Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

1 time siden, mokken skrev:

Jeg er ikke helt sikker egentlig! Har prøvd å vise men lyset har ikke gått opp helt enda. Han er forøvrig litt oppgitt over at Lykke har fått den leken som virker.... :P

 

30 minutter siden, Aslan skrev:

Det der er forskjellen på Thorvald og kullbroren hans. Thorvald fikser leka, broren spiser de godbitene som triller unna og gidder ikke engang prøve seg på lekene om vi tar vekk Thorvald :teehe: 

Her er det Freya som er den som dytter rundt på leken og Smula dilter etter. Audi er litt mer konkret - hun vet det er godis inni der så da prøver hun å gnage seg inn til dem :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

På 10. desember 2015 kl. 17.28.26, SFX skrev:

Jeg husker jeg tenkte på å bytte før hovedforfallet, men det var da X'en ble syk, så det glapp for meg. De hadde økt prisene noe innmari på et år, og da er det ikke kundeservice jeg har betalt for, kjenner jeg. Det er ikke purring av forsikring og sjekke utbetalingene som står i fokus når hunden er syk.

Takk for tips!

Men hun sa jo at hun ønsket seg rosa pakke :D

Nå har jeg skrudd opp et krydderstativ som jeg fikk av mamma på kjøkkenveggen, og det viser seg at over halvparten av krydderglassene mine er for høye og breie. Jeg tror det betyr at jeg må finne noen mindre glassflasker hos IKEA til for eksempel salt og hel pepper. Jeg har også fått opp et fint stativ til å henge krus på, også det fra mamma. Hun ryddet på sitt kjøkken og hev ut ting hun ikke trengte, og da havnet det hos meg. Det samme med noen julegardiner til kjøkkenet, de burde jeg vel også få opp, men da må jeg finne gardinstenger. Det blir koselig av innsatsen, da. Vet da fankern hva jeg skal gjøre med matskåla til X'en, som står på kjøkkengulvet, men foreløpig går jeg bare rundt og over den...

Bytter du selskap, kan du gjøre det når som helst på året. Det er kun oppsigelse av forsikring (i form at du ikke skal ha mer forsikring på de) at det må gjøres til hovedforfall.. 

Hos noen forsikringsselskaper får man også si opp forsikringene sine når som helst på året, men Agria er ikke så greie..

 

får ikke bort sitatet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kokospaniel skrev:

 

Da tusler du deg til legen, får legeerklæring og casher ut reiseforsikringa for deg og nærmeste reisefølge hvis du tror du ikke kan reise. Det er vondt å fly med tette bihuler, og ikke noe særlig å være sjuk på tur.

 

God bedring!!

Heldigvis bedre i dag :) De tette bihulene og øreverken er der fortsatt, men jeg forventet en kraftig forkjølelse og den har heldigvis ikke kommet. Har flydd med tette bihuler og øreverk tidligere, ikke spesielt deilig nei. Men får nesten bare bite meg i det, føler meg jo veldig frisk ellers :) 

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, SFX skrev:

En forstørrelse, også en diger ramme med plass til flere bilder for resten? Vakkert bilde, forresten!

Du har gitt meg mange gode ideer :) Takk :ahappy: 

 

Jo, det skulle jeg si. 

Kan ikke noen lage en tråd om sykdom, innavlsprosent osv. (dere vet, det dere snakker om :P ) Er sikker mange som vil syntes det er spennende, men aldri får lest noe siden det er i AN :) 

Endret av Snoffe
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grautlørdag :jump: Trym og Tuva fikk slikke rein hver sin skål, mens Vigdis fikk gryta, da fikk kun kulrunde øyer da :Laugh: Har fått pakka inn noen gaver og, før jeg gikk tom for papir :P

Seinere i kveld er det Narnia på tv, sjokkis, pottis og pepsi max :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Sitter jeg på et hotell i Stockholm og ser på TV. Lang dag på Mässan. Noah var påmeldt men ble ikke stilt. Dommeren brukte to timer på 20 hunder og var all over the place i dømminga på svart. På rødt også by the looks of it. Sånt orker ikke jeg og når det da ble stress med tiden i forhold til handler så droppet vi Noah. Og nå skal jeg være slem, bikkja som vant har vunnet mye, men den er virkelig ikke pen. Nå har jeg sett den live og nope - skjønner ikke at den vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Raksha skrev:

Dere? Hva er godt til varmrøkt peppermakrell? Har to fiiine stykker i kjøleskapet, og den roper på meg til kveldsmat, men hva kan jeg ha til? Ikke si eggerøre, for det liker jeg virkelig ikke... Noe annet? 

 

Poteter og rømme?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Raksha skrev:

Dere? Hva er godt til varmrøkt peppermakrell? Har to fiiine stykker i kjøleskapet, og den roper på meg til kveldsmat, men hva kan jeg ha til? Ikke si eggerøre, for det liker jeg virkelig ikke... Noe annet? 

 

Bare ha den på brødskiven som pålegg :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Krutsi skrev:

Bare ha den på brødskiven som pålegg :aww: 

Njeeei, har kun glutenfritt knekkebrød, tror ikke helt det matcher :lol: Men godt forsøk. 

 

Her en kokt potet og har rømme, så tror pixi sitt forslag får stå sin prøve :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Tonje skrev:

Vi starta dagen med 1,5 time slik: 

(Bilde fra en kveld i forrige uke, men omtrent likt føre i dag)

20151201_164929.thumb.jpg.79bc22e5b3a68d

Og deretter en time slik:

 

20151212_132705.thumb.jpg.96096e55c37d50

Ca 15-20min kjøring mellom de to stedene. Vestlandet ass ?

Begge bildene var idyllisk, men er noe spesielt med snø nå i desember :) 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Raksha skrev:

Njeeei, har kun glutenfritt knekkebrød, tror ikke helt det matcher :lol: Men godt forsøk. 

 

Her en kokt potet og har rømme, så tror pixi sitt forslag får stå sin prøve :D

 

Funker da på knekkebrød også :P 

 

ellers har jeg mange ting som forundrer meg i kveld.. Hvor går liksom grensen for hvem man sender venneforespørsel til på face og ikke :P og så forundrer jeg meg over de som spiser middag uten grønnsaker. Det er en ting som er helt far away for meg.. Eneste jeg ikke spiser grønnsaker til er gryteretter (men da mulig salat kanskje), pizza eller indiske gryter.. Men disse har jo som regel grønnsaker i seg da..

og så ser jeg folk på face som legger ut bilder av lørdagsmiddagen sin: biff, saus og forskjellig potet.. Må da være fryktelig kjedelig måltid? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...