Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby- og barnetråden - 2016


Recommended Posts

  • Svar 6.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I natt kom han endelig  Ting går bare fint og det er helt nydelig dette. Intenst når det sto på, 3 timer tok det fra vannet gikk og jeg rakk ingen smertestillende akkurat  Fått litt røff behandling me

Takk alle sammen En mann sa til meg en gang at når jeg har smerter så er trikset "go to your happy place". Så, som ekte hundemenneske, har Monti sprunget en perfekt rute-øvelse til en strålende tier

Posted Images

Guest Belgerpia
Skrevet
3 minutter siden, rosinbolle skrev:

Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! :wub:

Gratulerer så mye :)

Skrevet
27 minutter siden, rosinbolle skrev:

Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! :wub:

Ååh gratulerer så mye! :wub: 

Skrevet
46 minutter siden, rosinbolle skrev:

Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! :wub:

Gratulerer! Fint navn?

Skrevet
1 time siden, rosinbolle skrev:

Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! :wub:

Åh, gratulerer så mye :D Håper det står bra til med dere alle! 


Hun er bare helskjønn @MarieR Fantastisk herlig smil :wub: 

Skrevet
2 timer siden, rosinbolle skrev:

Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! :wub:

Gratulerer så mye! :heart: E veide også 2970g og var 46 cm lang! :D 

  • Like 1
Skrevet
4 timer siden, rosinbolle skrev:

Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! :wub:

Hurra!!! :D

Gratulerer så mye! :D

Skrevet
5 timer siden, rosinbolle skrev:

Natt til i går ble endelig lille Astrid født! 2970 g og 46 cm, og hun er aldeles nydelig! :wub:

Stort grattis ❤️?? 

______________________________________

En liten fråga till er alla sonenmammor, hur lång tid tog det för er innan födseln satte igång efter att "slimproppen" gick? ?

Skrevet
2 timer siden, Vimsan skrev:

En liten fråga till er alla sonenmammor, hur lång tid tog det för er innan födseln satte igång efter att "slimproppen" gick? ?

Her gikk den ikke som jeg la merke til :P men har hørt om de som mister den før fødsel og at det dannes ny igjen :) 

Skrevet
3 timer siden, Vimsan skrev:

Stort grattis ❤️?? 

______________________________________

En liten fråga till er alla sonenmammor, hur lång tid tog det för er innan födseln satte igång efter att "slimproppen" gick? ?

Fikk ikke med meg at den gikk, men hos de der skjedde hos i termingruppa tok det alt fra samme døgn til flere uker, og hos ei gikk den to ganger (altså dannet seg på nytt), så varierer stort har jeg inntrykk av.

Skrevet
1 time siden, Krilo skrev:

Her gikk den ikke som jeg la merke til :P men har hørt om de som mister den før fødsel og at det dannes ny igjen :) 

 

33 minutter siden, Aslan skrev:

Fikk ikke med meg at den gikk, men hos de der skjedde hos i termingruppa tok det alt fra samme døgn til flere uker, og hos ei gikk den to ganger (altså dannet seg på nytt), så varierer stort har jeg inntrykk av.

Okej då får jag bara vänta i spänning och se vad som sker och när ? 

Skrevet
7 minutter siden, Vimsan skrev:

 

Okej då får jag bara vänta i spänning och se vad som sker och när ? 

Veldig spennende!! Masse lykke til :D Hvor lenge er det til termin?

Skrevet
5 minutter siden, Aslan skrev:

Veldig spennende!! Masse lykke til :D Hvor lenge er det til termin?

Jag är så rädd ?? tack :flowers: jag har termin den 2 augusti så jag går in i vecka 37 nu till helgen. 

  • Like 1
Skrevet
2 minutter siden, Vimsan skrev:

Jag är så rädd ?? tack :flowers: jag har termin den 2 augusti så jag går in i vecka 37 nu till helgen. 

Har du en god venninne du kan prate med i forhold til når fødselen starter og sånn? Kan være god hjelp i det! Evt bruk sonen :) Lykke til med siste innspurt!

  • Like 1
Skrevet
9 minutter siden, Vimsan skrev:

Jag är så rädd ?? tack :flowers: jag har termin den 2 augusti så jag går in i vecka 37 nu till helgen. 

Hvis du trenger noen å snakke med, så er det bare å sende på meg ei melding, evt for å legge meg til på Facebook :) 

jeg har også kjent på angsten, for hver fødsel, men det var dog lettere med første ungen enn andre, for da ante jeg ikke hva jeg gikk til :aww: fødsel nr 2 var vondere i tillegg, så ved en evt fødsel nr 3, så skal jeg fortrenge alt i forveien :lol: 

  • Like 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...