til å dra på kino! :) 

Mannen hadde lagt andre planer ?? men blir i morgen da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det bare er 3 måneder igjen i dette huset. Lei av å bli kalt tjukk hver gang jeg tar fram snopet, denne gangen av min LILLEBROR! Jeg burde visst trene mer..

Hvis dere lurer på hvordan en tjukk 27åring ser ut så er det visst slik

 

Altså, jeg har jo litt å ta i også er jeg bredskuldret, men jeg vil ikke kategorisere meg selv som så tjukk at jeg trenger å høre det hver dag enten av foreldre eller søsken. Mistenker jo at jeg har en del sjalusi i bildet her.

---

I går fikk vi tilbakemelding på førsteutkastet av bachelor. Veileder var kjempefornøyd og vi fikk mye bra å jobbe med fremover, så nå er det full fart mot mål.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HeleneFS skrev:

Godt det bare er 3 måneder igjen i dette huset. Lei av å bli kalt tjukk hver gang jeg tar fram snopet, denne gangen av min LILLEBROR! Jeg burde visst trene mer..

Hvis dere lurer på hvordan en tjukk 27åring ser ut så er det visst slik

 

Altså, jeg har jo litt å ta i også er jeg bredskuldret, men jeg vil ikke kategorisere meg selv som så tjukk at jeg trenger å høre det hver dag enten av foreldre eller søsken. Mistenker jo at jeg har en del sjalusi i bildet her.

---

I går fikk vi tilbakemelding på førsteutkastet av bachelor. Veileder var kjempefornøyd og vi fikk mye bra å jobbe med fremover, så nå er det full fart mot mål. Vi ligger visst an til en toppkarakter (!!!).

Da er jeg bælfeit :blink: og grattis med bacheloren!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HeleneFS skrev:

Godt det bare er 3 måneder igjen i dette huset. Lei av å bli kalt tjukk hver gang jeg tar fram snopet, denne gangen av min LILLEBROR! Jeg burde visst trene mer..

Hvis dere lurer på hvordan en tjukk 27åring ser ut så er det visst slik

 

Altså, jeg har jo litt å ta i også er jeg bredskuldret, men jeg vil ikke kategorisere meg selv som så tjukk at jeg trenger å høre det hver dag enten av foreldre eller søsken. Mistenker jo at jeg har en del sjalusi i bildet her.

---

I går fikk vi tilbakemelding på førsteutkastet av bachelor. Veileder var kjempefornøyd og vi fikk mye bra å jobbe med fremover, så nå er det full fart mot mål.

Må bare si meg helt uenig med dine søsken og foreldre!

Jeg ser en normalvektig, sprek jente!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...