Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Frogger må da være såpass gammelt. Føler jeg spilte det i sånn... Sjette klasse, så 2001, kanskje. :P

 

Frogger er fra typ 1980, Eplefe! :lol: :lol: 

Endret av Mari
Hvorfor funker ikke den andre :lol: 'en?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

FIFA 16 kommer ut i natt. Da er det vel på tide å laste ned det "nye" Sims 4?

Jeg og vil ha sims4! http://www.expert.no/pcnettbrettmobil/pc-sims-4/p/31484/ 99kr var mistenkelig billig... står ikke noe om at det er en tillegspakke heller... men det er det jo sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

FIFA 16 kommer ut i natt. Da er det vel på tide å laste ned det "nye" Sims 4?

 

Ok rot med qoute. Men Tekopp: det gikk på nrk 2 eller 3 nå nettopp, ferdig. 

Chako, ja men så er det en video der og den er om en tileggspakke... alle andre steder koster det minst 399. Men må sjekke ut i morgen! 

 

mente jo ikke å quote puddellover igjen... hadde noen andre quoter da jeg postet innlegget. Jaja.

Endret av Lola Pagola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Canider kan finne opp en lur oppfinnelse som pakker sammen den største Silvershaden de selger, gjerne til en liten, praktisk pose med håndtak. Silvershaden har ligget i en haug av... sølv og tråd siden spesialen, tar opp hele gangen og har vært brukt som seng av X'en opptil flere ganger. Men det har regnet så mye at jeg ikke har kommet meg ut for å brette den sammen. Nå skal jeg prøve i den lille stua mi, ellers må megleren vasse i Silvershade for å komme inn i morgen [emoji3]

Jaaa! Tar opp halve baksetet på bilen jo, og me har kjøpt større bil for å få meir plass, og så fyller den seg opp med hundebur og silvershade! :D Kneft sammen skiten, her er knapt sol alikavel. [emoji14]

Og yay for gamal Dr who! Har dei den ikkje på netflix lengre?

Bibliotek kan låne av kvarandre, i alle fall bøker, så det går kanskje an?

Og ellers, YouTube!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og yay for gamal Dr who! Har dei den ikkje på netflix lengre?


Bibliotek kan låne av kvarandre, i alle fall bøker, så det går kanskje an?


Og ellers, YouTube!

Er kun amerikansk netflix som har gamle who "/ Jeg ser de har dem ikke i hordaland, men har nå sendt bergen offentlige bibilotek en mail om de har mulighet til å låne dem av noen andre, så får vi se :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok rot med qoute. Men Tekopp: det gikk på nrk 2 eller 3 nå nettopp, ferdig. 

Chako, ja men så er det en video der og den er om en tileggspakke... alle andre steder koster det minst 399. Men må sjekke ut i morgen! 

 

mente jo ikke å quote puddellover igjen... hadde noen andre quoter da jeg postet innlegget. Jaja.

Jeg lastet ned fra Origin, 332 kr kostet det. Helt fair :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

FIFA 16 kommer ut i natt. Da er det vel på tide å laste ned det "nye" Sims 4?

 

Ja ikke så ille det. Men tror ikke jeg vil ha det så mye enda, så kan vente til det faller enda litt mer i pris :P bestilte fra expert nå, så får vi se i morgen hva det er jeg har bestilt (betaler ikke før jeg henter varen såklart, og er det ikke hele spillet driter jeg i det).

 

edit... quoten endret seg... gah

Endret av Lola Pagola
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa! Tar opp halve baksetet på bilen jo, og me har kjøpt større bil for å få meir plass, og så fyller den seg opp med hundebur og silvershade! :D Kneft sammen skiten, her er knapt sol alikavel. emoji14.png

Jeg pleier å brette sammen utover parkeringsplassen der jeg er, men rakk ikke sist. Det gikk dog på stuegulvet, selv om duken er dobbelt så stor. Glam hjalp til. Han lå på to sammenbrettede hjørner, så de holdt seg sammen. Bruksbernere, nå også som tyngdevekt :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ganske bra opplegg da! Vi hadde også prosedyre-testing (filming av tre prosedyrer og deretter forsvare det vi gjorde). Dessverre er det lite mulighet for å praktisere dette utover praksisen før man er ferdig. Egentlig følte jeg meg malplassert på sykehjemmet fordi det var så lite jeg kunne gjøre utover miljøfaglige tiltak. Sykepleier(studentene) gikk meg en høy gang :)

Ja, det er kjempebra at de har sånn fokus på det og forbereder oss til praksis :D Mange av oss har jo jobber (går deltid) ved siden av hvor vi får bruk for det vi har lært nå, så det er spennende. Og vi må igjennom alle prosedyrene vi har lært i praksis også, slik at vi får brukt det vi har lært. Skolen har veldig fokus på tverrfaglig kompetanse og vise hva vernepleierne kan gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Canider kan finne opp en lur oppfinnelse som pakker sammen den største Silvershaden de selger, gjerne til en liten, praktisk pose med håndtak. Silvershaden har ligget i en haug av... sølv og tråd siden spesialen, tar opp hele gangen og har vært brukt som seng av X'en opptil flere ganger. Men det har regnet så mye at jeg ikke har kommet meg ut for å brette den sammen. Nå skal jeg prøve i den lille stua mi, ellers må megleren vasse i Silvershade for å komme inn i morgen :D

Silvershader legger man utover plena og bretter pent sammen. Snart får du masse plen å bedrive sånne aktiviteter på.

Jeg skrev det referatet! Jeg er igrunnen så flink jeg, at jeg tror jeg skal henge opp bilde av meg selv på veggen.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kommunen? Het damen Kari, da?

Fra kommunen ja, men jeg husker ikke hva hun het. Ei lita lys ei :P 

--

AN har jeg vært sånn sentervandrer, mamma skulle på møte og ville ikke kjøre i mørket, så jeg sa jeg kunne kjøre, så kunne jeg gå og sette meg på kafe og lese bok og drikke kakao og sånt, så det har jeg gjort nå. Morsomt å leke urban liksom, har vært helt i Jessheim city og greier :lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at NKK Hamar neste år faktisk skal avholdes på Domkirkeodden... Det er jo et fantastisk flott sted, men er det virkelig plass til en hundeutstilling av slike dimensjoner der ute? For ikke å snakke om p-plasser? Har noen faktisk VÆRT der og kikket tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silvershader legger man utover plena og bretter pent sammen. Snart får du masse plen å bedrive sånne aktiviteter på.

Jeg skrev det referatet! Jeg er igrunnen så flink jeg, at jeg tror jeg skal henge opp bilde av meg selv på veggen.

Men det er så dritt å brette SS i vått, klippet gress :P Jaja, det regner ikke på Strandlykkja, så det blir ikke noe problem, kan brette mye og ofte der :innocent:

Flinkis!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at NKK Hamar neste år faktisk skal avholdes på Domkirkeodden... Det er jo et fantastisk flott sted, men er det virkelig plass til en hundeutstilling av slike dimensjoner der ute? For ikke å snakke om p-plasser? Har noen faktisk VÆRT der og kikket tro? 

oj, kult! Det er jo masse plass da, masse gressplener man kan spre de forskjellige tingene utover. men parkeringsplasser derimot. Men det ordner seg jo alltid, når det er store arrangementer som middelalderfestivalen må man kanskje parkere nedover gatene, men er ikke lengre å gå enn mange andre utstillinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget at NKK Hamar neste år faktisk skal avholdes på Domkirkeodden... Det er jo et fantastisk flott sted, men er det virkelig plass til en hundeutstilling av slike dimensjoner der ute? For ikke å snakke om p-plasser? Har noen faktisk VÆRT der og kikket tro? 

Det står da vikingskipet på dommerlista?

Red: Hamar tar over for Bjerke, jøss.

Endret av Stine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fra kommunen ja, men jeg husker ikke hva hun het. Ei lita lys ei :P 

--

AN har jeg vært sånn sentervandrer, mamma skulle på møte og ville ikke kjøre i mørket, så jeg sa jeg kunne kjøre, så kunne jeg gå og sette meg på kafe og lese bok og drikke kakao og sånt, så det har jeg gjort nå. Morsomt å leke urban liksom, har vært helt i Jessheim city og greier :lol:  

Jupp, var nok henne. Bikkja heter Selma, men jeg vet heller ikke hvor den kommer fra og sånn :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser på hipster-program. Hipstere er så rare, skal egentlig være så unike og gå sin egen vei, men så er de klin like alle sammen . :lol:

programleder sa forresten at skjegg-trenden hadde nådd toppen nå, så da blir det forhåpentligvis flere menn uten skjegg igjen. 

Neeej, skjegg er FINT! :drool: Men ikke på alle, og ikke i alle former, lengder og typer. Men skjegg er fint. Fortenk :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom en sånn innmari snål lyd da jeg kjørte ut av garasjen i kveld. Veldig merkelig, så jeg tok meg en titt rundt bilen. Ingen skraper. Neinei, så hadde jeg vel ikke skrapa i veggen da. Av sted til trening med bikkja. Hva møtte meg da jeg skulle kjøre inn i garasjen igjen etterpå?

En flat termokopp.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å brette sammen utover parkeringsplassen der jeg er, men rakk ikke sist. Det gikk dog på stuegulvet, selv om duken er dobbelt så stor. Glam hjalp til. Han lå på to sammenbrettede hjørner, så de holdt seg sammen. Bruksbernere, nå også som tyngdevekt :P

Har du  h j e l p s o m m e  hundar? Går det an?! :blink:   Eg må ha ein sånn.

 

 

 

 

Eg har rota vekk fjernkontrollen. Igjen. Skjønar ikkje kvar eg gjer av den? Då blir det eit par dagar til utan fjernsyn, for reise seg frå sofaen, det driv me i alle fall ikkje med. For tenk.

 

 

Spelte frogger på 80talet forresten! På sånn bord-skjerm-spel med spakar og knappar på sidene! :D Fine frogger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå ble det mye tull her også, så da tagger jeg @Lolapagola uten å slette sitatkapselen for å ikke kødde til natta her for meg. Det er nesten som å spille Sims. Like lett å ødelegge noe der. Veldig mange kule funksjoner, men herregud som hjernen har jobbet for å finne ut av ting. Takler ikke den veilederen, så da blir det på den harde måten :P

@Fridaogfuglehundene Ja! Det er en stor fordel, at man får knagger å henge kunnskapen på og samtidig kan se ting med nye øyer underveis i studiet. Vernepleie er et utrolig spennende studie!

Endret av puddellover
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre, bror og bikkjer kommer på besøk neste helg. Jeg tenker vi skal ut å spise middag, hvertfall en dag. Noen som vet om noen restauranter i Bergen, hvor hundene kan være med? Har vært på peppes med de før (satt ute altså), men tenker kanskje noe der de serverer litt andre ting enn pizza også? Noen som vet om man kan ha med hunder på egon, der man sitter ute, f.eks? Eller andre plasser?

Er en restaurant på nygårdshøyden, Marg&Bein, som har uteservering med tak. Vært der med fjotten, hunder er hjertelig velkommen :)

 

Men aller først skal jeg vaske med salmiakk, for det var ikke vasket der siden jeg flyttet inn i 2011... Er det en stor synd og skam? Pleier folk å dra fram kjøleskap med ujevne mellomrom for å vaske bak?

 

Nei! Håper ikke det, i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...