Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

Har ingenting å klage på jeg :lol: Med bare ei, og hun er ganske grei bortsett fra når hun tar fart fra sofaen og hopper for å lande på magen min hng!  Vi skal snart opp i åsen og være med i luciatog da, mistenker at "noen" glemte å gi beskjed til oss, kom melding halv ett i natt :lol: SKal nevnes at vi er ikke alltid med på alt, så fort gjort å glemme oss. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

Takk for så mange svar om julefeiring :) Gøy å se hva folk mener, og jeg ser de fleste praktiserer/tenker ganske likt.

Gubben er enig med flertallet av dere. Jeg er litt der at jeg er redd for å trenge meg på, og ødelegge for andre. Vi har vært sammen i litt over et år, og bodd sammen i snart 1 år :P Så er vel kanskje naturlig å feire sammen. Som gubben sier så er det bare en familiemiddag, og han har jo egentlig litt rett.

Vi hadde ikke snakket om det å gi gaver sammen, og siden min søster og jeg alltid gir gaver sammen og er ferdig med dem for lenge siden så blir det sånn i år. 

Hadde vi ikke skulle feire jul sammen før vi får barn kan det hende at det er 10 år til vi feirer jul sammen. Det syntes jeg er litt lenge å vente :P Er større sjanse for at vi gifter oss de neste 10 årene enn at vi får barn :P 

Jeg har nok endel tvangstanker om hvordan jule skal være. Og så bare tenker jeg at gubben ikke vil feire med meg. Noe som jeg tydeligvis burde ha diskutert med han, og ikke bare tro :| Alt man skal huske på i et forhold :lol: 

Vi har landet på at vi feirer sammen, vi skal jo uansett spise 1. og 2.juledags middag sammen. Så fra nå av så er det annet vert år her og der. Ikke at det blir så veldig annerledes enn hva jeg er vokst opp med. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siri skrev:

Nei, det var visst veldig stygt det, faktisk... :aww:. Og når man mener noe sånt i en tråd der noen bare har lagt ut skrytebilde av bikkja si, så er man visst idiot... :aww: 

Nå tenkte jeg mer på det at folk ikke skulle få lov å fjerne friske kroppsdeler fra bikkjene sine, men greit nok :P Veit du ikke at i skrytetråder skal man bare skryte? Hvis ikke så holder man kjeft :P 

2 timer siden, Siri skrev:

Egentlig skulle jeg skrive noe skikkelig interessant og viktig, men nå husker jeg ikke hva det var... :aww: 

Nå føler jeg at jeg har gått glipp av noe :o Skjerp deg, Siri! Hva var det? Hva var det? Si det da! Hva var det? :P 

2 timer siden, Krutsi skrev:

Ja, nei, aner ikke hva som gikk av meg.. Beklager til mamman din!

 

:teehe: 

Det får gå for denne gangen, det er tross alt snart jul :aww: 

--

Jeg kommer til å bli veldig glad i Lanullvagenserne mine i vinter, tror jeg. Gode, varme, myke ullgenserne :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wednesday skrev:

Grinder vil definitivt ikke ha noen hensikt her! Men strøm ja... Hmmm :P har roa seg ørlite grann nå. Og snart går vi til byen heldigvis. Nytter ikke være inne med de to der. 

Guttene er enige om at det er et spøkelse i stua. Og de strekker fram mat til det :| 

Høres litt ut som å ha to valper på omtrent samme alder, dette her :lol:. Det anbefales jo ikke liksom... :aww: 

1 time siden, Malinka skrev:

12341108_10208297051168087_416992411783231961_n.jpg

Vet ikke om dette viser som bilde eller link, men kommentaren var så fantastisk..... feil på alle mulige måter :lol: 

:lol::lol: 

17 minutter siden, 2ne skrev:

Nå tenkte jeg mer på det at folk ikke skulle få lov å fjerne friske kroppsdeler fra bikkjene sine, men greit nok :P Veit du ikke at i skrytetråder skal man bare skryte? Hvis ikke så holder man kjeft :P 

Åja, sånn ja :lol: Nei altså - det er jo fryktelig at man ikke kan bestemme over sine egne dyr og preferanser liksom :aww:
Jeg burde visst holdt kjeft, for jeg er jo bare ei gammal sur kjerring som egentlig bare er misunnelig på de som har slike raffe og hippe hunder uten ører :aww:

17 minutter siden, 2ne skrev:

Nå føler jeg at jeg har gått glipp av noe :o Skjerp deg, Siri! Hva var det? Hva var det? Si det da! Hva var det? :P  

Du har åpenbart gått glipp av noe stort... hele verden har dessverre det... synd for dere :aww:

Har vi vært ute og lekt på jordet og tatt bilder - det var liksom Willy som skulle være i fokus i dag da, men han var ikke veldig samarbeidsvillig.. vi får se om det ble noe brukbart :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wednesday skrev:

Grinder vil definitivt ikke ha noen hensikt her! Men strøm ja... Hmmm :P har roa seg ørlite grann nå. Og snart går vi til byen heldigvis. Nytter ikke være inne med de to der. 

Guttene er enige om at det er et spøkelse i stua. Og de strekker fram mat til det :| 

Katta mi følger noe med øynene av og til. Noe som beveger seg i rommet. :|

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, 2ne skrev:

 

 

Ja, apropos det, så sto det vel noe i NKK's blogg her om at det ikke var noen vits å helseteste raser for noe som ikke var et problem for den rasen. Nei nei, det er mye lurere å begynne å ta hensyn til det når halvparten av alle avlshundene har whatever det er for slags problem, det gjør også underverk for genetisk mangfold og sånt. For det å tenke mer enn en generasjon av gangen, er for pingler. 

Helt tullete.. Tidligere HD-røntga man dreveren, men de fjerna det for 3-4-5 år siden, fordi det er ikke et problem for rasen. 

Kjempefint at det ikke er et problem for rasen, men ,a det for guds skyld ikke bli et problem heller da.. Kunne slengt på AD også (eller AA som det nå heter?), da en av typ 5 røntga hunder i 2015 har E.. 

14 timer siden, Snoffe skrev:

Har lakket neglene på den ene hånden. Rød bakgrunn og grønt grantre :ahappy: første gang jeg prøver meg på noe sånt, og ble ganske fornøyd :D 

 

Litt irritert på gubben akkurat nå. Føler han presser meg til noe jeg ikke vil. Har brukt mange år på å få familien til å slutte å presse på akkurat dt, så er ikke veldig glad for at gubben begynte i kveld. Er egentlig så enkelt som at jeg mener jeg har rett til å gjøre hva jeg vil siden jeg er voksen, og at jeg er en sta j*vel som er oppstanasi (er det sånn det skrives?). Prøver å gjøre noe for at noen skal forstå at ting må endres. Problemet er at de som må forstå at ting må endres ikke forstår det.. 

 

Men en annen ting.

Hvor lenge mener dere det er normalt å ha vært i et forhold før man feirer jul sammen.

Og

Hvorlenge mener dere at man bør være sammen før man skriver "fra oss begge" på julegavene.

Jeg er så usikker på dette. Jepp, tidenes ilandsproblem :P 

Vi feira jul sammen første gangen da vi hadde vært sammen i 1,5 år. Det var helt naturlig for oss, og kanskje spesielt siden vi da også hadde Aron. Feiret hos hans i fjor, og feiret nyttårsaften hos min. I år feirer vi jul hos min familie, og så drar evt han til sin familie på nyttårshelga (jeg jobber). 

Familiene vår bor 75 mil fra hverandre :P  I fjor bodde vi 35 mil nord for min familie, og 90 mil fra svigers. I år bor vi 55 mil fra mamma, og 20 mil fra svigers :P 

 

______ 

Taipa er verdens enkleste hund! Eller så bare føles det slik siden vi har Aron :teehe: men i kveld kommer gutta hjem, blir stas! image.thumb.jpg.2c8072409809746533c2b708

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn fra tur med hundene. Fikk i oppdrag fra mamma å få tak i reinlav til julepynt og det oppdraget tok jeg seriøst. Dagens dagens: Det finnes knapt reinlav rundt om her, og for å ha sjans til å finne noe er man nødt til å gå utenfor allfarvei. Hundene løper løs fordi det er lettest med all mose og drit jeg bærer på, og jeg er sånn passe fjern som man er på en søndag. Først møter vi en labrador og innkallingen er akkurat sånn den skal være. Linda står helt i ro, og Zelda kommer med en gang. Passe fornøyd med meg selv og hundene da! For en kontroll jeg har! Så går vi i to minutter til før vi IGJEN møter en hund, en DSG med eierne sine. Da har jeg ikke sjans, og Zelda løper bort... og Linda med. Beklager så mye jeg kan til eierne som svarer at dette gikk så fint så, de var jo bare snille. Begge to synes det er fryktelig stas å hilse på (Linda kan være bøllete med små hunder) og jeg puster lettet ut. Jeg er ikke en perfekt hundeeier med stålkontroll:icon_redface:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, puddellover skrev:

Nettopp kommet inn fra tur med hundene. Fikk i oppdrag fra mamma å få tak i reinlav til julepynt og det oppdraget tok jeg seriøst. Dagens dagens: Det finnes knapt reinlav rundt om her, og for å ha sjans til å finne noe er man nødt til å gå utenfor allfarvei. Hundene løper løs fordi det er lettest med all mose og drit jeg bærer på, og jeg er sånn passe fjern som man er på en søndag. Først møter vi en labrador og innkallingen er akkurat sånn den skal være. Linda står helt i ro, og Zelda kommer med en gang. Passe fornøyd med meg selv og hundene da! For en kontroll jeg har! Så går vi i to minutter til før vi IGJEN møter en hund, en DSG med eierne sine. Da har jeg ikke sjans, og Zelda løper bort... og Linda med. Beklager så mye jeg kan til eierne som svarer at dette gikk så fint så, de var jo bare snille. Begge to synes det er fryktelig stas å hilse på (Linda kan være bøllete med små hunder) og jeg puster lettet ut. Jeg er ikke en perfekt hundeeier med stålkontroll:icon_redface:

Kuro får løpe løs i Frognerparken av og til, når jeg har god sikt og følger med. Særlig på dager som i dag morges, klokken 09:00, når det ikke er så mange andre ute.

Problemet var bare at det tydeligvis var mye pent på bakken i dag, så det var fryktelig mange turister som satt på huk for å ta bilder. Og den eneste grunnen mennesker har til å sitte på huk, er jo å lokke Kuro til seg. 

Det har stemt nesten hver eneste gang i hele hans liv (bortsett fra den ene gangen han slikket en mann som skiftet dekk på bilen sin, i øret..), helt til i dag. Nå var det tre eller fire mennesker som skvatt over å se en hund i fullt firsprang mot dem gjennom kameralinsen sin. :icon_redface: I går var vi på akkurat samme sted, og da var det flere som så ham og satte seg ned for at han skulle komme og hilse, så han skjønte jo ikke hvorfor det ikke gjaldt i dag også! Dustehund. :lol:  

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Spiser jeg tacolefse med snøfrisk, strandaskinke og ruccola. Elsker det!

og så sitter jeg å funderer over om Aron og Taipa husker hverandre. De har ikke sett hverandre siden august, da oppdretter passa Aron i ei uke. 

Og så lurer jeg på hvordan Taipa vil reagere når han kommer. Hun har vært her i 6 dager nå, bare sammen med meg. 

Og så tenker jeg at det blir koselig å ha mor og sønn sammen her :D de har så lik oppførsel rundt mange ting, tror dette kan bli morsomt :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Og da har visst begge hundene fått kennelhoste. Så flott da gitt. Da spørs det om kiropraktorveterinæren vil se Timmy i Oslo på torsdag. Får ringe henne i morgen, så får hun avgjøre det. De er i fin form begge to heldigvis, Biz hoster mest, mens Timmy er litt verre av innoversnorkingen sin.

Googla meg frem til at det er lite å gjøre med det med mindre de blir veldig dårlige. Vi får ta det pent en stund, da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på besøk hos mops og staff i helgen. Pigg mener at staffer er supre å leke med og at mopser trenger hjelm så det blir lettere å boppe dem i hodet :P

Ja også bråker bilen når jeg bremser og svinger til høyre - *vinke farvel til penger til verksted* Tror den bilen lukter når jeg får litt ekstra penger (ev når det er "lenge" siden det var noe med den sist...) teite bil... gleder meg til lånet er nedbetalt og jeg kan kvitte meg med skiten!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Tinkie skrev:

Kuro får løpe løs i Frognerparken av og til, når jeg har god sikt og følger med. Særlig på dager som i dag morges, klokken 09:00, når det ikke er så mange andre ute.

Problemet var bare at det tydeligvis var mye pent på bakken i dag, så det var fryktelig mange turister som satt på huk for å ta bilder. Og den eneste grunnen mennesker har til å sitte på huk, er jo å lokke Kuro til seg. 

Det har stemt nesten hver eneste gang i hele hans liv (bortsett fra den ene gangen han slikket en mann som skiftet dekk på bilen sin, i øret..), helt til i dag. Nå var det tre eller fire mennesker som skvatt over å se en hund i fullt firsprang mot dem gjennom kameralinsen sin. :icon_redface: I går var vi på akkurat samme sted, og da var det flere som så ham og satte seg ned for at han skulle komme og hilse, så han skjønte jo ikke hvorfor det ikke gjaldt i dag også! Dustehund. :lol:  

:lol::lol: Minner meg om min kjære gamlehund Knott, som i sin ungdom var svært begeistret for å kjøre bil! Og SÆRLIG en spesiell bil, for sånn bil hadde vår venninne som stadig vekk hentet oss for å gå tur andre steder. Det var ikke såå gøy den gangen hun oppdaget den bilen på en parkeringsplass utenfor en butikk, raste ut av hagen og over veien, bort til bilen og omtrent brøyt seg inn i den - og skremte vettet av den eldre damen som tilfeldigvis hadde lik bil som Knott sin favorittperson ... :icon_redface::icon_redface:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha det blir som første hunden min som ble døfornærma over hvor uhøflige foreldrene mine var - de hadde samme bil som hjemmehjelpen i området der jeg bodde... Stoppa jo nesten aldri for å hilse på ham jo!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Turb skrev:

Hahaha det blir som første hunden min som ble døfornærma over hvor uhøflige foreldrene mine var - de hadde samme bil som hjemmehjelpen i området der jeg bodde... Stoppa jo nesten aldri for å hilse på ham jo!

Kuro forventer at alle BMW i3-er skal stoppe og hilse, for den bilen har mamma. :lol:  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

Klart det er? For tror da aldri i verden det kan være Foenix? :o Hvordan kan du beskylde henne for slikt noe? :o 
Forøvrig er det helt naturlig at bikkja kan finne på å ta en jafs av noe du holder i hendene, selv om den er *host*vel oppdratt*host* og aldri får noe ved bordet eller etterpå :aww:. Helt naturlig faktisk... 

Næringsvett og overlevelsesinstinkt, altså, fine greier :P

3 timer siden, Perfect Image skrev:

Jaran er for dårlig :(:( Jeg HÅPER jo at det snur seg til imorgen men vi var på legevakten for væskebehandling natt til igår, og han har høy feber og ligger som slakt på sofaen stakkars.

Masse god bedring til Jaran!

1 time siden, puddellover skrev:

Nettopp kommet inn fra tur med hundene. Fikk i oppdrag fra mamma å få tak i reinlav til julepynt og det oppdraget tok jeg seriøst. Dagens dagens: Det finnes knapt reinlav rundt om her, og for å ha sjans til å finne noe er man nødt til å gå utenfor allfarvei. Hundene løper løs fordi det er lettest med all mose og drit jeg bærer på, og jeg er sånn passe fjern som man er på en søndag. Først møter vi en labrador og innkallingen er akkurat sånn den skal være. Linda står helt i ro, og Zelda kommer med en gang. Passe fornøyd med meg selv og hundene da! For en kontroll jeg har! Så går vi i to minutter til før vi IGJEN møter en hund, en DSG med eierne sine. Da har jeg ikke sjans, og Zelda løper bort... og Linda med. Beklager så mye jeg kan til eierne som svarer at dette gikk så fint så, de var jo bare snille. Begge to synes det er fryktelig stas å hilse på (Linda kan være bøllete med små hunder) og jeg puster lettet ut. Jeg er ikke en perfekt hundeeier med stålkontroll:icon_redface:

Jeg har ikke fått med meg at du har en Linda, og jeg ville bare si at det er et fantastisk hundenavn!

Vi er hjemme fra Luciatur, og jeg er sånn passe frossen etter å ha sittet rundt et bål for å spise lussekatter og drikke gløgg. Jeg synes fjøsnissen min kunne ha fyrt i peisen mens vi var borte... Men hundene er fornøyd med lang tur og lek med andre hunder, det var 12 bernere og to hunder med på turen. Glam var yngst med sine nesten åtte måneder, og eldste frøkna var nettopp fylt ti år. Jeg er også fornøyd med turen, så da er det vel bare velstand i heimen. Om enn litt kaldt.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, 2ne skrev:

Ja, apropos det, så sto det vel noe i NKK's blogg her om at det ikke var noen vits å helseteste raser for noe som ikke var et problem for den rasen. Nei nei, det er mye lurere å begynne å ta hensyn til det når halvparten av alle avlshundene har whatever det er for slags problem, det gjør også underverk for genetisk mangfold og sånt. For det å tenke mer enn en generasjon av gangen, er for pingler. 

Det der leste jeg også på NKKs sider om HD/AD-røntging. For, inspirert av tråden jeg oppdager her forleden med røntgenbilder av HD og AD, så tenkte jeg at det jo kunne vært interessant for enkelte, inkludert meg selv, å røntge Ayla. Men jeg ser jo nå at det er helt uten interesse for alle andre enn meg. Hun er jo til og med kastrert, og vil da følgelig, for de som måtte ha litt tungt for det, ikke avles videre på. I min naivitet og med et ønske om å bidra med noe tenkte jeg at det likevel kunne være interessant for chihuahuafolket og slekten til Ayla å vite sånt. Jeg håper jo hun er frisk, men om hun er det, er jo det en positiv ting å vite. Trodde altså jeg.

Nå er jeg så nysgjerrigper at jeg nok kommer til å røntge henne likevel, omtrent samtidig som jeg skal få tatt en offisiell PL-test. Så står det i hvert fall ikke på oss om man om noen år skal prøve å klaske sammen en reell statistikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Næringsvett og overlevelsesinstinkt, altså, fine greier :P

Fornuftige bikkjer :D 

1 time siden, SFX skrev:

Vi er hjemme fra Luciatur, og jeg er sånn passe frossen etter å ha sittet rundt et bål for å spise lussekatter og drikke gløgg. Jeg synes fjøsnissen min kunne ha fyrt i peisen mens vi var borte... Men hundene er fornøyd med lang tur og lek med andre hunder, det var 12 bernere og to hunder med på turen. Glam var yngst med sine nesten åtte måneder, og eldste frøkna var nettopp fylt ti år. Jeg er også fornøyd med turen, så da er det vel bare velstand i heimen. Om enn litt kaldt.

Lurer jeg på om du var med på den bernerturen som jeg har sett bilder fra i dag... :). Bernerklubben har kanskje mange slike avdelinger som er på tur til stadighet, de. En av mine turkompiser er i hvert fall stadig på tur med bernerklubben her oppe, selv om hun har en ikke helt reinraset berner :D

Har jeg spist entrecôte med hjemmelaget potetmos, mais, stekt sopp, creme fraiche og litt grønnsaker. Entrecôten kunne kanskje vært litt mer stekt - men den var da tross alt varm tvers gjennom, det får holde, det. Multeis til dessert var ikke så verst, det heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye interessant å svare på nå, men siden jeg er på jobb og på mobil får jeg begrense meg litt...

 

Kjærestemannen og jeg ble sammen i oktober, feiret første jul hver for oss. Andre jul hos mine foreldre og denne jula med hans. Kommer til å fortsette med annenhver.  Skrev fra oss begge fra andre jula, og det var først da vi kjøpte noe til hverandres familier. Ble samboere slutten av november før andre jula, men det var litt fremskyndet av andre årsaker.  Hadde feira sammen uansett . 

 

Jeg har lyst på lussekatter,  men sånt er jo ikke å oppdrive når man er på jobb til etter 21... 

Kan ikke bare di, for har ikke alle ingrediensene.  

 

@barelinn 

Håper du får en hyggelig jul, selv om omstendighetene ikke er ideelle. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo er jo en helt fantastisk by jo :D Herregud så mye fint det er der :D Fått meg en superfin kjole og C har fått ny dressbukse, vest og tverrsoversløyfe :D  Julemarkedet på Bygdøy skuffet ikke, vi rakk tilogmed en titt innom julemarkedet i spikersuppa, tatt drosje og buss! + spist supergod lunsj med kakao og krem på et bakeri :D

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nå må jeg faktisk klage litt. Tiden går jo alt for fort 🥲 Jeg synes ikke det er mer enn noen uker siden jeg hentet hjem den lille krabaten min jeg, og nå er han snart 10kg tyngre og 30cm høyere 😂❤️ Melvin, 5,5mnd gammel ❤️
    • Gratulerer med valp! Vær forberedt på en fantastisk, men også veldig krevende tid 🤭 Jeg hentet min valp ca. 3,5t unna. Han lå i fanget hele veien hjem, og fikk ingen tissepauser faktisk. Han sov store deler av veien, så det var ikke nødvendig 😄 Planen var at han skulle få sitte i sele, men ingen av selene jeg hadde med passet. Helt unødvendig: engangs-kladder! Kjøpte en stor pakke med kladder, men jeg tror jeg brukte 1 eller 2. Jeg ville ikke forvirre han med at det var OK å bruke "tøy" innendørs som toalett, så jeg tok heller hyppigere turer ut med han så han fikk gjort fra seg ute. Det ble noen uhell i starten, men han var så og si renslig ved 3mnd alder. 😃 Noe jeg har brukt mye: GJENBRUKBARE tisseunderlag!! Disse har jeg brukt i bilen (han satt i sele i baksetet til han var ca. 4,5mnd) og i buret på jobb. (Der har han et ullunderlag jeg ikke vil at han skal tisse på, det kan ikke vaskes). Disse har vært helt supre, og har han tisset på de så har jeg bare hevet det i vaskemaskinen. Kan f.eks. brukes hvis hunden lett kaster opp i bilen. For vår del så var både bur og inngjerding helt bortkastet. Han er ekstremt klistremerke og takler ikke at burdøra lukker seg. Han har et stort bur på jobb som alltid er åpent, der kan han gjerne gå inn og legge seg. Ellers så nekter han bur 🤭 Kjøp deg også en sele med masse justeringsmuligheter! Jeg har Musti sin feel active padded sele i SMALL, og den har jeg brukt fra han var ca. 5kg til nå hvor han er ca. 12-13kg. Jeg tror jeg fint kan bruke den til han er voksen hvis han ikke plutselig vokser masse 😆 MASSE LYKKE TIL, og husk at det er lov å ha blandede følelser når valpen kommer i hus! Jeg var i ekstase mens jeg ventet, men hadde det helt fryktelig når valpen min først kom i hus. Har i etterkant lest meg opp på noe de kaller "puppy blues", og jeg var veldig preget av det. Nå ville jeg ikke vært uten! ❤️
    • Nå er jeg (enn så lenge) såpass heldig at jeg ikke betaler strøm der jeg leier, så det kan jeg leve med! 🤭 Takk for alle svar! 😃 Det er jo tydelig at vom er "råbillig" kontra tørrfôr+vomkuler, så da har vi en fremtidsplan. Nå skal vi først bruke opp den 12kg sekken og 6kg SMAAK jeg kjøpte før jeg begynte å regne på dette 🤪
    • Ååh..lille Odin!! Vi savner han💖
    • Jeg møtte en gårdshund på tur i dag, som jeg hilste på. Jeg er i ferd med å bli hun gærne nabodama som nærmest løper etter hunder for å hilse på. Jeg gråt etter at vi gikk videre, hver vår vei. I morgen er det ett år siden jeg tok farvel med Odin. Bakgrunnen på mobilen min er et av de siste bildene jeg tok av ham. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...