Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Funket (nesten) veldig bra å gi Casper en egen dyne i sin seng. Han ville dog opp å ligge i vår seng, eller han ville ligge under vår dyne og mellom oss :P Har kastet han ned type 5 ganger i natt, men så fort typen dro på jobb fikk han komme opp :D  

Tenk at så lite som en dyne skulle til for at han ville like sin seng :D 

Takk for forslaget!:flowers:

Mine hunder begynte å elske sine bur/seng etter de fikk egne dyner :) Så nå kjøper jeg dynetrekk for barn med kule motiv og de byttes på hver uke/annenhver uke :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Mine hunder begynte å elske sine bur/seng etter de fikk egne dyner :) Så nå kjøper jeg dynetrekk for barn med kule motiv og de byttes på hver uke/annenhver uke :D

:lol:

Er så rart å måtte tenke sånn etter å ha hatt en hund som foretrakk steingulv framfor hundeseng osv. Til å få en som vil ha dyne, og alltid ha nærkontakt :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Er så rart å måtte tenke sånn etter å ha hatt en hund som foretrakk steingulv framfor hundeseng osv. Til å få en som vil ha dyne, og alltid ha nærkontakt [emoji3] 

Hund er hund og whippet er whippet :aww:

Jeg fikk ganske stor overgang fra å gå fra brukshunder til noe som tror de selv er menneskebabyer..

Visste dere forresten at ene whippeten min forteller enda sin misnøye når vi kjører bil, fordi hun må sitte baki i bur? Fordi menneskebabyer sitter i fremsetet og får se ut av vinduet må vite :aww:

Men hun tar hintet med et "hold kjeft" da.. Som hun har fått for hver kjøretur (minst 2 ganger i uka) i over 3 år nå :getlost:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hund er hund og whippet er whippet :aww:

 

Jeg fikk ganske stor overgang fra å gå fra brukshunder til noe som tror de selv er menneskebabyer..

 

Visste dere forresten at ene whippeten min forteller enda sin misnøye når vi kjører bil, fordi hun må sitte baki i bur? Fordi menneskebabyer sitter i fremsetet og får se ut av vinduet må vite :aww:

 

Men hun tar hintet med et "hold kjeft" da.. Som hun har fått for hver kjøretur (minst 2 ganger i uka) i over 3 år nå :getlost:

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg hadde lest alt det der, men aldri om jeg trodde dere snakket sant :P  

Casper forteller om sinn missnøye hele tiden og gjerne veldig høylytt, mens border collien gjorde det på en litt mer subtil måte.

Begynner å tro at det er endel katt i whippeten, min oppfører seg i hvertfall mer som kattene våre enn som de andre hundene jeg har hatt :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lest alt det der, men aldri om jeg trodde dere snakket sant [emoji14]  

Casper forteller om sinn missnøye hele tiden og gjerne veldig høylytt, mens border collien gjorde det på en litt mer subtil måte.

Begynner å tro at det er endel katt i whippeten, min oppfører seg i hvertfall mer som kattene våre enn som de andre hundene jeg har hatt :lol: 

Ja, det er litt katt der ja.. Noen mer enn andre.. Men de er ganske sære på mange måter til å være en egentlig enkel rase.. Men de passer ikke hvem som helst :lol:

Men det ekke uten grunn at whippeter passer perfekt som erstatning til barnløse par :aww::lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@2ne mest snodig siden den foreslår det uten felles kjente. @Siri har jeg tross alt minst en felles kjent med og samme arbeidsgiver. Ikke skummelt fordi du er degemoji3.png

Men det hender jo jeg lurer på hvordan fjesboka kommer frem til forslaga sine

FBs veger er uransakelige :lol:

Men hun tar hintet med et "hold kjeft" da.. Som hun har fått for hver kjøretur (minst 2 ganger i uka) i over 3 år nå :getlost:

Litt slakk læringskurve kanskje? :lol: 
Om jeg noen gang skulle ymte frampå om at jeg kunne tenkt meg whippet - kan noen da slå meg i hodet med noe hardt??? Veldig hardt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, det er litt katt der ja.. Noen mer enn andre.. Men de er ganske sære på mange måter til å være en egentlig enkel rase.. Men de passer ikke hvem som helst :lol:

 

Men det ekke uten grunn at whippeter passer perfekt som erstatning til barnløse par :aww::lol:

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

:lol: 

Heldigvis ser det ut til at jeg har funnet den perfekte rasen for mitt liv sånn som det er nå. Får stilnet ønsket om barn, får stilnet ønske om katt og jeg får stilnet ønske om hund. Whippet er rett og slett 3i1 :lol: også slipper jeg å huske å fylle på varmeflaksen min :P 

Han gir meg mindre grå hår enn de andre hundene har gitt meg, det skal han ha :D 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, syns det er litt trist at jeg får et så overveldende stort ubehag med en gang noen vil ta bilde av meg. Såpass stort at jeg begynte å grine litt inni meg sjøl når mormor dro frem kameraet. Hun ville jo bare ha et hyggelig bilde som minne av besøket :( Skjønner heller ikke, for jeg tar en god del selfier, men med en gang noen andre skal ta er det total krise... Jeg blir skikkelig uvel og har bare lyst til å knuse allverdens kameraer, jeg blir som en liten drittunge liksom. :( Men jeg greier ikke styre det. Og nå er jeg sint på meg selv..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukisene fremstår som superlette og lite masete i forhold til whippetene :lol: Ingen av våre ligger i senga, ikke på soverommet engang, ingen av våre klager. Ingen som trengs å bres over om natta. Eneste er at hottie trenger teppe over seg i sofaen etter at hun har spist, hvis ikke så dør hun litt. Men det er faktisk også eneste "myndenykkene" noen av våre har. :lol: 

Nope, jeg skjønner ikke helt hvorfor whippet er den nye "allrounderen" som passer for "alle". *løpe i dekning* 

Endret av raksha
  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukisene fremstår som superlette og lite masete i forhold til whippetene :lol: Ingen av våre ligger i senga, ikke på soverommet engang, ingen av våre klager. Ingen som trengs å bres over om natta. Eneste er at hottie trenger teppe over seg i sofaen etter at hun har spist, hvis ikke så dør hun litt. Men det er faktisk også eneste "myndenykkene" noen av våre har. :lol: 

Nope, jeg skjønner ikke helt hvorfor whippet er den nye "allrounderen" som passer for "alle". *løpe i dekning* 

Nåå:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FBs veger er uransakelige :lol:. Litt slakk læringskurve kanskje? :lol: 

Om jeg noen gang skulle ymte frampå om at jeg kunne tenkt meg whippet - kan noen da slå meg i hodet med noe hardt??? Veldig hardt? 

Nei, tror du? Og jeg skal pushe valp på deg jeg :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lurer ikke på det :shifty:

Nei, ikke nå lenger :aww: Men nå har jeg ikke sjokolade mer :hmm:

@2ne mest snodig siden den foreslår det uten felles kjente. @Siri har jeg tross alt minst en felles kjent med og samme arbeidsgiver. Ikke skummelt fordi du er degemoji3.png

 

Men det hender jo jeg lurer på hvordan fjesboka kommer frem til forslaga sine

:lol:  Som Siri sier, Facebooks veier er uransaklige. Det er sikkert en eller annen mannelogikk bak forslaget :ahappy: 

Hund er hund og whippet er whippet :aww:

Jeg hadde lest alt det der, men aldri om jeg trodde dere snakket sant :P  

Og dere høres ut som gjennomsnittelig puddeleiere. Pudler er ikke hunder, de er pudler, de er like kloke som mennesker osv osv. Jeg tipper at man får høre det om samtlige småsære selskapshund-ish om man bare spør :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tror du? Og jeg skal pushe valp på deg jeg :lol:

Da skal du være god :lol: !!!! 
Husk at mitt første møte med whippet var hundene til Liv og Livmora... mor og datter som var godt oppi årene den gangen jeg var barn, som gikk rundt med sine to whippeter - og alle fire var omtrent like krokete og skrøpelige... Nei, whippet æ'kke no' for tøffe godseierkjerringer altså :P

Pass deg nå, Siri, hun der er flink! (Men så må hun tåle å bli masa på hele tida i ettertid, da. :lol: )

Mulig hun er flink, men sååååå flink er hun neppe :lol:.

Endret av Siri
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg løser "verdensproblemer" med @margrete på fb - det er mye kjekkere enn å begynne på husarbeidet jeg hadde planlagt. Men begynner å gå tom for unskyldninger her. Hmpf. En kaffekopp, så blir det action. 

 

Ja, men vi har da løst noen saker. Krig og fred og bytting liksom! ththconnie_1.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt laken (siden vi kun har ett som er stort nok for nye senga vår), gardiner til enten soverom eller stue, pluss noen småting.

Venter på bussen til Knarvik nå. Gubben var på jobb på Flatøy, og skulle egentlig være ferdig der 15. Men så måtte han ut til Monstad, og er ikke ferdig før 15.30+at det tar en halvtime minst å kjøre inn til Knarvik. Så da blir det en time eller to med venting der.

Handle litt, og hente pakke på ICA. Kan jo forsåvidt begynne å handle før han kommer da... men det har jeg gjort hver gang i det siste, så tenkte han skulle få pønske ut noen middager fremover nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...