Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Långpromenad i det fantastiska höstvädret.
Möte en skummel man som gick nerböjd i lingonriset med lång frasig jacka och påsar och hinkar hängandes från händerna, en typisk sådan filur som i vanliga fall fall skälls ut efter noter, men inte idag inte, istället tittade mitt lilla skrutt bara nyfiket på mannen, tittade upp på mig och så var det inte mer med det. Jag tror han börjar falla på plats mitt älskade lilla monster. :wub:
12096544_10153224066071247_1956708635574

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Jeg er også så "heldig" (ironi) at jeg har folk på facebook-vennelista som linker til flyktning/innvandrerpropaganda. Særdeles intelligent når samme personer har ektefelle fra Østen. Blir liksom dobbelt dumt da.

PS: Det stinker Island her i Rogaland også. Sur Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det ikke blitt noen trim av hverken hund eller oss. Sen frokost for oss (ikke for hunden, men hun spiste og la seg) og nå ligger mr. Eple og sover, kattene sover, og valpen sover. Jeg... Jeg spiller PS4 og drikker øl.

Deilig!! :D 
Sånn er det her også i grunn.. Vi har bare gått en tur på 1,5km i dag. Pluss en luftings når vi sto opp.. 
Ingen øl her da :( Siden jeg skal på jobb senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et litt anstrengt forhold til treleker. Men det er tydeligvis veldig in? Guttene har i hvertfall treleker i bøtter og spann. Synes det er en uting. Vet dere hvor vondt det er å bli slått i huet med en treklubbe? 

Plast <3

Endret av Wednesday
  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hundene gikk oppi fjellet her etter frokost og var ute i tre timer. Så fine farger nå på høsten, jeg digger det!

Så ble jeg med samboern på shopping. 2 skjorter, 1 pakke sokker og 15 min etter var han ferdig :P Da handla vi litt mat og dro hjem da. Pulled chicken og pitabrød til middag snart :ahappy:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg dro på LP trening, var godt å komme seg opp av sofaen! :) Flink hund har jeg også, til tross for at hun har en eier som litt for ofte gjør ting unødvendig vanskelig for henne og som er alt for ustrukturert til at vi egentlig kommer noen vei, hvilket er bittelitt frustrerende :P Ziva er flinkere til å trene meg enn jeg er til å trene henne for å si det sånn. Jaja, hun hadde det gøy og ble sliten i alle fall! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars bonden gruer seg til middag fremover.  Mor er matlei og orker ikke tung metthetsfølelse, så da er løsningen fisk i alle former og fasonger (nesten). Han er ikke akkurat veldig glad i fisk. :lol:  Heldigvis lyser barnet opp når vi spør om hun vil ha fisk, så noen viser entusiasme hvertfall :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguud for an fantastisk fin høst! :banana: Digg på kveldstur idag og :D Tror Tuva savner Vigdis litt, hun driver å bomper borti Trym for å få han til å leke, enten ser han bare dumt på henne eller så er han med i 1 min (skjedd en gang i helgen :lol:)

Dugnad i hytteforeningen i helgen, det møtte visstnok opp 7 stk av snørrogførti..... C og Vigdis var representert fra oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et litt anstrengt forhold til treleker. Men det er tydeligvis veldig in? Guttene har i hvertfall treleker i bøtter og spann. Synes det er en uting. Vet dere hvor vondt det er å bli slått i huet med en treklubbe? 

Plast <3

HAhaha jeg vet. En periode hadde vi masse treleker fordi mannen ikke likte plasticfantastic og fikk for seg treleker var mye mer pedagogisk og korrekt. Til ungene begynte å slåss og søskenkjærligheten slo inn :P Da var treleker ikke så korrekt lenger :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Långpromenad i det fantastiska höstvädret.
Möte en skummel man som gick nerböjd i lingonriset med lång frasig jacka och påsar och hinkar hängandes från händerna, en typisk sådan filur som i vanliga fall fall skälls ut efter noter, men inte idag inte, istället tittade mitt lilla skrutt bara nyfiket på mannen, tittade upp på mig och så var det inte mer med det. Jag tror han börjar falla på plats mitt älskade lilla monster. :wub:
12096544_10153224066071247_1956708635574

 

Jeg digger svensk! :D Og utrolig fin bikkje også da! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAhaha jeg vet. En periode hadde vi masse treleker fordi mannen ikke likte plasticfantastic og fikk for seg treleker var mye mer pedagogisk og korrekt. Til ungene begynte å slåss og søskenkjærligheten slo inn :P Da var treleker ikke så korrekt lenger :lol: 

Nemlig :lol: Treleker er kanskje bra hvis man har èn unge. Èn snill unge. Det er jo direkte farlig for søsken :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi hatt besøk av kelpiebebiser og @JeanetteH ! De var fryktelig søte sammen og alderforskjellen på en uke ble ikke noe særlig merkbart (Mine sov bare ikke så tungt og tok bittelitt kortere batteritid..) Veldig gøy å se hvordan de gikk så bra sammen. Ungene synes kelpiebebiser var mye mer passende størrelse, de var jo så små og søte og Sophia vil ha en sånn liten søt en som lignet på en blanding av sjokolade og rev :aww: :lol: 

Etter de dro videre slo hodepinen for fult inn med tette bihuler.... Tok med ungene, de voksne og valper på jordet og vi var nede ved vannet i nesten to timer, godt for store og små på to og fire bein. Hjem igjen og lagde minimuffins med ungene som faktisk oppførte seg veldig fint i hele ettermiddag (slite dem ut på jordet først hjelper, utrolig hvor medgjørlige de blir da :lol: ) Nå har de lagt seg, beina opp og skal slappe av!!

12074890_10153580500910256_1208472548459

  • Like 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemte meg for å være fornuftig og droppe take away, men pytt i panne med egg var en skikkelig dårlig erstatning :P 

Jeg vurderte det jeg også, og fristelsen var stor når jeg passerte Blåkiosken på kveldstur i sta :lol: Men jeg har gryterett i frysen, som nå er i mokroen, så det blir bra likevel :)

Ble akutt dårlig når jeg hadde Freya på trimmebordet i sta. Kvalm og svimmel og måtte bare legge meg ned på gulvet. Satte ned Freya og gikk en tur ut på verandaen når det ga seg litt. Lille troll trodde hun slapp resten da :lol: Men den gang ei! Nå er hun ren og nyklipt over hele seg :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte det jeg også, og fristelsen var stor når jeg passerte Blåkiosken på kveldstur i sta :lol: Men jeg har gryterett i frysen, som nå er i mokroen, så det blir bra likevel :)

Ble akutt dårlig når jeg hadde Freya på trimmebordet i sta. Kvalm og svimmel og måtte bare legge meg ned på gulvet. Satte ned Freya og gikk en tur ut på verandaen når det ga seg litt. Lille troll trodde hun slapp resten da :lol: Men den gang ei! Nå er hun ren og nyklipt over hele seg :D 

Jeg gikk bevisst ikke forbi Napolitana på kveldsturen, lukten av chips, kebab og pizza ville garantert trumfet selvdisiplinen min :P Skummelt å ha sånt i gangavstand fra hjemmet :P 

Ish, sånne "anfall" av svimmelhet og kvalme er skikkelig ubehagelige! Lavt blodsukker kanskje? Bra at det hjalp med frisk luft i alle fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender man er innom og leser litt, men oppdatert, det er jeg ikke :P
Fikk lyst til å sitte i solveggen til @Siri (funker kanskje ikke @'en lenger..?)  uten veps, og drikke kaffe med noe attåt til og bare slække :D

I dag er jeg grådlig slask altså. *gjesp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ish, sånne "anfall" av svimmelhet og kvalme er skikkelig ubehagelige! Lavt blodsukker kanskje? Bra at det hjalp med frisk luft i alle fall :) 

Det hadde nok noe med saken og gjøre at jeg ikke hadde spist på lenge ja. Hadde satt mat til tining, men den var jo ikke klar på det tidspunktet. Dårlig timing :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...