Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Fy ****! Noen har vært inni bilen min og tatt ut hele tenninga/låskassen!

Hvordan de har klart å komme seg inn i bilen er ett mysterium siden jeg er 100% sikker på at bilen har vært låst. Det er alltid det siste jeg sjekker når jeg går siste kveldsturen med bikkja og bakluka var fortsatt låst i dag morges når jeg hentet en sekk med fôr baki der.

Edit: Og ikke nok med det, en av dyrepasserene i dyrehagen rett borti veien her ble drept av en tiger i dag morges :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Lunsj foran data'en i dag. Sitter å funderer på hvor jeg skal gå tur med hundene. Må levere bil på verksted og gå hjem derifra, men det er ikke så langt så de må få noe i tillegg. Jeg burde trene meg selv, men jeg har så ræva motivasjon på det meste om dagen at det er skremmende...

Får sjekke ut.no for tips igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer reaksjonen på en uenighet jeg hadde med en av mine såkalt nærmeste i går. Det er fader så fjollete, og jeg orker ikke å ta det innover meg, for jeg blir bare så ****** mistenksom og sårbar av det, og jeg hater begge deler. Jeg skal ikke ta noen avgjørelser nå, men jeg må nok tenke grundig gjennom hvordan livet mitt skal være fremover, og hvem jeg vil involvere i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer reaksjonen på en uenighet jeg hadde med en av mine såkalt nærmeste i går. Det er fader så fjollete, og jeg orker ikke å ta det innover meg, for jeg blir bare så ****** mistenksom og sårbar av det, og jeg hater begge deler. Jeg skal ikke ta noen avgjørelser nå, men jeg må nok tenke grundig gjennom hvordan livet mitt skal være fremover, og hvem jeg vil involvere i det.

:hug:

----

Sitter på jobb, ingen folk på pauserommet. Fantastisk. :ahappy: egentlig er jeg for usosial til å jobbe på skole. :aww: Formen er tydeligvis langt under pari, måtte sette meg ned i stad for å ikke besvime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer reaksjonen på en uenighet jeg hadde med en av mine såkalt nærmeste i går. Det er fader så fjollete, og jeg orker ikke å ta det innover meg, for jeg blir bare så ****** mistenksom og sårbar av det, og jeg hater begge deler. Jeg skal ikke ta noen avgjørelser nå, men jeg må nok tenke grundig gjennom hvordan livet mitt skal være fremover, og hvem jeg vil involvere i det.

:hug:

God bedring, @raksha! :hug:

Jeg har så mye som må gjøres, men ryggen slo seg helt vrang på søndag og er ikke bra enda. Santo er levert hos foreldrene mine, så jeg bare har lillegutt og Stella å tenke på her hjemme på dagtid. Stella er helt fantastisk, ligger bare rolig på sofaen til tross for null aktivisering. Fikk ikke noen ordentlig tur i går, og ikke til nå i dag heller. Får liksom ikke vogna ned trappene når jeg har så vondt, og får heller ikke på meg bæresele. Er heldigvis litt bedre, men plutselig blir det helt ******.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy ****! Noen har vært inni bilen min og tatt ut hele tenninga/låskassen! 

 

Hvordan de har klart å komme seg inn i bilen er ett mysterium siden jeg er 100% sikker på at bilen har vært låst. Det er alltid det siste jeg sjekker når jeg går siste kveldsturen med bikkja og bakluka var fortsatt låst i dag morges når jeg hentet en sekk med fôr baki der. 

 

 

Edit: Og ikke nok med det, en av dyrepasserene i dyrehagen rett borti veien her ble drept av en tiger i dag morges :o

At, det hva? Spist av tiger? :o Hvor bor du egentlig?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt uvel jeg...

http://www.dagbladet.no/2015/09/14/nyheter/tromso/valg15/politikk/innenriks/41086703/

"Kommunist kan bli ny Tromsø-ordfører: - Mao var en stor leder
Knallrød politiker kan bli ny Tromsø-ordfører."

Mao var verre enn Hitler, og tok livet av mange flere - torturerte mange millioner flere. Hvordan i POKKER kan man virkelig bli valgt inn til folkeleder når man kommer med sånne uttalelser? Hadde noen sagt "Hitler var en stor leder" i dag hadde de blitt fåkkings bura inne. Men det er liksom stuerent å hylle noen som var ENDA mer ond, og enda mer grusom? Herregud. Verden vil bedras.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, @Tinkie!

Jeg hadde den fine drømmen, var akkurat så våken/under søvn at jeg kunne manipulere drømmen bittelitt til at den ble helt fantastisk, men jeg følte at det var ekte og ikke en drøm. Men så beit Glam meg i nesa hardt nok til at jeg våknet :( Jeg vil tilbake til drømmen :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medlem i noen fargeleggingsgrupper på facebook. Ganske ofte skriver folk satus om at de vil melde seg ut pga nivået er for høyt, de føler seg ikke flinke nok osv. Bare meg som synes sånt er rart? Det er en gruppe for alle, hvor alle kan poste bilder. Av det jeg har sett så får alle flotte kommentarer også. Jeg koser meg med.bilder av både de proffe og de kanskje litt mindre proffe. Men ut fra disse statusene skulle man tro at når.man når ett visst nivå så må man melde seg ut av gruppa, for da er man for flink, og andre føler seg mindre flinke. Blir så dumt, kan det ikke bare være en gruppe for alle?

Edit: @Krutsi og @Siri

Takk, da gjør jeg det :)

Kan komper fryses, forresten? Vi er jo bare to stk, og vi spiser nok ikke alt idag. Kommer til å steike imorgen, men regner med det enda er noen igjen. Er snakk om sånn ferdigmel (møllerens, trooor jeg). Om folk ikke har smakt de, så er de altså veldig god! Smaker nesten som hjemmelagde!

Tror det handler om selvbilde/selvtillit til de som skriver sånt. Føler på det selv innimellom at andre er mye flinkere enn meg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du problemer med høyre/venstre også? Det er vistnok et beslektet problem.

Og at man ikke får til høyre/venstre er stort sett ikke et problem i hverdagen, bortsettfra på kjøretimer/oppkjøring og slikt. Det var helt latterlig hvor mye energi jeg brukte på å huske hva som var hva.

Har problemer med høyre/venstre også :P var så ille når jeg hold på med kjøretimer at jeg nesten måtte skrive H og V på hendene :P

Må alltid sjekke hvilke hånd jeg holder blyanten med for å finne ut av hva som er høyre og venstre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer reaksjonen på en uenighet jeg hadde med en av mine såkalt nærmeste i går. Det er fader så fjollete, og jeg orker ikke å ta det innover meg, for jeg blir bare så ****** mistenksom og sårbar av det, og jeg hater begge deler. Jeg skal ikke ta noen avgjørelser nå, men jeg må nok tenke grundig gjennom hvordan livet mitt skal være fremover, og hvem jeg vil involvere i det.

:hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke regn frem til nå, så har fått gått to turer. Oppe setter seg fortsatt på bakbeina, men gir seg etter 30m nå i det minste og går "normalt" resten av turen. Kom til et sted der jeg kunne slippe hundene, og da blir jo tur plutselig gøy synes hun. Hun hater virkelig å gå i bånd, ser ut som det suger livsgnisten ut av henne :lol: var på en tur helt uten bånd nå i stad, på et jorde, så nå har hundene fått løpt fra seg litt før regnet kom igjen.

Tror egentlig hun er typen til å kunne gå løs over alt, iallefall om ett år eller to, når hun har hakket mer impulskontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke regn frem til nå, så har fått gått to turer. Oppe setter seg fortsatt på bakbeina, men gir seg etter 30m nå i det minste og går "normalt" resten av turen. Kom til et sted der jeg kunne slippe hundene, og da blir jo tur plutselig gøy synes hun. Hun hater virkelig å gå i bånd, ser ut som det suger livsgnisten ut av henne :lol: var på en tur helt uten bånd nå i stad, på et jorde, så nå har hundene fått løpt fra seg litt før regnet kom igjen. 

Tror egentlig hun er typen til å kunne gå løs over alt, iallefall om ett år eller to, når hun har hakket mer impulskontroll.

Prøvd flexiline? Det hjelper på hun jeg har i hus som egentlig mener at bånd er djevelens verk.. :lol: hun gidder ikke å late som hun er litt entusiastisk engang for å gå tur etter de første 200 meterne og hun oppdager at hun må gå i bånd hele tiden :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer reaksjonen på en uenighet jeg hadde med en av mine såkalt nærmeste i går. Det er fader så fjollete, og jeg orker ikke å ta det innover meg, for jeg blir bare så ****** mistenksom og sårbar av det, og jeg hater begge deler. Jeg skal ikke ta noen avgjørelser nå, men jeg må nok tenke grundig gjennom hvordan livet mitt skal være fremover, og hvem jeg vil involvere i det.

Noen ganger er det helt greit å velge bort folk, selv om det er familie. Kjenner deg ikke, men har vært der selv. Så derfor :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det handler om selvbilde/selvtillit til de som skriver sånt. Føler på det selv innimellom at andre er mye flinkere enn meg :P

Ser den, men de trenger jo ikke lage statuser der man skriver at hvis ikke det endrer seg (altså at det ikke.lengre blir lagt ut så mange "proffe" bilder), så forlater man gruppa. Da tenker man at enten så er man medlem i gruppa for å både dele egne bilder og se andres, eller bare for å se andres bilder. Evt så melder man seg ut, uten å lage en stor sak utav det.

Med alle de innleggene om at pga nivået er for høyt så melder de seg ut, så føler jeg at det ikke er godtatt å legge ut "mer proffe" bilder. Hvor skillet mellom amatør og proff går er jo også et spørsmål...

Jeg synes personlig det er gøy å legge ut bilder av det jeg har gjort. Så håper jeg andre har glede av å se de, selv om de ikke er proffe :)

Da er Bob hentet. Litt trøtt, men virker å være i god form. Alt hadde gått.bra, og han hadde virkelig sjarmert dem. Var lei av å være i bur, så han hadde fått gått løst rundt også :) Chippet også, og tatovert i øret. 1000kr for chip og kastrering er en god deal synes jeg!

Blir nok en utfordring å holde han inne noen dager nå, for han er en energibunt som elsker å være ute!

Fluffy sprang og gjemte seg idag tidlig når vi kom med buret. Livredd for det var han som skulle kjøre bil tydeligvis :P

Edit:

Og kompene får vente til typen er hentet. Ble travelt, og jeg har nettopp fått rensket svineknoken. Rekker ikke å lage til kompene og koke dem før jeg drar. Så da.får det bare bli sen middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men de trenger jo ikke lage statuser der man skriver at hvis ikke det endrer seg (altså at det ikke.lengre blir lagt ut så mange "proffe" bilder), så forlater man gruppa. Da tenker man at enten så er man medlem i gruppa for å både dele egne bilder og se andres, eller bare for å se andres bilder. Evt så melder man seg ut, uten å lage en stor sak utav det.

Med alle de innleggene om at pga nivået er for høyt så melder de seg ut, så føler jeg at det ikke er godtatt å legge ut "mer proffe" bilder. Hvor skillet mellom amatør og proff går er jo også et spørsmål...

Jeg synes personlig det er gøy å legge ut bilder av det jeg har gjort. Så håper jeg andre har glede av å se de, selv om de ikke er proffe :)

Da er Bob hentet. Litt trøtt, men virker å være i god form. Alt hadde gått.bra, og han hadde virkelig sjarmert dem. Var lei av å være i bur, så han hadde fått gått løst rundt også :) Chippet også, og tatovert i øret.

Blir nok en utfordring å holde han inne noen dager nå, for han er en energibunt som elsker å være ute!

Fluffy sprang og gjemte seg idag tidlig når vi kom med buret. Livredd for det var han som skulle kjøre bil tydeligvis :P

Ja altså innleggene kan de holde seg for god for, og heller jobbe med egne følelser :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...