Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

. og , ? Mange år siden jeg sist spilte the sims :P

 

Det roterer bare. Men fant det ut, var ctrl og piletastene :) og huff... det er 2 timer siden jeg spurte om dette, hva har jeg gjort disse timene? Sims. Var ikke så lurt å kjøpe. 

 

 

 

Endret av Lola Pagola
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, hun er en bortskjemt drittbikkje, sånn i tillegg til å være dokka til mor :lol: Men hun fjoller ikke under håndtering, og hun later ikke som at hun kommer til å dø av det :aww: 

Oh, du er gæern! :D  

What??? Det går ikke an å være BÅDE bortskjemt drittbikkje OG dokka til mor altså... tenke seg til liksom :aww:

Jeg vet - jeg følte meg skikkelig gæern - jeg spiste til og med vingummi i bilen på veien hjem... 

AN har jeg raket i hagen. Huseieren mener han skal fjerne X antall bjørk på bruket, for det er så mye jobb med dem. Jeg er ikke uenig i at det er mye jobb med dem, men det er koselig med bjørk, så da må jeg trå til litt da :ahappy: 

Det hadde dog vært litt mindre jobb med dem om ikke flisespikker Nora hadde bestemt seg for å tynne ut i hekken. Hun røsker løs pinner, så tar hun og pudlene på seg jobben å lage mange små pinner ut av de store hun har røska løs. Sånt blir det mye rot av :aww: 

Jeg er enig med huseieren altså... Bjørk er bare herk, skygge, løv og kvist og kvas som må ryddes. Jeg var sååå glad da mine bjørketrær forsvant :). Plutselig var det verken kvister, greier eller løv i hagen - men masse sol på terrassen :D

Har hundene og jeg vært på deilig tur - og endelig turte jeg å la Yasmine gå løs. Det er vel særdeles liten sjanse for å møte på sau der oppe i skogen nå. Willy derimot - han får fortsatt gå i bånd :aww:. NÅ skal vi ut og hundene skal få seg en dusj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt meg fri i morgen for å rydde og vaske og gjøre klart til en kamerat av samboeren kommer på overnatting, vaske bilen, og ordne hus og ting til utdrikningslaget samboeren skal arrangere. Finn en feil liksom :lol: 

Jaja godt jeg er grei kjæreste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Elsk! Husker du Moshi løp rundt med digre Aro-dotter i kjeften? Stakkars lille autisten. :heart: 
Vi hadde det veldig koselig i den hagen der altså. :)

Haha ja :D Fine rare autisten. Hender jeg savner den hagen ja. Blir rent nostalgisk her jo... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...