Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

AN sitter jeg og ser på elevene mine ha nasjonal prøve i lesing. Nå har de vært stille i 20 minutter uten å engang hviske til hverandre, det tror jeg er ny rekord...

Det er fortsatt rart å tenke på at det er mine elever. Jeg føler på en måte at jeg har jukset meg inn, og er litt redd for å bli avslørt hele tiden :ermm::lol:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å gratulere @Pippin&Symra som ferskt kommunestyremedlem da :D

Tusen hjertelig takk! Jeg tenkte jeg skulle ha hjemmekontor i dag, men sendte epost til sjefen om at jeg gjorde helt andre ting så det er vel mest redelig å kalle det ubetalt fridag. Hun svarte at det jeg skulle gjort i dag kan jeg jo gjøre i helga eller på ettermiddagstid, og så gratulerte hun meg med valget. Det er sjefen sin det.

Det strømmer nemlig på med eposter og telefoner fra andre partier. De blafrer med øyenvippene og forteller oss om sin fabelaktige miljøpolitikk. Frierne står i kø! Vi har ikke tenkt å selge oss billig i det hele tatt, vi har noen grønne krav som vi vet vil feie de fleste av dem av banen. :lol: Gleder meg til å være politiker jeg. Første mål: Malvik som Fairtradekommune, og det er bare starten! :punk:

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har jeg meldt meg på kurs i februar. Litt på impuls ettersom jeg ikke vet om Talli skal lære seg det nye lp programmet eller om valpen er klar for kurs mentalt til den tid :P

Hva for slags kurs? :P

--

AN diskuterer jeg puddelmentalitet på facebook og prøver å late som at magen min ikke krangler :aww: Det første er morsommere enn det andre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på stasjonskafeen og hører på tre gamle karer på nabobordet som har kaffeslaberas. Også skriver jeg mitt førtiende tankekart om masteroppgaven min. Guri, det er vanskelig å bestemme seg! Har så lite forhold til hva det er realistisk at jeg kan rekke over på et semester, og hver gang jeg har kommet fram til noe jeg føler er snevert nok, har jeg kommet bort fra det jeg egentlig ville skrive om. Dette er ikke lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk! Jeg tenkte jeg skulle ha hjemmekontor i dag, men sendte epost til sjefen om at jeg gjorde helt andre ting så det er vel mest redelig å kalle det ubetalt fridag. Hun svarte at det jeg skulle gjort i dag kan jeg jo gjøre i helga eller på ettermiddagstid, og så gratulerte hun meg med valget. Det er sjefen sin det.

Det strømmer nemlig på med eposter og telefoner fra andre partier. De blafrer med øyenvippene og forteller oss om sin fabelaktige miljøpolitikk. Frierne står i kø! Vi har ikke tenkt å selge oss billig i det hele tatt, vi har noen grønne krav som vi vet vil feie de fleste av dem av banen. :lol: Gleder meg til å være ppolitiker jeg. Første mål: Malvik som Fairtradekommune, og det er bare starten! :punk:

Gratulerer så mye :). Fin sjef da - tipper at hodet er helt andre steder enn på jobben akkurat nå :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig med et ekstra soverom når man er syk, for nå kan jeg spise chips i senga uten å ha dårlig samvittighet :D Så nå ligger jeg å ser Under samme tak på netflix, spiser chips og drikker varm saft.

Finner ikke den serien på netflix jeg..Hverken den norske eller amerikanske :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg bestilt PRA-test til Bris, fint med rabattdager hos optigen (25 % utgjør endel kroner). Håper virkelig hun er A der, det gjør det mye lettere mtp å finne partner til henne. :P Må få henne øyelyst også snart. Håper en av klinikkene her skal hente inn øyelyser i nærmeste fremtid, så jeg slipper å kjøre helt til Stjørdal for å få henne sjekka.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell fra hund #3 i Agria(?).

4 fick jag till svar när jag hoppfullt frågade om rabatt när jag skulle teckna försäkring på min 3:e...

(Sambon gick inte med på en fjärde bara för att det skulle bli billigare.... ) :P

- - - - - - - -

En nattvakt kvar sen är det ny frivecka. Är det bara jag eller går veckorna sååå mycket långsammare när det är dåligt väder?

Vill anmäla oss till kurs men vet inte om vi passar in, enligt kursbeskrivningen har vi inte där att göra men enligt andra åsikter har vi det visst. Kursansvarig har blivit tillfrågad men svar har inte anlänt än.

Tänkte anmäla till NKK Hamar, var faktiskt helt inställd på detta tills jag först igår insåg att det är Norsk vinnare det är tal om, ehh, vi står över den tänker jag, så får det bli 2 * Leto framöver... Kanske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det øret er merkelige greier. Kanskje det går etter været :aww: Uansett, første gang nå sent i sommer så ga det etter og tippet veeeldig typ 3/4 av øret nede som nå (det er litt verre enn på bildet, han titter litt oppover der) skjønte ingen ting da brusken pleier som regel å være "fastsatt" etter tannfelling liksom... Så endte med å drite i å melde han på noe utstillinger, da han itillegg var for tynn. Tre ukers tid siden våknet han med perfekte ører og de har vært fine nå til ikveld. 30 min etter jeg meldte han på NV :lol:

Du mener at ørene er værsatellitter? Eller er det værendringer som påvirker gikt og brusk? :D

:jump::shocked::huh::|:D:jump:

Gratulerer og lykke til!

Man vet natten har vært dårlig når man begynner dagen med sjokoladepudding til frokost... :aww:

To sjeler, en tanke - faktisk.

Håper dagen tar seg opp!

Nei, det gjør jo ikke det liksom...

Må'kke blande sånn altså - Willy kunne jo fått rykte på seg for å ... ehhhh.... :whistle:

Jeg må ha blandet med ankelbiteren, for DEN har jeg sett i aksjon :D

Det er snart halloween. Noen som har forslag til kostyme til ungene? Siden de er tvillinger, er det jo masse muligheter! :D Det bør helst passe til karneval i februar også.

Tweedledee og Tweedledum!

Siamesiske tvillinger? Eller la den ene være den andres speil? Hmm, kanskje for litt eldre barn...

Jeg planlegger utstillinger i 2016, men da må de jo legge ut dommerlister... Selv om jeg fremdeles må avvente pels og andre faktorer, så er drømming og planlegging halve moroa.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dustvær- øspøsregn og for varmt for å trene hundespann. Hadde det enda vært 5 grader og regn liksom. Nå er det bare tull!

Bare du som vil ha 5 grader og regn, skal det først regne er jeg glad jeg ikke fryser ihjel også :P

@2ne får ikke kopiert inn, men ett helge kurs med Hege Johnsen og Monica Wickstrøm.

Misunnelig, høres veldig gøy ut - men litt langt fram i tid å melde på Pigg noe, uvisst hvordan hormonhue hans er da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...