Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Guest Klematis

Timmy har visst kost seg godt i natt.

Han kom til en forandring aldri å la seg, og jeg kan telle på ei hånd hvor mange ganger det har skjedd de siste fire årene.

Han lå i sofaen da jeg la meg, og jeg tenkte han ville dukke opp etterhvert, men nei.

Så da jeg sto opp i dag, lå han fortsatt i sofaen, og hadde henta det store skjerfet mitt som lå på toppen av sofaryggen, og dandert det ved siden av ei pute, slik at han kunne krølle seg sammen oppå det. Kosa seg, han.:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpeglatte veier og biler som sklir i alle retninger. Bilen skal ikke brukes mer i dag, det er helt sikkert! Orker ikke å få den bulket på grunn av idioter som kjører på sommer eller helårsdekk :P  

 

Hadde lyst til å ta med karen på bilde under her hjem fra gården i dag :wub:

5693707f25c5f_IMG_20160111_0836182.thumb

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tricolor skrev:

@Polfarer er det lama eller alpakka, og hvor i verden befinner de seg? Har sett en haug med alpakka i Flå-området en gang, de var kjempesøte.

Dette er to lamaer som tilhører gården til skolen jeg går på Polen :) 

Er flere oppdrettere av både alpakka og lama rundt i Norge. Var på en gård for noen år siden som drev oppdrett av lama i ganske stor skala (til å være Norge). De hadde vel rundt 60 dyr tror jeg. 

Lamaene er kjempe kule! Den bakerste som heter Periscope er litt sky, mens den nermest på bilde er vel veldig nyskjerig og kommer gjerne bort for å hilse og få litt kos :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Polfarer skrev:

Såpeglatte veier og biler som sklir i alle retninger. Bilen skal ikke brukes mer i dag, det er helt sikkert! Orker ikke å få den bulket på grunn av idioter som kjører på sommer eller helårsdekk :P  

Jeg skal IKKE ut med bilen i dag, for å si det sånn. :P 

Min første fri-mandag! Fytti, det blir godt det neste halve året :lol: Så kommer til gjengjeld tirsdager til å være fryktelig slitsomme, da, men... Får være flink og holde blodsukkeret på et fornuftig nivå, og kanskje bare fortelle elevene at de bare får overleve med at jeg har kaffeånde på tirsdager :aww::lol:  

I dag er første dag på PPU! Åååh, jeg er spent! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har et dyrepensjonat å anbefale i Trøndelag? Vi har lyst til å dra sørover til svigers i påska, men svigermor i det ene paret er livredd for hund og jeg det ble kræsj med svigerfar i det andre paret da vi hadde med hund forrige påske. Føler derfor ikke for å ta med hunden.

Med mindre det er noen her inne som har lyst på besøk av en kosete, trivelig terv på ca 1,5 da  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, rosinbolle skrev:

Er det noen som har et dyrepensjonat å anbefale i Trøndelag? Vi har lyst til å dra sørover til svigers i påska, men svigermor i det ene paret er livredd for hund og jeg det ble kræsj med svigerfar i det andre paret da vi hadde med hund forrige påske. Føler derfor ikke for å ta med hunden.

Med mindre det er noen her inne som har lyst på besøk av en kosete, trivelig terv på ca 1,5 da  ;)

Doglife :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Tinkie skrev:

Jeg skal IKKE ut med bilen i dag, for å si det sånn. :P 

Min første fri-mandag! Fytti, det blir godt det neste halve året :lol: Så kommer til gjengjeld tirsdager til å være fryktelig slitsomme, da, men... Får være flink og holde blodsukkeret på et fornuftig nivå, og kanskje bare fortelle elevene at de bare får overleve med at jeg har kaffeånde på tirsdager :aww::lol:  

I dag er første dag på PPU! Åååh, jeg er spent! 

Lykke til :) Vurderer å ta PPU jeg og. På deltid da mest sannsynlig. Men først vil jeg ha litt vikarerfaring og bli sikker på at lærer er noe jeg ønsker å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
17 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Hadde ikke falt meg inn at David Bowie kunne dø... 

Det er så fryktelig trist.... en stor mann, artist og kunstner.

Nei ikke sant? 
Det skulle ikke vært mulig det! Det er så mange store og fantastiske artister som ikke er mer. Utrolig trist... :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sparke seg sjøl i gang her. Har fremdeles 101 prosjekter i dette huset. Og merkelig nok så gjør dem ikke seg selv :o  Hale Hottie ut fra under ullteppet og hente ved først kanskje. :aww: VELDIG behagelig med mynder og basenji når det snør vannrett i 15 minus. :lol:  Kommer til å få et realt sjokk den dagen jeg får hund som krever skikkelig tur hver eneste dag, uansett vær og føre. :lol: (og jeg hadde hatt godt av det... ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Krelise skrev:

Lykke til :) Vurderer å ta PPU jeg og. På deltid da mest sannsynlig. Men først vil jeg ha litt vikarerfaring og bli sikker på at lærer er noe jeg ønsker å bli.

Det er deltid jeg også skal ta :) Så jeg har ikke startet dagen ennå engang, registrering begynner klokka 16:45 :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Krelise skrev:

Lykke til :) Vurderer å ta PPU jeg og. På deltid da mest sannsynlig. Men først vil jeg ha litt vikarerfaring og bli sikker på at lærer er noe jeg ønsker å bli.

Hvilke fag har du? Hvis du vil kan du sende meg pm med navn og nummer, så kan jeg gi til fagleder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...