Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Var ikke det litt tidlig?

Nei, i fjor begynte jeg i februar og da var stillinger allerede opptatt, så begynte tidligere i år. Sendt 20 søknader, fått svar på 15 og de har alt ansatt, eller ansetter ikke... 

Spoiler

Også har jeg noen steder jeg ikke søker en gang fordi jeg vet jeg ikke hadde taklet det...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Akkurat nå, Lillekrapyl skrev:

Okei. Her hvor jeg bor er det såvidt begynt å komme ut stillingsannonser på sommerjobber. Er vel foreløpig bare Dyreparken som har avertert her.. 

Her blir som regel ikke ting avertert, skoleelever har allerede søkt lenge før de rekker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Var ikke det litt tidlig?

Er vant med at ila februar er løpet kjørt for sommerjobber jeg :P Så jul er ikke uvanlig her i byen nei, i januar begynner det å haste, februar er siste sjans. Så tror det er litt regionale forskjeller :P

heldigvis lenge siden jeg trengte å styre med sommerjobb!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Stine skrev:

Oslo er jo en helt fantastisk by jo :D Herregud så mye fint det er der :D Fått meg en superfin kjole og C har fått ny dressbukse, vest og tverrsoversløyfe :D  Julemarkedet på Bygdøy skuffet ikke, vi rakk tilogmed en titt innom julemarkedet i spikersuppa, tatt drosje og buss! + spist supergod lunsj med kakao og krem på et bakeri :D

Fikk nesten lyst til å ta en førjulstur til Oslo.  Jeg er ikke noen superfan av byen, men den har sine fine sider.  

 

 

Heldiggris @Nathalie98

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg med en relativt greit oppgave om avsetningsjordarter, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve og øve meg med disse hersens gjeterhundfløytene jeg ikke får til. For all del, får lyd, men det er jo så mørke toner at jeg må jo gjøre noe virkelig galt!

Hvorfor kan de ikke bare bruke vanlige retrieverfløyter? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, maysofie skrev:

Akkurat nå sitter jeg med en relativt greit oppgave om avsetningsjordarter, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve og øve meg med disse hersens gjeterhundfløytene jeg ikke får til. For all del, får lyd, men det er jo så mørke toner at jeg må jo gjøre noe virkelig galt!

Hvorfor kan de ikke bare bruke vanlige retrieverfløyter? :lol:

En av de som ligger i Norgestoppen startet flere ganger med blokkfløyte ;) 

...har jeg prøvd brenne ned huset. Skulle koke meg tevann og glemte hele greien. Gått jeg ikke sovnet/gikk i dusjen/ut på tur og dermed kjente lukten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siri skrev:

Lurer jeg på om du var med på den bernerturen som jeg har sett bilder fra i dag... :). Bernerklubben har kanskje mange slike avdelinger som er på tur til stadighet, de. En av mine turkompiser er i hvert fall stadig på tur med bernerklubben her oppe, selv om hun har en ikke helt reinraset berner :D

Jeg vet det var tur med avdeling Oslo og omegn i dag - jeg gikk med avdeling Hedmark. Vi var som sagt 12 bernere og 2 hunder, så kanskje hun var den med den mest udde? Den ene hunden er en landseer (og de har også berner), og dette var en blanding jeg grunnet på i en time før vi kom i prat og hun sa det var malamute i den. En av rasene jeg hadde veddet på at det ikke var, jeg tenkte broholmer, golden,boxer, husky og litt sånt :P 

Her er det ene gruppebildet vi fikk til:

12371048_790332314412412_340625795331844

Jeg kler virkelig ikke lue... Men jeg har hunder som kan sitte pent, da, uten at jeg helt vet hva de var enig om å se på :P

Sitat

Har jeg spist entrecôte med hjemmelaget potetmos, mais, stekt sopp, creme fraiche og litt grønnsaker. Entrecôten kunne kanskje vært litt mer stekt - men den var da tross alt varm tvers gjennom, det får holde, det. Multeis til dessert var ikke så verst, det heller :D

Jeg skal spise middag nå - lussekatter og kakao. Det er Lucia bare en dag i året :whistle:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, JeanetteH skrev:

En av de som ligger i Norgestoppen startet flere ganger med blokkfløyte ;) 

Hvem? :lol:
Jeg vet om et par i toppen fra de britiske øyer som bruker dommer- og nesefløyte, men blokkfløyte er første gang!

Problemet er at hunden (og alle andre aktuelle hunder) går på gjeterhundfløyte, noe jeg ikke får til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, maysofie skrev:

Hvem? :lol:
Jeg vet om et par i toppen fra de britiske øyer som bruker dommer- og nesefløyte, men blokkfløyte er første gang!

Problemet er at hunden (og alle andre aktuelle hunder) går på gjeterhundfløyte, noe jeg ikke får til :lol:

Monica Tegler, men hun har lært seg fløyten nå altså :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, JeanetteH skrev:

En av de som ligger i Norgestoppen startet flere ganger med blokkfløyte ;) 

Hhhahhahhaa, er det sant? *ler*

27 minutter siden, JeanetteH skrev:

...har jeg prøvd brenne ned huset. Skulle koke meg tevann og glemte hele greien. Gått jeg ikke sovnet/gikk i dusjen/ut på tur og dermed kjente lukten. 

Skitt :shocked:

20 minutter siden, SFX skrev:

Jeg vet det var tur med avdeling Oslo og omegn i dag - jeg gikk med avdeling Hedmark. Vi var som sagt 12 bernere og 2 hunder, så kanskje hun var den med den mest udde? Den ene hunden er en landseer (og de har også berner), og dette var en blanding jeg grunnet på i en time før vi kom i prat og hun sa det var malamute i den. En av rasene jeg hadde veddet på at det ikke var, jeg tenkte broholmer, golden,boxer, husky og litt sånt :P 

Her er det ene gruppebildet vi fikk til:

12371048_790332314412412_340625795331844

Jeg kler virkelig ikke lue... Men jeg har hunder som kan sitte pent, da, uten at jeg helt vet hva de var enig om å se på :P

Vi er flere som ikke kler lue... :aww:. Det ser ut som om dere var på samme tur ja :D. Jeg kjenner igjen de to hundene *host*. Det du muuuuligens ikke la merke til, var at en av bernerne ikke er helt som de andre bernerne, for hun har visst litt  bordercollie i seg - selv om hun ligner mest på en litt slank berner :D

20 minutter siden, SFX skrev:

Jeg skal spise middag nå - lussekatter og kakao. Det er Lucia bare en dag i året :whistle:

Fyyyyyyyyy :aww: 

Jeg skulle ta bilder av Willy i dag, jeg... noen snek seg med på bildene:
12238125_1228338417193365_23342010799422

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Siri skrev:

Hhhahhahhaa, er det sant? *ler*

Skitt :shocked:

Vi er flere som ikke kler lue... :aww:. Det ser ut som om dere var på samme tur ja :D. Jeg kjenner igjen de to hundene *host*. Det du muuuuligens ikke la merke til, var at en av bernerne ikke er helt som de andre bernerne, for hun har visst litt  bordercollie i seg - selv om hun ligner mest på en litt slank berner :D

Fyyyyyyyyy :aww: 

Jeg skulle ta bilder av Willy i dag, jeg... noen snek seg med på bildene:
12238125_1228338417193365_23342010799422

:lol: Gjor vist det, men altså det er mange år siden nå.

 

Og ja "shit" ny vannkoker investeres i over jul. Det er så lett å glemme når det "bare" er vann, kommer jo ingen lukt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Oslo er jo en helt fantastisk by jo :D Herregud så mye fint det er der :D Fått meg en superfin kjole og C har fått ny dressbukse, vest og tverrsoversløyfe :D  Julemarkedet på Bygdøy skuffet ikke, vi rakk tilogmed en titt innom julemarkedet i spikersuppa, tatt drosje og buss! + spist supergod lunsj med kakao og krem på et bakeri :D

Du vet du er fra landet når.... :lol:

Ferdigstudert for i dag, nå straks middag og håndballkamp.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gått luciatog :D Litt laber sang da, siden kun to kunne sangen og de to kunne kun første verset :lol: Lucia var nabojenta på fire, med lyskrone og greier (som ramla av konstant) Vi fikk el-lys, og Lillemor nektet å gi fra seg lyset før det hadde  gått nesten to timer :lol: Herlig lattermildt og uformelt, akkurat som jeg liker sånt. :ahappy: 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, JeanetteH skrev:

:lol: Gjor vist det, men altså det er mange år siden nå.

Ja, det må det vel være antar jeg *ler*

15 minutter siden, JeanetteH skrev:

Og ja "shit" ny vannkoker investeres i over jul. Det er så lett å glemme når det "bare" er vann, kommer jo ingen lukt heller. 

Det er nok greit ja... Jeg har en sånn som ikke slår seg av automatisk lenger, den benyttes kun under oppsikt ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Siri skrev:

Vi er flere som ikke kler lue... :aww:. Det ser ut som om dere var på samme tur ja :D. Jeg kjenner igjen de to hundene *host*. Det du muuuuligens ikke la merke til, var at en av bernerne ikke er helt som de andre bernerne, for hun har visst litt  bordercollie i seg - selv om hun ligner mest på en litt slank berner :D

Det var ikke bare én berner der av den lettere modellen, men jeg spurte ikke om de var ekte vare ;) Det er når de er pene jeg som regel spør om stamtavle, hehehe.

19 minutter siden, Siri skrev:

Fyyyyyyyyy :aww: 

Jeg er vill og gærn, som en blir av å bo alene, og det vet du alt om. Jeg er ferdig med middagen, og tror jaggu jeg skal ta en lussekatt og en julebrus til dessert.

19 minutter siden, Siri skrev:

Jeg skulle ta bilder av Willy i dag, jeg... noen snek seg med på bildene:
12238125_1228338417193365_23342010799422

Veldig fint, selv om det ikke ble helt som planlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...