Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Blir helt uvel jeg...

http://www.dagbladet.no/2015/09/14/nyheter/tromso/valg15/politikk/innenriks/41086703/

"Kommunist kan bli ny Tromsø-ordfører: - Mao var en stor leder

Knallrød politiker kan bli ny Tromsø-ordfører."

Mao var verre enn Hitler, og tok livet av mange flere - torturerte mange millioner flere. Hvordan i POKKER kan man virkelig bli valgt inn til folkeleder når man kommer med sånne uttalelser? Hadde noen sagt "Hitler var en stor leder" i dag hadde de blitt fåkkings bura inne. Men det er liksom stuerent å hylle noen som var ENDA mer ond, og enda mer grusom? Herregud. Verden vil bedras.

Kjenner jeg er veldig, veldig glad jeg ikke bor i Tromsø...

Og veldig enig med deg i resten.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Kjenner jeg er veldig, veldig glad jeg ikke bor i Tromsø...

Og veldig enig med deg i resten.

Takk! Jeg har folk på vennelista mi som er helt fra seg og hysterisk glad. Jeg lurer på om de er av en annen sub-art av mennesket enn meg. Vi er så uhyre ulike liksom... :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

DEN følelsen når hundene kan ligge i samme rom å slappe av! Og den følelsen når hannbikkja plutselig skjønner beskjedene har får! Løpetiden er endelig på hell, nå er det (forhåpentligvis) 9 mnd til neste slitsomme periode som hundeeier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen og fått fire forskjellige medisiner i håp om å få bort hosten og lokke tilbake sangstemmen. NM nærmer seg, dag for dag (redundant...), og jeg mister flere og flere øvelser :( Så jeg håper denne hestekuren vil gi effekt.

Veldig koselig lege, han kjente til koret, håpte vi gjorde det bra i NM, forsto godt min lille krise, og var ikke tilbakeholden med antibiotika for denne konteksten, tok flere tester og tok meg seriøst - veldig deilig!

Det er så jeg vurderer å bytte fra fastlegen til ham.

Jeg hadde ikke dratt til legen for en forkjølelse ellers, men NM i kor er bare annet hvert år, og jeg vil være med :(

Jeg har lyst til å dra på en visning etterpå, men megler har enda ikke klart å sende meg salgsoppgaven. Så jeg vet ikke mer enn det som står i annonsen. Så jeg lurer på om manglende respons betyr at det er så stor pågang fra potensielle kjøpere at jeg er glemt, eller at det er så få interesserte at megler glemte at han selger et hus :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. av og til hadde det vært greit at Nemi gav beskjed med lyd når hun MÅ ut på natta.. skikkelig dårlig i magen, men gi lyd fra seg? Nope.. bare sitte ved døra å skjelve..

Det der er så frustrerende! Cita er likedan.

@SFX : hvor planlegger du å flytte? I samme område, eller noe nytt?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi en bil som sto parkert idag og la merke til at dekket hadde utrolig lite luft. Jeg tenkte at vedkommende sikkert var klar over det og gikk videre. Men så kom jeg på den gangen jeg kjørte med 0.6 i dekket til bilen til pappa uten å legge merke til det før det lukta brent, og hvor galt det kunne gått. Så skreiv en lapp og la den i ruta. Håper eier av bilen ser lappen og at den ikke regner bort!

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@SFX : hvor planlegger du å flytte? I samme område, eller noe nytt?

Jeg vil ikke flytte for langt, jeg trives i dette området og vil bo sentralt i forhold til diverse ting og tang. Hittil har jeg for eksempel vært på visning i blant annet Vormsund, Stange, Minnesund og Feiring. Jeg kan godt fortsette å bo i Ullensaker, men det er sjelden det legges ut ting jeg har råd til her, så jeg må litt lenger ut.

Eller, jeg har funnet ting i for eksempel Nannestad som jeg har råd til å kjøpe - men når det ikke er innlagt vann og kloakk, da er det skikkelig ikke aktuelt :P Jeg kan godt kjøpe noe som må pusses opp eller renoveres på sikt, men det skal være beboelig fra første dag. Jeg vil ikke bo inntil en vei, jeg vil ha bad i første etasje, jeg vil ha hage, jeg vil ikke ha naboer for tett innpå, jeg vil ha turområder i nærheten, jeg vil ha minst to soverom... Og litt sånn. Jeg vil helst bo langs E6, for da har jeg mange byer og større steder som bør kunne by på en arbeidsplass framover uten altfor lang kjøretid. Jeg vil gjerne fortsette å synge i koret.

Jeg leter til jeg finner det som jeg virkelig vil ha, derfor skal jeg kjøpe før jeg selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke flytte for langt, jeg trives i dette området og vil bo sentralt i forhold til diverse ting og tang. Hittil har jeg for eksempel vært på visning i blant annet Vormsund, Stange, Minnesund og Feiring. Jeg kan godt fortsette å bo i Ullensaker, men det er sjelden det legges ut ting jeg har råd til her, så jeg må litt lenger ut.

Eller, jeg har funnet ting i for eksempel Nannestad som jeg har råd til å kjøpe - men når det ikke er innlagt vann og kloakk, da er det skikkelig ikke aktuelt :P Jeg kan godt kjøpe noe som må pusses opp eller renoveres på sikt, men det skal være beboelig fra første dag. Jeg vil ikke bo inntil en vei, jeg vil ha bad i første etasje, jeg vil ha hage, jeg vil ikke ha naboer for tett innpå, jeg vil ha turområder i nærheten, jeg vil ha minst to soverom... Og litt sånn. Jeg vil helst bo langs E6, for da har jeg mange byer og større steder som bør kunne by på en arbeidsplass framover uten altfor lang kjøretid. Jeg vil gjerne fortsette å synge i koret.

Jeg leter til jeg finner det som jeg virkelig vil ha, derfor skal jeg kjøpe før jeg selger.

Hva tenker du om Hadeland? Gran ligger jo f.eks bare 40 min unna Gardermoen, Roa,Lunner og Grua enda nærmere :)http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=64125754&searchclickthrough=true

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Driver jeg voksenopplæring på en som prøver å selge parti snusere. Nei, parti var ikke originalfargen. Jo, du kan lese rasehistorikk på den tyske klubben selv om den heter pinscher siden pinscher og schnauzer opprinnelig var samme rase. Nei, en oppdretter av sjokoladefargede og parti er ikke en god kilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd flexiline? Det hjelper på hun jeg har i hus som egentlig mener at bånd er djevelens verk.. :lol: hun gidder ikke å late som hun er litt entusiastisk engang for å gå tur etter de første 200 meterne og hun oppdager at hun må gå i bånd hele tiden :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei det har hun ikke, men hun skal få til jul av meg om eier ikke kjøper selv før den tid :) Kanskje jeg skal prøve med Casper sitt, selv om hun kanskje synes det er for tungt :P

Det er så godt å høre om hunder som er like sære på slike ting! Her i familien har vi jo vært rent bekymret over Oppe til tider, som oppfører seg mer som en katt enn en hund. Casper finnes ikke sær på slike ting, Sniff har egne meninger men er fullt overtalbar, mens Oppe er sta som et esel, har hun bestemt seg så er det sånn det skal være, i følge henne :P Tenkte og å prøve med et tynt langt bånd, og bare la det slepe etter henne på bakken slik at jeg får tak i henne. Kanskje hun blir lurt til å tro hun går løs da. Jeg har levd i den villfarelsen at alle hunder elsker å gå tur. Tok skammelig feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med høyre/venstre også? Det er vistnok et beslektet problem.

Og at man ikke får til høyre/venstre er stort sett ikke et problem i hverdagen, bortsettfra på kjøretimer/oppkjøring og slikt. Det var helt latterlig hvor mye energi jeg brukte på å huske hva som var hva.

You and me both. Jeg har ikke automatisert høyre og venstre, men det tar jo bare et brøkdels sekund å finne ut hva som er hva. Før kunne jeg få litt panikk når jeg måtte finne ut av det med en gang, men nå klarer jeg å gi meg selv det brøkdels sekundet.

Hjemme fra veldig travel dag på jobb. Mye å gjøre siden jeg har vært syk i to dager pluss hadde "hjemmekontor" ( :innocent: ) i går, pluss at jeg skal på rådgiversamling i morgen og fredag. Hu hei hvor det går! Men nå putrer hjemmelaget blomkålsuppe på komfyren, og hvis jeg er heldig dukker det ikke opp noe hastemøte i løpet av kvelden (allianser skal dannes, omtrent som i første klasse på skolen). Håper det er bare jeg og dogsa resten av kvelden. Vi skal gå tur og lese og slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har hun ikke, men hun skal få til jul av meg om eier ikke kjøper selv før den tid :) Kanskje jeg skal prøve med Casper sitt, selv om hun kanskje synes det er for tungt :P

Det er så godt å høre om hunder som er like sære på slike ting! Her i familien har vi jo vært rent bekymret over Oppe til tider, som oppfører seg mer som en katt enn en hund. Casper finnes ikke sær på slike ting, Sniff har egne meninger men er fullt overtalbar, mens Oppe er sta som et esel, har hun bestemt seg så er det sånn det skal være, i følge henne :P Tenkte og å prøve med et tynt langt bånd, og bare la det slepe etter henne på bakken slik at jeg får tak i henne. Kanskje hun blir lurt til å tro hun går løs da. Jeg har levd i den villfarelsen at alle hunder elsker å gå tur. Tok skammelig feil!

Det finnes flere særinger ja, men mi er heldigvis ikke værre enn at det er bare å gå så blir hun med.. Men hele hunden lyser at hun hater deg da :lol:

Det er halsbåndet som er avgjørende her.. For løs har hun ingenting på seg, så det er stor forskjell for henne :P det er en ting man kan gjøre for å få hun til å se enda værre ut da, og det er å sette på utstillingsbåndet :lol: :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 studiekrav unnagjort på 2 dager. Puh, har vært slitsomt, men deilig å føle at jeg nærmer meg målet. Nå skal jeg bare lese til matteprøve resten av uken!

også burde jeg verve 15 studenter ekstra til et arrangement, men er ikke optimistisk. Ble kritisert i dag for å ha et dårlig produkt av en irriterende medstudent. Ubegrenset med mat og alkohol (Fri bar!) + nettverksbygging med 80 yrkesaktive ingeniører + foredrag om norges fremtid i olje og gassindustrien er visst ikke verdt 100 kroner...

:gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått en liten kveldstur, Tuva fikk være hjemme, klarer du ikke hoppe opp i sofaen uten hjelp så får du ikke tur :sleep: Vigdis og jeg tok den korte runden på 35 min, mens C og Trym tok den lengre på 1 t og 15 min. Jeg er skikkelig trøtt og lei..... Så trøtt at jeg putta aluminiumsfolie i mikroen, det spraka det gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ejg at jeg tilter snart på en.. Ikke min mann (heldigvis :lol: ).. Men jeg skal selge et kjøretøy, vedkommende har ikke råd, men allikevel bruker veldig mye energi på å sende meldinger for å finne noe å "ta meg på"..

1 - 2 - 3...........

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om Hadeland? Gran ligger jo f.eks bare 40 min unna Gardermoen, Roa,Lunner og Grua enda nærmere :)http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=64125754&searchclickthrough=true

Det der var jo et oppussingsobjekt av dimensjoner :lol: Selv om det ligger på vakre Hadeland :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stengt i inntil 15min står det på skiltet her. Vel, jeg står langt bak i køen og har nå stått her i 20 min! Litt frustrert når jeg skulle vært på musikkøving for 25min siden. Ja, det straffer seg å være sent ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant en dam med blodig tiss på gjesterommet i sted, hvordan finner jeg ut hvem som har gjort det? Og dermed hvem som feiler ett eller annet? :hmm:

Jeg tenker med en gang Blaze, siden han har slitt en del med urinveisinfeksjon tidligere, men det er liksom akkurat på grensa høyt nok oppe (tissa mot sengekanten) til at det kan være han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ejg at jeg tilter snart på en.. Ikke min mann (heldigvis :lol: ).. Men jeg skal selge et kjøretøy, vedkommende har ikke råd, men allikevel bruker veldig mye energi på å sende meldinger for å finne noe å "ta meg på"..

1 - 2 - 3..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da slutter man bare å svare :P

Tur gått. Deilig å kjenne at kroppen fungerer bedre i dag enn i går :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om Hadeland? Gran ligger jo f.eks bare 40 min unna Gardermoen, Roa,Lunner og Grua enda nærmere :)http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=64125754&searchclickthrough=true

Det er med i Finn-søket, men det er som du sier 40 minutter før en er på E6, og deretter videre til jobb i Hamar eller Oslo, Lillestrøm, Eidsvoll, eller hvor jeg havner. Det er uansett lite treff som kommer opp innenfor min prisklasse. Et par i Hønefoss, men det er for langt unna.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...