Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Se der ja, hadde ikke fått med seg at døren skulle byttes. Godt han nesten var ferdig med gulvet innen jeg gikk opp da...

Burde kanskje gått opp før, men samtidig så forventer jeg faktisk at folk jeg leier inn klarer ta i mot beskjeder uten at jeg må løpe etter de. Spesielt når jeg er i huset og de kan spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Dere, da har jeg høstferie :D

Handlet på vei hjem, og i kveld blir det pizza med kylling. Blåser kraftig enda, men det regner i alle fall ikke nevneverdig lenger. Freya hinter om at hun må ut og gjøre mer enn å tisse i hagen, så får vel gå en runde rundt kvartalet. Tur får de litt senere, må lande litt etter jobb først.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I går lekte jeg doktor Dyregod - og tenkte at om jeg hadde dratt til veterinæren med dette (en halvstor fettkul på ryggen til Yasmine), så hadde det vel kostet en formue, hunden blitt dopa og barbert og sydd... Jeg nøyde meg med å klemme litt forsiktig på kulen jeg, og etter en del forsiktig klemming tøyt det ut massevis av hvit, tørr gugge :hyper:. Nevnte jeg at jeg har en greie med sånn "klemme ut ting" :lol: ??? 

Asti har to slike han og det er såååå stas å klemme på dem! De fylles igjen og igjen, så jeg har alltid noe å klemme på :hyper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten spørreundersøkelse på Facebook gående om hvem som kaster egg ved utløpsdato. Så jeg spør her og: kaster dere egg som har gått ut på dato  

 

 Nei, egg holder seg lenge over dato :)

 

 

.....har klokken blitt litt mye. Fikk gjort masse og vips så fløy tiden veldig. Prøve å duppe litt før nattevakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liten spørreundersøkelse på Facebook gående om hvem som kaster egg ved utløpsdato. Så jeg spør her og: kaster dere egg som har gått ut på dato? 

Kaster aldri egg pga dato. Har heller ikke eska i kjøleskapet, så jeg stoler på luktesans og flytetest :P 

 

Effektiv dag! Fått vasket hus, turet hunder, vært spsial og fått handlet inn til helgen og bursdagsgave til meg selv på etterskudd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roen har senket seg etter en travel uke.  Deilig! 

Poden har dratt til pappaen sin , Toddy er på skogstur med svoger, og Nico er sliten etter å ha hjulpet til med å passe på huset og bygge ny gang i dag. 

Fikk akkurat med meg at x-typen til en nær kompis av meg har kommet ut av skapet, noe jeg synes det er morsomt at er hovedoppslag siden det sannsynligvis er en av Norges mest offentlige hemmeligheter.  Han har vel strengt tatt ikke vært sånn veldig i skapet liksom :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldsfleksitur gått, liker å ha fleksi på Trym, ikke det at han bruker lengden på båndet mend a slipper jeg å stoppe hver gang han skal tisse :P Skikkelig deilig ute, litt sol, litt vind, et drag av høst og lukten av nyslått korn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparklet to kjøkkenvegger og ei garderobeskapsdør oppe, malt gangen oppe, og malt garderobeskapsdørene. Nå rydde soverommet så det kan skures ned, så kan jeg male et strøk på kjøkkenet. Da gjenstår et strøk på listene i gangen oppe, skapdørene, et strøk til på kjøkkenet, og et strøk på en vegg i gangen nede. Det går framover.

Men jeg lurer på om jeg burde male soveromstaket. Malingen har flasset av over hvert eneste spikerhode, så det er hull jevnt fordelt over hele taket. Og det ser vel penere ut om det er malt et strøk. Hva tror dere?

Jeg får se hva jeg rekker, i morgen må jeg også i møte med avlsrådet før ei venninne kommer og hjelper meg å legge nytt tak på kjøkkenet. På søndag er det seks timers korøvelse. Mandag har jeg og Lucia hver vår legetime, og tirsdag drar Lucia til Australia før elektrikeren kommer. Så jeg må få gjort mest mulig i dag. Men først mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk møte den nye hunden til venninna mi i dag, den schæfertispen som jeg lagde innlegg om under kjøp og salg. Kan bare si at jammen meg bra hun ikke ble avlivet, og de som hadde muligheten til å ta henne til seg men som ikke gjorde det kan bare angre seg nå :D Kjempetrivelig og snill hund! Sosial, glad, og snill med alle hunder. Og ikke minst, kjempelydig!

Casper stakkars ble i bilen, "noen" hadde glemt å fortelle meg at to av tispene hadde løpetid :P 

 

Jammen meg kjente jeg at jeg fikk lyst på schæfer igjen.... (ikke som i at jeg har hatt før :P men var under sterk vurdering en gang i tiden...)

Toya-Susi-og-Tira-2015-10-02-062_22blogg

Toya-Susi-og-Tira-2015-10-02-083_25blogg

Toya-Susi-og-Tira-2015-10-02-097_26blogg

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX Jeg ville malt soveromstaket, men det er ikke så viktig å gjøre det før fotograferingen. Det vil ikke vises på bildene, men gjør det før visning.

Sovnet på sofaen jeg. Jaja, om jeg sovner sent så har ikke det så mye å si siden jeg har ferie :D Straks ut på tur med jentene da, så spise etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX Jeg ville malt soveromstaket, men det er ikke så viktig å gjøre det før fotograferingen. Det vil ikke vises på bildene, men gjør det før visning.

Takk for innspill, det tenkte jeg ikke på - men det er jo en tid etter fotograferingen også :P

Nå har jeg kastet en pose med søppel og tre poser med papir, etter å ha sortert to banankasser. Jeg pleier ikke å være den som kaster noe... Kanskje derfor jeg har så mange kasser med usortert "diverse" også :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asti har to slike han og det er såååå stas å klemme på dem! De fylles igjen og igjen, så jeg har alltid noe å klemme på :hyper:

Hurra liksom :lol:. Jeg får vel belage meg på litt klemming jeg også da, skjønner jeg :D

I kveld har vi vært på tur med denne gjengen:
12122495_1189976767696197_84152594246485

Det var utrolig fint langs Mjøsas bredd i ettermiddag/kveld, og da sola var i ferd med å gå ned ble det jo bare magisk :). 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...