Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Haha! Støtter oppvaskplanen. :lol:

Ja, jeg og - veldig spent på hvordan de skal ordne det.

:lol: Tipper neste tilfelle så kommer du til å tenke deg to ganger om før du kaller noen psykotisk :lol: !

Må ta opp det der med teamet mitt i morra tror jeg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg lagt meg..

Syns pusene kan komme inn nå jeg! Han ene har jeg ikke sett siden i går morges og han andre siden i ettermiddag. .

De har sikkert funnet en dame eller noe sånn, selvom de begge er kastrert :P

Ellers syns jeg magen min min skjerpe seg.. vært rar og litt små kvalm i 3 dager.

Men nå er den bare ubeskrivelig vond med noen fæle smerter. :/

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har siklet på to par sko i lang tid, og det er så irriterende når jeg ikke tar meg råd til å kjøpe dem! Har ikke bruk for skoene, og har andre ting jeg heller burde brukt pengene på. Så har sagt i fra til søster og mor at jeg virkelig, virkelig ønsker meg dem til jul! Håper jeg får dem :innocent:

Ønsket meg faktisk det ene paret til jul i fjor, men de lå ikke under juletreet :huh: Nytt år nye muligheter, bare 100 dager til jeg får vite om jeg får skoene jeg sårt ønsker meg :D

Håper du får de, jeg fikk lyst til å kjøpe de til deg bare for å gjøre deg glad :) Veit alt for godt hvordan den følelsen er!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene - når noen uttaler seg offentlig om andres mangler så må man faktisk tåle at andre ler av at man selv har samme mangel. Har man dysleksi så finnes det da hjelpemidler.

Har man "samme mangel" (på å snakke norsk) om man snakker korrekt norsk, men sliter med å se ord når man skriver? Da må man automatisk alltid bruke hjelpemidler så fort man bruker ytringsfriheten sin på internett? Regner med dere (du og 2ne) er like påpasselige med å fortelle hvor feil folk skriver også på hundesonen i framtiden, hver gang det kommer noen med skrivevansker eller ordblindhet. For et menneskesyn...

Det er så innmari typisk politisk korrekte sosialister - har man ikke rette politiske meninga så er man ikke verdt 5 flate øre - selv om de politisk korrekte sosialistene egentlig fryder seg over hvor aksepterende og inkluderende de (tror de) er. For alle unntatt de som ikke har samme meninger som enn sjæl da, for de kan man harsellere med, drite ut, være nedlatende mot, henge ut og mobbe. Empati på øverste hylle.

Er forsåvidt kanskje ikke så rart, sånn som mediene pumpeforer folk med storyer nå om dagen. Har ikke sett verre uthenging av folk på lenge på vg og dagbladet. Funnet fram de mest rynkete og uheldige bildene de har kunnet harke opp fra dypet av sine nedrøyka halser, og peprer de utover forsidene på nettavisen med "siv taper alt" og "erna gikk hjem med bøyd rygg". Usmakelig til tusen. For et samfunn, politisk korrekthet lenge leve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noterer meg at det er greit å henge ut folk som kan ha dysleksi og/eller skrivevansker så lenge de har en politisk holdning som er ulik en selv. Noterer meg enda mer at folk er flinke å kaste stein i glasshus enn så lenge de anklager andre om dobbeltmoral også :lol:

Ser du ironien i at du kommenterer dette, etter å ha kommet med heller fargerike beskrivelser av to ulike politiske parti de siste dagene? Kommunister i Tromsø og hasjrøykende MDG'ere, noe som tingler i hukommelsen din? I fall det er annerledes i Sverige - de ordene oppleves ikke som kompliment her i Norge.

For øvrig er det vanskelig å henge ut en person ved bruk av et anonymisert screenshot. Med en setning jeg personlig tolket som en DYAC-situasjon.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ironien i at du kommenterer dette, etter å ha kommet med heller fargerike beskrivelser av to ulike politiske parti de siste dagene? Kommunister i Tromsø og hasjrøykende MDG'ere, noe som tingler i hukommelsen din? I fall det er annerledes i Sverige - de ordene oppleves ikke som kompliment her i Norge.

For øvrig er det vanskelig å henge ut en person ved bruk av et anonymisert screenshot. Med en setning jeg personlig tolket som en DYAC-situasjon.

Ja, det er kjekt når man ikke leser hva som står skrevet. Gå gjerne tilbake og quote meg, det står visserligen at det er radioresepsjonen som sa det var bare var hasjrøykende hippier i MDG. Jeg har aldri sagt det, og tror ikke det heller. Rødt er et penere ord for norsk kommunistparti, så noe særlig fargerikt er det jo ikke. Bare ærlig. Men vi er iallefall enige om at ordet kommunist ikke er et kompliment.

Man henger de ut pga noe som kan være en funksjonshemming (ordblindhet, dysleksi). Like lite som jeg synes det er ugreit å harsellere med et unavngitt radio-opptak av noen med CP som sliter med å få ordene rett ut - så er det ugreit å harsellere med folk som har problemer med å skrive. Men det er meg da, slemme upolitisk korrekte Kangerlussuaq som ikke vil være nedsettende mot noen som kanskje sliter litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjekt når man ikke leser hva som står skrevet. Gå gjerne tilbake og quote meg, det står visserligen at det er radioresepsjonen som sa det var bare var hasjrøykende hippier i MDG. Jeg har aldri sagt det, og tror ikke det heller. Rødt er et penere ord for norsk kommunistparti, så noe særlig fargerikt er det jo ikke. Bare ærlig. Men vi er iallefall enige om at ordet kommunist ikke er et kompliment.

Man henger de ut pga noe som kan være en funksjonshemming (ordblindhet, dysleksi). Like lite som jeg synes det er ugreit å harsellere med et unavngitt radio-opptak av noen med CP som sliter med å få ordene rett ut - så er det ugreit å harsellere med folk som har problemer med å skrive. Men det er meg da, slemme upolitisk korrekte Kangerlussuaq som ikke vil være nedsettende mot noen som kanskje sliter litt.

Så hvis man sliter litt selv med en ting, DA er det greit å rakke ned på andre? For liknende problemer? Neimen da så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man sliter litt selv med en ting, DA er det greit å rakke ned på andre? For liknende problemer? Neimen da så..

Slik jeg tolker det ønsket vedkommende at innvandrere lærer seg norsk for å bli bedre integrert. Det er langt i fra alle som vil eller orker, men også mange som både vil og orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg tolker det ønsket vedkommende at innvandrere lærer seg norsk for å bli bedre integrert. Det er langt i fra alle som vil eller orker, men også mange som både vil og orker.

Hvor godt og raskt innvandrere lærer seg norsk, beror nok i stor grad på vedkommendes evne til å lære språk. Man skulle jo tro at personen som skrev dette innlegget burde ha forståelse for at det er noe varierende :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer oss ikke hjem foreløpig,vi. Veien er stengt et par km før huset mitt fordi vannmassene har tatt veien. Spørs om veien opp til huset mitt er ødelagt nå. Har heldigvis med meg T og B,så vi kan bli her vi er til veien åpner. Jobben måtte evakuere i går kveld, forventer vann i lokalene nå i natt,så det spørs om vi kommer tilbake dit på ei stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jo gjort noe med sykehuskøer, arbeidsledighetskøer, rushtidskøer og boligmangelen om alle som ikke snakker rente blir hevet ut av landet. At ikke noen har det på partiprogrammet sitt?

De er vel redd for at det blir folketomt her da? :lol:

Og tusen takk, han er så søt at han kommer til å bli bortskjemt :P Han er fem måneder gammel i dag, og det føles som om han har vært her i en evighet fordi han bare gled inn og passer så godt til flokken. Okay, X'en er kanskje ikke helt imponert over ham, men de går fint sammen, og hun har sluttet å late som om han ikke eksisterer. Jeg forventer ikke at ei dronning på åtte år skal leke med ham og være yr av begeistring for dette.

Babyer får lov å være bortskjemt, sier Ali ;) Dronninger har lov til å ha noen forbehold om hvor mye man engasjerer seg i undersåttene sine, jeg tipper hun syns han er mer artig om noen måneder enn han er nå :ahappy:

@Kangerlussuaq Spar meg. Jeg pleier aldri å påpeke skrivefeil hos andre. At du plutselig er i mot nedlatende harselering av folk som er uenig med deg, er bare :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...