Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

3 minutter siden, Stine skrev:

Det var bloggen din som først gjorde så jeg fikk lyst til å dra dit :D Jeg heller litt mot Gotland altså, ingen campinghytter ledige i Kuopio, og jeg gidder liksom ikke sitte inne på et hotell i flere dager med 3 bikkjer :P 

Likte øya godt. Og det er mye mer historisk å se der. Fint å gå tur var det også. Vi gikk stort sett bare fra campingplassen og mot Visby og litt i terrenget rundt der, men fint det også :) sikker på at det er flere fine steder å gå hvis man har litt mer tid, det skal vi ha neste gang.
Helt klart Gotland foran en "søppelplass" i Finland :lol:  nå  har ikke jeg vært i Koupio da. Vil til Åland jeg. Og ikke bare pga hundeutstillingen :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Casper ble igjen hos mamma i dag så jeg skulle få ryddet og vasket til fotograferingen på tirsdag. Nå kom mamma nettopp med valpen på døren, de har vært på en 2 timers tur og en lufte tur før han ble avlevert :ahappy: 

I dag satt jrg veldig pris på det, for jeg ble plutselig hinnsides sliten av alt husarbeidet. Så takk og lov at jeg spurte om Casper kunne bli igjen hos mamma da jeg dro derfra i dag tidlig. Hadde vært enda mer skutt hvis jeg hadde mått luftet han i dag. Nå fikk han en god tur istede :) 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og funderer på bursdagspresang til typen. Det er ikke før i slutten av mars, men tenkte jeg kunne benytte meg av januarsalget, så han kan få litt dyrere gave i år. Har satt av så jeg kan bruke 2000kr til han. Lurte på å kjøpe noe høytalere til tven, men har ikke peiling på slikt. Noen som vet om f.eks dette kan være noe: https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/hjemmekino/samsung-htj4500-hjemmekino/p-246782/ ?

 

Edit: eller er noe slikt bedre kanskje? https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hjemmekino/hoyttaler/andersson-his3.1-frontspeakerpair/169011.11390/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laikamor skrev:

Sitter og funderer på bursdagspresang til typen. Det er ikke før i slutten av mars, men tenkte jeg kunne benytte meg av januarsalget, så han kan få litt dyrere gave i år. Har satt av så jeg kan bruke 2000kr til han. Lurte på å kjøpe noe høytalere til tven, men har ikke peiling på slikt. Noen som vet om f.eks dette kan være noe: https://www.expert.no/lyd-og-hoyttalere/hjemmekino/samsung-htj4500-hjemmekino/p-246782/ ?

Jeg ville heller kjøpt lydplanke enn hjemmekinoanlegg, bedre lyd.

Eksempel:

http://www.soundgarden.no/hoyttaler/lydplanke/jbl-cinema-sb350-lydplanke-sort.html

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mokken skrev:

Hmm. Kan man bruke spray plaster på hund? Eller må fysaken gå i bånd til såret har grodd? Bandasjen holder neppe i fri flyt :P

Ja, men de spraygreiene gir en veldig dårlig barriere? Hvis ikke det har kommet nye og bedre produkter siden jeg prøvde sist :P Den fra compeed, som man smører på, er tykkere og seigere, og fungerer fint.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pringlen skrev:

Ja, men de spraygreiene gir en veldig dårlig barriere? Hvis ikke det har kommet nye og bedre produkter siden jeg prøvde sist :P Den fra compeed, som man smører på, er tykkere og seigere, og fungerer fint.

Jeg aner ikke. Såret er hverken dypt eller stort så det krever forhåpentligvis ikke så voldsomme greiene. 

Prøvde å google men er litt usikker på hvilke du mener, husker du hva det seige greiene heter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mokken skrev:

Jeg aner ikke. Såret er hverken dypt eller stort så det krever forhåpentligvis ikke så voldsomme greiene. 

Prøvde å google men er litt usikker på hvilke du mener, husker du hva det seige greiene heter? :)

http://www.onlyhuman.com/res_website.asp?page=directory&supplierCode=onlyhuman&cat1=66&cat2=247&productId=632

Denne. Men er sikkert bare å prøve om spray holder :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Den som tar seg på tak og går og dusjer på en søndagskveld slipper å stå opp ekstra tidlig på mandag, og kan drikke en kopp Pukka-te i bare nattdrakten med god samvittighet!

Sannhet med modifikasjoner. Men. forresten, hva gjør man når man tar seg på tak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Pringlen skrev:

Tusen takk for hjelpen! Må uansett på apoteket en tur så da kan jeg kjøpe den med en gang :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, TonjeM skrev:

Skal trekke en tann imorgen.. huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. hvordan skal man få sove i natt da? Får lese en god bok og håpe den fenger en vekk fra angsten for morgendagen.. grøss.

Lykke til :). 

Våkna kl 3 i natt - da var brøytebilen i aktivitet gitt... 

Og David Bowie er død??? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...