Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Guest lijenta
Akkurat nå, 2ne skrev:

Jah.. Jeg syns kanskje man kan ditche spinatvafler jeg :lol: Spinatvafler? Why? Det skal ikke være spinat i vafler! :P 

hehe tenkte jeg å inntil j spiste dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Akkurat nå, JeanetteH skrev:

Nja, mer trusler er det. Så det er mer press. Men "mye heftigere" vil jeg ikke si. Men det du skal vite er at de "må" kampe litt og løpe til fremmede for å prøve leke. Om de ikke får 50 poeng på første delen med bitepølse så stryker de uansett. 

Takk for info. ?  Leke med fremmede tror jeg ikke er noe heft.  Får tenke litt til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Hehe, jeg tror det nye, store og veldig myke skjerfet mitt holder på å skifte eier, jeg gitt.

Det er en liten tass her som har lagt beslag på det og koser seg noe veldig på det.

Da tipper jeg han ikke har tid til å sove med meg i natt heller...:ahappy:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, 2ne skrev:

Jah.. Jeg syns kanskje man kan ditche spinatvafler jeg :lol: Spinatvafler? Why? Det skal ikke være spinat i vafler! :P 

Jeg holder på at man skal ikke føcke med usunne ting - usunt skal være usunt. Punktum. Vafler skal være vafler altså :aww: 

4 minutter siden, JeanetteH skrev:

Nja, mer trusler er det. Så det er mer press. Men "mye heftigere" vil jeg ikke si. Men det du skal vite er at de "må" kampe litt og løpe til fremmede for å prøve leke. Om de ikke får 50 poeng på første delen med bitepølse så stryker de uansett. 

Det var på den første biten med masse lek Willy tabba seg mest ut og mista masse poeng... lek med figurant trumfa ikke alle de deilige duftene på området gitt :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Siri skrev:

Jeg holder på at man skal ikke føcke med usunne ting - usunt skal være usunt. Punktum. Vafler skal være vafler altså :aww: 

Nei, nemlig! Hva er vitsen med å spise sunne vafler, liksom? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper å klage litt, vips har kiwi oppgradert trumfmedleskapet til pluss - etter at jeg fikk feilmeldinger konstant da jeg prøvde selv. Og får gavekort i posten som kompensasjon for harsk saus :ahappy: 

Barnet sover, mor har funnet seg kakao og glaner på film. Gjort nok fornuftig i dag, jula får stå en dag til :aww: Hvertfall en time til, så får vi se hvor rastløs jeg blir. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn i et politisk parti nå helt nylig, og nå har det kommet innkalling til årsmøte. Kan man bare møte opp der helt mutters alene uten å kjenne NOEN? Jeg synes det er fryktelig skummelt, og ganske flaut (sitte alene mens alle rundt meg kjenner hverandre, eller hvertfall noen? Jeg er ikke så veldig utstyrt med sosiale skills heller). Men samtidig vil jeg jo gjerne være med... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Akkurat nå prøvde jeg å hente litt motivasjon til å finne stillinger å søke på. 
Kom så over dette her: 

http://m.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=69124015&location=2.20001.20012.20219&location=1.20001.20012&location=0.20001&location=2.20001.20012.20216&location=2.20001.20012.20217&location=2.20001.20012.20197&location=2.20001.20013.20223&location=1.20001.20013&location=2.20001.20013.20225&location=2.20001.20013.20221&seg=fulltime&ref=fas

Veldig spesielt. Særlig med tanke på at kontaktpersonen ikke har ett eneste treff på Google utover at hun er Forever Living forhandler. Nice try! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg meldte meg inn i et politisk parti nå helt nylig, og nå har det kommet innkalling til årsmøte. Kan man bare møte opp der helt mutters alene uten å kjenne NOEN? Jeg synes det er fryktelig skummelt, og ganske flaut (sitte alene mens alle rundt meg kjenner hverandre, eller hvertfall noen? Jeg er ikke så veldig utstyrt med sosiale skills heller). Men samtidig vil jeg jo gjerne være med... 

Møt opp du. Jeg gjorde det samme for et år siden, nå har jeg blitt godt kjent med en kjempeflott gjeng. Og det er så interessant og givende å drive med politikk! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

:lol: 

:| Og hva er galt med Toro tomatsuppe om jeg tør spørre???? :o *bare nevner at jeg spiste Toro tomatsuppe til middag i dag... :aww: *

Har vi vært på en aldeles deilig sparktur - akkurat passe med snø, sparken fløt oppå og Willy var trekkWilly... og jammen var ikke prinsessen så verst, hun heller! Hun løp framme sammen med Willy og trakk faktisk litt også!! Hun var såpass flink at jeg til og med begynte å be henne om å løpe på kanten av veien - og det var helt greit :). Jeg tror nesten hun LIKTE å løpe litt, jeg :) 

Toro tomatsuppe er grunnen til at jeg ikke har likt tomatsuppe :aww: den dagen jeg som 23 åring lagde hjemmelaget tomatsuppe så endret livet mitt seg. Nå ELSKER jeg tomatsuppe! :D 

1 time siden, lijenta skrev:

My kulere å spise disse  enn toros tomatsuppe :)  12517013_10153272648277401_529867538_o.j

Det så litt gøy ut! Oppskrift? 

Da jeg lagde "gøye" vaffler så var de vanlig vaffel med blå kondittorfarge, det syntes folk var skummelt nok :lol: 

44 minutter siden, JeanetteH skrev:

Mmmm jeg laget klar kyllingsuppe med gresskar og lime i dag. Det var godt! :drool: 

Det hørtes himmelsk ut! Har du oppskrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Symra&Pippin skrev:

Møt opp du. Jeg gjorde det samme for et år siden, nå har jeg blitt godt kjent med en kjempeflott gjeng. Og det er så interessant og givende å drive med politikk! :ahappy:

Ja, har lyst! Men får se om jeg tør. Synes det er skummelt bare å gå på skolen :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløver i sofaen etter å ha vært borte hele dagen. 

Pigg er en dryg ***** for tiden, puberteten har slått til for fulle og han er relativt billig de fleste dager nå. Men fremdeles fornøyd med ham på kurs idag. Han slet med fokus, men når han fokuserte så jobbet han kjempebra :D Jeg tror jeg må bli flinkere til å fokusere på det positive frem mot han blir tre... ev fire... har hørt at de skal være ferdig med unghundsidiotien da *grine litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Snoffe skrev:

Toro tomatsuppe er grunnen til at jeg ikke har likt tomatsuppe :aww: den dagen jeg som 23 åring lagde hjemmelaget tomatsuppe så endret livet mitt seg. Nå ELSKER jeg tomatsuppe! :D 

ALLE må da elske Toro tomatsuppe??? Den er jo himmelsk god jo... :aww:. Jeg forlangte til og med å få det til bursdagsmiddag da jeg var ung... 

Har jeg klippet pels mellom tærne på Yasmine, og børstet resten. Det blir litt tovete etter en tur i snøen. Nå skal jeg dra gjennom pelsen litt, men det ser ikke ut til at hun har noen floker der etter selen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg meldte meg inn i et politisk parti nå helt nylig, og nå har det kommet innkalling til årsmøte. Kan man bare møte opp der helt mutters alene uten å kjenne NOEN? Jeg synes det er fryktelig skummelt, og ganske flaut (sitte alene mens alle rundt meg kjenner hverandre, eller hvertfall noen? Jeg er ikke så veldig utstyrt med sosiale skills heller). Men samtidig vil jeg jo gjerne være med... 

Men vit at du plutselig kan havne i kommunestyret da *peke ned*

20 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Møt opp du. Jeg gjorde det samme for et år siden, nå har jeg blitt godt kjent med en kjempeflott gjeng. Og det er så interessant og givende å drive med politikk! :ahappy:

:lol: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager sunne vafler stadig vekk jeg, til å ha pålegg på liksom. Mye bedre enn brød og sånt, nemlig, og utrolig mye enklere og kjappere enn å bake sine egne rundstykker. Har også variert noen ganger og laget f.eks. gulrotvafler (som i smaker litt som gulrotkake), eller ostevafler, med revet ost i. Mye man kan gjøre med vafler, altså. 

Nå har viakkurat kastet i oss middag etter hundetrening, og så er det vel faktisk snart natta. Den der snømåkinga igår og idag har tatt på kjenner jeg :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Caroline skrev:

Lager sunne vafler stadig vekk jeg, til å ha pålegg på liksom. Mye bedre enn brød og sånt, nemlig, og utrolig mye enklere og kjappere enn å bake sine egne rundstykker. Har også variert noen ganger og laget f.eks. gulrotvafler (som i smaker litt som gulrotkake), eller ostevafler, med revet ost i. Mye man kan gjøre med vafler, altså. 

Nå har viakkurat kastet i oss middag etter hundetrening, og så er det vel faktisk snart natta. Den der snømåkinga igår og idag har tatt på kjenner jeg :P 

Nylig sagt til samboeren at vi må få kjøpt oss vaffeljern så jeg kan få lagd matvafler selv :) Pannekaker med overmodne bananer er hit her, fungerer nok kjempebra som vafler og. Gulrotvafler hørtes også godt ut, må prøves en gang! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...