Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Jeg fatter ikke hvorfor, men fytti så trøtt og sliten jeg er om dagen. Og vanvittig fysen! Jeg har aller mest lyst til å sove og etterpå spise masse junk og snop :aww:

Du vet... :stalker:

Ok, jeg synes stort sett at Musikerens aversjon mot fisk er ganske teit, men nå smakte han faktisk på seien vi hadde - og jeg oppdaget at ikke engang jeg syntes den var spesielt god. Da er han unnskyldt for å ikke like den når han spiste lyren vi hadde forrige uke. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

AN så lurer jeg på hva greia med Stormberg-boikott og hatmeldinger er. Hvis man ikke liker hva bedriften står for, er det vel bare å la være å handle der, resten av landet trenger ikke å vite hvorfor liksom..

Så ser jeg en del artige kommentarer om MDG og at de visstnok røyker ting man ikke kjøper i butikken, og lurte litt på hva greia med det var, men så kom jeg frem til at de sikkert er så langt nede i formiddagspilsen at vi kan avskrive det som dårlig fyllehumor :ahappy:

Til sist så syns jeg det er så trivelig når flyktninge-uvennlige folk ikke har annet å argumentere med at "sosialister er naive og mediestyrt". Mulig det, men vi kan i det minste lese, vi sosialistene ;)

11227866_1209920969034604_82229669876985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AN så lurer jeg på hva greia med Stormberg-boikott og hatmeldinger er. Hvis man ikke liker hva bedriften står for, er det vel bare å la være å handle der, resten av landet trenger ikke å vite hvorfor liksom..

Så ser jeg en del artige kommentarer om MDG og at de visstnok røyker ting man ikke kjøper i butikken, og lurte litt på hva greia med det var, men så kom jeg frem til at de sikkert er så langt nede i formiddagspilsen at vi kan avskrive det som dårlig fyllehumor :ahappy:

Til sist så syns jeg det er så trivelig når flyktninge-uvennlige folk ikke har annet å argumentere med at "sosialister er naive og mediestyrt". Mulig det, men vi kan i det minste lese, vi sosialistene ;)

11227866_1209920969034604_82229669876985

Ofte kan man skrive, til og med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonen ringer:

"Hei, valpen tryna i en dam med diaré og spola rundt i det før hun kom seg opp."

Så da har vi stått og vasket BC-valp i hundekaret mitt ute med varmt vann og regnskur. Nå skal JEG ha en varm dusj, inne :D

Guri land jeg var glad du hadde varmtvann ute og var hjemme! :flowers::hug:

Ikke nok med at vi måtte spyle valpen tre runder med shampoo, og buret måtte vaskes ned.. Butikken.... oh lord..

Emma hadde spist noe rart med tunfisk igårog resultatet var igår kveld tissing inne og idag bæsjing inne.. valpis skled og trynet i herligheten, samt løp rundt i butikken med bæsjeben og kropp :P fikk kjørt valpen til SFX og vasket den også kloret vi, så desifinsierte og så vasket alle gulvene i butikken :aww: Ja og emma fikk seg en vask også :P

12032188_10156029082665464_7559184720202

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader, bedlington terrieren er det staeste vesenet jeg har møtt! :lol: Casper sitt rumpehull pulserte omtrent, så det var på tide med en tur. Regn og drittvær, Casper kjempefornøyd, Oppe not so much. Jeg dro henne bokstavelig talt etter meg 200m før jeg ga opp prosjektet, og snudde. Casper fikk iallefall gjort fra seg. Men er det mulig å være så egen? :lol: jeg har sagt til eier at hun må ikke gi seg, bare dra henne med seg så gir hun opp og blir med på tur frivillig. Men etter å ha prøvd selv over flere turer nå så vet jeg sannelig ikke hva vi skal gjøre, for det er lettere sagt enn gjort. Skal jeg drive på sånn hele uken jeg har henne kommer hun til å få gnagsår etter selen under albuene. Får håpe det ikke skal regne hver dag, ellers blir det lite tur!

Har sett noen lager og selger dekken til whippet med en slags hette :P kunne kanskje vært noe for den fine damen :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk bare sende meg en melding? :gaah: Jeg vurderer å flytte tilbake til Kristiansand, folk ringte ikke like ofte når jeg bodde der. Nå ringes det hele ***** tida for å diskutere været, at de kjeder seg og alt mulig annet piss. Jeg hater altså å snakke i telefonen og har gjentatte ganger sagt at de ikke trenger å ringe med mindre de lurer på noe spesielt! Argh! Jeg vil være i fred!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når huskyen plutselig står på bordet og man lurer på om man skal ta bilde eller si nei :lol: :lol:

Han så så teit ut!

Jagde han ned da, det holder med en bordhund :aww:

Pulien slapp tur. Vaskemaskinen er ødelagt - igjen - og sambo proklamerte at han kommer med en ny en når han kommer hjem torsdag. Han er åpenbart lei av å fikse på den..

Jeg får ikke opp døra, så planen er å si til A at det er helt umulig og ta tiden på han. Han kan demontere alt i hele verden på rekordtid så lenge jeg ikke ber han om det :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har svigerfar også fått lungebetennelse. Skummel den forkjølelsesrunden her :\ Han er ikke sykehuspasient enda heldigvis, håper han slipper, svigermor kranglet seg hjem før helga, vet ikke hvor smart det var. Men det går nå på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når huskyen plutselig står på bordet og man lurer på om man skal ta bilde eller si nei :lol: :lol:

Man skal ALLTID ta bilde, ALLTID... :aww:.

Har vi vært på UTSTILLINGSTRENING faktisk - tror det må være første utstillingstreningen jeg noen sinne har vært på. Og det var vått - veldig vått, men vi fikk da trent gullungen i hvert fall - og Willy fikk være statist/figurant for en annen hannhund som hadde blitt angrepet av en svart hund og dermed syntes han måtte breske seg litt. Willy er jo flink gutt og bryr seg ikke om hunder som knurrer, han :).

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når huskyen plutselig står på bordet og man lurer på om man skal ta bilde eller si nei :lol: :lol:

Han så så teit ut!

Jagde han ned da, det holder med en bordhund :aww:

Pulien slapp tur. Vaskemaskinen er ødelagt - igjen - og sambo proklamerte at han kommer med en ny en når han kommer hjem torsdag. Han er åpenbart lei av å fikse på den..

Jeg får ikke opp døra, så planen er å si til A at det er helt umulig og ta tiden på han. Han kan demontere alt i hele verden på rekordtid så lenge jeg ikke ber han om det :aww:

Pusen her begynte å leke med.dorullen i dag tidlig, mens jeg pusset tenna. Jeg fant frem telefon for å filme, men da sluttet han selvfølgelig. Så da måtte jeg prøve å lokke han til å leke med den, da :P Og nei, etter utallige ganger vi har kommet inn i diverse rom med dopapir og tørkepapir overalt, så har han ikke lov til dette.

Så ja, ta bilde evt filme, det er alltis svaret ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@AnetteN :hug: krysser fingre for Lani, bc-valpis er helskjønn da :aww:

Har sett noen lager og selger dekken til whippet med en slags hette :P kunne kanskje vært noe for den fine damen :P

Man blir faktisk våt på nesetippen og under potene fremdeles, assa. :baby:

:lol:

Neida :aww:

44a9c5eca01c629a62e929300f813468.jpg

Nå er det bare å komplemmetere med noen reale potesokker :teehe:

a7f85e8cbe103a5beb70d5fe1da40999.jpg

^

Det regner ute og vi kjeder oss... Så da må vi gjøre litt husarbeid.... ;)

Så skjønn! Helt herlig :wub:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...