Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Jeg er strålende fornøyd med kommunevalget, uvisst av hvilken grunn :lol: Men jeg registrerer med skadefryd at i Ullensaker, min gamle hjemkommune, har FrP mistet et mandat. Det gjør neppe noen stor forskjell, i og med at Høyre og FrP fortsatt har flertall, men litt artig allikevel fordi Siv Jensen nevnte Ullensaker som en av de 4 kommunene de fortsatt gjorde det veldig bra i etter å ha styrt i X antall år. Ikke så bra, Siv Jensen, dere gikk ned 6.2 % dere, så ha ha ha!

--

AN sitter jeg og hører på vekkerklokka til datterbarnet og lurer på om hun ikke har tenkt å skru den av snart :P Utenfor stuevinduet mitt er det sånn passe sur høst med litt regn og mye vind, og jeg er ikke spesielt begeistret for det. Lurer på om jeg snart får time på Riksen eller Martina Hansen, sånn at vi får kontrollert faenskapet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Hva tror egentlig myndighetene at vi kommer til å gjøre dersom alkoholsalg er lov på valgdagen? Bælme en en kasse øl og deretter løpe ut til valglokalet og stemme på anarkistpartiet i møkkfylla? :lol:

:lol: Alle nordmenn bælmer alkohol så snart de har sjansen til det, vet du :lol:

Ja, det står ikke en gang noe i regelverket om at de må løpe med nesa først, og det er mye vanskeligere å lukeparkere ei bernerrumpe baklengs, altså!

Nei, gudameg, nå har jeg blanda igjen vøtt, det kan ikke ha vært Willy som gjorde noe sånt!

Nei, det gjør jo ikke det liksom...

Må'kke blande sånn altså - Willy kunne jo fått rykte på seg for å ... ehhhh.... :whistle:

Krutsi er nede for telling med manflu.. Ble skikkelig dårlig sånn kjempe fort, vi snakke innen en time, og nå ligger jeg med kraftig feber..

Så hyggelig å "møte" dere.. Jeg er ganske sikker på at jeg dør i løpet av dagen :aww:

*Klapper Krutsi litt moderlig på hodet*

Veldig høstlig ute i dag, men god temperatur egentlig. Så god var den faktisk at jeg flyttet tomatplantene mine ut igjen. De får litt lite lys inne i stua mi, og lite lys og mye varme gir veldig god lengdevekst tydeligvis... Uff, jeg tør ikke vise bilde av de tomatplantene mine i den plantetråden, de er ikke helt "forskriftsmessig" behandlet, tror jeg... de gror som et villniss, ikke er de bundet opp på noe vis heller, men breier seg utover - og blomstrer som bare det. Noen få tomatkart kan skimtes her og der også, men om de blir modne, se det er et godt spørsmål :aww:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen! :D

Fineste datoen å ha bursdag på! :D

Gratulerer med dagen til deg også! :D

Tusen takk for alle bursdagshilsner, folkens :)

--

Fin dag i går, stemte, spiste middag og var på agilitytrening :)

Og så fikk jeg utstillingstelt av fineste mannen! :D Et sånnt stort (3x3 m), rødt ett som er lett å slå opp! :) Ikke mer åttitallstelt med stenger som må monteres og teltduk som flyr avgådre :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tenker jeg nok en gang at pulien skal slippe tur.

Det er bare deprimerende å ha henne med i dårlig vær, hun ser ytterst mismodig ut hele turen og må fanges inn, og fysisk tvinges ut døra.

Jeg har tenkt det mange ganger før, men alltid endt med å tvinge henne fordi jeg lever i håpet om at det går over når hun først får seg ut.

Men hun blir bare verre og verre...

Helt merkelig, hun er tøffere enn toget på alt annet enn regn.. Det er tortur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei, hva folkeregisteret har å si om saken, det bryr jeg meg ikke så mye om. Det er ikke de som skriver 3158 ANDEBU hver gang adressen skal fylles ut et sted. Jeg bor der jeg vil bo! :lol:

Bor på Grorud gård. :P

Haha, trodde den lå i Stolke kommune jeg :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brått fått masse små fluer på kjøkkenet (bananfluer?). Skjønner ikke hvorfor de har dukket opp men de henger mye rundt den ene planta, pengetre tror jeg det er.

Kan de komme pga den? Blir gal av de!

Noen ganger er det noe som ligger å råtner i jorda på en potteplante, og da kan det oppstå en liten fruktflue koloni der.

Et lite glass med noen dråper juice, bittelitt zalo og vann bruker å være en god fanger for fluene.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ozzy det er ganske typisk å få på denne tiden av året. Sett ut ett eggeglass/liten skål med en eddik-Zalo blanding. Da pleier de forsvinne.

...venter jeg på å se om jeg blir matforgiftet eller ikke :P Kjøpte en Froosh smoothie på søndag i butikken. Hadde den med som frokost nå og belmet innpå. Syns mot slutten at den smakte litt snålt og sjekket datoen. Gått ut MARS i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ozzy det er ganske typisk å få på denne tiden av året. Sett ut ett eggeglass/liten skål med en eddik-Zalo blanding. Da pleier de forsvinne.

...venter jeg på å se om jeg blir matforgiftet eller ikke :P Kjøpte en Froosh smoothie på søndag i butikken. Hadde den med som frokost nå og belmet innpå. Syns mot slutten at den smakte litt snålt og sjekket datoen. Gått ut MARS i år...

*slenger over dau cola, eplemos og Mariekjeks som forebyggende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...venter jeg på å se om jeg blir matforgiftet eller ikke :P Kjøpte en Froosh smoothie på søndag i butikken. Hadde den med som frokost nå og belmet innpå. Syns mot slutten at den smakte litt snålt og sjekket datoen. Gått ut MARS i år...

Oups.... Selv JEG hadde nok vært skeptisk til DEN utløpsdatoen ja :lol: :lol:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...